8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

تعطیلات مزرعه ای می تواند باعث ارتباط شما با طبیعت و روش های زندگی راحت تر شود. کودکان به بزها و بره ها غذا می دهند، تخم مرغ ها را جمع آوری می کنند، و با الاغ ها و آلچاکاها مانند تصویر بالا، در مزرعه توسکولوم مریلند (مزرعه لاک پشت) ارتباط می گیرند.

شما روز خود را با انجام دادن کارها یا گشت و گذار در نهرها، مراتع و انبارها می گذرانید (نکته مهم: حتما با خود چکمه بیاورید). هنگام شب، کل اقامت کنندگان می توانند بیرون بنشینند و به آسمان نگاه کنند. اگر این ایده ای خوب برای تفریح است، در اینجا لیستی از 8 مزرعه مناسب وجود دارد.

مزرعه حاشیه رنگین کمان، ویسکانسین

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

بزها در مزرعه حاشیه رنگین کمان، یک مزرعه 35 هکتاری واقع در 5 مایلی شمال لاکراسه ویسکانسین زندگی می کنند. در اینجا نه نژاد مختلف از نشخوارکنندگان پشمی پرورش داده می شوند؛ کوچکترین بزغاله های نیجریه ای مانند حیوان خانگی به آغوش شما می آیند. این مزرعه به شما امکان می دهد تا درشیر دادن و غذا دادن مادر به کودک کمک کنید.

در طول جلسات یوگای بز، ممکن است اعضای جوان گله با پیراهنتان بازی کنند یا از روی شما بپرند. همه کودکان دوپا یا چهارپا (انسان ها یا حیوانات) از صعود از درخت میمون، یک بخش پرشور بزرگ با چشم اندازی از رودخانه می سی سی پی لذت خواهند برد. از فوریه تا مارس، مهمانان مزرعه ممکن است شاهد تولد بزها باشند و حیوانات جدید را در آغوش بگیرند. صابون ها و لوسیون های ساخته شده از شیر بز سوغاتی های مناسبی هستند.

اسکان: خانه باغ 4 خوابه

وعده های غذایی: صبحانه داغ در آخرهفته ها، صبحانه های قاره ای در تمام روزهای هفته

مزارع اسکورلوک، تگزاس

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

بخش طولانی رودخانه سان گابریل از مزرعه اسکورلوک عبور می کند. بنابراین می توانید در طول اقامت علاوه بر غذا دادن به گاوها و مسواک زدن دندان اسب ها می توانید به صخره نوردی رفته، به شنا و ماهیگیری با ماهی های خاردار، کپور و ماهی لوتی بروید. صاحبان مزارع در 172 هکتار از زمین های جرج تاون، بخشی از تپه های تگزاس در فاصله 28 مایلی شهر آستین، ئونجه و درخت گردوی آمریکایی پرورش می دهند.

کودکان اغلب سوار تراکتور می شوند، هیجانی برای دوستداران کامیون های بزرگ به خصوص زمانی که در کابین ماشین یونجه سوار می شوند. در اواخر ماه اکتبر که زمان برداشت پنبه ها است، بازدید کنید.

اسکان: خانه 2خوابه و کلبه یک خوابه و آشپزخانه

وعده های غذایی: بدون وعده غذایی اما برای استقبال با کلوچه پذیرایی می شوید.

مزرعه آب های راکد، تنسی

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

در کارهای صبحگاهی به تغذیه اسب ها و گاوهای کوهستان کمک کنید، از الاغ های کوچک نگهداری کنید، و اگر توانستید لانه های آزاد مرغ ها را در این ملک 135 هکتاری خارج از هندرسون تنسی (در حدود 90 مایلی شرق ممفیس) پیدا کنید، تخم مرغ ها را نیز جمع آوری کنید. بوقلمون ها و گوزن ها در میان جنگل زندگی می کنند و سویا و ذرت در بخش بزرگی از این مزارع رشد می کنند. کارگاه های آموزشی ( با هزینه اضافی) را نیز به این مزارع اضافه کنید. صابون سازی، نقاشی و عکاسی را امتحان کنید یا یاد بگیرید که چگونه پاستا و یا کیکی را با تزئین گل های کره ای درست کنید.

اسکان: خانه 2 خوابه و آشپزخانه، اتاق نشیمن و ایوان؛ موتورخانه هوایی

وعده غذایی: با قهوا و میوه های تازه صبحانه مخصوص خودتان را درست کنید

مزارع تپه ای آزاد، ورممونت

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

مزارع تپه ای آزاد برنده جایزه هلشتین در مزارع لبنی نیو کلاسیک انگلند، در حدود 240 هکتار از زمین های سرسبز را اشغال کرده اند. مهارت خود را در دوشیدن شیر از گاوهای سیاه و سفید زیبا یا غذا دادن به آنها امتحان کنید، با بچه گربه های انبارها بازی کنید، در رودخانه سفید بازی کنید، و در ماه اوت توت های سیاه را جمع آوری کنید.

مسیرهای کوهستانی پیاده روی و دوچرخه سواری به جنگل ملی کوه سبز منتهی می شود. صبحانه و شام در غذاخوری های خانوادگی مزارع سرو می شوند.

اسکان: خانه باغ 7 اتاقه

وعده های غذایی: صبحانه و شام

مزرعه پرورش بره، اورگان

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

گوسفندهای شیرین و کرکی در 20 هکتار از مزارع پرورش بره در روستای اورگان زندگی می کنند. در طول فصل تولد (اواسط مارس تا اواسط آوریل) مسافران جوان می توانند، به وزن گیری بره های تازه متولد شده کمک کرده و آنها را در جایگاه مخصوص کودک قرار دهند. از دیگر کارهای مزرعه می توان به جمع آوری تخم مرغ، تمیز کردن پاکو، الاغ مینیاتوری با موهای بلند، اشاره کرد.

یک نهر کم عمق برای استراحت و گردش مناسب است و مسیرهای پیاده روی نیز به جنگل درختان بلند صنوبر منتهی می شوند. در بعضی از مسیرها کودکان با خانه های افسانه ای شگفت زده می شوند، خانه افسانه ای درختانی هستند که بر روی تنه خود در و پنجره بریده شده کوچک دارند. از کارخانه پای شرکت پنتون بازدید کنید تا پای های خانگی با طعم توت سیاه، زغال اخته، سیب و دیگر میوه های فصل را امتحان کنید.

اسکان: کلبه با 2 اتاق خواب و خانه 4 خوابه با آشپزخانه

وعده های غذایی: صبحانه اقلیمی

مزرعه لاک پشت، مریلند

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

مزرعه لاک پشت 500 هکتاری در زمین های کشاورزی مریلند در شمال واشنگتن دی سی واقع شده است. اینجا یک تفرجگاه مجلل با اتاق های طراحی شده و استخر روباز و زمین ههای مجسمه سازی می باشد. آلپاکا، گوسفند و مرغ در انبارهای این مزارع یافت می شوند. دوچرخه کوهستانی خود را بیاورید یا از مزرعه یک دوچرخه قرض بگیرید تا جنگل 100 هکتاری پارک ایالتی رودخانه پاتوکسنت را کشف کنید.

مزرعه همجوار آن، وارداکا، در برخی از آخر هفته های تابستان میزبان مراسم پونی (اسب کوچک) سواری است. همچنین گلنستون، مجموعه ای برجسته از هنر مدرن و معاصر در آن نزدیکی وجود دارد ( بلیط های رایگان را از قبل رزرو کنید؛ برای مهمانان 12 سال به بالا بازدید آزاد است).

اسکان: خانه باغ 5 اتاقه، سوئیت 2 خوابه، خانه 2 خوابه با آشپزخانه

وعده های غذایی: صبحانه کامل برای مهمانان خانه باغ؛ قهواه، تخم مرغ و گرانولا برای مهمانان دیگر اقامتگاه ها فراهم می شود.

تخت خواب و صبحانه در مزرعه زمین صخره ای، پنسیلوانیا

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

این مزرعه حدود 200 سال است که در قلب کشور آمیش پنسیلوانیا قرار گرفته است. در طول جنگ داخلی، افرادی که از برده داری فرار می کردند در اینجا پناه می گرفتند. این مزرعه از دهه 1920 تحت نظر یک خانواده بوده و از سال 1965صبحانه و تخت خواب به آن اضافه شد.

علاوه بر جمع آوری تخم مرغ و شیر بز، افراد برای کارهایی همچون تغذیه گوساله ها، بازی با اسب های مینیاتوری و شرکت در تور تراکتوری برای تولید لبنیات دعوت می شوند. هایریدها مسافران را از طریق پل های سرپوسیده در امتداد جاده استان لنکسترعبور می دهند. امکان کایاک سواری در نهرها فراهم است و یک اجاق کوچک برای پختن شام وجود دارد.

اسکان: 8 اقامتگاه در خانه باغ از جمله آپارتمان یک خوابه با آشپزخانه؛ مهمانخانه یک خوابه با ظرفیت 5 نفر و آشپزخانه

وعده های غذایی: صبحانه در خانه باغ خانوادگی

مزرعه خانواده اور، اوکلاهما

8 مزرعه عالی برای اقامت خانوادگی

مزرعه خانواده اور در شهر اوکلاهما، با دیگر مکان های موجود در این لیست متفاوت است. مطمئنا جوجه ها، خرگوش ها، بزها، گوسفندها، للاما (شتر بی کوهان آمریکای جنوبی) و گاوهایی که در انبارها نگهداری می شوند منتظر توجه هستند.

اما بیشتر خانواده ها برای پارک تفریحی و جاذبه های دیگر به اینجا می آیند مانند؛ زیپلین، قایق سواری، و انواع بازی های رقابتی، ورزشی، پیاده روی و فوتبال دستی. شب در واگن ها یا خیمه های مجهز به تخت خواب، تهویه هوا، سیستم گرمایشی، یک ماکروویو و یک یخچال اقامت کنید.

امکانات حمام های خصوصی در بیرون فراهم شده است.

اسکان: 9 واگن با ظرفیت 4 تا8 نفر؛ 5 خیمه با ظرفیت 4 تا 6 نفر

وعده های غذایی: هیچ وعده اما یک هات داگ آتشین با هزینه اضافی در دسترس است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید