15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

سواحل رویایی، دریاهای گرم و شفاف، مناظر سرسبز و درخشش آفتاب: اینها بخشی از بهترین تعطیلات گرمسیری هستند. اما هر مقصد، جذابیت های شرجی مخصوص خود را ارائه می دهد. بعضی مقصدها با زیبایی های طبیعی خود بسیار خیره کننده اند.

برخی دیگر ترکیبی از جاذبه های فرهنگی، آداب و رسوم عجیب، معماری و غذاهای لذیذ را به جذابیت های خود اضافه می کنند. برخی دیگر ماجراجویی های زیست محیطی و بیابان های غنی از حیات وحش را ارائه می دهند و به نظر می رسد که بعضی از جزایر آرام، شما را به سفر در زمان هدایت می کند. غواصان به صخره های مرجانی می روند و گردشگران به دنبال موج های زیبای دریا هستند. همه این ها فقط مربوط به پیدا کردن یک مکان مناسب است.

از آسیا تا استرالیا و آمریکا تا کارائیب، این لیست از نقاط مختلف تعطیلات گرمسیری برخی از زیباترین جزایر جهان و ایده هایی برای انجام کارهای تفریحی و مکان های اقامتی با هر نوع بودجه ای را شامل می شود، خواه به دنبال خانه های ییلاقی در بورا بورا باشید یا یک کلبه بامبو در ساحل بالی.

  1. مالدیو
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

26 جزیره نیم دایره مرجانی مالدیو، در جنوب غربی اقیانوس هند در هند و سریلانکا واقع شده و به خاطر آب های درخشان در اطراف خود، زیبایی های فرا واقعی را به نمایش می گذارند.

اگر رفتن به دریایی پاک و شفاف معیار برتر شما برای تعطیلات گرمسیری است، این مکان بسیار مناسب می باشد زیرا تقریبا 99 درصد مالدیو از آب تشکیل شده است. در عین حال این کشور مملو از جزایر کم ارتفاع می باشد. مالدیو شهری پایتختی است اما اکثر بازدیدکنندگان مستقیما به یکی از جزایر دورافتاده می روند، جایی که اقامتگاه های لوکس و سواحل سفید حاوی آبزیان در انتظار گردشگران هستند.

غواصی و موج سواری در سطح جهانی هستند و مالدیو با مقصدهای تفریحی برتر در جزایر شمالی و جنوبی، مقصد گردشگری برتر محسوب می شود. از دیگر فعالیت های رایج در اینجا می توان به شنا با سفره ماهی ها و ماهیگیری و بازی با نهنگ ها اشاره کرد. با توجه به اینکه آب به عنوان مرکز توجه و نکته ای مهم برای انتخاب مقصد سفر محسوب می شود، مالدیو نیز گزینه ای مناسب برای تعطیلات دریایی می باشد.

  1. بورا بورا، تاهیتی
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

بورا بورا بهشت اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره زیبا و سرسبز در پلینزی فرانسه از میان یک قله زمردی که توسط یک تالاب احاطه شده، خارج شده است.

دسته های درختان نارگیل در امتداد سواحل، و خانه های ییلاقی لوکس بر فراز آب های شفاف که برخی از آنها کف های شیشه ای دارند تا بتوانید به دریا نگاه کنید، در اینجا یافت می شوند. اگرچه بورا بورا به خاطر زیبایی های طبیعی خود امتیاز برتر را به دست می آورد، اما اگر به دنبال جذابیت های فرهنگی هستید بورا بورا مکان هایی برای نمایش دارد.

زبان رسمی فرانسوی است و شما می توایند از تاثیر گالی بر غذاهای لذیذ جزیره لذت ببرید. اضافه کردن ورزش های آبی سرگرم کننده، کایاک سواری تا جزایر کوچک، مسیرهای پیاده روی زیبا و ماجراجویی هایی مانند غواصی باعث شده تا به راحتی متوجه شوید که چرا بورا بورا به عنوان مقصدی برای ماه عسل در نظر گرفته می شود و یک بار در طول زندگیتان، برای تعطیلات گرمسیری باید به اینجا سفر کنید.

  1. ریویرا مایا، مکزیک
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

اگر به دنبال سواحل زیبا، فرهنگ و غذای لذیذ با قیمت بسیار مناسب هستید، ریویرا مایا (مایان ریویرا) در مکزیک گزینه یا مناسب است. مایان ریویرا در نوک شبه جزیره یوکاتان، در امتداد خط ساحلی کارائیب شامل مناطق تفریحی کانسون، ساحل کارمن و جزیره کوزومل می باشد.

لازم نیست اینجا در یک تفرجگاه بزرگ و شلوغ اقامت کنید، چراکه در سواحل بزرگ و زیبا چیزهای با ارزش زیادی را خواهید دید. هتل های بوتیکی و سالن های یوگا نیز در اینجا یافت می شوند.

شنا با دلفین ها و سفره ماهی ها، غواصی، موج سواری و ماهیگیری از فعالیت های محبوب در آبهای گرم و شفاف هستند و دوستداران فرهنگ می توانند خرابه های باستانی و جذاب تولوم در یک مکان زیبا در بالای دریای فیروزه ای کارائیب و یا چیچن ایتزا که چند ساعت از تفرجگاه فاصله دارد را کشف کند.

  1. آیتوتاکی، جزایر کوک
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

آیتوتاکی در جزایر کوک، در نزدیکی مرز نیوزیلند یک مقصد رویایی برای زندگی مستقل است. آیتوتاکی با دارا بودن یک تالاب زیبا، قله های سرسبز، سواحل عالی با درختان نخل و مردمی مهربان و خونگرم در اقیانوس آرام جنوبی، همه امکانات مناسب برای تعطیلات گرمسیری را در اختیار دارد.

راروتونگا، بزرگترین جزیره کوک و دروازه اصلی گردشگری می باشد، اما آیتوتاکی با 45 دقیقه فاصله به گفته بسیاری از ساکنان یکی از 15 جزیره زیبا در مجمع الجزایر گرمسیری و همچون جواهری در تاج می باشد. شنا، موج سواری، کایاک سواری و ماهیگیری از فعالیت های جذاب اند و جزیره پنجره ای رو به زندگی آرام روستایی می باشد که یکشنبه ها برای انجام خدمات کلیسا متوقف می شود.

بیش از 20 جزیره کوچک در اطراف تالاب پراکنده شده اند و جزیره کوچک تاپوآتای (جزیره یک پا) در جنوب شرقی، گشت و گذاری دلنشین با چشم اندازی زیبا از تالاب را ارائه می دهد.

اگر واقعا می خواهید تفریح کنید، یک خانه ییلاقی مجلل در بالای آب انتخاب کنید. از اینجا می توانید تا جزیره محبوب خود دوچرخه سواری کنید، زیر درخت نخل استراحت کنید و حتی وانمود کنید که برای یک روز شبیه رابینسون کروزوئه باشید.

  1. کائوآئی، هاوایی
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

کائوآئی معروف به جزیره باغ، یک جزیره گرمسیری با جنگل های سرسبز، آبشارها و قله های دیدنی و ساحلی سرسبز می باشد. ایم جزیره یک شاهکار طبیعی از مناظر خارق العاده است و نسبت به جزایر محبوب مائوئی و اوآهو باشکوه تر می باشد. گرچخ کائوآئی به خاطر داشتن یکی از پرباران ترین مناطق روی زمین معروف است، اما از چندین منطقه کوچکتر تشکیل شده که منطقه توریستی اطراف پوپو آب و هوای خشکی دارد.

در زیر آب، صخره های مرجانی رنگارنگ را پیدا خواهید کرد، جایی که لاک پشت ها و ماهی های گرمسیری در آنجا شنا می کنند. در روی زمین می توانید از سواحل طلایی و مناظر صخره ای پوشیده از ابر در بالای خلیج هانالائی لذت ببرید، در میان قله های ساحل چشمگیر ناپالی قدم بزنید و دره عمیق و جنگلی ویما به طول 10 مایل را کشف کنید.

باغ های گرمسیری، آبشارها، شهرهای ساحلی زیبا و تفرجگاه های جالب از دیگر جاذبه های گردشگری برتر هستند. اگر درحال تماشای ساحل با شیرهای دریایی هستید تعجب نکنید؛ طبیعت در اینجا حکومت می کند و این بخش بزرگی از جذابیت های جزیره است.

  1. جزایر مامانوکا، فیجی
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

اگر رویای سفر به یک جزیره ساحلی جنوبی و آفتابی را دارید، جزایر مامانوکا فیجی گزینه ای مناسب است. با یک قایق کوتاه از دروازه شهر نادی می توانید به این جزیره دسترسی داشته باشید و این خط ساحلی با حدود 20 جزیره و سواحل مملو از نخلستان، آب های کریستالی شفاف و صخره های مرجانی بسیار محبوب است.

وقتی برای اولین بار به این مناطق گرمسیری زیبا سفر می کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که چرا فیلم های بازمانده و فیلم بازیگران دور تام هنکس در این جزایر فیلمبرداری شده اند.

وقتی محل اقامت خود را انتخاب می کنید، هزینه سفر و علاقه بهترین جزیره فیجی را برای شما تعیین می کند. اقامتگاه ها شامل استراحتگاه های پرجنب و جوش، هتل های خانوادگی با سقف های کاهگلی (کلبه های سنتی) و خانه های مجلل مانند اقامتگاه جزیره ومو، اقامتگاه تالاب لیکولیکو و اقامتگاه تفریحی جزیره توکوریکی مخصوص بزرگسالان می باشد.

اقامتگاه های تفریحی میان رده ای محبوب شامل اقامتگاه جزیره ماتامانوآ، اقامتگاه جزیره مالولو، اقامتگاه جزیره مانا و جزیره کاستاوی می باشد. یکی از برترین اقامتگاه های این سیاره، ابر شکسته، در حدود یک مایلی اقامتگاه جزیره تاواروآ قرار دارد اما شما می توانید از طریق دیگر استراحتگاه های جزیره به این استراحتگاه افسانه ای دسترسی داشته باشید. فیجی از کودکان استقبال می کند، بنابراین این جزیره مقصدی بی نظیر برای استراحت و تفریح خانوادگی و با کودکان می باشد.

  1. سنت بارتس، کارائیب
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

اگر صحنه های زیبا، ویلاهای خصوصی و سواحل درخشان را دوست دارید، سنت بارتس در فرانسه باید در صدر لیست سفر شما باشد. اما سفر به اینجا کمی پر هزینه است. بازدید مداوم ستارگان فیلم ها و افراد مشهور از این منطقه به این معنی است که هزینه اقامت و غذا در اینجا به ویژه در فصول شلوغ بسیار بیشتر از دیگر مقصدها است.

با این حال، می توانید در اینجا سواحل زیبا با تپه های سرسبز، غذاخوری ها و فروشگاه های جهانی و یک مکان فرهنگی که در دیگر مناطق گرمسیری وجود ندارند را اینجا پیدا کنید.

مانند هرجای دیگری، در فصل های خلوت امکانات بی نظیری ارائه می شود و تمام سواحل عمومی هستند، بنابراین شما می توانید در یک ویلای خصوصی یا هتل بوتیکی اقامت کنید و زندگی افراد مشهور و ثروتمند را با هزینه کمتر تجربه کنید. علاوه بر آفتاب گرفتن در سواحل خرید کردن و جشنواره غذاهای قاره ای را در اینجا تجربه کنید و از فعالیت های محبوب در اینجا می توان به غواصی، موج سواری، بالون سواری، قایقرانی، ماهیگیری گشت و گذار و کایاک سواری اشاره کرد. سواحل برتر عبارتند از ساحل سالین، ساحل گورنور و لورینت، و پاینخن سرخ گوستاو یکی از زیباترین شهرهای کارائیب است.

  1. آباکوس، باهاما
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

آباکوس زیبا در باهاما در 300 کیلومتری شرق فلوریدا قرار گرفته و یکی از بهترین آب های جهان برای قایقرانی و سفر دریایی را دارد. این جزایر آرام دریای آتلانتیک به جزایر خارجی یا جزایر خانوادگی نیز معروف اند و با سواحل مملو از درختان کاج منحصر به فرد؛ صخره های مرجانی زیبا؛ و دهکده های ماهیگیری آرام، جایی که در آن چرخ دستی و ماشین گلف از وسایل اصلی حمل و نقل محسوب می شوند، شبیه دنیایی به دور از جمعیت توریستی به نظر می رسند.

وفاداران انگلیسی در این جزایر ساکن اند و شما می توانید از این میراث مملو از کلبه های زیبا و رنگارنگ استعماری بازدید کنید. مناطق اصلی برای تعطیلات عبارتند از جزیره البو با فانوس های دریایی معروف به آبنبات؛ جزیره جذاب سه مایلی لاک پشت سبز که احساس می کنید به باهاما گذشته سفر کرده اید و جزیره گنجینه در آباکو بزرگ با سواحل ماسه ای سفید و آب های فیروزه ای. جزیره گوآنا، جزیره پیاده روی و جزیره مرد جنگ از دیگر جزایر محبوب به شمار می روند.

فعالیت های محبوب عبارتند از: ماهیگیری، غواصی، موج سواری، استراحت و صحبت با افراد محلی و با چندین مایل سواحل بکر به راحتی می توانید مسیر ماسه ای مخصوص خود را پیدا کنید.

  1. جزیره عنبرگریس، بلیز
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

جزیره کوچک عنبرگریس در نوک شبه جزیره یوکاتان در بلیز، یکی از مقاصد گردشگری برتر و یکی از 200 جزیره بزرگ کشور می باشد. به طور کلی سواحل کارائیبی برای ماهیگیری مناسب تر هستند تا شنا، و به لطف جلگه های باشکوه لاک پشتی سرسبز دریای باشکوه هول چان، می توان تا عمق نیم مایل غواصی کرد. این سرزمین عجایب در زیر آب بخشی از سیستم صخره ای بلیز، دومین صخره بزرگ جهان پس از صخره مرجانی بزرگ استرالیا محسوب می شود. مسیر کوسه ای مکانی محبوب است که در آن غواصان با کوسه ها و سفره ماهی ها روبرو می شوند.

ماهیگیران به خاطر شکار ماهی استخوانی، تارپون، حلزون و ماهی باراکودا به جلگه ها می آیند. بخشی از جذابیت های این جزیره به خاطر شهر رنگارنگ سن پدرو است، جایی که ماشین های گلف از وسایل اصلی حمل و نقل در خیابان ها محسوب می شوند و رستوران ها غذاهای دریایی تازه و لذیذ و غذاهای مکزیکی را ارائه می دهند. از آنجا که قسمت شمالی جزیره بخشی از مکزیک محسوب می شود، این جزیره تحت تاثیر مکزیک است و بسیاری از افراد محلی به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

  1. جمهوری دومینیکن
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

جمهوری دومینیکن در قسمت شرقی جزیره هیسپانیولا انتخابی برتر برای مسافرانی است که با بودجه کمتر سفر می کنند اما این مقصد گردشگری محبوب چیزی بیشتر از سواحل باشکوه و استراحتگاه های بزرگ می باشد. جمهوری دومینیکن غنی از فرهنگ و تاریخ است و با جنگل های سرسبز، بیابان ها، نخلستان ها، صخره های مرجانی و قله های سرسبز ساوانایی از متنوع ترین اکوسیستم های کارائیبی محسوب می شود.

در قسمت های توریستی دورتر از پورتو پلا، پونتا کنا، لا رومانا و سامانا که استراحتگاه های همه جانبه در حاشیه نخلستان های ساحل قرار گرفته اند، دنیایی پر ماجرا را کشف خواهید کرد. می توایند از مرتفع ترین قله های کارائیبی صعود کنید، در آب های سفید رودخانه یاک دل نورته قایقرانی کنید، از طریق مسیر جنگلی تا آبشارها پیاده روی کنید و در امتداد مسیرهای آلپی جنگل های کاج دوچرخه سواری کنید.

مقصدهای فرهنگی نیز برجسته اند. پایتخت، سانتو دومینگو، بخشی از میراث جهانی یونسکو است که دارای معماری استعماری و تاریخی جذاب می باشد. اما اگر می خواهید در سواحل آفتاب بگیرید، غواصی، شنا، گشت و گذار و موج سواری کنید گزینه های زیادی برای این کار وجود دارد.

  1. بالی، اندونزی
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

برای کسانی که به دنبال تعطیلات گرمسیری معنوی هستند، بالی با جذابیت های عرفانی خود گزینه ای مناسب است. معابد مملو از رایحه های معطر و پرتوهای درخشان کهربایی هستند، و مردم آرام و محترم بالی به جذابیت های این جزیره زیبا می افزایند. اگر به دنبال ساحلی شلوغ و تعداد زیادی رستوران و فروشگاه هستید، به کوتا یا سمینیاک بروید زیرا در آنجا می توانید سواحل فوق العاده ای را برای گشت و گذار پیدا کنید.

سانور با دارا بودن محیطی آرام مکان مناسبی برای خانواده ها است و اوبود در تپه های سرسبز به دور از هیاهوی ساحلی، روح زمردی جزیره می باشد. بالی همچنین به خاطر آبگرم های مناسب خود شناخته شده است بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی تفریح کنید. اقامتگاه ها همه نوع را شامل می شوند؛ از خوابگاه های ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای مجلل با سرآشپز و راننده شخصی. جزیره آتشفشانی لمبوک نیز یک مکان محبوب است اما نسبت به جزیره معروف بالی کمتر توسعه یافته است.

  1. بندر داگلاس، استرالیا
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

بندر داگلاس در فاصله یک ساعته از شمال کنین در کوئینزلند، مقصدی ایده آل برای ماجراجویان دوستدار طبیعت است. این شهر مجلل از یک دهکده ماهیگیری و تفریحی کوچک، به یک تفرجگاه گردشگری گرمسیری معروف و پایگاهی برای سفرهای صخره ای و گردش بیابانی تبدیل شده است.

دو مورد از غنی ترین اکوسیستم های استرالیا در اینجا قرار گرفته اند: صخره بزرگ با غواصی و موج سواری فوق العاده و جنگل بارانی دین تری، بخشی از میراث جهانی گرمسیری که به سمت آب های صخره های کیپ سختی منتهی می شود. خیابان های بزرگ این شهر مملو از درختان انبه و نخل و همچنین گروهی از فروشگاه های مجلل، کافه ها و گالری های هنری می باشد و ویژگی اصلی آن یک ساحل چهار مایلی، یک ساحل هلالی از شن و ماسه، می باشد.

شنا در فصل استینگر محدود است (نوامبر تا ژوئن)، با این حال این ساحل همیشه مکانی محبوب برای پیاده روی محسوب می شد. از دیگر جاذبه های گردشگری این مکان می توان به زیستگاه حیات وحش و قطار شکر بالی هولی که مزارع نیشکر را به ماسمان متصل می کند، اشاره کرد. سفرهای ماهیگیری و سفر به شمال غربی از طریق مناظر ناهموار شبه جزیره کیپ یورک نیز بسیار محبوب اند. فصل زمستان، از ماه مه تا سپتامبر، وقتی هوا سردتر و غالبا خشک است بهترین زمان برای بازدید می باشد.

  1. ساحل آندامان، تایلند
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

ساحل آندامان پایگاهی مناسب برای کاوش در جزایر دیدنی دریای آندامان است. این قله های سرسبز آهکی از میان آب های فیروزه ای خارج می شوند و یکی از چشمگیرترین مناظر در روی زمین را به وجود می آورند.

جزایر مشهور شامل جزایر فی فی مانند کو فی فی دان با چندین استراحتگاه و کو فی فی له جایی که فیلم ساحل لئوناردو دیکاپریو در آن فیلمبرداری شد، می باشند. این جزایر در مسیر سفر روزانه پوکت قرار دارند، اما اگر بخواهید می توانید از آنجا دور شده و مکان مورد علاقه و آرام خود را پیدا کنید.

در خلیج فانگ نگا بیش از صد مورد از زیبایی های زمردی مانند جزیره معروف جیمز باند قرار دارد. مناطق محبوب برای شروع کاوش در این زیبایی های طبیعی شامل کرابی یا پوکت محبوب، بزرگترین جزیره تایلند، می باشند. مناطق خیره کننده تا داخل پارک ملی خائو سوک ادامه دارند و در آنجا می توانید با فیل ها در میان قله های جنگلی ارتباط برقرار کنید.

اقامتگاه ها شامل کلبه های ساحلی بامبو و ارزان قیمت تا استراحتگاه های مجلل ویلایی در صخره های دریایی می باشند، اما حتی اقامتگاه های بسیار مجلل نیز در مقایسه با دیگر مناطق گرمسیری بسیار مقرون به صرفه اند. اگر به دنبال فرهنگ و مناظر عجیب و غذاهای لذیذ هستید، اینجا انتخابی عالی است. از باران های موسمی جنوب غربی که معمولا از اواخر ماه مه تا اواسط اکتبر در ساحل آغاز می شود، دوری کنید.

  1. شبه جزیره نیکویا، کاستاریکا
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

شبه جزیره نیکویا در ساحل آرام کاستاریکا، با جنگل ها و سواحل طولانی مکانی عالی برای گشت و گذار و ماجراجویی دوستداران محیط زیست است. گشت و گذار در هر زمان از سال بسیار عالی است. از شهرهای توریستی برتر منطقه می توان به تاماریندو، پیشرفته ترین شهر در این شبه جزیره با گردش فوق العاده در ساحل تاماریندو و تعداد زیادی از رستوران ها و هتل ها اشاره کرد. این جاذبه رنگارنگ سرگرم کننده را مسافران، خانواده ها و مهاجران دوست خواهند داشت.

در اطراف تاماریندو می توانید غواصی و موج سواری، اسب سواری و زیپلین انجام دهید و در نزدیکی ساحل بزرگ، یکی از بزرگترین زمین های لانه سازی لاک پشت ها در کاستاریکا، از ماه اکتبر تا مارس لانه سازی لاک پشت ها را ببینید. سانتا ترزا در مال پایس در امتداد شبه جزیره جنوب غربی، به خاطر گشت و گذارهای فوق العاده، سالن های یوگا، غذاهای ارگانیک و هتل های بوتیکی معروف است.

مناطق مهم دیگر که باید از آنها بازدید شود عبارتند از نوسارای زیبا یا گروهی از جنگل های سبز؛ مونتزوما و سامارا آرام، یکی از کم توسعه ترین شهرهای شبه جزیره. در فاصله ای نه چندان دور از شهرهای ساحلی، جنگل ابری مونتوود، از یکی از آخرین جنگل های ابری ناپایدار این قاره محافظت می کند.

  1. فلوریدا کیز
15 مورد از بهترین تعطیلات گرمسیری

در فلوریدا کیز، تنها صخره مرجانی ایالات متحده واقع شده است و یکی از بهترین مکان های ماهیگیری گرمسیری و ساحل های ماسه ای زیبا را ارائه می دهد.

مسیرهای جنوب میامی به طول بیش از 110 مایل تا حدود 90 مایل داخل کوبا امتداد دارند و کیزها جزایر مرجانی هستند که توسط جاده های خاکی با یکدیگر ارتباط دارند، بنابراین می توانید بین آنها بر فراز بزرگراه دریایی که از جنوب کی لارگو تا غربی کی امتداد دارد، حرکت کنید.

از جاذبه های دیدنی برتر عبارتند از: پارک ایالتی مرجانی جان پنکامپ و فلوریدا کیز در خارج از مرکز لارگو با غواصی و موج سواری؛ پارک ایالتی باهیا هوندا، جایی که برخی از زیباترین سواحل را پیدا خواهید کرد و کی غربی افسانه ای، جایی که کلبه های رنگارنگ کارائیبی و تاریخ غنی همینگوی را خواهید یافت. همچنین می توانید جنوبی ترین بخش ایالت متحده را ببینید.

اسلامورادا با استفاده از تارپون و ماهی استخوانی و مجوز ماهی گیری خود را ” پایتخت ماهیگیری جهان” معرفی می کند؛ و ماراتن نیز مکانی عالی برای تفریحات ساحلی است. مسابقات ماهیگیر معروف هر ساله در آب های اطراف برگزار می شود. وقتی اینجا هستید سعی کنید نمونه هایی از کنچ، نوعی حلزون دریایی و پای لیموی معروف کی را امتحان کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید