بنر هدر

فصل حراجی برای خرید در کشورهای مختلف

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر علاقه به خرید و گشت و گذار در کشورهای مختلف دارید قبل از عظیمت بدانید که چه فصلی به چه کشورهایی سفر کنید تا حراج خرید و گشت در آن کشور شامل حال شما شود.

فصل حراجی در استانبول

فستیوال خرید استانبول که در واقع همان فصل حراجی در استانبول است، معمولا در حوالی ماه ژوئن و جولای (حوالی اواسط خرداد تا اواخر تیر) برگزار می شود. در این بازه زمانی از سال، مراکز خرید استانبول از همیشه بین توریستان محبوب تر می شوند.

به این دلیل که هر کسی که در زمان برگزاری جشنواره خرید استانبول با تور استانبول راهی ترکیه می شود، می تواند بهترین، با کیفیت ترین و زیباترین لباس های برندهای مختلف ترکیه ای و بین المللی را با قیمت های باورنکردنی خریداری کند.

با این حساب باید به شما بگوییم که هر کسی که اهل خرید است، باید برای یک بار هم که شده در زندگیش در زمان فصل حراجی استانبول در تور استانبول شرکت کند تا بتواند لذت واقعی خرید در استانبول را درک کند.

فصل حراجی برای خرید در کشورهای مختلف

فصل حراجی در هند

با اینکه خرید در هند به اندازه خرید از دبی و خرید از استانبول بین توریستان متداول نیست، اما با این حال فستیوال خرید در هند یک جشنواره جذاب و هیجان انگیز است که مطمئنا نظر شما را هم در تور هند به خودش جلب می کند. این فصل حراجی در هند که در موردش صحبت می کنیم، معمولا از اواسط اسفند شروع می شود.

در حقیقت این فصل حراجی یک جشنواره خرید سالانه است که در 4 تا از شهرهای اصلی هند برگزار می شود و در طی آن مراکز خرید هند تخفیف های جالبی به مشتریان و توریستان آفر می دهند. به هر حال اگر شما هم می خواهید در این بازه زمانی از سال با تور ارزان هند به هند سفر کنید، بهتر است که بودجه ای را هم به خرید اختصاص دهید تا از این تخفیف ها و آفرهای جالب بی نصیب نمانید.

فصل حراجی برای خرید در کشورهای مختلف

فصل حراجی در تایلند

یک جشنواره خرید در بانکوک به صورت سالانه برگزار می شود که در طی آن اجناس مراکز خرید بانکوک تخفیف می خورند. خوب است این را بدانید که حراجی بزرگ تایلند در بانکوک معمولا از اواسط خرداد شروع می شود و معمولا تا اواخر مرداد و اوایل شهریور ادامه پیدا می کند.

به هر حال اگر شما هم بتوانید در زمان برگزاری جشنواره خرید بانکوک با تور تایلند به بانکوک سفر کنید، عملا برد کرده اید! چراکه با شرکت در تور ارزان تایلند در این بازه زمانی می توانید اجناس مراکز خرید بانکوک را با 10% تا 80% تخفیف خریداری کنید.

فصل حراجی برای خرید در کشورهای مختلف

فصل حراجی در آنتالیا

معمولا در اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) مراکز خرید آنتالیا تخفیف می خورند و لباس های مراکز خرید آنتالیا از همیشه ارزان تر می شوند. اگر شما هم در این بازه زمانی با تور آنتالیا به آنتالیا سفر کنید، می توانید از این تخفیف های مراکز خرید آنتالیا استفاده کنید و یک دل سیر در تور آنتالیا خرید کنید. در واقع شما با سفر به آنتالیا در این بازه زمانی از سال می توانید علاوه بر تفریح، خرید را هم در آنتالیا تجربه کنید و با سفر به آنتالیا با یک تیر دو نشان بزنید.

تور آنتالیا ؟ ارزانترین و بهترین مسافرت به آنتالیا

فصل حراجی در دبی

فصل حراجی در دبی که با نام جشنواره خرید دبی نیز شناخته می شود، معمولا از چند روز قبل از 1 ژانویه (جشن سال نو میلادی) شروع می شود و تا اوایل بهمن ادامه پیدا می کند. جالب است که بدانید فستیوال خرید دبی یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین فستیوال های خرید دنیا است و در طول برگزاری آن، توریستان زیادی از گوشه کنار دنیا با تور دبی راهی امارات می شوند.

آشنایی با پر بازدیدترین پارک های آبی هیجان انگیز دبی

اگر شما هم می خواهید یکی از این افراد باشید و بتوانید مثل بقیه توریستان از تخفیف های مراکز خرید دبی استفاده کنید، بهتر است که همین امسال در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی، با تور دبی به دبی سفر کنید و این فرصت ناب را برای خرید از دبی از دست ندهید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید