بنر هدر

پاراسل مهیج دبی را چگونه تجربه کنیم؟

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

دبی یکی از پرطرفدارترین شهر های کشور امارات متحده ی عربی است که از جذاب ترین شهرها برای داشتن یک سفر لاکچری و مهیج است زیرا دارای آسمان خراش ها و جاهای دیدنی زیادی است که مورد توجه اکثر گردشگران قرار می گیرد . احتمالا اکثر سفر دوست ها و گردشگران حداقل یکبار از این شهر زیبا و پر از هیاهو و زندگی پولداری دیدن کردند یا خواهند کرد.

دبی بخاطر موقعیت جغرافیایی دارای سواحل بی نظیری است که شما می توانید بازی های آبی متنوعی را در آن تجربه کنید. از بازی های خوب و هیجان انگیز که می توانید در دریا های پهناور در اطراف این شهر زیبا انجام دهید پاراسل سواری است که بسیار مهیج است.

پاراسل چیست؟

پاراسل مهیج دبی را چگونه تجربه کنیم؟

پاراسل، paracel یا پاراسیلینگ نوعی تفریح و ورزش است که توسط یک چتر رنگارنگ، قایق موتوری و طناب برگزار می شود. این تفریح در پاراسل ویکی پدیا به نام آب چتر سواری خوانده می شود. از تاریخچه این تفریح و به وجود آمدن آن، هیچ منبعی وجود ندارد که اطلاعات دقیق درباره پاراسل را شرح دهد.

شما در این تفریح باید بتوانید خوب مهار کنید و به سوی آسمان با چتر کشیده در پشت یک قایق موتوری اوج بگیرید. همین طور که بالاتر می روید و خلیج فارس زیر پای شماست می توانید مناظری از ساحل و ماورای آن را ببینید.

پاراسل مهیج دبی را چگونه تجربه کنیم؟

مکان های زیادی برای چتر بازی پیشنهاد می شود اما در صورتی که آن را با ساحل شرایتون جمیرا امتحان کنید این مناظر شامل JBR مارینای دبی و نخل جمیرا است که آرامش فراوانی دارد می باشد اینجا برای ماجراجویانی که کمتر هیجانی می شوند مناسب است.

بخش ترسناک آن ترک کردن عرشه است که اگر طناب را نگه‌ دارید جای نگرانی نیست و منظره‌ای که می‌بینید بسیار خارق‌ العاده است.

پاراسل دبی یکی از لذتبخش ترین تفریحات آبی دبی برای گردشگران و به ویژه جوانان می باشد.  شما سوار قایق خواهید شد، پس از فاصله گرفتن از ساحل، لیدر شما را به یک چتر نجات وصل می کند و با حرکت کردن قایق بین ۱۵۰تا ۳۰۰ متر ارتفاع می گیرید.

پاراسل مهیج دبی را چگونه تجربه کنیم؟

این پرواز تنها در طی چند ثانیه صورت میگیرد و در عرض چند ثانیه شما در اوج اسمان هستید و از مناظر بی نظیر اطراف لذت میبرید.

چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان دبی منظره ای شگرف بر دریای بی کران خلیج فارس را برای شما رقم خواهد زد. می توانید دو یا سه نفری، همراه دوستان و خانواده ی خود سوار بر چتر پاراسل شوید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید