مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

جزیره ی کیش با اقلیم بی نظیر، زیبایی های منحصر به فرد و امکانات عالی رفاهی خود، یک انتخاب جذاب برای تمام سلیقه هاست. جزیره کیش مکانی است، که در آن می توانید به استراحت، خرید یا تفریحات مهیج بپردازید.

در این مقاله به معرفی یکی از مجموعه های جذاب و پرطرفدار جزیره ی کیش خواهیم پرداخت. این مجموعه با ایجاد یک فضای شاد و مفرح، تمام گروه های سنی، مخصوصا نوجوانان و جوانان را به سمت خود جذب کرده و این امکان را به آن ها می دهد، تا بتوانند ورزش های مهیج و تازه را تجربه کنند.

تاریخچه ی سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیشاین مجموعه ی کامل و حرفه ای سافاری، در فروردین سال 1392 در زمینی به مساحت 500000 متر مربع برای اولین بار در ایران و در جزیره ی کیش ساخته شد.

واژه ی سافاری  safari در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقاست، در واقع هدف گردشگران از این سفردیدن و تهیه ی عکس و فیلم از جانوران عظیم الجثه حیات وحش است.

اما سافاری در این جا و به طور معمول، به برنامه و تورگردشی گفته می شود که طی آن شرکت کنندگان در تور، بوسیله ی خودروها یا چهارپایان با طی یک مسیر مشخص از مکان ها و دیدنی های جذاب بازدید می کنند.

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

جزیره ی کیش با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت خاصی که دارد، به طور بالقوه استعداد برگزاری تورهای سافاری را دارا بود، و شرکت سافاری با برنامه ریزی و سرمایه گذاری موفق شد آن را عملی کند.

معروف ترین تورسافاری

یکی از معروف ترین تورهای سافاری تور صحرا است، محل و مسیر حرکت این تور در نقاط بیابانی و صحرایی است. انواع وسیله ی نقلیه در این تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل مانند: لندروور، نیسان پاترول، هامر، تویوتا لندکروزو تویوتا FJ کروزو… حتی شتر می باشد.

موتور سواری در سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیشپیست افرود پارس سافاری کیش برای علاقمندان موتورسواری این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در یک محیط مناسب موتور سواری با موتورهای کراس، باگی، تریل و ATV را تجربه کنند.

پارس سافاری کیش با داشتن چند پیست آسفالت و استاندار، این شرایط را فراهم کرده است که بتوانید ورزش و تفریح مورد علاقه ی خود در زمینه ی اتومبیل رانی و موتورسواری را انتخاب، و باشور و هیجان دنبال کنید.

همچنین مجموعه پارس سافاری کیش یک مسیر صعب العبور برای به چالش کشیدن قابلیت خودروهای لندکروز ایجاد کرده تا طرفداران این چالش پرهیجان بتوانند آن را با لذت دنبال کنند.

تورVIP سافاری کیش

در این تور گردشگران و مسافران از محل اقامت خود بوسیله ی یک خودروی لندکروزبه گشت و بازدید از جاهای دیدنی کیش می پردازند، این گشت فقط برای سانس صبح تدارک دیده شده است و گردشگران باید از روز قبل آن را رزرو کنند، مدت این توریک ساعت ونیم است، و گردشگران بعد از اتمام گشت وسیله ی لندکروز به محل اقامت خود برمی گردنند.

پیست موتورهای ATV و موتورهای تریل

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

منظور از موتورATV موتورهای اتوماتیک چهارچرخ می باشد. در این پیست چهار نوع موتور با مشخصات مختلف و پیست های مجزا وجود دارد، که می توانید بر اساس سلیقه، گروه سنی و میزان آشنایی با این وسیله آن ها را انتخاب کنید.

تور باگی

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

تورماشین های باگی برای سیاحت در جزیره راه اندازی شده است، مدت زمان این تور 15 تا 20 دقیقه است، مسیر آن جذاب و دیدنی است، و شما در این مسیر می توانید مناظربکر و طبیعی جزیره و آهوان آزاد را سوار بر ماشین های دو نفره مشاهده کنید. برای رانندگی با این ماشین ها نیاز به مهارت های ویژه نیست و حداقل مهارت کافی است.

بانجی جامپینگ

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

اسلینگ شات در سافاری کیش از خانواده ی بانجی جامپینگ است، و به آن بانجی شوتینگ گفته می شود. این تفریح مفرح بسیارمهییج است، و با یک پرتاب حساب شده، می تواند آدرنالین خونتان را به شدت بالا ببرد.

پینت بال در سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

پینت بال یک ورزش هیجان برانگیز است، این ورزش با توجه به قابلیت فکری و فیزیکی افراد می تواند بسیار جالب و مهییج باشد. تفنگ های پینت بال یک مخزن بادی دارد و با هر نوبت شارژ 150 تا 200 گلوله شلیک می کند.

از ویژگی های جالب این تفنگ ها، گلوله های ژلاتینی آن است که با رنگ های خوراکی پر شده و بعد از اصابت پخش می شود و محل اصابت را مشخص می کند. تمام افراد بالای 8 سال امکان استفاده از این ورزش را دارند.

تونل وحشت در سافاری

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

برای هیجان بخشیدن به افرادی که از هیجان ناشی از وحشت لذت می برند، تونل تنگ وتاریکی با پیچ وخم های زیاد در زیر یک سازه ی هرمی شکل به نام هرم مومیایی طراحی و ساخته شد، تا دوستداران این نوع از هیجان بتوانند اوج وحشت و هیجان را در این مکان منحصربه فرد تجربه کنند.

شتر سواری سافاری

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

بازدید کنندگان از این مجموعه می توانند در یک تور بیانگردی شرکت کنند، بی شک شتر سواری در فضای بکر وبیابانی جزیره ی کیش، تجربه ای متفاوت خواهد بود.

ترامپولین

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیشترامپولین یا تشک های فنری وسیله ای است بسیار جالب، و تمام گروه های سنی می توانند با پریدن در روی آن حالت بی وزنی یا سبکی و جهش تا ارتفاع زیاد را تجربه کنند.

نردبان معلق در سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

این تفریح هیجان انگیز طوری طراحی شده که افراد بتوانند از یک نردبان تقریبا افقی و بدون تعادل که به یک ستون 4 متری متصل شده، صعود کنند. برای ایمنی تشک بادی در زیر نردبان درنظر گرفته شده است.

عینک واقعیت مجازی

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

بوسیله ی این عینک مرزهای بین خیال و واقعیت برداشته می شود و شما با دیدن فیلم هایD3 شما خود را کاملا در فضای فیلم احساس خواهید کرد.

آمفی تئاتر سافاری

در ساعت های آخر روز برنامه های شاد وکمدی در آمفی تئاتر جزیره اجرا می شود، این برنامه ها که با حضور هنرمندان کشورمان اجرا می شود، شادی و نشاط را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

رستوران های صحرایی در سافاری
رستوران صحرایی مجموعه سافاری در فضایی به وسعت چهار هزارمتر مربع و ظرفیت 950 نفر ساخته شده است، طراحی این رستوران به سبک کمپ های سنتی عربی است، و فضای آن با آلاچیق و نیمکت پوشیده شده است. فضای گرم و صمیمی و اجرای موسیقی زنده در آن، به فضای رستوران رنگ و بوی دلپذیری بخشیده است.

از دیگر تفریحات مجموعه ی سافاری کیش می توان به مینی بولینگ، دارت، فوتبال دستی هرم مومیایی و غرفه ی صنایع دستی اشاره کرد، در کنار آن ها تردستی و شعبده بازی بوسیله ی یک شعبده باز معروف توجه گردشگران را بسیار به خود جلب می کند. 

امکانات رفاهی در سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیشوجود یک خانه ی کودک با مربیان مجرب و محیط شاد، برای میهمانان این امکان را فراهم می کند، تا در هنگام برگزاری تورهای سافاری کودکان خود را با آرامش خاطر به خانه ی کودک بسپارند و بدون دغدغه به فعالیت مورد علاقه ی خود بپردازند.
کافی شاپ و سفره خانه مجموعه ی سافاری با ارائه ی خدمات بی نظیر، لذت یک روز مفرح را برای شما و همراهانتان کامل خواهد کرد.
خدمات جانبی مجموعه سافاری کیش

هنرنقش حنا، یکی از هنرهای زنان جنوبی کشیدن نقش حناست، هنرمندان با کشیدن نقش ونگارهای زیبا، دست و پای علاقمندان به نقش حنا را به زیبایی با این هنر کهن می آرایند.

آتلیه عکس مزرعه ی حیوانات سافاری

در این آتلیه شما می توانید با حیوانات خاص و بی نظیر مانند ما پیتون و ایگوانا عکس یادگاری بیندازید.

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مهیج ترین تفریح کیش

آدرس پارس سافاری کیش

کیش بلوار امام خمینی – بلوار سافاری – جنب فاز3 صنعتی

تصاویر و عکس های این مجموعه ی بی نظیر نشان دهنده ی امکانات متنوع آن است، اما در این مقاله به شرح جزئیات بیشتری درمورد تورها، برنامه ها، قیمت و سایر امکانات آن خواهیم پرداخت.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید