بنر هدر

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

از بهترین و خوش آب و هوا ترین جاهای کشور ایران که اکثر مردم حداقل یک بار به آنجا سفر کرده اند شمال است.این منطقه به قدری خوش آب و هواست که مرز بین شهرها چندان قابل تشخیص نیست و زمانی که در جاده ی شمال قرار می گیرید قدم به قدم نوای زندگی را می شنوید و احساس شادابی می کنید.

با این حال هر شهری مرزی دارد و از وجود جاذبه های خاص خود بهره می برد. برخی از شهرهای شمالی رو به جنگل و برخی در کنار دریا قرار دارند و از ساحلی زیبا بهره مند هستند.

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

از جمله ی این شهرها رامسر است که به خودی خود به دلیل زیبایی های طبیعی لقب عروس شهرهای ایران را از آن خود کرده است که با جاذبه های دیدنی خود همواره میزبان عده ی بسیار زیادی از گردشگران است.

یکی از این جاذبه ها پلاژ توسکا سرا است که محل فوق العاده مناسبی برای گردش های دوستانه و علی الخصوص خانوادگی است. در این پلاژ می توانید لحظات خوبی را برای خود و همراهانتان به وجود بیاورید و خاطرات خوشی را در کلبه ی ذهنتان بسازید.

معرفی پلاژهای رامسر 

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

رامسر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که سواحل بسیار دل انگیزی دارد. این شهر با داشتن مکان هایی در ساحل به نام پلاژ امکان دسترسی گردشگران به لذت و تفریح در دل خود را فراهم کرده است.

پلاژهای موجود در رامسر نقش بسیار مهمی در جذب گردشگر به این شهر شمالی را دارند. این پلاژها با قرارگیری در کنار ساحل از امکاناتی مانند رستوران، فروشگاه صنایع دستی، قایق سواری، محل شنا و … برخوردار هستند.

از جمله ی اینها می توان به پلاژ شهرداری، پلاژ لیدو، پلاژ شهر سبز و پلاژ دریا پشته اشاره کرد. در کنار اینها پلاژ دیگری نیز وجود دارد که با عنوان پلاژ توسکا سرا شناخته می شود و یکی از بهترین و محبوب ترین پلاژهای رامسر به شمار می رود.

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

پلاژ توسکاسرا یکی از ساحل های عمومی محبوب رامسر در میان گردشگران است. علت نامگذاری این پلاژ رستوران و استخر توسکا سرای موجود در منطقه است.

این جاذبه در اطراف شهر رامسر واقع شده و در مرکز شهر قرار ندارد. هر چند در یک شهر شمالی مانند رامسر از لحاظ وجود امکانات تفریحی و رفاهی تفاوتی بین مرکز شهر و اطراف آن وجود ندارد.

این پلاژ برای تمام گروه های سنی شامل کودکان، نوجوانان، جوانان، میان سالان و حتی افراد مسن مناسب است و برای هر گروه تفریحات خاص خود را دارد که می تواند آنها را سرگرم کند و لذت گردش در شمال را برایشان به وجود بیاورد.

امکانات پلاژ توسکاسرای رامسر

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

در این پلاژ می توانید هر زمان که احساس گرسنگی کردید سری به رستوران بزنید و هر غذایی را که میل دارید سفارش داده و نوش جان کنید.

چنانچه بخواهید با صنایع دستی منطقه آشنا شوید یا برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید و یا اینکه به دنبال شیءی به عنوان یادگاری از سفر به شمال ایران باشید می توانید وارد فروشگاه صنایع دستی این پلاژ شوید و هر آنچه را که در پی آن هستید ببینید و خریداری کنید. از طرفی دیدن حیوانات تاکسیدرمی شده در این منطقه می تواند برای شما و کودکانتان جالب باشد.

در این پلاژ زیبا امکان انجام قایق سواری نیز وجود دارد. در ادامه می توانید وارد شهر بازی پلاژ شوید و با انجام بازی های مهیجی که در این شهربازی وجود دارد نشاط و شادی را به خود و همراهانتان هدیه دهید.

از دیگر امکانات موجود در این ناحیه می توان به سوارکاری در کنار ساحل، سالن تیراندازی، کتاب فروشی، سرویس بهداشتی، محل بازی کودکان و نقطه به نقطه سطل زباله اشاره کرد.

آدرس پلاژ توسکاسرا

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

آدرس دقیق این جاذبه ی دیدنی استان مازندران – شهرستان رامسر – بلوار معلم – پلاژ توسکا سرا است. این پلاژ در واقع در انتهای بلوار معروف رامسر، بلوار کازینو واقع شده است.

در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید می توانید در پلاژ توسکا سرای رامسر قرار بگیرید اما تنها از ساعت 9 صبح تا 10 شب می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره مند شوید.

هزینه ی دیدن از این جاذبه برای عموم افراد کاملا رایگان است و تنها هزینه ای که متحمل می شوید هزینه ی پارکینگ آن هم در صورت داشتن خودروی شخصی است.

معرفی پلاژ توسکاسرا رامسر و نحوه دسترسی به آن

معمولا سفر به شمال بدون شنا صفایی ندارد. در پلاژ توسکاسرای رامسر می توانید با خیال راحت تنی به آب بزنید و از شنا کردن لذت ببرید البته بایستی وارد محل مخصوصی که برای شنا در نظر گرفته شده است بشوید تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید روی کمک غریق نجات های حاضر در محل حساب باز کنید.

تمام اینها در صورتی است که اگر به تماشای دریا و پرواز مرغان دریایی علاقه مند باشید می توانید در این پلاژ بنشینید و از این مناظر لذت ببرید. با این تفاسیر به جرات می توان گفت پلاژ توسکاسرای رامسر می تواند اوقات بسیار خوب و خوشی را برای گردشگرن به خطه ی شمال ایران به ارمغان بیاورد و ساعات بسیار به یادماندنی را برای آنها رقم بزند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید