بنر هدر

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

تجربه غواصی و شنا در آبهای نیلگون خلیج فارس که ماهی ها و موجودات دریایی اش تصویری رویایی به آن بخشیده است، حس بسیار زیبایی را تداعی می کند. در کنار سواحل مرجانی بی نظیر این جزیره دنیایی متفاوت را همراه با تفریحات دریایی و غواصی تجربه می نمایید.

در اینجا با ذکر لیست بهترین کلوپ های دریایی کیش به بهترین کلوپ های دریایی کیش نیز اشاره نموده و زمینه را جهت این تفریحات فرح بخش برای علاقه مندان فراهم می نماییم.

لیست کلوپ های دریایی کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیشدر کلوپ ها و مراکز تفریحی ِدریایی کیش، خدماتی نظیر غواصی و همچنین آموزش غواصی، اسکی روی آب،جت اسکی، گشت با قایق تند رو و گشت تفریحی در اطراف جزیره، آکواریوم شناور، ماهیگیری تفریحی ، فلای بورد، فلای جت، شاتل و بنانا و …. به گردشگران ارائه می شود.

این مراکز معمولا از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز می نمایند. اکثر کلوپ ها دارای امکانات مشابه ای هستند اما برخی از این کلوپ ها و مراکز بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. تفریحات مذکور در کلوپ های مختلف با قیمت های متفاوت ارائه می شوند.

در مجموع هر بیست دقیقه غواصی حدود 65 هزار تومان به بالا و هر پانزده دقیقه جت اسکی حدود 50 هزار تومان به بالا، شاتل و بانانا از 1 الی 3 نفر حدود 30 هزار تومان و از 4 الی 7 نفر حدود 25 هزار تومان و از 5 الی7 نفر حدود 50 هزار تومان می باشد. قیمت فلای برد نیز هر یک ساعت حدود 400 هزار تومان می باشد.

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

در اینجا به ذکر بهترین مراکز غواصی و دریایی کیش همراه با نوع خدماتشان می پردازیم

کلوپ سی من کیش: تفریحات دریایی این کلوپ شامل غواصی، شاتل و بنانا، قایق تندرو و پدل بورد می باشد.

کلوپ سیشل کیش: خدماتی نظیر غواصی، پدل بورد، شاتل و بنانا در این کلوپ عرضه میشود.

کلوپ ناتلیوس کیش: خدمات تفریحات دریایی این کلوپ مواردی نظیر قایق تندرو، پاراسل، شاتل و بنانا را شامل می شود.

کلوپ مارین دریا کیش: خدماتی نظیر پاراسل،پدل بورد، شاتل و بنانا، پارک ویبیت، فلای جت و قایق های بادبانی را ارائه می دهد.

مرکز غواصی کیش: در مرکز غواصی کیش خدمات دریایی نظیر غواصی، پاراسل، بنانا و شاتل و اسکی روی آب ارائه می شود.

کلوپ نگین کیش: تفریحات این کلوپ غواصی،شاتل و بنانا، چتر پاراسل، قایق تندرو و جت اسکی می باشد.

کشتی یونانی: غواصی، شاتل و بنانا، جت اسکی و قایق تند تفریحات دریایی کشتی یونانی را شامل می شوند.

مجتمع دنیای زیر آب: در این مرکز گردشگران تفریحاتِ جت اسکی، غواصی، شاتل و بنانا و قایق تند رو تجربه می نمایند.

آکواریوس: غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا و قایق تند رو، تفریحات زیبای آکواریوس را تشکیل می دهند.

مرکز غواصی بانوان: فقط تفریح غواصی را برای بانوان ارائه می دارد.

مرکز مرجان: تفریحات دریایی مرکز مرجان غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا و قایق تند رو می باشند.

مرکز داریوش: تفریحات دریایی مرکز داریوش نیز غواصی، قایق تند رو، جت اسکی، شاتل و بنانا هستند.

کلوپ اسکوبا: خدماتی نظیر غواصی، شاتل و بنانا، چترپاراسل، قایق تندروو جت اسکی عرضه می گردد.

مرکز اسکوتر غواصی: در مرکز اسکوتر غواصی در کیش فقط تفریح اسکوتر غواصی ارائه داده می شود.

مرکز غواصی کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

این مرکز در میدان ساحل و پشت هتل شایان کیش واقع شده است. مرکز غواصی کیش از بهترین کلوپ های غواصی به شمار می آید و از سال 1370 افتتاح گردیده است.

تفریحات دریایی در این کلوپ غواصی و غواصی آموزشی، اسکی روی آب، جت اسکی، رینگ عکاسی و نیز فیلمبرداری زیر آب و …. می باشند. در مجموع خدمات این مرکز در زمینه تفریحی و غواصی هستند.

این مرکز دارای تجهیزات مدرن و مناسب در خصوص غواصی می باشد و همچنین سرویسهای تور غواصی و دوره های بین المللی غواصی را نیز ارائه می گردد. مقدار هزینه ها جهت انتخاب تور غواصی و تور تفریحی در این کلوپ یکسان نمی باشد.

اسکوتر دریایی در این مرکز قیمتی حدود 180000 تومان تا 220000 تومان(15 دقیقه زیر آب) را دارد. مرکز غواصی کیش دارای پارکینگ است و امکان دسترسی به وسایل نقلیه امکان پذیر می باشد.

آکواریوس

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

این کلوپ درشمال جزیره کیش در کنار ساحل دامون، انتهای بلوار هرمز و روبروی برج های پرشین در مجتمع کلوپ آکواریوس واقع شده است. ورودی این کلوپ برای ایرانیان و غیر ایرانیان رایگان است.

هتل مارینا کیش، هتل ایران، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایگان و چند هتل دیگر از نزدیک ترین هتل ها به این مرکز تفریحی دریایی هستند. پیست دوچرخه سواری کیش نیز از کنار این کلوپ عبور می نماید. تفریحات دریایی کلوپ آکواریوس نظیر جت اسکی، شاتل، بانانا، چتر پاراسل ، غواصی و نیز قایق تفریحی می باشند.

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

با توجه به این که کلوپ مذکور دارای امکانات روز دنیا می باشد، از این جهت مورد استقبال گردشگران واقع شده است، اما نسبت به سایر کلوپ ها خلوت تر می باشد و این از مزایای آن به شمار می آید.

لذا گردشگران راحت تر می توانند از خدمات تفریحی آن بهره مند شوند. آکواریوس در روز عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد، و همه روزه از ساعت 9 صبح الی نیم ساعت قبل از غروب آفتاب فعالیت خود را آغاز می نماید. استفاده از خدمات این کلوپ برای تمامی سنین امکان پذیر می باشد.

مراکز دیدنی اطراف کلوپ آکواریوس شامل روستای بوغو، بوستان آهوان، مرکز خرید پدیده، پارک ساحلی مرجان، گذر هنرمندان، نخلستان های باغ بهشت و …. می باشند.

کلوپ ناتیلوس کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

این کلوپ در جنب مجموعه ماترینا پارک هتل کیش قرار دارد. خدمات رسانی این کلوپ به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح الی نیم ساعت قبل از غروب آفتاب می باشد. ناتیلوس در ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد.

هزینه ی تفریح غواصی در این کلوپ حدود 120000 تومان و سایر تفریحات نیز شامل غواصی، جت اسکی، قایق تندرو، چترپاراسل، شاتل و بانانا می باشند، که از نظر هزینه مطابق با سایر کلوپ های اشاره هستند.

کلوپ مارینا دریا کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

 کلوپ مارین دریا کیش در نوار ساحلی مرجان و ما بین حافظیه و هتل دیدنیها واقع شده است. خدمات رسانی این کلوپ به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح الی نیم ساعت قبل از غروب آفتاب می باشد.

مارین دریا در ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. تفریحات دریایی کلوپ مارین دریا را پاراسل، پدل بورد، شاتل و بنانا، پارک ویبیت، فلای جت و قایق های بادبانی شامل می شوند.

قیمت تفریح غواصی در کلوپ مارین دریا حدود 130000 الی 150000 تومان می باشد و غواصیVIPدر این کلوپ به مدت 45 دقیقه وبا قیمت حدود 220000 تومان الی 250000 تومان عرضه می شود.

کلوپ مارین دریا عضو جامعه کلوپ داران دریایی کیش می باشد و تفریحات دریایی آن مطابق با استانداردهای جهانی است. این کلوپ یکی از مجهز ترین مراکز تفریحی آبی به شمار می آید.

کلوپ سی من کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

این کلوپ در دامون ساحلی کیش واقع شده است. غواصی و آموزش غواصی، شاتل و بنانا، قایق تندرو و پدل بورد از خدمات دریایی این کلوپ به شمار می آیند.

خدمات رسانی این کلوپ به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب ادامه دارد. ایام تعطیلی در کلوپ دریای سی من ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان می باشد.

این کلوپ دارنده گواهینامه ایزو در جزیره کیش بوده و تجهیزات آن مدرن و به روز هستند. لیست قیمتها در این کلوپ مانند سایر کلوپ های ذکر شده می باشد.

کلوپ سیشل

 این کلوپ در پارک ساحلی سیمرغ کیش و پشت هتل کوثر واقع شده است. این مرکز در اول فروردین 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. دارا بودن مدرن ترین قایق های مخصوص جهت غواصی و تجهیزات دریایی همراه با استانداردهای روز بین المللی از جمله ویژگی های بارز این کلوپ به شمار می آیند، که نظر گردشگران را به خود جلب نموده است. تفریحات دریایی در این کلوپ همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. سیشل در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد.

کلوپ دریایی اسکوبا

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

اسکوبا در ساحل مرجان، پشت هتل یاقوت کیش واقع شده است. این مرکز دارای مجوز از مراکز ذی صلاح می باشد. دسترسی به وسایل نقلیه از این مرکز امکان پذیر است. همچنین این کلوپ دریایی دارای پارکینگ نیز می باشد.

آغاز تفریحات دریایی در کلوپ دریایی اسکوبا همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. اسکوبا در ایام عاشورا حسینی و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. غواصی، شاتل و بنانا، چترپاراسل، قایق تندروو جت اسکی تفریحات دریایی این کلوپ را تشکیل می دهند.
هزینه خدمات غواصی در اسکوبا حدود 50000 تومان الی 75000 تومان ( در 15 دقیقه ) و هزینه شاتل و بانانا حدود 23000 تومان الی 35000 تومان ( در 15 دقیقه ) می باشد. این کلوپ دریایی حدود 60 متر با پارک ساحلی مرجان کیش فاصله دارد.

کلوپ دنیای زیر آب کیش: مجتمع دنیای زیر آب در پارک ساحلی سیمرغ، پشت هتل کوثر کیش واقع شده است. در این مجتمع خدماتی نظیر جت اسکی، غواصی، قایق تند رو، شاتل و بانانا ارائه می شود. کلوپ دریایی دنیای زیر آب کیش عضو کلوپ داران تفریحات دریایی کیش می باشد.

کلوپ دریایی نگین کیش

لیست بهترین کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش

 کلوپ دریایی نگین خلیج فارس کیش در بلوار اندیشه و پشت مسجد امیر در مرکز تفریحات دریایی واقع شده است. این کلوپ تفریحات و ورزشهایی نظیر قایق تند رو، جت اسکی، چتر پاراسل، شاتل و بانانا را عرضه می دارد.

خدمات رسانی این کلوپ همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب ادامه می یابد. کلوپ مذکور در ایام عاشورا حسینی و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. حدود قیمتها در این کلوپ با سایر کلوپ ها یکسان می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید