بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

فعالیت های زیادی در دبی وجود دارد به طوری که گاهی اوقات انتخاب یک فعالیت می تواند برایتان سخت باشد. فرهنگ سفر، فهرستی از تورها و تجربیات بی نظیر گردشگری به این شهر کویری را برایتان ارائه خواهد داد. دبی شهر تجملات است. یک لحظه در امتداد ساحل آفتابی جمیرا در حال سفر هستید و لحظه بعدی می توانید در دمای زیر صفر درجه پنگوئن ها را از نزدیک ببینید. آنچه که در اینجا قطعی است، این است که شما هرگز خسته نمی شوید.

غذای اصلی اماراتی را امتحان کنید و در دبی قدیمی صحبت فرهنگی داشته باشید.

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

از یک وعده غذایی و صحبت های فرهنگی در یکی از قدیمی ترین مناطق دبی، منطقه تاریخی الفاهیدی الباستاکیه در حیاط برج سنتی و گردان لذت ببرید. سرو غذا با قهوه عربی و خرما شروع می شود و در ادامه با مجموعه ای از غذاهای محلی امارات و دسرهایی مانند لگیمات و شربت خرما همراه است.

بعد از غذا میزبان با چای از شما پذیرایی کرده و شروع به تبادل فرهنگی با “ذهن و اندیشه باز” می کند. مهمانان تشویق می شوند تا درباره فرهنگ محلی سوال بپرسند و طبق شعار اماراتی ها (ذهن و اندیشه باز) پرسیدن هر سوالی مجاز است. پایان جلسه همراه با توضیحی درباره لباس محلی است و مهمانان می توانند به اختیار لباس های محلی را بپوشند.

تجربه بازدید از پنگوئن در اسکی دبی

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

در طول یک تجربه 40 دقیقه ای در اسکی دبی، از پنگوئن ها بازدید کنید. در مرکز هنرهای داخلی دبی، لباس گرم پوشیده و وارد منطقه پنگوئن ها با دمای زیر صفر شوید و ویدئویی درباره پنگوئن های پادشاه و جنتو که در اینجا زندگی می کنند، ببینید. سپس از دو یا چند پرنده بی نظیر که زیر نظر کارمندان آموزش دیده اند، بازدید کنید. پنگوئن ها را ببینید که در استخرهای خود بازی می کنند و در زیر آب شنا می کنند.

قایق سواری در ساحل جمیرا دبی

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

دبی را تجربه کنید و از روی یک قایق و به همراه سه نفر از دوستانتان ساحل تفریحی جمیرا را از چشم اندازی متفاوت تر نگاه کنید. از بالا به تفرجگاه ساحلی دبی و جزایر نخل نگاه کنید و در خلیج عربی تا ارتفاع 500 فوت (150 متر) صعود کنید.

شام کویری دبی به همراه نمایش سنتی

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

آیا می خواهید یک ماجراجویی بیابانی بدون دردسر عبور از تپه های شنی را تجربه کنید؟ در یک گروه کوچک با عبور از تپه های ماسه ای سرخ به سمت اردوگاه هدایت می شوید و در آنجا می توانید شیشای سنتی (اصطلاح رایج برای قلیان) را امتحان کنید، از شتر سواری لذت ببرید و یا تتوی حنا داشته باشید. وقتی در اردوگاه هستید، می توانید غروب خورشید را هنگامی که از تپه ها پائین می رود، تماشا کنید. از یک باربیکوی بی نظیر در یک رستوران بین المللی به همراه تانورای سنتی و نمایش رقص لذت ببرید.

تور بازدید از شهر العین از دبی به همراه ناهار

در این تور یک روزه از شهر دبی، از فضاهای سرسبز و مناظر “شهر باغ ها”، العین، لذت ببرید. سوار یک اتوبوس مجهز به تهویه هوا شده و از بیابان عبور کنید تا به این شهر آرام و زیبا که توسط کوه های ناهموار هاجر در مرز عمان احاطه شده، برسید.

در مورد تاریخ این شهر از طریق راهنمایتان، تصاویر قلعه الجاهیلی، کاخ سلطنتی سابق، دو موزه و معابر آبرسانی فیلاج اطلاعاتی کسب کنید. از چشمه های آبگرم زیر کوه جبل حافه لذت ببرید و سپس سفر خود را با بازدید از بازار سنتی شتر به پایان برسانید.

سفر با شتر هنگام طلوع آفتاب در دبی به همراه صبحانه

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

با شتر از تپه های بیابانی دبی عبور کنید و در اطراف تل های ماسه ای پرسه بزنید و از مناظر زیبای طلوع خورشید لذت ببرید. سپس در اردوگاه بدوئین از صبحانه سنتی عربی لذت ببرید.

میراث شکار شاهین و حیات وحش صحرای سافاری

بهترین تجربه های منحصر به فرد دبی

قدمت شکار با شاهین به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی بیابانی عربستان، به بیش از 2000 سال پیش باز می گردد و همچنان در میراث دبی اهمیت بالایی دارد.

این فرصتی عالی برای دیدن بهترین شاهین های آموزش دیده و دیگر پرندگان طعمه در محیط کویری بی نظیر می باشد. در طول این تجربه، شکارچیان حرفه ای دو روش باستانی و مدرن شکار را به شما آموزش خواهند داد.

بعد از این تجربه بی نظیر، قبل از ماجراجویی در حیات وحش بیابان حفاظت شده دبی، اولین و بزرگترین پارک ملی امارات متحده عربی، از یک صبحانه لذیذ لذت ببرید. با توجه به اینکه کدام گزینه از تور را انتخاب می کنید، می توانید با یک لندرور مجهز به آن نقطه سفر کنید و درباره ساکنان صحرا مانند اریکس عربی (غزال عربی) اطلاعاتی کسب کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید