بنر هدر

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

به راهنمای 2020 خوش آمدید! این راهنما از مقصدهای به روز و مدرن تا مکان های محبوب قدیمی، بهترین مکان ها را برای بازدید و سفر در سال 2020 ارائه می دهد. این کشورها، مناطق و شهرها را به لیست سفر 2020 اضافه کنید و از هر مقصدی که ما با استفاده از خدمات راهنمای سفر انتخاب کرده ایم، بازدید کنید. بدون تبلیغات بیشتر، در این فهرست ما بهترین مکان های سفر در 2020 را ارائه می دهیم.

4 کشور برتر برای سفر در 2020

بوتان

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

اگر الگوی پایداری در جهان وجود داشته باشد، قطعا متعلق به بوتان است. آلودگی در این کشور بسیار کم و ناچیز است. بیش از 60 درصد جنگل ها برای نسل های آینده محافظت می شوند و کشور در اطراف یک منطقه اصلی گردشگری کمتر شناخته شده و متراکم ساخته شده است. و مهم تر از آن تا سال 2020، این کشور به اولین ملیت کاملا ارگانیک کره زمین تبدیل می شود. شاید درباره تعرفه جدید و اجباری گردشگری در بوتان شنیده باشید که طبق آن بازدیدکنندگان خارجی باید حداقل 250 دلار در هر روز برای بازدید پرداخت کنند.

اما آنچه که شاید ندانید این است که این هزینه شامل تمام اقامتگاه ها، غذا، حمل و نقل و راهنمای محلی است و همچنین به شما امکان دسترسی به یکی از بکرترین قسمت های جنوب شرقی آسیا را می دهد. بوتان از سال 1974 تقریبا از دنیا دور شده و شبیه به ماشین زمان به نظر می رسد. در اینجا تیراندازی با کمان سرگرمی ملی محسوب می شود، دره ها مملو از درختان بلند هستند و افراد محلی با لباس های سنتی رنگارنگ به خیابان ها می آیند.

از صومعه ها و معماری باشکوه دزونگ دیدن کنید، و در آنجا راهبانی با لباس های قرمز را مشاهده می کنید که در میان درختان یاس بنفش در مقابل قله های بلند هیمالیا قدم می زنند. در آنجا پیاده روی کنید تا بتوانید پلنگ ها برفی را نیز ببینید. ممکن است شانگری لا (سرزمین دلخواه) افسانه ای باشد اما معادل آن در دنیای واقعی در اینجا قرار دارد. با مقاله سفر به بوتان مکان های بیشتری را کشف کنید.

اتیوپی

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

اتیوپی کاملا منحصربه فرد است. تنها کشوری است که در طول قرن نوزدهم استقلال خود را در مقابل آفریقا به دست آورد و فرهنگ و سنت آن دست نخورده باقی مانده است. از این گذشته، تاریخ آن به انسان های اولیه باز می گردد. ساختارهای قدیمی، غذاهای لذیذ، زبان آماتور و حیوانات وحشی بزرگ در هیچ جای دنیا پیدا نمی شوند.

علیرغم اینها، اتیوپی در مقایسه با کنیا و اوگاندا بازدیدکنندگان کمتری را جذب می کند. در اول لیست مناظر خارق العاده کلیساهای غرق آب 900 ساله لالیبلا قرار دارند. این کلیساها در گودال های سنگی حک شده اند و از دهه 1970 بخشی از میراث جهانی یونسکو محسوب می شدند. هنوز هم در جشنواره تیکمات ( ظهور عیسی مسیح) که در ماه ژانویه برگزار می شود، بسیاری از این مکان به خوبی بازدید می کنند.

در این زمان، هزاران نفر از عبادت کنندگان با لباس سفید به درون گودال ها رفته و در غسل تعمید گروهی شرکت می کنند. در غرب گوندا قرار گرفته و به خاطر گنجینه باشکوه از قلعه های سنگی قرن هفدهم به عنوان افسانه ی آفریقا مورد ستایش قرار گرفت. وقتی در جنوب شرقی هستید، کفتارهای ترسناک هارار را پیدا خواهید کرد.

تا کوه های سیمین پیاده روی کنید و این فرصت را پیدا خواهید کرد که گرگ های کمیاب اتیوپی، و میمون های کرکی که در فلات های مرتفع شمالی قرار داردند را مشاهده کنید. این اتفاقات بی نظیر است که اتیوپی را به یکی از بهترین مقصدها برای سفر تبدیل کرده است. جشنواره تیکمات را با یک سفر به اتیوپی تجربه کنید.

اتریش

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

2020 برای اتریش با جشنواره های مختلف، سالی بزرگ است. اول، 250 سال از تولد فرزند خوانده وین، لودویگ ون بتهوون می گذرد و این رویداد با نام “سال بتهوون” در شهر ثبت شده است.

در حالی که این آهنگساز در شهر بن آلمان متولد شد اما بیشتر عمر خود را در وین گذراند. کنسرت هایی در سال برگزار می شود که یاد این آهنگساز را در طول سال گرامی می دارند از جمله اجرای تنها اپرای او، فیدلیو، در ماه آوریل. همچنین در خانه موسیقی نمایشگاهی ویژه به این آهنگساز اختصاص داده شده است.

یال بتهوون تنها رویداد اصلی موسیقی نیست. همچنین در سال 2020، صدمین سالگرد جشنواره مشهور جهانی سالزبورگ در ماه ژوئیه برگزار می شود. نمایش جاودانه صدای موسیقی، رویدادی است که برنامه آن هنوز اعلام نشده است اما نمایشنامه هرمان هافمانستال هرساله اجرا می شود و جشنواره ای محبوب است. همچنین می توانید از آثار موتزارت که در اینجا متولد و بزرگ شده لذت ببرید.

علاوه بر موسیقی، اگر قصد اسکی استریف یا پیاده روی تیرول را دارید، اتریش دلایل زیادی برای سفر در هر زمان از سال را دارد. از پاراگلایدر گرفته تا دوچرخه سواری در کوهستان یا قایقرانی در آب های سفید، فعالیت های بسیار زیادی برای لذت بردن از مناظر زیبا وجود دارد. به کمک یک متخصص محلی در اتریش، بیشترین استفاده را از سفر ببرید.

مونته نگرو

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

هرچه مقاصد ساحلی اروپا گسترش می یابند اما مونته نگرو همچنان یک منطقه تقریبا کشف نشده است. 293 کیلومتر خط ساحلی آن با حدود 72 کیلومتر ساحل، برای شش ماه از سال مناسب آفتاب گرفتن اند در حالی که آب های گرم دریای آدریاتیک مناسب شنا هستند.

در آنجا تعداد زیادی شهرهای ساحلی جذاب مانند کوتور و شهرهای مدرن وجود دارد. علاوه براین، تنها گروه تفرجگاه های برتر در حال افتتاح آخرین دارایی خود در پورتونوی هستند و این موضوع ثابت می کند که این کشور در حال تبدیل شدن به مقصدی گردشگری جالب است. اما چیزهای بیشتری از دریا و خورشید و ساحل در این کشور وجود دارد.

به دریاچه اسکادار، بزرگترین دریاچه بالکان ها بروید تا منظره های زیبا را ببینید. کوه ها از آب های سبز و آبی خارج می شوند و یک تالاب وسیع خارق العاده محل زندگی بیش از 270 گونه از پرندگان است. دره رودخانه تارا برخی از مناظر چشمگیر کشور را در خود جای داده است، در بالاترین نقطه خود 1300 متر عمق دارد و با مناظر جنگلی و روستایی کوهستانی احاطه شده است.

در اینجاست که افراد هیجان زده می شوند و همچنین آب های سفید یک روز طوفانی را به وجود می آورند. اگر تصمیم دارید از مونته نگرو بازدید کنید، با کارشناسان ما در مونته نگرو در ارتباط باشید.

8 منطقه برتر برای بازدید در سال 2020

مادیرا

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

برای چندین دهه مادیرا برای اهالی بریتانیا که به دنبال آفتاب زمستانی بودند حفاظت می شد، اما در سال های اخیر شهرت قدیمی خود را از دست داده است. در سال 2020 به آنجا بروید تا فرصت های زیادی برای فعالیت های فضای باز و انواع رستوران های شیک را پیدا کنید. این جزیره 1350 مایل امتداد دارد و و کانال های آب شیرین که در دامنه کوه ها ساخته شده اند، دارای مسیرهای پیاده روی هستند.

قدمت برخی از این کانال ها به قرن شانزدهم باز می گردد و برخی دیگر در اواخر دهه 1940 ساخته شده اند. ایده ساخت این کانال ها از مورهایی گرفته شد که زمانی اسپانیا و پرتغال را اداره می کردند. آنچه بین همه آنها مشترک است، چشم اندازهای زیبا و دسترسی اختصاصی به بخش هایی از مادیرا است که اتومبیل ها نمی توانند به آن برسند. در امتداد تراس هایی که مشرف به مزارع میوه هستند قدم بزنید یا از پیکو دو آرییرو تا پیکو روویو بالا بروید.

پس از پیاده روی طولانی در استخرهای صخره نمکی طبیعی در بندر مونیز استراحت کنید. از جزیره جدا شوید (اولین جاده این جزیره پس از جنگ جهانی دوم ساخته شد) زیرا دارای جذابیت های خاصی است. برای تجربه بهترین غذاخوری ها، از رستوران های ستاره دار میشلین گرفته تا بازار های میوه و سبزیجات ارگانیک به پایتخت، فونچال، بروید. اگر در ماه آوریل به مادیرا می روید، از هشتمین دوره جشنواره فیلم مادیرا که فیلم های آزاد از سراسر جهان را نمایش می دهد، بازدید کنید. برای سفر با بهترین تجربه ها با ما در ارتباط باشید.

پارک ملی آبشارهای مارچیسون، اوگاندو

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

سال گذشته، درباره آینده پارک ملی آبشارهای مارچیسون در اوگاندا سوالات زیادی ایجاد شده بود. پشنهادات ساخت نیروگاه 300 مگاواتی در ماه ژوئن آشکار شد. ایم کار نگرانی های زیادی درباره بقای حیات وحش پارک، اکوسیستم ها و چشم اندازهای گردشگری ایجاد کرده بود.

خوشبختانه در آگوست 2019، این پیشنهادات توسط دولت رد شد و حیات وحش مارچیسون از یک پروژه آسیب زا نجات یافت. بنابراین بهترین زمان برای لذت بردن از زیبایی های این پارک ملی می باشد. مارچیسون دارای 3 هزار و 900 کیلومتر مربع بیابان است که محل زندگی شیرها، فیل ها، کرگدن و بوفالوها می باشد. اینجا مقصد بی نظیر سافاری است. در رودخانه نیل قایق های تفریحی و موقعیت های عالی برای تماشای پرندگان وجود دارد (لک لک ها از پرندگان برجسته هستند) و البته از آبشار سه گانه تماشایی بالا بروید. این پارک در صدر برخی از بهترین مکان های حفاظت شده اوگاندا قرار دارد.

به لطف جمعیت زرافه ها، برنامه های جابجایی به تغییر دیگر مکان های کشور کمک می کند. با بازدید از این مکان، از این کار برای نجات گونه های در معرض خطر حمایت می کنید. انگلیسی ها از طریق دوحه از انگلستان به انتبه پرواز می کند.

علاوه بر این، با بازگشایی سرکت هواپیمایی اوگاندا در تابستان سال گذشته، دسترسی به این کشور زیبا آسان تر شده است. ارتباط به این کشور از طریق تانزانیا، کنیا و بوروندی امکان پذیر است. Rough Guides می تواند بین شما و یک راهنمای محلی در اوگاندا ارتباط برقرار کند تا به برنامه ریزی و رزرو سفرتان کمک کند.

لوزون، فیلیپین

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

پایتخت فیلیپین، مانیل، در لوزون واقع شده و ممکن است اولین انتخاب برای سفر به طبیعت فیلیپین نباشد. با امکانات دیدنی غواصی و موج سواری، استراحتگاه های ساحلی، مسیرهای پیاده روی زیبا و آتشفشان های فعال همه از جذابیت های لوزان هستند. درحالی که بسیاری از صخره های مرجانی جهان درحال نابودی هستند، همچنان برخی از صخره های بکر و رنگارنگ در اقیانوس های فیلیپین وجود دارند. اگر به غواصی علاقه دارید، به لوزون جنوبی بروید. مراکز غواصی در اطراف خط ساحلی جنوبی و شرقی و جزایر منطقه قرار دارند.

در اینجا ماهی های اسنپر زرد رنگ و ماهی های استخوانی در کنار مرجان های زیبا و خرچنگ های چینی می چرخند. در قسمت های دیگر جنوب، سواحل شنی سفید و چندین جزیره زیبا همه کسانی را که به دنبال یک سفر آرام هستند، راضی می کند. در لوزون شمالی، کوه ها، آتشفشان ها و شهرهای زیبا مانند ویگان را خواهید یافت. این منطقه مملو از معماری جذاب کشورهایی است که قبل از استقلال فیلیپین در آن حکومت می کردند.

بازدید از تراس های بانائو را از دست ندهید، در آنجا یک راهنمای محلی می تواند سیستم های آبیاری خیره کننده و زیبایی به نام “پلکانی به بهشت” را به شما نشان دهد. در دوازدهم ژانویه، آتشفشان طال در جزیره لوزون فوران کرد. می توانید جدیدترین توصیه های دولت انگلیس را در مورد سفر به این منطقه، در این مقاله بخوانید.

جزایر گالاپاگوس، اکوادور

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

جزایر گالاپاگوس در 1000 کیلومتری ساحل اکوادور قرار دارند و شامل مجموعه ای خیره کننده از مناظر و حیوانات وحشی می باشند. اتفاق هر روزه در اینجا نشستن روی یک نیمکت و تماشای فک هایی است که در کنار ایگواناهای بزرگ (سوسمار) آزادانه می چرخند. اما سکونتگاه های انسانی تنها 3 درصد از کل زمین های منطقه را اشغال می کنند. در جایی دیگر، یک بیابان بکر با حیات وحشی حیرت انگیز در انتظار شما است.

گالاپاگوس همچنین الهام بخش تئوری تکامل چارلز داروین بود. امروزه، می توانید در میان دشت های سرسبز مزارع لاک پشت های بزرگ را ببینید. همچنین می توانید غاز سینه آبی را ببینید که در حال رقصیدن است. در این سواحل می توانید همه موجودات مختلف از مارها تا ملخ ها را پیدا کنید. ممکن است در اقیانوس کوسه های گالاپاگوس یا گربه ماهی های قرمز را ببینید. بنابراین اگر جزایر گالاپاگوس شما را تحت تاثیر قرار داده اند، حتما از آن ها بازدید کنید.

در سراسر جزیره محدودیت های بازدیدکنندگان و قوانین محافظتی سرسخت وجود دارد. با تغییر الگوی آب و هوا و افزایش تهدیدها، امکان دارد این قوانین سخت تر شود. هزینه بازدیدکنندگان در سال 2020 دو برابر شده و ممکن است مجدد افزایش یابد، اجازه دهید به شما کمک کنیم تا اکنون که شرایط مساعد است از این مقصد بازدید کنید.

پارک ملی سیوداد پردیدا و تیرونا، کلمبیا

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

اکنون که ماچو پیچو شروع به دستیابی به ظرفیت های توریستی کرده، وقت آن رسیده است که یک شهر گمشده دیگر داشته باشد. وارد سیوداد پردیدا شوید که در میان جنکل های کوهستانی سیرا نوادا د سانتا مارتا در شمال کلمبیا واقع شده است. ویرانه های ناشناخته و حیرت انگیز، “ماچو پیچو جدید” نام گرفته اند. این اتفاق علیرغم پیش بینی همتایان پرو در 650 سال گذشته است. این مکان دارای تاریخچه جذاب است.

این شهر توسط بومیان تیرونا ساخته و یکی از بزرگترین شهرهای آنان محسوب می شد. به دنبال فرار فاتحان اسپانیایی، این کشور فراموش شد. این شهر قرن ها زیر جنگل دفن شد تا اینکه در دهه 1970 توسط غارتگران کشف شد. امروزه، اینجا یکی از جالب ترین مکان های باستان شناسی کلمبیا است. در اینجا، هزاران تراس سنگی پوشیده شده از خزه (که زمانی برای خانه ها ساخته شده بود) تاریخ پیش از استعمار کلمبیا را نشان می دهد. برای رسیدن به این شهر گمشده حداقل سه روز زمان نیاز است. وقتی در این منطقه هستید، پارک ملی تیرونا را از دست ندهید.

این پارک یکی از زیباترین ذخایر ناهموار آمریکای جنوبی است. این منطقه 150 کیلومتر مربع امتداد دارد که توسط سواحل کارائیبی احاطه شده و مملو از درختان نارگیل، تالاب های فیروزه ای و جنگل های بارانی سرسبز منتهی به ساحل است. برای سفر به کلمبیا سرویس مسافرتی تیلور را امتحان کنید.

سریلانکای شمالی

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

در حالی که ممکن است امسال سریلانکا عناوین مختص خود را ایجاد کرده باشد، اما همچنان کشوری است که مسافران به آن سفر می کنند. شاید اینجا محل استقرار قلعه های استعماری باشد. و شاید تپه های سرسبز چای یا جنگل ها و حیوانات وحشی در اینجا قرار گرفته باشند. همه اینها ممکن است به خاطر سواحل سفید شگفت انگیز، معابد غاری زیبا و یا راه آهن های گسترده باشد. اما بیش از هر چیزی، احتمالا این سفرها با رفتارهای دوستانه مردم نیز ارتباط دارند.

ممکن است بازدیدکنندگان به خوبی با زیبایی های جنوبی گال، میریسا و کندی آشنا شوند. با این حال شمال سریلانکا هنوز ناشناخته است. سال ها، در طی جنگ های داخلی غیرقابل دسترسی بود. سفر به دنیایی دور از جنوب و مکان های نزدیک به هند، تجربه ای کاملا متفاوت است. از جافنا به خاطر بخش های استعماری آن بازدید کنید، و تا استحکامات قلعه هلندی قرن هفدهم قدم بزنید یا برای دیدن اسب های وحشی و درختان باستانی بائوباب از مانار بازدید کنید.

پلنگ ها را در پارک ملی ویلپاتو و برخی از بهترین مکان های غواصی را در جزیره کبوتر پیدا کنید. چندین جزیره کوچک در شبه جزیره جافنا وجود دارد: جزایر بسیار زیبا و پر از معابد، قلعه ها و سواحل دست نخورده. سرانجام خطوط ریلی جزایر جافنا و مانار را به یکدیگر متصل کرده و بدون آن، بازدید از این جزایر آسان نبود. اجازه دهید به شما کمک کنیم، قبل از آنکه سریلانکای شمالی کشف شود از آن بازدید کنید.

ماساچوست، ایالات متحده آمریکا

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

چهارصد سال پیش برای اولین بار مسافران از مای فلور به ساحلی که اکنون با نام پلیموت ماساچوست شناخته می شود، قدم گذاشتند. آنها ابتدا یک مستعمره و سپس یک ملت را تاسیس کردند. درحالی آنها سال ها است که از دنیا رفته اند، روح آنها در اینجا، پرجمعیت ترین ایالت نیو انگلستان (منطقه ای در آمریکای شمالی) زندگی می کند.

در اینجا می توانید بوستون، غذاهای دریایی و ورزش های دوست داشتنی و یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا را پیدا کنید. بوستون زادگاه انقلاب آمریکا بود. از این انقلاب در موزه بزرگ فضای باز مسیر آزادی یاد می شود. در همین حال، در کمبریج که در این نزدیکی قرار دارد، دانشگاه هاروارد و MIT را که محل انقلاب های روشنفکری است، خواهید یافت. به لکسینگتون و کنکورد سفر کنید تا از جبهه های تاریخی جنگ بازدید کنید یا به سلم بروید تا اطلاعاتی درباره آزمایش های جادویی کسب کنید. برخی از بهترین سواحل نیو انگلستان را در امتداد سواحی 300 مایلی کیپ کاد خواهید یافت.

برای دوستداران پرندگان هیچ جایی بهتر از برکشایر زیبا نیست. برای شناخت ماساچوست بهتر است در سال 2020 از آن بازدید کنید، یعنی هنگامی که سفر خطرناک مسافران از طریق اقیانوس اطلس با یک مراسم بزرگداشت، یادآوری می شود. برای سفر به ماساچوست از سرویس مسافرتی تیلور استفاده کنید.

سرزمین های شمالی، استرالیا

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

این موضوع که اولورو، هنگام بازدید از سرزمین های شمالی یک جاذبه بزرگ است، بر کسی پنهان نیست. به نظر می رسد که نور خورشید در طول روز دائما در حال تغییر از رنگ نارنجی به قرمز و بنفش است و اولورو شبیه خورشید در آسمان است. درحالی که بازدیدکنندگان می توانستند تا به امروز از صخره ها بالا بروند، اما در نهایت بعد از سال ها تلاش توسط صاحبان سنتی منطقه، این مکان مقدس بومی بر روی بازدیدکنندگان بسته شده است.

هنوز می توانید تا 10 کیلومتر صعود کنید. در پارک ملی اولورو کاتا تیوتا چیزهای بسیار زیادی برای بازدید وجود دارد. میدان تحسین شده هنرهای روشن بروس مونرو، تا پایان سال 2020 زمین های اطراف صخره را روشن خواهد کرد. بیش از 50.000 چراغ خورشیدی در غروب آفتاب روشن شده و تا طلوع آفتاب همچنان می درخشند.

با ساختن این سنگ برجسته در مقابل آسمان در یک لحظه به نظر می رسد که گل های وحشی شکوفه شده و در لحظه دیگر شبیه انعکاس آسمان شب دیده می شود. اگرچه ممکن است اولورو بسیار مشهور باشد اما تنها صخره در سرزمین های شمالی نیست. با کمتر از دو ساعت رانندگی از داروین، پارک ملی کاکادو، بزرگترین پارک ملی استرالیا قرار دارد. این منطقه طبیعی زیبا شامل اسکله های ماسه سنگی و استخرهای طبیعی زیبا در دامنه آبشارها می باشد.

دنور، کلرادو، ایالات متحده آمریکا

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

در دنور، پایتخت فرهنگی کلرادو، همواره چیزهای زیبای بسیار زیادی وجود داشته است. این شهر میان دشت های بزرگ و کوه های سنگی وسیع قرار گرفته و زیبایی های مناظر آن، دست دوم و قدیمی نیست. مراکز بین المللی این شهر دارای رستوران ها و کافه های زیبایی است که غذا و کوکتل های بی نظیر سرو می کنند.

یکی از این مراکز، اتحادیه استگاه قطار است که در آن نوسازی های چند میلیون دلاری برای ایجاد فضایی دلپذیر برای نوشیدن انجام گرفته است. در سال 2020 شهر دنور به امکانات فرهنگی جدید دست خواهد یافت زیرا برند جدید Mission Ballroom (سالن ماموریت) نخستین کنسرت سالانه خود را تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این، جشنواره هنرهای شهری  Crush Wallsدهمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. برای گذراندن یک هفته کامل در ماه سپتامبر در اینجا، هنرمندان شهر را با رنگ قرمز (و رنگ های دیگر) رنگ آمیزی کرده، آثار خارق العاده جدید می سازند و گالری ها نمایشگاه های ویژه ای برپا کرده و در سب، مهمانی موسیقی زنده برگزار می کنند. نمایشگاه جدید هنرهای معاصر Meow Wolf در سال 2021 افتتاح خواهد شد. می توانید در پارک باغ الیچ، سوار یک کلایدوسوپ شده و هرآنچه که می خواهید را ببینید.

علاوه بر این ها، در مقصدهای خلاقیتی دنور نیز اتفاق زیادی رخ می دهد. هیجان آمفی تئاتر تماشایی فضای باز صخره های سرخ را از دست ندهید. سپس در منطقه شهری رودخانه شمالی (معروف به رینو) قدم بزنید، زیرا واحدهای صنعتی سابق در آنجا مکانی مناسب برای هنرهای زیبای خیابانی است.

در این منطقه کارخانه هایی قرار دارند که در اتاق هایشان به دانش آموزان و کارگران خدماتی ارائه می دهند. قطار سریع السیر پارک زمستانی اسکی در ژانویه 2020 مجدد بازگشایی خواهد شد. می توانید قبل از بازگشت به شهر، برای هیجان اسکی به دامنه کوه ها بروید. برای برنامه ریزی و رزرو سفر خود با خدمات سفر تیلور در ارتباط باشید.

تفلیس، گرجستان

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

الان زمانی هیجان انگیز برای سفر به تفلیس است. پایتخت گرجستان که از خاکستر انقلاب گل های سرخ احیا شده، تلاش می کند تا هویتی از خود برجای بگذارد. مکان های سابق اتحاد جماهیر شوروی، کارخانه های متروکه و چاپخانه ها از بین رفته اند. این مکان های سابق صنعتی اکنون به هتل، گالری های هنری و سالن های موسیقی تبدیل شده اند.

پارک ریک دارای معماری آینده گرایانه است و از آن معماری دو ستون شیشه ای و فلزی بر روی چمن های پارک قرار گرفته اند. اما حتی با وجود این تحولات مدرن، شهر هنوز بافت قدیمی خود را حقظ کرده است. هنوز هم در کوچه های این شهر کهن، مغازه های کوچک جذاب و قدیمی قرار دارند.

و در اینجا است که می توانید بهترین نمونه های تفلیس قدیمی را ببینید: نوشیدنی خانگی گرجستان، محصول بیش از 8000 سال تلاش و سنت است. شاید این شهر به خاطر حمام های گرمایی خود تاسیس شده باشد (تفلیس در گرجستان به معنای گرما است) اما این استقبال گرم مردم است که باعث می شود بخواهید دوباره به گرجستان برگردید.

گالوی، ایرلند

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

شهر بندری گالوی، مرکز فرهنگی ایرلند در سواحل اقیانوس اطلس است و به خاطر کافه های دنج، غذاهای دریایی بی نظیر و جشنواره های متنوع شناخته شده است.

بنابراین جای تعجب ندارد که رد سال 2020 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا محسوب می شود. در اینجا ایرلندی ها به زبان قدیمی صحبت می کنند، فروشگاه ها سازهای موسیقی را در کنار حلقه های کلاداغ (نوعی حلقه سنتی ایرلندی) دست ساز به نمایش می گذارند و محلی ها با صدف های بومی که از خلیج خارج می کنند، جشن می گیرند. بسیاری از گروه های موسیقی زنده را در خیابان ها خواهید دید. همه اینها توسط دیوارهای قرون وسطایی شهر احاطه شده اند. هر ساله در این شهر تعدادی از رویدادهای فعال برگزار می گردد که توسط جمعیت فعال دانشجویی اداره می شوند.

به ندرت یک ماه بدون جشنواره می گذرد. مهم ترین آنها جشنواره موسیقی و هنرهای تجسمی گالوی (در ماه ژوئیه) و جشنواره بین المللی ادبیات برای شعر و نثر (در ماه آوریل) می باشد. فیلم فلد (در ماه ژوئیه) یک جشنواره سینمایی محبوب است. اما جشنواره صدف گالوی بیشترین جمعیت را جذب می کند. سفر خود را برای چهار روز غیر قابل پیش بینی و بی نظیری تنظیم کنید. با سفر سفارشی Rough Guides به گالوی سفر کنید.

مکزیکو سیتی، مکزیک

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

در حال حاضر حواشی پیرامون مکزیکو سیتی وجود دارد اما مطمئنا این اولین بار نیست. این شهر از گذشته یکی از کلان شهرهای بزرگ جهان بوده است. اینجا پایتخت امپراطوری آزتک در قرن چهاردهم میلادی بود و پس از آن با نام تنوشتیتلان شناخته می شد. امروزه هنوز هم می توانید یادگارهای گذشته را در شهر پیدا کنید.

حرم های شهر تمپلو را کشف کنید یا به سمت اهرام تنوشتیتلان در حاشیه شهر بروید. اما این روزها تمرکز شهر بیشتر بر روی هنر فعال، فرهنگ هیجان انگیز خیابانی و (مهم تر از همه) صحنه های آشپزی مجلل می باشد. همان طور که مشخص است ویرانه های آزتک در کنار مناظر دیدنی شیشه ای معاصر و غذاخوری های چهارراه های قدیمی و جدید مکزیکو سیتی قرار دارند. بازارهای موقتی، غذاخوری های مدارس قدیمی و غرفه های مواد غذایی خیابانی را در کنار برخی از بهترین رستوران های ستاره میشلن خواهید یافت.

منوهای رستوران ها، غذاهای مناطق مختلف کشور را ارائه می دهند. در یک روز می توانید تاکوی آناناس و گوشت پخته شده، گوردیتای سرخ شده یا کپولین، غذای لذیذ منطقه اواکسان که با ادویه های مخصوص تهیه می شود را امتحان کنید. و سپس نوبت شکلات داغ غلیظ و تیره با نان ناتا می باشد. بهترین راه برای تجربه فرهنگ مکزیکی، خوردن غذاهای آن است. اجازه دهید تا ارتباط شما با راهنمایان محلی در مکزیک را برقرار کنیم تا به شما در در برنامه ریزی و رزرو سفر کمک کنند.

ناپل

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

اولین سری از سریال های ناپولی النا فرتات با نام دوس درخشان من، در سال 2012 منتشر شد. از زمان انتشار HBO از تلویزیون، آثار منتخب این نویسنده مورد توجه جهانی قرار گرفته است. با تولید سری جدید این سریال در سال 2020 و به کمک تئاتر ملی که در ماه نوامبر برگزار شد، شهر ناپل مورد توجه قرار گرفت. ناپل در دریای مدیترانه تحت حمایت وسوویوس قرار دارد و فاصله بسیار کوتاهی نیز از ساحل آمالفی دارد. جای تعجب است که این شهر مدت ها زیر رادار بوده است.

مشکل معروف زباله های شهری در ناپل چندین سال پیش حل شد و د رآن زمان تلاش های بسیاری برای پاکسازی خیابان ها صورت گرفته بود. اگر به تاریخ علاقه دارید می توانید از موزه ملی باستان شناسی یا بقایای شگفت انگیز پومپی بازدید کنید. غذای محبوب خود را از پیتزا فروشی ها یا غرفه های غذاهای خیابانی انتخاب کنید. (کار آسانی نیست!).

برای دیدن آثار باستانی بیشتر، به مترو شهر بروید. در طی چند سال گذشته، پروژه های بی نظیر این استگاه مترو را به مکانی مملو از آثار هنری تبدیل کرده اند. شاید زیباترین این ها ایستگاه تولدو باشد. در اینجا، هنگامی که سوار مترو شوید دیوارهای موزائیکی احساسی شبیه سفر به اعماق دریا را در شما به وجود می آورند. Rough Guides می تواند شما را با یک راهنمای محلی ارتباط دهد تا برای سفر شخصی به ناپل و بقیه بخش های ایتالیا برنامه ریزی کنید.

دبی

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

دبی به دلیل دارا بودن مراکز خرید و هتل های مجلل و معماری بی نظیر شناخته شده است. دلایل زیادی برای بازدید وجود دارد اما بهترین دلیل در سال 2020 نمایشگاه جهانی است.

این رویداد از زمان نمایشگاه بزرگ لندن در سال 1851 همچنان در حال اجرا است و برخی از دستاوردهای علمی و فناوری ملل را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه که برای اولین بار در خاورمیانه برگزار می شود، در اکتبر 2020 افتتاح خواهد شد. این یک نقطه عطف برای منطقه است و امارات متحده عربی همه موانع را از بین خواهد برد تا این رویداد به خوبی برگزار شود.

مهم ترین موضوع نمایشگاه امسال، “اتصال فکرها، ایجاد آینده” می باشد و نزدیک به 200 کشور در آن شرکت خواهند کرد. بازدیدکنندگان می توانند منتظر یک اتفاق شگفت انگیز از آینده نوآوری، پایداری و پویایی باشند. در کنار این نمایشگاه، روزانه نمایش هایی نیز برگزار می شود. اگر این ها کافی نیست، موزه ای را که قرار است در اوایل سال آینده افتتاح شود، از دست ندهید. برای سفر به نمایشگاه جهانی و دیگر موارد، می توانیم ارتباط شما با کارشناسان محلی دبی را برقرار کنیم.

آتن، یونان

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

اینکه به دنبال فرهنگ کهن باشید یا فرهنگ مدرن، آتن همه چیز دارد. جاذبه های نمادین هر دورانی را می توان در آتن دید، از آکروپولیس که هرگز از جذابیت آن کاسته نخواهد شد گرفته تا آمفی تئاتر بزرگ اودئون هیرودز آتیکوس که 2000 سال قدمت دارد. در کنار یادگارهای بی نظیر کهن، شهرت این شهر به خاطر فرهنگ جال، کافه های مجلل، زندگی شبانه و صحنه های هنری است.

مجموعه گسترده هنرهای یونانی ریحان گولاندیس به تازگی افتتاح شده و در گالری مخصوص خود آثار را به نمایش می گذارد. بنیاد ریحان و الیز گولاندریس، آثار پیکاسو، ون گوک، میرو و ماتیس را با هم ارائه می دهد. همچنین مرکز هنرهای معاصر ایلا تونتا نیز وجود دارد. در آنجا نمایشگاه هایی از آثار هنرمندان مدرن یونان پیدا خواهید کرد.

در مقیاس کوچکتر، کتابخانه، گالری و رادیو آتن توجه بین الملل را به خود جلب کرده است. غذاهای اینجا نیز عالی هستند. علاوه بر غذاخوری های سنتی، رستوران های ستاره میشلن نیز در سطح شهر وجود دارند. از میان غذاخوری های خوب در پشت بام ها با چشم اندازی از آکروپولیس یا رستوران های ساحلی با فضای عاشقانه انتخاب کنید. با Rough Guides به یونان سفر کنید و از برنامه های سفری متناسب خود لذت ببرید.

اوترخت، هلند

 

بهترین مکان ها برای سفر در 2020

مقامات این شهر، با توجه به اینکه آمستردام دیگر نمی تواند گردشگران را جذب کند، آن را از فهرست خارج کرده اند. آنها حتی علامت نمادین آمستردام را نیز حذف کردند. بنابراین سال 2020 را به سالی تبدیل کنید که به برخی از مقصدهای کمتر شناخته شده هلند سفر کنید. اوترخت نمونه ای کامل از یک شهر دیدنی است که مدت ها نقش بخش دوم پایتخت را بازی می کرد. در اینجا کانال هایی به اندازه کانال های آمستردام اما با جمعیت کمتر را مشاهده خواهید کرد.

بخش برجسته اینجا قلعه جالب قرن نوزدهم است که دارای باغ های زیبا و فضای داخلی و با شکوه گوتیک می باشد. در آنجا هنر و فرهنگ نیز وجود دارد. رویدادهایی مانند جشنواره فیلم هلند (از ماه سپتامبر تا اکتبر)، جشنواره تئاتر و رقص بهاری (اکتبر تا نوامبر) و جشنواره موسیقی پاپ چه کسی؟ ارزش بازدید را دارند.

به علاوه، پیت موندریان، هنرمند استیجیل در نزدیکی آمرسفورت متولد شد. شما می توانید از خانه این هنرمند در نزدیکی آمرسفورت بازدید کنید که به یک موزه تبدیل شده و برخی از معروف ترین آثار وی را به نمایش می گذارد و از نمایشگاه تعاملی که تا دسامبر 2020 ادامه دارد، بازدید کنید. کودکان مشتاق بازدید از موزه میفی که در اصل یک شهربازی بزرگ با ماجراهای کارتونی است، می باشند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید