بنر هدر

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

مسافرت كردن همراه همسر، خصوصاً برای اولین بار، می تواند برای شما چالش هایی را به همراه داشته باشد. سپری نمودن 7 روز هفته و روزانه 24 ساعت در كنار هم، بخشی از خلق و خوی طرفین را نمایان می كند كه تا به حال طرف مقابل با آن روبه رو نشده است و این هیچ ارتباطی با طول رابطه عاشقانه ندارد.

آنچه شما دو نفر می توانید انجام دهید، حل مشكل و داشتن یك برنامه برای مواقعی است كه با مشكل مواجه می شوید.

برای اینكه زندگی را برای خودتان كمی آسان نمایید، چند نكته و فوت و فن را برای شما ارائه می دهیم تا با استفاده از آن ها هر دو نفرِ شما از چنین تنش هایی تا حد ممكن دور بوده و بیش از پیش از بودن كنار هم لذت ببرید.

حرفهایتان را رُك بگویید

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

اگر چیزی شما را اذیت می كند، به زبان بیاورید. حتی اگر به سادگی درخواست پیاده رفتن یا تاكسی گرفتن برای رفتن به مكان بعدی باشد؛ با بیان نكردن حرفهایتان و كشمكش ذهنی و فكری خود، به هیچ كسی لطف نمی كنید.

همیشه حل كردن یك مشكل در لحظه آسان تر است تا اینكه بعداً به ناچار روی هم تلنبار شده و یكجا بخواهید همه مسائل را حل كنید. از سوی دیگر گوش دادن را هم فراموش نكنید: این مسافرت، مسافرت شریك زندگی شما نیز هست.

به خاطر داشته باشید كه برنامه سفر،‌ فقط و فقط یك راهنماست

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

مگراینكه بلیط جائی را خریداری كرده یا رویداد برنامه ریزی شده ای داشته باشید،‌ وگرنه خود را برای اجرای دقیق و مو به موی برنامه اصلی،‌ تحت فشار قرار ندهید.

چه قطار شما تأخیر داشته باشد و چه آب و هوا به ناگهان و به صورت غیرمنتظره تغییر كند، این را یاد بگیرید كه چگونه برنامه پیش رو را در قالب یك تیم، تنظیم و تعدیل نمایید.

برنامه ریزی بیش از اندازه هم می تواند فشار غیرضروری را به مسافرت شما وارد نماید،‌ بنابراین به تغییر در برنامه سفرتان به شكل اساسی نیز فكر كنید و تا رسیدن به انتها صبور باشید.

استراحتی داشته باشید

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

بدون در نظر گرفتن اینكه چند روز شما و شخص مورد علاقه تان در مسافرت خواهید بود، به خاطر بسپارید كه از آهسته قدم برداشتن و با آرامش گذراندن اوقات،‌ خجالت زده نخواهید شد.

این موضوع به كنار، در اصل مگر هدف از مسافرت این نیست كه هر دوی شما كمی استراحت كرده و به آرامش برسید؟ در صورتیكه مكان ها برای رفتن و دیدن تعدادشان بیش از اندازه باشد، و اگر یكی از شما دو تا، و نه لزوماً هر دوی شما، احساس خستگی شدید كردید، چیزی بنوشید و استراحت كاملی داشته باشید. تنها با نیم ساعت استراحت،‌ همه چیز می تواند تغییر كند.

دنبال مقصر نگردید

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

زمانی كه اختلاف نظر پیش می آید، كلید حل مسئله، یادآوری این است كه هر دوی شما عضو یك تیم هستید. فكر كردن در مورد این كه حق با چه كسی است، حرف كدامتان اشتباه است،‌ یا اصلاً اینكه از همان اول چگونه وارد مخمصه و مشكل شُدید، نامربوط و وقت تلف كردن است.

تمام آنچه مهم است، یافتن راه حل برای مشكل پیش آمده می باشد – كه همیشه زمانی می توان مشكل را حل نمود كه با یكدیگر هم فكری كرده و انگشت اتهام را به سوی یكدیگر نشانه نروید.

دخالت كردن مداوم در كار یكدیگر را متوقف كنید

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

زمانیكه یكی از دو نفر در حال یافتن مسیر است، دیگری در بدترین وضع ممكن گرفتار شده و اسم خیابان های مختلف را فریاد می زند، این كار هیچ كمكی به بهبود وضع موجود نمی كند، اگر هم تأثیری داشته باشد، تاثیر آن در بدتر كردن اوضاع است.

سعی كنید برای بهبود شرایط، آرامش خود را حفظ كرده، از گوگل مَپ خود استفاده نموده و یا حتی از افراد محلی در مورد مسیرها سوال كنید.

استراحت كردن و تجدید قوا را فراموش نكنید

تفاوت زمانی مبدأ و مقصد و نداشتن استراحت كافی در شب قبل از پرواز، می تواند عمیقاً روی حالات یك فرد تأثیرگذار باشد. اگر شما یا همسفرتان بدخلق و خسته اید، استراحتی كوتاه و چُرتی مختصر می تواند راه چاره باشد. حتی یك چُرت كوتاه هم حقیقتاً همه چیز را دگرگون كرده و آغاز مسافرت را با شور و نشاط همراه می نماید.

فراموش نكنید كه چرا به مسافرت می روید

نکات مهم برای لذت بخش ترین سفر دو نفره

همه زوج هایی كه می خواهند با هم به مسافرت بروند، الزاماً به مقصد نمی رسند (سفر را نیمه كاره رها می كنند)،‌ بنابراین فرصت بدست آمده را با دست خودتان از بین نبرید.

با آسان گرفتن مسائل جزئی و اثبات این موضوع به طرف مقابلتان كه چقدر به فكر او هستید، از این بخش ویژه از رابطه عاشقانه خود نهایت لذت را ببرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید