بنر هدر

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیم

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

جزیره كیش مهد زیباترین، و بزرگترین هتل های ایران می باشد. وجود سواحل مرجانی و كم نظیر این جزیره باعث شده مسافران و گردشگران در این جزیره اغلب، اوقات خود را در كنار این سواحل به تفریح بگذرانند.

پارك ساحلی سیمرغ كیش از زیباترین پارك ها و محیط های گردشگری با امكانات كاملی برای گذراندن لحظاتی خوش در این جزیره می باشد.

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیم

اگر در قابی از تصویر، عكس پارك ساحلی سیمرغ كیش را ببینید، شاید باورتان نشود كه این همه زیبایی در گوشه ای از كشور عزیزمان ایران قرار دارد.

پارك ساحلی سیمرغ با جمع كردن هر آنچه از امكانات و وسایل مورد نیاز برای آسایش مسافران و گردشگران مورد نیاز بوده است دریغ نكرده است.

از آلاچیق های زیبا و شیك گرفته كه پناهگاهی برای مسافران در برابر نور خورشید و باران می باشد تا مجموعه ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد ساحل و پیاده روی و همچنین زمین های تنیس پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره كیش همه و همه را در یك مجموعه گرد هم جمع كرده است.

زیباترین و لذت بخش ترین دیدنی این مجموعه ساحل ماسه ای و زیبای آن است كه از قدم زدن در امتداد دریا در كنار ساحل كمتر كسی خسته می شود.

مجسمه های پارك سیمرغ

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیمیكی از زیبایی هایی كه چشم گردشگران را به خود جذب می كند، مجسمه های ساخته شده در گوشه و كنار پارك می باشد. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی كه با هنرمندی هرچه تمام ساخته شده و به زیبایی این پارك ساحلی افزوده است. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عكس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می كنند.

جاذبه های اطراف پارك ساحلی سیمرغ

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیم

جزیره “كیش” دنیایی از زیبایی ها، هتل ها، بناهای تاریخی، مجموعه های ورزشی و تفریحی می باشد كه می توان روزها در این جزیره به تفریح پرداخت و لذت یرد.

از مزایای پارك ساحلی سیمرغ كیش، موقعیت جغرافیایی خوب و مناسب آن می باشد كه تا مهمترین مراكز خرید و تفریحی فاصله چندانی ندارد.

آدرس پارك ساحلی سیمرغ كیش

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیم

در سواحل جنوب شرقی جزیره، پارك ساحلی سیمرغ جزیره كیش با مساحتی نزدیك به 15000 متر واقع شده است. پاركی كه در میان پارك های ساحلی این جزیره از طرفداران زیادی برخوردار است.

پاركی ساحلی كه برای پیدا كردن آن كافی است سراغ هتل مارینا پارك كیش را بگیرید. این پارك كم نظیر در كنار هتل ها و مجموعه های تفریحی اطراف خود از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. یكی از دلایل محبوبیت این پارك دریایی نزدیكی آن به مراكز دیدنی و تفریحی این جزیره می باشد.

پارك ساحلی سيمرغ کیش را بیشتر بشناسیم

 از ویژگی های پارك های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، وجود امكانات تفریحی فراوان برای كودكان می باشد كه در این مجموعه نیز به آن به صورت اختصاصی پرداخته شده است.

درباره زمان سفر به جزایر جنوبی به ویژه “كیش” به تناسب و سلیقه و نیت سفر متفاوت می باشد. ولی در فصل بهار برنامه های جذاب و هوای خوب این جزیره مسافران بسیاری را به سمت خود می كشد. در ایام تابستان نیز جشنواره های گوناگون و تخفیفات فروشگاه ها و مراكز تجاری بیشتر از دیگر فصل ها می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید