بنر هدر

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

کیش به جهت همجواری با آب های نیلگون خلیج فارس یکی از بکر ترین مکان های منطقه از منظر محیط زیست طبیعی به شمار می آید.

دارا بودن پوشش مرجانی این جزیره در سمت شرق و نیز ساحل نقره فام آن در کنار آفتاب درخشانش موجب شده تا کیش هر ساله در کانون توجه گردشگران قرار گیرد.

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

آرامش بی نظیر این جزیره در کنار آب و هوای پاک آن بستری مناسب را جهت تفریحات دریایی فراهم نموده است. در اینجا سعی بر آن است تا با معرفی مواردی نظیر، کشتی های تفریحی در کیش،قایق های تفریحی در کیش و قیمت های کشتی های تفریحی در کیش، این نوع تفریح دل انگیز را معرفی نماییم.

کشتی نوید کیش

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

 این کشتی یک گشت دریایی را به مدت زمان دو ساعت که همراه با پذیرایی شام و اجرای موسیقی می باشد به مهمانان عرضه می دارد.

مبلغ پرداختی 65000 تومان و نهایی است. هیچ مبلغ دیگری به جزء آن توسط مهمانان پرداخت نمی شود . پذیرایی رایگان شام در کشتی شامل چلوجوجه به همراه دورچین و نوشیدنی است.

محل سوار شدن در کشتی نوید بندر گاه کیش بوده و لازم است که حدود نیم ساعت قبل از حرکت در محل حاضر شوید. محدودیتی در تعداد خرید بلیط وجود ندارد و هر بلیط برای یک شخص محسوب می شود. همچنین ساعت بازگشت کشتی راس ساعت 23 می باشد.

کشتی تفریحی اوستا

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش به شمار می آید. این کشتی در سه سانس و در ساعت های 19 الی 21 ،21 الی 23 و نیز 23 الی 1 بامداد در آب های خلیج فارس پذیرای مهمانان و مسافران می باشد. مسافران کشتی تفریحی اوستا در سالن رستوران در کنار صرف شام که همراه با اجرای جنگ شبانه و موزیک می باشد.

از تفریح خود لذت می برند. عرشه بسیار وسیع کشتی در کنار کافه تریای موجود در آن، مشاهده مناظر اطراف را در فصول مختلف سال جذاب تر می نماید. قیمت بلیط در این کشتی برای هر نفر 75000 تومان می باشد.

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

 این کشتی هر شب در سه سانس و در ساعت های 18 الی 20 ، 20 الی 22 و 22 الی 24 پذیرای مسافران می باشد. کشتی آرتمیس از بندرگاه جزیره کیش حرکت می کند و با یک گشت دو ساعته در اطراف جزیره مرجانی کیش و اجرای جنگ شادی و موزیک زنده ی متفاوت، سفری لذت بخش را برای مهمانان مهیا می نماید.

کشتی مذکور دارای دو طبقه می باشد. قابل ذکر است که آقای علیرضا حقانی، هنرمند محبوب جزیره کیش، هر شب در این کشتی حضور دارد. قیمت بلیط برای هر نفر 70000 تومان می باشد.

کشتی تفریحی گوهر

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

سانس های کشتی تفریحی گوهر در ساعت های 20 الی 22 و 22 الی 24 شب می باشد. اجرای موزیک زنده و پذیرایی شام از خدمات این کشتی چهار ستاره به شمار می آید. قیمت بلیط برای هر نفر در این کشتی 60000 تومان می باشد.

کشتی آکواریوم طوطیا

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

این از آنجا که تماشای موجودات دریایی نظیر مرجان ها ،ماهی های تزئینی و ستاره دریایی را فراهم می نماید ، همواره طرفداران بسیاری دارد و معمولا در طی روز طبق مساعد بودن وضع هوا پذیرای مسافران می باشد. قیمت بلیط برای هر نفر 30000 تومان می باشد.

کشتی آکواریوم ستاره دریا

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

 این کشتی که به جهت استاندارد بودن آن مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، دارای پنجره هایی در سالن زیر آب است که مسافران را قادر به تماشای مناظر و زیبایی های دریا می نماید.

کشتی آکواریوم ستاره دریا در طی روز و در ساعات مختلف بر طبق مساعد بودن وضع هوا پذیرای مسافران و گردشگران می باشد. قیمت بلیط در این کشتی برای هر نفر 30000 تومان است.

کشتی آکواریوم گردشگر

این کشتی هم یکی از کشتی هایی است که رویت مناظر زیر دریا را برای گردشگران فراهم می نماید و قیمت بلیط برای هر نفر 20000 تومان بوده و معمولا در طی روز و طبق مساعد بودن هوا پذیرای مسافران می باشد.

قایق های تفریحی کیش

قایق های کف شیشه ای

بهترین کشتی های تفریحی کیش همراه با عالی ترین خدمات

رویت ماهی ها و مرجان های دریایی خلیج فارس در قایق های کف شیشه ای یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که هر گردشگری در کیش تجربه می نماید.

شیشه ای بودن کف این نوع قایق ها امکان دید در زیر آب را فراهم می نماید. از این طریق کف دریا و اعماق آن و جانداران موجود به راحتی قابل مشاهده هستند. مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی،ستاره دریایی و… به جهت زلالی و شفافیت آب به راحتی امکان پذیر است.
این تفریح طرفداران بسیاری دارد و قیمت هر گشت بیست دقیقه ای در قایق کف شیشه ای حدود 10000 تومان می باشد. قایق های کف شیشه ای از ساعت 10 صبح گشت را آغاز می نمایند و سانسهای آن به صورت یک ساعته آغاز می شود و با توجه به نوع وضعیت دریا تا عصر ادامه دارد. معمولا قایق های کف شیشه ای در اسکله تفریحی کیش مستقر هستند.

قایق بادبانی 

استفاده از قایق های بادبانی یک تفریح مهیج آبی برای گردشگران در جزیره کیش به شمار می آید. مراکز ورزشی و تفریحی از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب پذیرای مسافران جهت استفاده از این قایق ها می باشند. قیمت بلیط برای هر نفر حدود 110000 تومان می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید