بنر هدر

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

وجه اشتراک یک جزیره خصوصی در تاهیتی، زمین بازی در کنیا و کشوری زیبا در کوه های ورمونت در چیست؟ همه آنها استراحتگاه های مجللی دارند. بیشتر این استراحتگاه ها شامل محل اقامت، غذا، نوشیدنی و فعالیت های مختلف می باشند. بیشتر آن اقامتگاه ها سطح بالا هستند و تاثیری کمی بر محیط دارند، و ثبات و پایداری خود را حفظ کرده اند. برخی دیگر از اقامتگاه ها، مسافران را در ویلاهای مجلل برخی از زیباترین جزایر جای می دهند.

فرقی نمی کند که این استراحتگاه ها در کارائیب قرار داشته باشند یا کنیا، همه آنها خدمات شخصی، امکانات و نرخ های مختلفی را ارائه می دهند، بنابراین بدون هیچ نگرانی به این استراحتگاه ها مراجعه کنید. از ییلاق های پرآب در یکی از بهترین جزایر فیجی تا استراحتگاه های طبیعی بکر و زیبا در استرالیا و اندونزی و اقامتگاه سافاری در آفریقای جنوبی، این فهرست از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه، اقامتگاه های عالی را برای تمام مسافران ارائه می دهد.

  1. جزیره نیهی سومبا، اندونزی

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

اقامتگاهی زیبا و سازگار با محیط زیست در جزیره نیهی سومبا، بهترین جایگاه را در لیست بهترین استراحتگاه های ساحلی جهان کسب کرده است. این اقامتگاه در نخلستانی بکر و در حاشیه ساحل یک جزیره دورافتاده در سومبا اندونزی واقع شده، و با حدود یک ساعت پرواز از بالی قابل دسترسی می باشد.

با توجه به فلسفه اقامتگاه ها “اقامتگاه های حاشیه ای”، اینجا مکانی بسیار مناسب است. این اقامتگاه در محدوده ای طبیعی و در فاصله بیشتر از 2.5 کیلومتری ساحل ماسه ای سفید، در زیر صخره ها قرار گرفته است و امکانات گشت وگذار، ماهیگیری و غواصی ارائه می دهد. در اینجا تلویزیون پیدا نخواهید کرد، تنها صدای دلنشین اقیانوس، ماجراجویی در جزیره، پرسنل مهمان نواز و گرم و منظره باشکوه دریا وجود دارد. در این منطقه گرمسیری 33 ویلای مجهز و عالی قرار دارد؛ با سقف های بلند که از میان نخل ها و چشم اندازهای گسترده اقیانوس بالا رفته اند.

این اقامتگاه ها بین یک تا پنج اتاق خواب و امکاناتی همچون اتاق نشیمن های بزرگ، استخرهای شیروانی خصوصی، حمام در فضای باز و سرویس حمل ونقل هستند. خانواده ها می توانند یک خانه درختی سه طبقه زیبا نیز رزرو کنند.

اگر می توانید از ویلا و ساحل و امکاناتی چون گشت و گذار، غواصی و ماهی گیری در آن دور شوید، در ساحل اسب سواری کنید (اقامتگاه مرکز اسب سواری دارد)، برای بازدید از دهکده های اطراف ثبت نام کنید، آبشارهای پنهان را کشف کنید، با دوچرخه در کوهستان ها کاوش کنید، در تور سافاری و تور گردش در کارخانه شکلات سازی شرکت یا در کلبه و استخر ساحلی استراحت کنید.

برای بخش نهایی سفر می توانید در سافاری یک روزه آبگرم با چندین روش درمانی و غذای سالم شرکت کنید. یوگای رایگان در ایوانی با منظره رو به دریا نیز توصیه می شود.

ارزیابی اقامتگاه ها شامل همه وعده های غذایی، میان وعده ها و برخی از نوشیدنی ها و فعالیت ها می باشد. کودکان از اینجا استقبال می کنند و برخی از سود حاصل از اقامت شما صرف پروژه های بنیاد جامعه سومبا، تامین آب شیرین، مراقبت های پزشکی و تامین مزارع عمومی برای دهکده های محلی می شود، بنابراین می توانید در اینجا زندگی مجلل و احساسی خوب داشته باشید.

  1. براندو، تاهیتی

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

اگر رویای سفر به بهشت گرمسیری تاهیتیانی و سازگار با محیط زیست دارید، براندو گزینه ای مناسب است. این اقامتگاه طبیعی در یک جزیره خصوصی بکر با یک تالاب سه مایلی واقع شده و اقامتگاهی بسیار مجلل است. این تفرجگاه توسط مارلون براندو، اسطوره صحنه ساخته شده تا زیبایی و تنوع زیستی را در این جزیره حفظ و به عنوان الگویی از انرژی پایدار خورشیدی، سیستم های تهیویه آب دریا و سایر فناوری های انرژی تجدید پذیر در تمام جزیره فعالیت کند.

بدون اغراق، اینجا بهشت دوستداران طبیعت است. صخره های مرجانی در تالاب می درخشند، پرندگان در سواحل پرواز می کنند، نهنگ ها سالانه به دریا مهاجرت می کنند و لاک پشت های دریایی در سواحل سفید زندگی می کنند. در ساحل، ویلاهای ساحلی در میان خوشه های پانداوس و نخل ها قرار گرفته اند.

مبلمان مدرن با مصالح ساختمانی بازیافتی و محلی مانند سنگ و چوب و کاهگل ترکیب می شوند. از امکانات این هتل می توان به استخرهای خصوصی، حمام های روباز و اتاق های مجهز به تلویزیون و وای فای اشاره کرد. ویلاهای دو خوابه آشپزخانه و ناهارخوری دارند و ویلاهای سه خوابه برای اجتماعات بزرگ خانوادگی مناسب اند.

تا ویلاها مجهز به دوچرخه اند، بنابراین شما می توانید جزیره را با دوچرخه کشف کنید. غذاهای این اقامتگاه ها الهام گرفته از سبک های فرانسوی، پلینزی و شرقی و غربی و همچنین شامل محصولات تازه و ارگانیک از باغ های این جزیره هستند. غذاهای دریایی و کروسان های لایه ای صبحانه بسیار محبوب هستند. گزینه های گیاهی نیز ارائه می شوند.

همان طور که انتظار دارید، فعالیت های آبی نیز ارائه می شود و تمامی امکانات مانند قایق سواری، غواصی، موج سواری و کایاک سواری در آب های شفاف فراهم شده است. اگر می خواهید درباره بوم شناسی و حفاظت از منابع طبیعی جزیره اطلاعاتی کسب کنید، می توایند از پایگاه محیط زیست منطقه بازدید و با محققان صحبت کنید.

این اقامتگاه درباره فرهنگ و تاریخ پلینزی نیز اطلاعاتی ارائه می دهد. مدرسه تالاب کودکان را سرگرم نگه می دارد و کلاس های تنیس، ماهیگیری، رقص و تناسب اندام گزینه هایی برای فعالیت بیشتر هستند. امکانات اختیاری هستند اما فعالیت های جزیره ای و حمام های آبگرم در این طرح گنجانده شده اند.

  1. کورومبا مالدیو

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

کورومبا مالدیو، با قایق پرسرعت 10 دقیقه از فرودگاه مال فاصله دارد و سابقه طولانی در مهمان نوازی دارد و در یک جزیره با صخره های مرجانی مملو از ماهی قرار گرفته است. این اولین تفرجگاه خصوصی جزیره در کشور بود و کارکنان مهمان نواز دوست دارند از مهمانان استقبال کند و فرهنگ مالدیوی را به اشتراک بگذارند.

اتاق های مجلل و مجهز از اتاق ها و خانه های ییلاقی ساحلی گرفته تا ویلاهای چند خوابه با استخرهای مخصوص، همه در میان باغ های گرمسیری قرار گرفته اند. درکوراسیون اتاق ها امروز و مجلل است. امکانات معمول شامل کف های چوبی، سقف هایی به سبک کلیسای جامع، تلویزیون های صفحه تخت، حمام در فضای داخلی و خارجی و لباس های نرم می باشند.

در اوقات فراغت می توانید در استخر یکی از اتاق های سایه بان دارد استراحت کنید، در سایه درختان نخل ساحل های شنی سفید بخوابید، در یکی از هشت رستوران عالی سطح جهانی غذا بخورید یا از درمان حمام های ابگرم استفاده کنید.

لاک پشت ها و ماهی ها در آب های شفاف اطراف اقامتگاه ها شنا می کنند و غواصی و موج سواری اطراف صخره ها بسیار عالی است. با کودکان سفر می کنید؟ آنها در دو استخر مخصوص کودکان در باشگاه کودکان ماجا با فعالیت های فرهنگی مانند رقص و درام مالدیوی سرگرم خواهند بود. منوی ویژه کودکان شامل مجموعه ای کامل از بازی ها و ورزش، کلاس های نقاشی و سینما و فیلم به سرگرمی ها می افزایند.

  1. جزیره خلیج جامبی، آنتیگوا

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

خلیج استوایی جامبی، در یک جزیره خصوصی از نخلستان های آنتیگوا با سواحلی خیره کننده واقع شده است. کل جزیره فاقد ماشین است اما می توانید در آرامش و با دوچرخه جزیره را کشف کنید. خلیج جامبی به طور خاص به خاطر کارکنان خود شناخته می شود که به گرمی خدمات بی نظیری را ارائه می دهند.

غذاهای مشهور جهانی با طعم های گرمسیری در رستوران های خوبی ارائه می شوند، اما شما می توانید در کنار ساحل و استخر غذا بخورید. برخلاف جو آرام، می توانید با دنیای بیرون ارتباط داشته باشید. 40 اتاق و ویلای لوکس و مجهز با امکانات مدرن همراه هستند، ازجمله تلویزیون های صفحه تخت بزرگ، سیستم های صوتی، قهوه سازهای نسپرسو و وای فای، اما همچنین امکانات بی نظیری همچون تخت خواب های چهارپوستر با روکش های ایتالیایی، تراس هایی در اطراف اتاق ها و باغ های خصوصی در فضای باز با باران مصنوعی نیز فراهم شده است.

ویلاها و خانه هایی با بام قرمز امکاناتی مانند سرآشپر، قصاب و استخرهای خصوصی نیز به آن اضافه شده است. وقتی در زیر سایه درختان نخل ساحل استراحت نمی کنید، می توانید در باشگاه ورزش کنید؛ در استخر خصوصی شنا کنید؛ تنیس یا گلف بازی کنید؛ یا از حمام های آبگرم استفاده کنید. مهمانان طرفدار محیط زیست از برنامه ها و پروژه های حفاظتی مانند حفاظت از لاک پشت هاکسبیل (لاک پشت منقاردار) استقبال می کنند. کودکان به اینجا علاقه دارند و “کمپ جامبی” ماجراجویی هایی برای سرگرم کردن کودکان ارائه می دهد.

  1. رویال مالوین، آفریقای جنوبی

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

رویال مالوین در زمین های تورنبوش، یکی از بهترین اقامتگاه های سافاری آفریقای جنوبی در حاشیه پارک ملی کروگر قرار دارد و مناسب برای مسافرانی است که به حیوانات و حیات وحش در این مسیر علاقه دارند. دنیای استعماری قدیمی بخشی از این منطقه را به وجود آورده اند و حیوانات به ویژه شیرها، در مرکز این منطقه قرار گرفته اند.

هشت سوئیت مجهز با تزئیناتی از فرش های شرقی، وسایل عتیقه، سقف های مجلل و تختخواب های چهارپوستر با توری های پشه ای، یادآور روزهای قدیمی همینگوی هستند. حمام های فضای باز و استخرها با منظره بیابان، جایی که فیل ها و دیگر حیوانات حیات وحش در آن هستند، ترکیب می شود. سوئیت های دوخوابه رویال مناسب خانواده ها هستند و گروه های خاص نیز می توانند خانه و ویلاهای اختصاصی شش خوابه با سرآشپز خصوصی رزرو کنند.

فعالیت های روزانه شامل ورزش های صبحگاهی و عصر می باشد، و راهنمایان و متخصصان شما را با فعالیت های جغرافیای ملی حیات وحش همراه می کنند. همچنین می توانید در زمان اوقات فراغت خود، در حمام آبگرم باشگاه استراحت کنید. کودکان در هر سنی از سوئیت ها و خانه های آفریقا استقبال می کنند اما برای اقامت در سوئیت های مجلل باید از ده سال بزرگتر باشند.

  1. اقامتگاه کوه جید، سنت لوسیا

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

سنت لوسیا به خاطر مناظر چشمگیر و زیبا مشهور است، و اقامتگاه کوه جید با مناظر دیدنی از اقیانوس ها و قله های آتشفشانی دوقلوی سنت لوسیا یعنی پیتون ها، مخصوص بزرگسالان می باشد. این تفرجگاه در یک صخره واقع شده و مجموعه ای از اتاق های روباز و مناطق دیدنی مشترک را شامل می شود، بنابراین همیشه بخشی از محیط اطراف خود را احساس خواهید کرد.

برخلاف منظره های گسترده، این اقامتگاه ها حریم خصوصی دارند که این امر باعث شده تا اینجا به پناهگاهی محبوب برای کسانی تبدیل شود که به ماه عسل می روند. 24 اتاق روباز به نام “پناهگاه” با وجود سقف هایی با ارتفاع 15 فوت، اتاق های بزرگ از چوب و سنگ های محلی و گرمسیری، بسیار بزرگ و مجهز می باشند.

از ویژگی های معمول می توان به استخرهای خصوصی، تختخواب های چهار پوستر، حمام های مجهز، پیشخدمت های 24 ساعته ” پیشکار اصلی” و دریچه های جلوی خانه برای جریان هوای مطبوع اشاره کرد. به جای استخرهای خصوصی، پنج مجموعه جکوزی با وان های آب گرم فراهم شده است. وای فای نیز موجود است، اما در اینجا تلویزیون و تلفن پیدا نخواهید کرد و فقط منظره و صدای دریا را می شنوید.

غذاهای موجد در اینجا با محصولات تازه و ارگانیک مزرعه های محلی تهیه شده اند، و شما حتی می توانید در آنسه مامین یا آنسه چاستنت، تفرجگاهی 600 هکتاری در ساحل ماسه ای نقره ای رنگ نیز غذا بخورید. در زمان استراحت می توانید استراحت کنید یا فعالیت داشته باشید.

شنا، موج سواری، قایقرانی و غواصی از فعالیت های محبوب در سواحل آنسه چاستنت هستند که با چند قدم پیاده روی یا به وسیله شاتل هوایی از اقامتگاه قابل دسترسی می باشد. همچنین می توانید در مزارع 600 هکتاری پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید؛ پرندگان را تماشا کنید؛ یوگا تمرین کنید؛ در استخر خصوصی اقامتگاه شنا کنید؛ یا در باغ های گیاه شناسی، آتشفشان ها و چشمه های گوگردی گشت و گذار کنید.

همچنین در این مکان یک مرکز بدنسازی و حمام آبگرم نیز موجود است. امکانات همه اختیاری اما ارزشمند هستند، به خصوصی زمانی که این هتل در یک مکان دورافتاده قرار گرفته است.

  1. مزارع دوقلو، ایالات متحده آمریکا

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

 مزارع دوقلو در میان 300 هکتار از مناطق روستایی بوکولیک ورمونت و با فاصله تقریبا سه ساعت رانندگی از بوستون قرار گرفته اند و از عجیب ترین املاک کشور محسوب می شوند.

خانه اصلی متعلق به سال 1795 با هنر عجیب مالک اصلی آن ترئین شده که این هنر شامل طراحی یک آتش سوزی می باشد و مهمانان با چشم اندازی از کتاب های تصویری روبرو خواهند شد. خدمات شخصی در اینجا به روشی کاملا جدید ارائه می شوند و خدمات آبگرم و خلاقیت های آشپزی استانداردهای هتل را در سطح بالا حفظ می کند.

20 اقامتگاه زیبا و منحصر به فرد، از اتاق های دنج و اتاق مهمان گرفته تا کابین ها، کلبه هایی به سبک اسکاندیناوی و مخفیگاه های قرن میانه، همه توسط طراحان و معماران بنا شده اند. آتش خانه ها، لوازم عتیقه، رسوم و آداب هنری و وان های داغ سنگی باعث می شود تا احساس کنید در خانه هستید و همه اتاق ها منظره ای از حاشیه شهر را ارائه می دهند. همه نوع غذا فراهم شده و تاکید خلاقیت آشپزی بر سلامتی است و تمرکز بر روی محصولات مزرعه و طعم های تازه می باشد. پنکیک سوفله لیمو با توت فرنگی ورمونت از غذاهای مورد علاقه برای صبحانه است.

فعالیت ها در اینجا مطابق با فصول مختلف تغییر می کنند. در ماه های گرم می توانید در میان جنگل و چمنزارها قدم بزنید یا دوچرخه سواری، ماهیگیری، شنا و تنیس انجام دهید یا در استخرها شنا کنید. نمایش باورنکردنی رنگ های پائیزی در ورمونت، پائیز را به یکی از بهترین زمان ها برای بازدید تبدیل کرده است.

در زمستان می توانید اسکی یا اسکیت را بر روی دامنه ها و مسیر خصوصی اقامتگاه انجام دهید. اگر می توانید از تفرجگاه دور شوید، در یک مزرعه گردش کنید، خرید کنید، از اماکن تاریخی و صنعتی بازدید کنید یا با یکی از BMW سدان های اقامتگاه به گشت و گذار بروید. یک سالن ورزشی کاملا مجهز نیز قرار دارد. مهمانان باید 16 سال یا بزرگتر باشند به جز در دوهفته اقامت خانوادگی، و همچنین در برخی از کابین ها از سگ استفاده شده است.

  1. اردوگاه سافاری 1920 کاتار، کنیا

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

اردوگاه سافاری 1920 کاتار، در یک زمین 6000 هکتاری در کنیا و در نزدیکی مرز تانزانیا واقع شده است. این اردوگاه با پارک ملی سرنگتی و حیات وحش غنی و ذخیره ملی ماسایی مارا، دو مورد از بهترین ذخایر آفریقا و به لطف پایداری در پروژه های ملی یکی از 10 اکوسفر معتبر جهانی محسوب می شود.

با کلمه “اردوگاه” ناامید نشوید. چادرهای مجلل چیزی فراتر از اردوگاه های خانوادگی معمول هستند و پرسنل منظم باعث می شوند احساس راحتی داشته باشید. راهنماها و متخصصان ماسایی برخی از گزینه های عالی در این سفر هستند و شما را به سمت فعالیت های حیات وحش کلاسیک “پنج گونه بزرگ” آفریقایی با حضور شیرها، پلنگ ها، کرگدن ها، گاومیش ها و فیل ها هدایت می کنند. این مکان همچنین، مکانی فوق العاده برای برای کسب مهارت از ماه جولای تا نوامبر است. 10 چادر بدون هیچ تجملی و درجایی دورتر از سایر چادرها، باعث ایجاد حریم خصوصی و احساس راحتی می شوند.

در حالی که در تختخواب خود هستید، می توانید به زرافه ها و گورخرها زل بزنید و با صدای کفتارها و غرش شیرها بخوابید. مبلمان قدیمی، فرش های شرقی، شمعدان ها و مخزن های بخار باعث حس نوستالژی همینگوی می شوند و همچنین حمام ها مجهز به توالت فرنگی و دوش های آب گرم هستند.

اما اگر واقعا می خواهید در طبیعت بمانید، بمانید تجربه بی نظیر حمام سافاری در وسط ساوان را انتخاب کنید. چاردهای خانوادگی دارای دو حمام، اتاق نشیمن و شومینه هستند.

همچنین می توانید مجموعه ماه عسل یا ویلای کاتار با 10 اتاق خواب و استخر 25 متری مخصوص را رزرو کنید. سرآشپز با خلاقیت های خود در اردوگاه و با استفاده از محصولات تازه، غذا درست می کند. وعده های غذایی معمولا در چادرهای ناهارخوری بزرگ و یا در مناطق بکر ارائه می شوند. علاوه بر بازی و پیاده روی های عالی، می توانید به یک روستای ماسایی بروید، در استخر شنا کنید یا از آبگرم های دلپذیر لذت ببرید. کودکان در هر سنی از اینجا استقبال می کنند.

  1. کلبه اقیانوس جنوبی، استرالیا

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

کلبه اقیانوس جنوبی، ترکیبی از زیبایی های صخره های دریایی شیب دار در جزیره کانگورو در حاشیه استرالیا می باشد. در این مکان منظره اقیانوس را از میان دیوارهای شیشه ای ساختمان های منحصر به فرد خواهید دید و همچنین نور کافی نیز وارد فضا خواهد شد. این 21 اتاق از طریق پنجره ها منظره دریا را نشان می دهند و دکوراسیون اتاق تقریبا شیک و مدرن است و با چوب های بازیافتی، هنر افراد محلی، کف آهکی و پارچه های سفید تزئین شده است.

دیگر امکانات معمول عبارتند از اتاق های نشیمن؛ طبقات گرمخانه و تراس فضای باز با تختخواب، بنابراین شما می توانید استراحت کرده و از مناظر زیبا لذت ببرید. برخی از اتاق ها شومینه های سازگار با محیط و همچنین تلویزیون و دستگاه دی وی دی دارند. وعده های غذایی تازه و لذیذ شامل عسل لوزیا، پنیرهای محلی و غذاهای دریایی تازه می باشند. یکی دیگر از مزیت های بزرگ این اقامتگاه شامل سفرهای تفریحی روزانه به جزیره می باشد.

سفرهای ساحلی و سفر به پارک های مجاور و بازدید از حسات وحش، از دیگر گشت و گذارهای معمول در اینجا هستند. همچنین می توانید از امکانات آبگرم استفاده کنید، و کودکان می توانند در کارگاه های ساخت اسکراب و صابون حمام شرکت کنند.

  1. لیکولیکو، فیجی

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

تنها خانه های ییلاقی فیجی در این منطقه و در جزیره مالولو از جزایر مامانوکا قرار دارند و به مهمان نوازی گرم مشهور هستند. این اقامتگاه ها از مطالح محلی مانند کاهگل، چوب و سنگ ساخته شده در محیطی سرسبز و گرمسیری قرار گرفته اند. تاویزیون و تلفن را فراموش کنید، به جای آن مهمانان در اینجا از زندگی آرامش بخش در جزیره لذت می برند و از صخره ها بازدید کرده و با دوستانشان صحبت می کنند.

زوج های جوان عاشق ده کوره پر از آب، با غرشه های فضای باز، حمام های مجزا، تهویه هوا، وان های تخم مرغی شکل و نمای دریاچه هستند. همچنین بسیاری از مهمانان استخرهای ارزان تر، تختخواب خای برزگ و حمام های خصوصی در فضای باز و در کنار سواحل را دوست دارند. این کوره ها در زمانی غیر از جزر و مد امکان دسترسی به مستقیم به اقیانوس را ارائه می دهند. غذا در اینجا شامل غذاهای دریایی تازه و میوه های گرمسیری است که از مزارع هیدروپونیک جزیره تهیه می شوند.

روزانه کاناپه های لذیذ (نوعی غذا) در اتاقتان سرو می شود. در اوقات فراغت می توانید از امکانات آبگرم، و تجهیزات موجود در سالن بدنسازی استفاده کنید، بافتن برگ های نخل را یاد بگیرید، یا برای بازدید از دهکده ها و سفرهای دریایی در جزیره ثبت نام کنید. امکانات هتل ها شامل اقامت، ورزش های آبی، وعده های غذایی، قهوه، چای و آب است وسایر نوشیدنی ها هزینه های اضافی را به همراه دارند.

  1. حمام و آبگرم ساحل لیلی، مالدیو

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

حمام و آبگرم ساحلی لیلی در محیطی پرآب قرار گرفته و سرگرمی هایی خانوادگی را ارائه می دهد. این تفرجگاه در جزیره هوواهنهو مالدیو، یک جزیره مرجانی مملو از صخره های مرجانی و در یکی از بهترین مکان های جهان قرار گرفته است. امکانات اقامتگاه شامل تهویه هوا، مبلمان مدرن و امکانات راحتی مانند سیستم های سینمای خانگی، تلویزیون های ماهواره ای صفحه تخت و جکوزی و حمام در فضای باز می باشد.

ویلاهای ساحلی در امتداد نخل های زیبا و ساحل های ماسه ای زیبا قرار گرفته اند، درحالی که ویلاهای آبی باعث حفظ حریم خصوصی و دسترسی مستقیم به دریا هستند. اگر با کودکان سفر می کنید، ویلاهای خانوادگی با اتاق های به هم پیوسته بسیار عالی هستند. ویلاهای آبی دلوکس دارای کفپوش شیشه ای هستند، بنابراین می توانید در زیر آن دریاهای شفاف را ببینید، و سوئیت های غروب آفتاب دارای استخرهای خصوصی و سرویس خدمات 24 ساعته هستند.

مهمانان می توانند از بین چندین مکان غذاخوری مختلف، غذاهایی با طعم های مختلف چینی، هندی، تایلندی و تاپاناکی را امتحان کنند. ورزش های آبی در اینجا انجام می شوند و با وجود صخره ای زیبا در فاصله نه چندان دور از ساحل، غواصی گزینه ای بسیاری مناسب است. همچنین می توانید در دو استخر شنا کنید، تنیس و والیبال بازی کنید، در باشگاه تمرین کنید یا از آبگرم تامارا لذت ببرید. تمام این امکانات اختیاری اند.

این اقامتگاه امکانات با ارزشی را ارائه می دهد که عبارتند از: غذا (به سبک بوفه ای و محدود)، نوشیدنی و دو سفر برای هر نفر در هر اقامت مانند موج سواری، سفر آفتابی، بازدید از دهکده و ماهیگیری.

  1. جزیره شمالی، سیشل

12 مورد از بهترین استراحتگاه های مجلل و همه جانبه در جهان

طرفداران رابینسون کروز، عاشق این محیط بوم گردی منحصر به فرد است که میان قله های گرانیتی در یک جزیره دورافتاده در سیشل واقع شده است، و با توجه به کارکنان منظم هرگز احساس ناراحتی نخواهید کرد. “پابرهنه لوکس”  شعار این جزیره است و حفاظت از آن مهم می باشد.

ماموریت مالک هتل این است که این جزیره را به حالت طبیعی خود برگرداند و مهمانان از شرکت در برنامه های حفاظتی و کسب اطلاعاتی درباره طبیعت بی نظیر این جزیره استقبال کنند. شما می توانید از بین دو ساحل مختلف، جایی که لاک پشت ها زندگی می کنند یکی را انتخاب کنید. یازده ویلای خصوصی با استفاده از مصالح محلی که در هنگام ترمیم جزیره جمع آوری شده اند، طراحی شده و با درختان نارگیل حاشیه زیبایی در ساحل را به وجود می آورند. دکوراسیون های ساحلی شیک و زیبا اند و شامل مواد طبیعی و بازیافتی می باشند.

استخرها در عرشه های بزرگ، تخت های مشبک و وان ها از امکانات معمول هستند و درها در عقب قرار دارند تا وارد فضای داخلی خانه شوند. ویلای مجلل جزیره شمالی در انتهای ساحل، پناهگاهی عالی برای ماه عسل است. غذاها با استفاده از محصولات تازه جزیره تهیه می شوند و خدمات سرآشپز مخصوص به شما امکان می دهد تا هر جایی که دوست داشتید، غذا بخورید.

فعالیت های آبی، پیاده روی، گشت و گذار به جزایر دیگر و همچنین یوگا و درمان های جامع آبگرم مانند “آئین پابرهنه” در صدر فهرست فعالیت ها قرار دارند. دوچرخه و ماشین گلف از امکانات حمل و نقل هستند. کودکان و نوجوانان با برنامه هایی سفارشی مانند شکارگنج و آموزش پخت پیتزا می توانند سرگرم شوند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید