بنر هدر

معرفی توریستی ترین شهرهای تایلند

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

کشور تایلند که از آن می توان بعنوان نگین کشورهای جنوب شرقی آسیا نام برد، سالهاست که در زمینه گردشگری فعالیت می کند و با سیاست های گردشگر پذیر خود هر ساله حدود ۲۰ میلیون گردشگر را از سراسر دنیا و همچنین ایران، به خود جذب می کند. و در این امر به یکی از کشورهای موفق دنیا تبدیل شده است.

کشوری که هم به دلیل پرورش صنعت توریسم و هم سنتی بودن مردمان آن و فرهنگ غنی و البته سنتی مردمش، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. آب و هوای استوایی این کشور و شهرهای و جزیره های زیبایش همراه با مردمی که همیشه لبخند به لب دارند، هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

معرفی توریستی ترین شهرهای تایلند

اگر قصد سفر به تایلند، این کشور رویایی و زیبا را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا تعدادی از شهرهای زیبای تایلند را که می توانند مقصد سفر شما باشند، به شما معرفی کنیم. گردش در طبیعت، فیل سواری و تماشای حیوانات وحشی و زیبا، دیدار از معابد و مجسمه های بسیار زیبای بودا، سواحل دیدنی با شن های سفید و آب های آبی و تمیز، خرید در مراکز خرید کاملا مدرن و مارک های معتبر دنیا و یا خرید از بازارهای بزرگ و رنگارنگ محلی و آخرهفته و یا پیاده روی در جنگل های بکر تایلند، هر کدام می تواند مقصد شما در سفر به تایلند باشد.

پاتایا

شهری ساحلی، کوچک و زیبا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر بانکوک که هرساله بیشترین تعداد گردشگر را در بین شهرهای تایلند به خود اختصاص می دهد. در این شهر زیبای تایلندی همه چیز برای لذت بردن از تعطیلات برای هر گردشگری و با هر سلیقه ای و از هر جای دنیا فراهم است.

هم سواحل بسیار زیبا و البته شلوغی دارد و هم اینکه مملو از مراکز خرید بزرگ و مدرن از جمله بیگ سی، لوتوس، رویال گاردن، سنترال فستیوال، اوت لت، کارفور و فودلند، می باشد که می توانید انواع مارک های معتبر دنیا را در این مراکز خرید پیدا کنید.علاوه بر این می توانید از بازارهای آخر هفته و همچنین بازار شناور پاتایا که در آن می توانید انواع صنایع دستی و لوازم سنتی تایلند را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در پاتایا علاوه بر بازارهای زیبا و متنوع، مکان های دیدنی و سرگرم کننده بسیاری وجود دارد که می توانید اوقات لذت بخشی را در آنها بگذرانید از جمله خیابان واکینگ استریت، باغ زیبای گرمسیری، جزیره مرجان، پارک سنگی، باغ وحش ببرها، پارک پاتایا برای انواع ورزش های آبی و دنیای زیر آب و دیگر مکانهای تفریحی زیبا، اشاره کرد.

معرفی توریستی ترین شهرهای تایلند

پوکت

اگر به دنبال دیدن مناطق بکر و زیبا هستید و اگر می خواهید سواحل زیبا و آب های شفاف و تمیز ببینید حتما به پوکت سفر کنید. این شهر زیبا که هر ساله حدود ۴ میلیون گردشگر را به سمت خود می کشاند، ۱۲ کیلومتر وسعت دارد و می توانید با هواپیما از بانکوک به این شهر بروید. چنانچه قصد خرید وسایل سنتی کشور تایلند را دارید بازارهای آخر هفته پوکت بهترین انتخاب برای شما هستند.

آب و هوایی بسیار مطلوب دارد و دارای ساحل های بسیار زیاد و البته بکر و زیبا می باشد. مناطق کارون، کامالا و پاتونگ از جمله مناطق گردشگری این شهر زیبا هستند که منطقه کامالا برای طرفداران شنا کردن در آرامش گزینه بسیار مناسبی است. البته ساحل لام سینگ پوکت یکی از سواحل بکر و زیبای این شهر است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

معرفی توریستی ترین شهرهای تایلند

بانکوک

پایتخت تایلند که ترکیبی از مدرنیته و سنت را در خود جای داده است در نوع خود بی نظیر است. این شهر زیبا مملو از ساختمان های سربه فلک کشیده و مدرن است در حالی که قسمتی از شهر هنوز بافت سنتی خود را حفظ نموده است.

اگر به دنبال خرید کردن در تایلند هستید و می خواهید از مارک های برتر جهانی خرید کنید، مراکز خرید بزرگ و مدرن بانکوک بهترین انتخاب برای شما هستند. همچنین معبد هایی چون وات آرون، وات فو و کاخ بزرگ بانکوک، خانه جیم تامپسون، جاده خائوسان، سویی کابوی و محله چینی ها و رودخانه چائوپرایا از دیگر مناطقی هستند که در بانکوک می توانند مقصد هر گردشگری باشند.

معرفی توریستی ترین شهرهای تایلند

هوآهین

اگر به دنبال شهری کاملا سنتی و آرام هستید، هوآهین در ۲۶۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک انتخاب مناسبی برای شماست. این شهر در واقع یک دهکده ماهیگیری سنتی است که حتی محل استراحت خانواده سلطنتی نیر به شمار می رود. در این شهر می توان از امکانات مدرن در کنار جاذبه های سنتی توریستی بهره ببرید.

قصر و استرحتگاه خانواده سلطنتی تایلند نیز در این شهر قرار دارد. شهری آرام و تمیز و البته با امنیت فراوان و ساحل زیبا که مکانی تقریبا ایده آل برای خانواده ها می باشد.

کرابی

شهری جنوبی با چشم اندازه های بسیار زیبا و امکانات فراوان و تفریحات شبانه و پر جنب و جوش و اقامتگاه های بسیار زیبا که مابین دو جزیره زیبای پوکت و جزیره سامویی واقع شده است. این شهر حدود ۴۷۰۰ کیلومتر وسعت دارد و در حدود ۱۳۰ جزیره کوچک و بزرگ دارد که زیبایی آن را صد چندان کرده است.

جزیره فی فی

این جزیره بسیار زیبا که در زمره زیباترین جزایر گرمسیری دنیا قرار گرفته دارای سواحل شنی و صخره های آهکی و غارهای بکر زیادیست که برای دیدن آن می توانید با قایق از پوکت به سمت این جزیره زیبا بروید. این جزیره زیبا در فاصله ۴۸ کیلومتری پوکت است و خود شامل ۶ جزیره دیگر می شود که البته جزایر فی فی کوچک و فی فی بزرگ دیدنی تر از دیگر جزایر آن هستند. جزیره فی فی کوچک با اینکه خالی از سکنه است اما به دلیل ساحل مرجانی و عمیق آن برای علاقه مندان به غواصی بسیار مناسب است.

جزیره سامویی

کو سامویی نام کامل آن است که کو به معنی جزیره و سامویی در زبان چینی به معنای بهشت امن است. این جزیره ۲۲۸ کیلومتر مربع وسعت دارد و مملو از سواحل زیبا با ماسه های سفید است که علاقمندان به پیاده روی ساحلی را مجذوب خود کرده است. همچنین این جزیره به سواحل مرجانی و درختان نارگیل آن شهرت دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید