هتل های ایروان ارمنستان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

ایروان، پایتخت کشور ارمنستان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و به خاطر فاصله کم و هزینه پایین، یکی از پر بازدیدترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. این شهر در نزدیکی رود هرازدان و دامنه‌ی کوه آرارات قرار دارد. ایروان هتل‌های زیادی دارد که در این یادداشت تعدادی از بهترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر با تور ایروان به این شهر سفر می‌کنید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های ایروان را معرفی کنیم.

هتل لوکس الکساندرا
پنج ستاره
الکساندر، هتل لوکسی در ایروان است. اتاق‌های لوکس دارد که شامل 4 اتاق غذاخوری بزرگ، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و یک SPA بی‌نظیر است. میدان جمهوری و تئاتر ملی اپرا و باله در فاصله 5 دقیقه پیاده روی با آن قرار دارند.

هتل های ایروان ارمنستان
تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های الکساندر، به سبک مدرن و با ظرافت ارمنی تزئین شده است. هر اتاق شامل یک اتاق نشیمن با یک تلویزیون صفحه تخت و یک اتاق ناهار خوری است. سرویس بهداشتی درجه یکی دارد و دارای امکانات منحصر به فرد “Le Chemin” است که توسط BYREDO ساخته شده است.

Italiano Ristorante یکی از محل‌های حیرت انگیز این هتل با آشپزخانه باز است. در طبقه یازدهم این رستوران با چشم انداز پانوراما به ایروان زیبا منتهی می‌شود و ایوان بسیار زیبا برای لذت بردن از گرمترین شب‌ها را به شما نمایش می‌دهد.

استراحت در اسپا بی نظیر الکساندر، که انواع مختلفی از تجربیات استثنایی را ارائه می‌دهد، باعث می‌شود احساس تازگی کنید. ممکن است شما در انتخاب رستوران‌ها، خریدها، گشت و گذارها یا سرگرمی‌های فرهنگی به راهنمایی‌های لازم نیاز داشته باشید، راهنمای تور ایروان در تمام مدت اقامت در اختیار شماست.

الکساندر ، ایروان با فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 12 کیلومتر فاصله دارد. هتل برای مهمانان ارزشمند خود خدمات لیموزین ارائه می‌دهد. با رزرو تور ایروان می‌توانید از امکانات این هتل بهره‌مند شوید.

هتل ناسیونال

هتل های ایروان ارمنستان
پنج ستاره
5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک فواره‌ها، هتل ملی در مرکز ایروان قرار دارد. این هتل به سبک Art-Deco دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، آبگرم و حمام ترکی است.

هتل ناسیونال دارای سقف‌های بزرگ، گوشه‌ای، پنجره‌های بزرگ با پرده‌های لوکس، شومینه و کاشی کاری رنگی. اتاق‌های بزرگ، استودیوها و سوئیت‌ها با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند.

همه اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با حمام و لوازم بهداشتی رایگان هستند. رستوران à la carte غذاهای بین المللی را سرو می‌کند و می‌توانید از غذاهای سبکتر و نوشیدنی در کافه رز لذت ببرید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس فقط 20 متر با هتل فاصله دارد و می‌توانید طی 20 دقیقه به فرودگاه بین المللی Zvartnots بروید.

گراند هتل ایروان

پنج ستاره
این هتل 5 ستاره در ایروان است و تنها 200 متر با گالری ملی هنر و 500 متر با تئاتر اپرا فاصله دارد، یک آبگرم شیک با وان داغ و دسترسی به استخر روباز در پشت بام، یک رستوران تازه افتتاح ارمنی با چشم انداز پانوراما از چارلز ازنووور و Wi-Fi رایگان.

هتل های ایروان ارمنستان

هتل Grand ایروان با داشتن یک نمای بزرگ، اتاق‌هایی به سبک کلاسیک با تلویزیون هوشمند، صندوق امانات و چای / قهوه ساز دارد. سونا، سولاریوم و سالن بدنسازی را می‌توانید در فضای جادار هتل Grand پیدا کنید. همچنین طیف گسترده‌ای از ماساژ و درمان‌های زیبایی را نیز می‌توانید رزرو کنید.

رستوران نایری غذاهای سنتی ارمنی را سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند در بار و اتاق چای 24 ساعته Dolce Vita که در یک مرکز هنری زیبا قرار دارد، استراحت کنند. شما می‌توانید هر شب از موسیقی زنده در باغ زمستانی ملک لذت ببرید.

پارکینگ Valet در هتل Grand ایروان موجود است. با پذیرش 24 ساعته می‌تواند 10 کیلومتر با هتل بین المللی زوارتنوتز حمل و نقل کنید.

هتل مسیر 53

هتل های ایروان ارمنستان
4 ستاره
هتل Messier 53 در ایروان واقع شده و با 5 دقیقه پیاده روی از میدان جمهوری فاصله دارد. مهمانان به تناسب اندام و مرکز اسپا دسترسی رایگان دارند. هتل دارای زمین بازی کودکان و مناظر شهری است و میهمانان می‌توانند از غذا در رستوران یا نوشیدنی لذت ببرند.

هر اتاق این هتل با تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت است. یک کتری در اتاق پیدا خواهید کرد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند. برای راحتی خود، دستشویی و دمپایی نیز در آنجا گذاشته شده است.

یک میز پاسخگویی 24 ساعته، یک دستگاه ارائه پول نقد، یک سالن مشترک و یک فروشگاه در این ملک وجود دارد. ملک خدمات اجاره اتومبیل با انواع اتومبیل را ارائه می‌دهد.

تئاتر اپرا و باله ارمنستان با هتل مسیر 53 ایروان 1.3 کیلومتر فاصله دارد، در حالی که با کلیسای جامع سنت گرگوری 500 متر فاصله دارد. و با نزدیکترین فرودگاه بین المللی Zvartnots ، 11 کیلومتر با هتل Messier 53 ایروان فاصله دارد. با رزرو تور ایروان سفر خود را آغاز کنید.

هتل پاریس ایروان

هتل های ایروان ارمنستان
چهار ستاره
این هتل جدید در مرکز شهر ایروان دارای اتاق‌های بزرگ با بالکن، تراس آسمان خراش با منظره کوه آرارات، مرکز تناسب اندام، اتاق کنفرانس. تراس بالای سقف زیبا با ارائه صبحانه کامل آمریکایی با تست غذاهای ارمنی.

هتل پاریس ایروان در مرکز شهر ایروان در 100 متری میدان جمهوری واقع شده است. دسترسی WiFi رایگاه نیز دارد. هر اتاق در اینجا تلویزیون SMART، تهویه هوا و مینی بار را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک کتری برقی نیز وجود دارد. حمام اختصاصی با سشوار، سرویس بهداشتی و دمپایی رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. موارد اضافی شامل یک محل نشیمن و کانال‌های کابلی ماهواره است.

در هتل پاریس ایروان یک میز پاسخگویی 24 ساعته، یک تراس پیدا خواهید کرد. از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می‌توان به انبار چمدان اشاره کرد. این ملک دارای 2 اتاق کنفرانس است.

هتل جمهوری ایروان

هتل های ایروان ارمنستان
چهار ستاره
در اینجا، در هتل جمهوری ایروان، سعی شده است بهترین و راحت‌ترین و باارزش‌ترین میهمان نوازی واقعی را ایجاد کرده است. هتل جمهوری ایروان در قلب ایروان و با پیاده روی 2 دقیقه‌ای از میدان جمهوری واقع شده است و دارای یک ایستگاه شیر آب در فضای باز و دارای غذاهای بین المللی است.

این اتاق‌ها دارای وای فای، تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها شامل سشوار، حوله و دمپایی است. تئاتر اپرای ارمنستان 1.3 کیلومتر با ملک فاصله دارد. ایستگاه قطار ایروان 3.2 کیلومتر با هتل فاصله دارد و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس با هتل جمهوری ایروان 11.4 کیلومتر فاصله دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید