10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

نوجوانان کنجکاو و فعال می توانند هم سفرهای خوبی باشند به خصوص هنگامی که در تصمیم گیری ها شرکت و برای آرامش و راحتی وقت زیادی را صرف می کنند. اما ممکن است برای شروع به کمک احتیاج داشته باشید که به علاقه شما و نوجوانتان به ماجراجویی های فضای آزاد، شنا در دریا، بازدید از فرهنگ یا غذای محلی بستگی دارد. در این فهرست تعدادی ایده برای سفر با نوجوانان وجود دارد که تمام اعضای خانواده تا سال ها از آن یاد می کنند.

ماجراجویی در جنگل: پارو زدن در ساحل کاستاریکا

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

در یک سفر چندگانه طولانی در تابستان، ماجراجویی در کاستاریکا را به استراحت در اقامتگاه اضافه کنید. از کنار اقامتگاه رودخانه گرمسیری ریوس، در فاصله نه چندان دور از سواحل خلیج، شما و نوجوانتان می توانید از رودخانه سریع السیر پاکوار عبور، با زیپلین در جنگل های بارانی گردش کنید و با پریدن به آبشارها از خنکی آب لذت ببرید.

همچنین در برنامه سفرتان پارک ملی تورتوگوئرو، جایی که صدای زوزه میمون ها شنیده می شود، را قرار دهید. هنگامی که در رودخانه کایاک سواری می کنید، مراقب باشید که لجن های نهر وارد شاخه های قایق نشود. اگر خوش شانی باشید، می توانید در تور راهنمای شبانه ساحل تورتوگوئرو، یکی از لاک پشت های دریای سبز اقیانوس اطلس را پیدا خواهید کرد که از ماه ژوئن تا اکتبر از شن ها بالا رفته تا برای تخم گذاری لانه بسازند، و سپس لانه ها را پوشانده و به آرامی به عقب برمی گردند تا در امواج دریا ناپدید شوند.

پیاده روی و نمایش: کوه های بزرگ دودی در تنسی و کارولینای شمالی

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

در کوه های بزرگ دودی، قله های ناهموار و خط الراس های صاف به درون مه دودی ملایم و آبی رنگ فرو می روند، به همین دلیل کوه ها این نام را دارند. این کوه های زیبا مرزهای تنسی و کارولینای شمالی را تا طول 70 مایل رسم می کنند. در آنجا زمان زیادی برای پیاده روی های طولانی در مسیرهایی وجود دارد که از میان جنگل های سایه دار عبور و وارد مناطق دیدنی و آبشارهای بزرگ می شوند. اما حتی نوجوانان دوستدار طبیعت از جاذبه های دست ساز استقبال می کنند.

به همین دلیل پیگن فورج در فاصله نه چندان دور از ورودی پارک گاتلینبرگ مکان خوب برای خانواده ها محسوب می شود. در این شهر رستوران های توریستی، فروشگاه سوغات و شیرینی و پارک موضوعی دالیوود وجود دارد. از وسایل سواری می توان به میله رعد و برق اشاره کرد که یک غلتک چوبی با حداکثر سرعت 73 مایل بر ساعت می باشد.

تفریح ساحلی، آروبا

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

وزش نسیم مداوم در آروبا و دریاهای آرام طولانی آن را به مقصدی برای ورزش های بادی تبدیل کرده اند. این دریا مظهر کارائیب است و با وزش باد به راحتی مسیر حرکت تغییر می کند. برای تماشای بازی های حرفه ای به ساحل هادیکوراری بروید، یا برای کلاس های موج سواری و قایقرانی در ساحل پالم که مکانی معروف و خوب برای معاشرت و تماشا است، ثبت نام کنید.

برای تفریح خارج از ساحل، در تور راهنمای جیپ در سواحل ناهموار شمالی که دارای مناظری از سواحل صخره ای و موج های وسیع می باشد، شرکت کنید. دوستداران حیوانات می توانند در پارک ملی آریکوک اسب سواری کرده و در مزرعه شترمرغ از پرندگان بزرگ بازدید کنند.

جست و جوی شهری، بارسلون

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

بارسلون ترکیبی مجلل از بلوارهای گسترده، محله های قرون وسطایی و سواحل، مکان های زیادی برای سرگرمی، تجربه زندگی اسپانیایی در تفریحات بعدازظهر، و مسابقات غذاخوری برای نوجوانان ارائه می دهد. در لارامبلا، تفرجگاه برتر شهر، تعداد زیادی کافه، فروشگاه، غرفه های گل و نمایش های خیابانی وجود دارد.

خلاقیت های معمار آنتونی گائودی فرصت های زیادی برای گفت و گو ایجاد می کند، به خصوص کلیسای خانواده مقدس که یک کلیسای جامع ناتمام از شکل ها و پله های مارپیچی می باشد. او همچنین مسئول ساخت پارک رنگ روشن و افسانه ای گول در تپه کارمل بود. موزه پیکاسو، بسیاری از آثار اولیه این استاد، حتی آثاری که او در زمان نوجوانی خود انجام داد را به نمایش می گذارد.

سرگرمی های همه جانبه: باشگاه مد پونتا کنا، جمهوری دومینیکن

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

اگر انتخاب شما یک اقامتگاه کامل است، می توانید برای تغییر نقش یک پلیس خوب را بازی، و همه سرگرمی ها را قبول کنید زیرا بیشتر سرگرمی ها و وعده های غذایی در اتاقتان ارائه می شود.

باشگاه مد پونتا کنا جمهوری دومینیکن با تعداد زیادی از سرگرمی ها نوجوانان را مشغول می کند از جمله: قایق سواری، تنیس، تیراندازی با کمان و موج سواری در طول روز و بعد از آن مهمانی ها و تماشای فیلم عصرگاهی در سواحل. برنامه هنرهای سیرک اقامتگاه مهمانان در هر سنی را دعوت می کند تا یاد بگیرند که چگونه بندبازی کنند، با قلاب ها برقصند و اهرام صدای انسان را بسازند.

هیجان در دریا: کشتی های سلطنتی کارائیب

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

سفرهای دریایی شامل فعالیت های بدون توقف، غذای بی نظیر و نامحدود و یک قایق مخصوص نوجوانان برای دیگر فعالیت ها و همچنین توقف در بنادر جالب و جزایر خصوصی سرگرم کننده مانند خلیج کوکو در کارائیب سلطنتی می باشند. این خط سفرهای دریایی برای نوجوانان بسیار عالی است زیرا برنامه های مخصوصی برای گروه سنی 12 تا 14 و 15 تا 17 سال ارائه می دهد و برنامه های چالشی را برای هر دو گروه تنظیم می کند.

در بسیاری از کشتی های سلطنتی کارائیب امکان صخره نوردی و اسکی روی یخ فراهم شده و این شانس وجود دارد که در ماکت شبیه ساز و زیبای فلو ریدر گردش کنند. و این شرکت دیگر امکاناتی مانند نصب اتومبیل های بزرگ، شبیه ساز چتربازی، سرسره های چند ضلعی، سالن های سه بعدی تئاتر و چندین مورد دیگر را به کشتی ها اضافه می کند.

تفریحات پدالی: دوچرخه سواری در کرواسی

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

به کودکانتان یاد داده اید که چگونه دوچرخه سواری کنند. اکنون از دوچرخه سواری در امتداد ساحل دیدنی دلماتیان در کرواسی با فرزندتان لذت ببرید. در تور تابستانی جاده های پشتی شرکت کنید و همچنین شما می توانید وسیله سفر مناسب خود را از میان دوچرخه های کوچکتر تا دوچرخه های مناسب نوجوانان و بزرگتر از آنها انتخاب کنید. زمانی که در جاده های پرپیچ و خم با چشم اندازهای وسیع از دریا حرکت می کنید می توانید زمان زیادی را با خانواده بگذرانید، از تاکستان ها و باغ های زیتون عبور کنید، در دهکده های ماهیگیر توقف کنید و از قایق سواری و استراحت در دریا لذت ببرید.

جزیره فرهنگ: مائوی، هاوایی

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

مائوی چیزی شبیه به سواحل معمولی نیست. در کلاس گردشگری شرکت کنید، قایقرانی را یاد بگیرید و در یک دهانه آتشفشانی نیمه فعال غواصی کنید. در داخل کشور در مسیر جنگل های بارانی پیاده روی کرده و هالهکالا، آتشفشان خاموش جزیره را کشف کنید (تصویر متن مربوط به غروب آفتاب است).

بازدیدکنندگان می توانند در جاده های مارپیچی با ارتفاع نزدیک به 10000 فوت که از قله به سطح دریا منتهی می شوند، دوچرخه سواری کنند. برای تجربه فرهنگ های محلی، بلیط  برنامه نمایش گیتار در اقامتگاه ساحل ناپیلی کای که عصر چهارشنبه برگزار می شود را رزرو کنید و با یکی از سبک های موسیقی هاوایی آشنا شوید.

در کوهستان ها: پارک سیتی، یوتا

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

پارک سیتی یک تفرجگاه اسکی برتر است ما حتی بدون برف نیز این مکان هیجان انگیز است. در ماه های گرم تر می توانید ورزش زیپلین را انجام دهید، با یک بالون هوای گرم از حومه شهر بالا بروید، گلف بازی کنید و از یک سرسره کوهستانی 3 هزار پا پائین بیایید. سوار صندلی های کوهستانی شوید یا با دوچرخه به سمت پائین رفته و در مسیرهای جنگلی قدم بزنید.

به جای هتل، اقامت در یک آپارتمان را رزرو کنید تا در پولتان صرفه جویی شود و اگر امکان دارد، در زمان هایی که هر کس نیاز به تنهایی دارد، یک اتاق نیز برای کودکان رزرو کنید.

تفرجگاه ورزشی: جزیره کیاوه، کارولینای جنوبی

10 ایده برتر تعطیلات برای خانواده ها و نوجوانان

ممکن است بیشتر تفرجگاه های گلف جزیره کیاوه در اینجا باشد، اما امکانات تنیس در این تفرجگاه نیز بسیار عالی است. این تفرجگاه در ساحل کارولینای جنوبی واقع شده و دارای برنامه های مجزا برای بزرگسالان، جوان ها و نوجوانان در سطوح مختلف، از مبتدی تا آمادگی برای ویمبلدون می باشد.

از زمین ها خارج شده و در ساحل 10 مایلی قدم بزنید، در اقیانوس شنا کنید، در رودهای تالاب ها قایق سواری کنید و یک سفر روزانه به چارلستون که در حدود 45 دقیقه از جنوب فاصله دارد، داشته باشید تا از مناظر تاریخی بازدید و خرید کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید