بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سوئیس یک زمین بازی واقعی برای کودکان است و گزینه‌های فراوانی برای برانگیختن کنجکاوی طبیعی آن‌ها وجود دارد. فلایتیو نگاهی به برخی از بهترین تفریحات کشور سوئیس همراه با کودکان انداخته است.

دنیای جانوران را در باغ‌وحش بازل کشف کنید

بازل خانه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین باغ‌وحش‌های سوئیس است. در این باغ‌وحش شمار فراوانی از حیوانات از سراسر کشور و دنیا نگهداری می‌شود.

کودکان می‌توانند با جانوران در معرض خطر انقراض آشنا شوند و دلیل اینکه آن‌ها در معرض نابودی هستند را بدانند. باغ‌وحش زوریخ نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است. این باغ‌وحش تمامی جانوران و گیاهان خاص منطقه ماداگاسکار را در خود دارد. این دو باغ‌وحش در سوئیس بسیار آموزنده و سرگرم‌کننده هستند.

موزه فیفا (FIFA World Football Museum)

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

یکی از جاذبه های جالب برای کودکان موزه فیفا در شهر زوریخ است. در این موزه، لباس قهرمانانی که در تیم های مختلف جهان در جام جهانی فوتبال شرکت کرده اند به نمایش گذاشته شده است. همچنین سرگرمی هایی به شکل مسابقه انجام می شود که گاهی برای بزرگسالان هم سرگرم کننده است.

آدرس : Seestrasse 27, 8002, Zurich, Switzerland

باغ وحش زوریخ (Zoo Zurich)

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

در بالای درب ورودی این باغ وحش نوشته شده : “مردم اگر حیوانات را بشناسند، از آن ها مراقبت خواهند کرد.” این مجموعه با حدود 27 هکتار مساحت، بزرگترین و البته پربازدیدترین باغ وحش سوئیس محسوب می شود.

این باغ وحش با فعالیت هایی که دارد علاوه بر نمایش زیبایی های جانداران، به امور فرهنگی و آموزشی در این خصوص نیز می پردازد به طوری که استراتژی این مجموعه علاقه مند کردن انسان ها به حیات وحش و حفظ و مراقبت از آن تعریف شده است. این مجموعه بی نظیر می تواند شما و فرزند دلبندتان را به مدت یک روز کامل سرگرم نماید.

آدرس : Zuerichbergstrasse 221, Zurich 8044, Switzerland

موزه ترم زوریخ (Tram-Museum Zurich)

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

موزه ترم زوریخ کلکسیونی از ترامواهای قدیمی است که روزگاری در مجارستان مشغول فعالیت بوده اند. نحوه کار، نقشه و لیست ایستگاه ها و حتی ماکت ماموران تراموا نمایش داده شده است و در واقع نمایشگاه جالب و متفاوتی است که می تواند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان سرگرم کننده باشد.

تنها نکته منفی این موزه این است که توضیحات و نقشه ها همه به زبان سوئیسی نوشته شده اند و این موضوع کار را برای انگلیسی زبانان کمی مشکل می کند.

آدرس : Forchstrasse 260, Zurich 8008, Switzerland

Les Corsaires

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

Les Corsaires دریاچه بی نظیری است که کودکتان عاشقش خواهد شد! تجربه هایی مانند غذا دادن به اردک ها و قوها، کرایه کردن قایق های کوچک پر سرعت، راندن قایق های بادی یا پارویی، شیرجه و شنا در محل های حفاظت شده دریاچه، تماشای مناظر بکر و ناب اطراف و ده ها فعالیت دیگر که یک روز شاد و به یادماندنی را برای همه اعضای خانواده رقم خواهد زد.

آدرس : quai Gustave-Ador 33, Geneva 1207, Switzerland

پلاژ خانوادگی ژنو (Genève Plage)

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

یکی از جاهایی که در ژنو می توانید با فرزندتان تجربه کنید پلاژ ژنو است. کودکان در این محوطه می توانند در ساحل شنی آن بازی کنند، در ساحل های کم عمق شنا کنند و از سوار شدن بر روی قایق های بادی و فانتزی لذت ببرند. این محوطه، زمینی برای والیبال ساحلی و استخری برای شنا دارد که بر جذابیت های آن می افزاید.

آدرس : quai de Cologny 5, Geneva 1223, Switzerland

موزه تاریخ طبیعی (Museum d’Histoire naturelle)

بهترین جاهای دیدنی سوئیس مخصوص کودکان بهمراه آدرس

موزه تاریخ طبیعی ژنو، موزه ای بسیار هیجان انگیز از تاریخ طبیعت و حیات وحش است که می تواند برای فرزندان هم آموزنده باشد و هم سرگرم کننده. این موزه در واقع کلکسیونی است از ماکت پرندگان، ماهی ها و جانوران مختلف که کودکان را با نام حیوانات و نحوه زندگی شان آشنا خواهد کرد.

آدرس : route de Malagnou 1, Geneva 1208, Switzerland

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید