بنر هدر

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

برای خرید پول کره می‌توانید به بانک‌های نزدیک Nampo-dong و Hauendae مثل بانک KB، بانک بوسان و بانک NH مراجعه کنید. البته خرید از طریق کارت‌های اعتباری همچون مسترکارت و ویزاکارت نیز ممکن است و همه‌ی ATM ها دارای زبان انگلیسی هستند.
نکته دیگر مربوط به سوپرمارکت‌های کره‌ای است. اقلامی که در این سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند کاملا متفاوت از آن چیزی است که از یک سوپرمارکت انتظار دارید و غالبا هر سوپرمارکتی تنها کالاهای مخصوص خود را بفروش می‌رساند. خرید از این سوپرمارکت‌ها به علت اینکه نه از کیفیت وسایل آن می‌شود مطمئن بود و نه مواد اولیه آنها، چندان معقول نیست!

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

چند بازار مشهور بوسان

بازار ماهی‌های Jagalchi: در این بازار می‌توانید انواع ماهی‌ها و آبزیان دریایی را به صورت زنده مشاهده کنید. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، دیدن آبزیان مختلف جالب خواهد بود مخصوصا ساعات اولیه هر روز که صید‌های جدید به محل آورده می‌شود. رستورانی نیز در این بازار موجود است که می‌توانید غذاهای دریایی را بچشید.

مرکز تجاری Choryang: روبروی ایستگاه بوسان است که اغلب جنس‌های چینی و روسی را در آنجا بفروش می‌رسانند. چانه‌زنی یکی از اصول مهم خرید از این بازار است.
مرکز تجاری Seomyeon: یکی از شلوغ‌ترین مراکز تجاری شهر بوسان است که مردم بسیاری را برای خرید و تفریح به خود جذب می‌کند. وجود رستوران و مراکز تفریحی برای کودکان، بازار مخصوص بانوان و ارائه تخفیف‌های ویژه بر محبوبیت این مجتمع افزوده است.

غذا و رستوران بوسان شهری بندری است که غذاهای دریایی تازه و خوشمزه‌ای دارد. از جمله‌ی این غذاها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
Dong-nae pajeon: نوعی غذای دریایی است که با پنکیک پیاز سرو شده و غذای روتین بسیاری از رستوران‌های این شهر است.
سوپ Bokguk: نوعی سوپ که از ماهی بادکنکی تهیه می‌شود. این ماهی یکی از سمی‌ترین موجودات مهره‌دار کره زمین است ولی گویا سوپ‌ تهیه شده از گوشتش بسیار لذیذ می‌شود! ماهی بادکنکی در آبهای جنوبی ایران هم یافت می‌شود ولی بیشتر جنبه‌ی تزئینی پیدا کرده و در آکواریوم‌ها استفاده می‌شود. به هر صورت در بوسان می‌توانید طعم آن را هم بچشید.

Busan Premium Outlet

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

این مجموعه بزرگترین مرکز خرید بوسان است و شما می توانید بهترین خریدها را در این مرکز انجام دهید چرا که دارای بهترین فروشگاه ها از برترین برندهای مطرح دنیای داخلی می باشد ، همچنین می توانید در کنار گشت و گذار از کافه ها و رستوران های متعددی که در اینجا در نظر گرفته شده استفاده کنید و حسابی لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

آدرس : Busan janganeup 1133 to Incorporation Premium Outlets 1644-4001, Gijang-gun, Busan, South Korea

LOTTE Premium Outlet, Dong Busan

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

این مرکز خرید یک مجموعه ی است که در آن فروشگاه های لوازم آرایشی ،فروشگاه های مد و انواع فروشگاه های تجاری می بینید و در کنار این فروشگاه ها ، محوطه ای هم برای نگه داری و بازی کودکان در نظر گرفته اند تا چنانچه همراه با کودکانتان به این مرکز خرید رفتید به راحتی بتوانید ساعتها در این مجموعه خرید کنید و لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

 آدرس : 147 Gijanghaean-ro, Gijang-eup, Gijang, Busan, South Korea

Gwangbokro Cultural & Fashion Street

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

 این خیابان قلب مد ، فرهنگ و هنر بوسان است و پر از مراکز خرید و فروشگاه های متنوع می باشد.خیابان فشن استریت به خاطر داشتن اماکانات خرید عالی و پیاده روی دلپذیر برای کره ای ها و اکثر توریست ها بسیار محبوب و دوست داشتنی است.

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

آدرس : Jung-gu, Busan, South Korea

 Lotte Department Store, Gwangbok

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

این مرکز خرید دارای فروشگاه های بسیار عالی از برندهای بین المللی و همچنین امکانات سرگرمیست .برندهایی چون زارا ، مانگو و گپ نیز در این مرکز ، بوتیک های خوبی دارند .علاوه بر این فروشگاه های پوشاک ، در این مرکز خرید فروشگاه هایی از ابزار آلات، آخرین گوشی های دنیا ، رایانه ها و دوربین ها نیز خواهید دید.یکی از جاذبه های توریستی این مجموعه ، پارکیست که بر روی بام ساختمان آن قرار دارد که از بلندای آن یک تصویر بسیار زیبا از کل شهر را در اختیارتان می گذارد.

بهترین مراکز خرید بوسان کره جنوبی

آدرس :  2 Jungang-daero, Jungangdong 6(yuk)-ga, Jung-gu, Busan, South Korea

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید