بنر هدر

رزرو بهترین هتل های تهران در سایت رهی نو

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از کلان شهرهای دنیا، پذیرای مهمانان زیادی از داخل و خارج از کشور است. انتخاب بهترین هتل­های شهر تهران برای افرادی که می خواهند در تهران اقامت داشته باشند، کار ساده ای نیست. البته قبل از شروع مطالعه این محتوا بهتر است بدانید که منبع اصلی آن مقاله “رزرو بهترین هتل های تهران در سایت رهی نو” از سایت پارس نیوز است. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا نهایتا بتوانید انتخاب مناسبی در این زمینه داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاسهتل های تهران

هتل لوکس پنج ستاره اسپیناس پالاس (نام سابق آن هتل اسپیناس بهرود است)، یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های شهر تهران است که در سال 1394 افتتاح شده است. اسپیناس پالاس در منطقه خوش و آب هوای شمال تهران (سعادت آباد) واقع شده است. معماری این هتل واقعا بی نظیر و استثنایی است و با ترکیبی از معماری مدرن و معماری کلاسیک، سلیقه طیف وسیعی از افراد را پوشش داده است. این هتل با در نظر گرفتن علایق، سلایق و انتظارات متفاوت افراد، خدمات و امکانات رفاهی متفاوتی را نیز ارائه می دهد. خدمات دهی عالی هتل اسپیناس پالاس سبب شده است تا همه مهمانان این هتل، اقامتی دلچسب و لذت بخش را در این هتل تجربه کنند. وجود رستوران‌های ایرانی با غذاهای متنوع اصیل ایرانی، رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای، کافی شاپ، موزیک زنده، فروشگاه‌ها‌، فضای ورزشی‌، سالن بولینگ و گالری‌ها از دیگر ویژگی های منحصر به فرد هتل اسپیناس پالاس به شمار می‌آید. هتل اسپیناس پالاس سومین هتل از گروه هتل های اسپیناس می باشد.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی (هایت) یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های تهران است که از سال 13۷۰ به زیر مجموعه گروه هتل های پارسیان پیوسته است.  هتل آزادی در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران (کوه های توچال) واقع شده است که چشم انداز بی نظیر البرز اقامت در آن را دلنشین تر کرده است. این منطقه از تهران دارای آب و هوای کاملا پاک است و اثری از آلودگی و شلوغی در آن نیست. طراحی هتل پارسیان آزادی بسیار زیبا و مدرن است. هتل آزادی دارای رستوران های متنوع برای همه سلیقه هاست. رستوران پارسه در طبقه هم کف، رستوران سرو در فضای باز و اطراف آبنما قرار دارد و برای تابستان مناسب است، رستوران بین المللی ارکیده واقع در طبقه بیست و ششم هتل، رستوران ایتالیایی بیچه در لابی و کافی شاپ لابی لانژ نیلو با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی های مطبوع رستوران های این هتل هستند.

هتل اسپیناس بلوار

هتل های تهران

هتل لوکس اسپیناس خلیج فارس تهران معروف به هتل اسپیناس بلوار، اولین هتل پنج ستاره بعد از انقلاب اسلامی می باشد که در بلوار کشاورز که یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران است، واقع شده است. هتل اسپیناس بلوار در سال 1389 افتتاح شد. این هتل مجلل دارای اتاق ها و سوئیت های مدرن همراه با به روزترین امکانات رفاهی است. این هتل دارای تالارهای مجلل برای برگزاری جشن ها، سمینارها و همایش های بین المللی است. هتل اسپیناس خلیج فارس دارای رستوران هایی با انواع غذاهای تایلندی، مدیترانه ای، فرانسوی و سنتی ایرانی می باشد. امکانات و خدمات رفاهی این هتل کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی است. هتل اسپیناس با دارا بودن کادری حرفه ای تلاش می کند تا لحظات خوش و آرامش بخشی را به مهمانان خود هدیه کند. برای رزرو آنلاین هتل اسپیناس بلوار با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف، به سایت رهی نو مراجعه کنید.

هتل پارسیان استقلال

هتل های تهران

هتل لوکس پنج ستاره پارسیان استقلال یکی دیگر از بهترین و معروف ترین هتل‌های تهران است. این هتل در سال 1341 در یکی از بهترین مناطق تهران (اتوبان چمران) افتتاح شد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر این هتل باعث شده است تا مهمانان بتوانند به راحتی به خیابان ولیعصر تهران و منطقه تجریش دسترسی داشته باشند. هتل استقلال تهران، بزرگترین هتل پنج ستاره تهران است که قبل از انقلاب نام آن هتل رویال هیلتون بوده است. هتل پارسیان استقلال دارای رستوران های فرانسوی، ایتالیایی، تایلندی، عربی با انواع غذاهای لذیذ می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید