بنر هدر

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنی

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

آبراه های درخشان، سواحل لاجوردی و تعداد بیشماری پارک ملی برخی از جاذبه های خارق العاده مناظر بی نظیر استرالیا می باشند. خوشبختانه، این شگفتی های طبیعی از دسترس ماجراجویان دور نیستند و این تورها و گشت و گذارهای هیجان انگیز از پایتخت ایالت نیوساولت ولز، در کمترین زمان شما را به آن جاذبه ها می برند.
تور سواحل و پارک ملی کورینگ گای سیدنی

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنیحومه ساحل شمالی سیدنی را با یک مینی ون مجهز به سیستم تهویه هوا کاوش کنید. قبل از کسب اطلاعاتی درباره میراث بومی و جذاب پارک ملی کورینگ گای چاز، برای دیدن مناظر ساحلی بی نظیر به اسپیت بروید. قبل از بازدید از ساحل نخلستان، محل فیلمبرداری فیلم محبوب استرالیایی خانه و دوری، ناهار در اینجا سرو می شود.

آماده روبرو شدن با پلیکان ها در دریاچه کارائیب باشید و ببینید آیا می توانید وال های گوژپشت را در محل صخره های دریایی مشاهده کنید. کشتی مانلی شما را به اسکله دایره ای بر می گرداند، جایی که می توانید قبل از خروج از پل بندرگاه سیدنی و خانه اپرا بازدید کنید.
سفر غذایی و نوشیدنی روز در دره شکارچی

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنیدره شکارچی سیدنی به خاطر نوشیدنی های بی نظیر و غذاهای محلی بسیار شناخته شده است. در این تور با هدایت سرآشپزها، شما به برخی از بهترین رستوران ها، بازارها و فروشگاه های نوشیدنی شهر می روید. شما در هیچ کجا غذای دریایی تازه تر از بازار ماهی سیدنی پیدا نخواهید کرد، و می توانید خودتان این غذاها را در بازار امتحان کنید.

نوشیدنی را فراموش نکنید، شما به یک کارخانه تولید نوشیدنی می روید تا نوشیدنی های برتر را در کنار غذاهای منطقه ای مانند باراموندی و استیک کانگورو امتحان کنید. قبل از بازگشت به مرکز شهر زمان زیادی برای غذا خوردن و گشت و گذار در شهر خواهید داشت.
تور روز پارک ملی رویال

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنیهنگام بازدید از سیدنی سفر به پارک ملی رویال ضروری است. این پارک از بسیاری از گیاهان طبیعی و حیوانات استرالیا محافظ می کند و همچنین دارای سازه های سنگی خیره کننده و چشم اندازهای گسترده از اقیانوس می باشد. این تور با وجود مناظر ناهموار در طول مسیر، شما را به سمت مکان های برتر هدایت می کند.

قبل از رفتن به پارک حیات وحش سیمبیو برای بازدید از کوالاها و کانگوروهای کوچک بومی، برای پیک نیک و ناهار که توسط میزبانتان تهیه شده، توقف خواهید داشت. اگر علاقمند به عکاسی هستید، تعداد بیشماری از آبشارهای زیبا که در پارک قرار دارند را از دست ندهید.
تور پیاده روی روز با وامبتسها (جانوران کیسه دار)

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنیبا برخی از گونه های بومی استرالیا و زیبایی های مشهور این کشور، در این تور آشنا شوید و آنها را از نزدیک ببینید. اینجا مملو از چشم اندازهای زیبا است، این تور از نقطه سابلیم در امتداد ساحل وولونگونگ آغاز می شود که می توانید در آنجا از مناظر وسیع کوهستانی عکس بگیرید. سپس، ببینید آیا می توانید اژدهای آب را در کنار رودخانه جنگلی مینامورا مشاهده کنید.

قبل از رفتن بع دره کانگورو آبشارهای فیتزروی نقطه پایان سفر شما خواهند بود، در دره کانگورو می توانید از کانگوروهای وحشی و بانمک ترین حیوانات، وامبت های معروف استرالیایی، بازدید خواهید کرد.
سفر روز کوهستان های آبی

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنیمکان های بسیار کمی وجود دارد که از پارک ملی کوهستان های آبی جذاب تر باشند. مکان های پنهان و دنج را کشف خواهید کرد و یک ساعت قبل از باز کردن درها برای ورود عموم افراد، دسترسی اختصاصی به پارک حیات وحش فیدردال خواهید داشت.

بعد از اینکه فرصتی برای بازدید از گونه های بومی استرالیا پیدا کردید، زمان آن خواهد رسید که از استخرهای دورافتاده و آبشارهای پرقدرت در پارک ملی کوهستان های آبی لذت ببرید. چشم اندازهای دیدنی، مسیرهای جنگل های بارانی مخفی و گونه های بومی استرالیا تنها برخی از مواردی هستند که می توانید در این سفر روزانه تجربه کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید