بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ترکیه

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

ازمیر به خاطر قرار گرفتن در دریای اژه سفرهای روزانه مختلفی ارائه می دهد و این سفرها همه موارد از جمله گردش در سواحل تا بازدید از مناظر با ارزش تاریخی را شامل می شوند. در این جا سفرهای روزانه ای را ارائه می دهیم که فقط یک یا دو ساعت از ازمیر فاصله دارند.

سسم (شهر چشمه) و آلاچاتی

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ترکیه

سسم مقصد تابستانی بسیار محبوب ترکیه است، به خصوص برای جوانان که از ماه های ژوئن تا اوت در کافه ها و باشگاه های ساحلی تفریح می کنند. در فصل تابستان در ساحل، خانه های اجاره ای مناسب و باشگاه هایی را خواهید یافت که میزبان مهمانی های روزانه هستند.

برای داشتن فضایی آرام تر، به آلاچاتی بروید که به خاطر خانه های سنگی و خیابان های زیبا و باریک و همچنین به خاطر فضایی برای موج سواری و پرواز بادبادک ها معروف است.

اورلا

اورلا شهری کوچک در استان ازمیر است که به خاطر نوشیدنی های بی نظیر خود و سفر به یکی از تاکستان ها معروف می باشد و انتخابی عالی برای علاقمندان به نوشیدنی می باشد. قدمت تولید نوشیدنی در اورلا به 400 سال قبل بازمی گردد و تاکستان اورلا نیز به روی بازدیدکنندگان باز است و آنها می توانند در آنجا اطلاعاتی درباره نوشیدنی اورلا کسب کرده و انواع مختلفی از نوشیدنی ها را امتحان کنند.

این کارخانه نوشیدنی هتل مخصوص خود را دارد و بازدیدکنندگان می توانند در آنجا استراحت کرده و به گروه های برداشت و هرس انگورها بپیوندند یا در منظره های زیبا و در ساحل پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند.

شیرینچه

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ترکیه

سیرینچه یکی از بهترین دهکده های مخفی در ازمیر است و دارای خانه های تاریخی یونانی، خیابان های باریک سنگفرش شده می باشد و افراد محلی خونگرم آن یکی از دلایل بازدید از این روستا می باشند.

حتما از هتل نیشانیان بازدید کنید، مالک هتل بعد از کشف خانه های قدیمی روستا در دهه 90، آنها را بازسازی کرده است. به علاوه غذاهای هتل که با مواد محلی تهیه می شوند (از جمله محصولات باغ های هتل)، یکی از بهترین تجربه های غذایی شما در ازمیر خواهد بود.

افسوس

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ترکیه

شاید یکی از محبوب ترین سفرها از ازمیر به شهر باستانی افسوس، یکی از دیدنی ترین مکان های تاریخی، باشد. این شهر باستانی یونانی در قرن دهم قبل از میلاد ساخته شده و به خاطر معبد آرتمیس، یکی از هفت شگفتی جهان، و همچنین کتابخانه حفاظت شده و بی نظیر کلسوس معروف است. با گرفتن یک اتوبوس از میدان باسمان ازمیر می توانید مستقیم به این مقصد بسیار محبوب برسید.

پرگامون

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ترکیه

پرگامون، شهر باستانی یونانی، یکی دیگر از مکان های تاریخی ازمیر است که بازدید از آن ضروری می باشد و خرابه های آن امروزه بازدید کنددگان از سراسر جهان را جذب می کند. برجسته ترین بخش تئاتر پرگامون است که از کوه مجاور خود مشرف به یک منظره زیبا می باشد. یکی دیگر از مکان های برجسته محراب بزرگ پرگامون است، اما برای آشنایی با آن باید به موزه پرگامون در برلین سفر کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید