بنر هدر

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

تایلند کشوری واقع‌شده در جنوب شرقی آسیا است که در بین ایرانیان تبدیل به یکی از سه مقصد پرطرفدار گردشگری خارجی شده است.

سواحل زیبا و دیدنی و جاذبه‌های تاریخی در کنار مناطق مختلف تفریحی و مراکز خرید فراوان با کالاهایی با قیمت‌های مناسب، همه و همه باعث شده این کشور بتواند هرسال پذیرای خیل عظیمی از گردشگران اقصی نقاط دنیا باشد.

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

یکی از جذابیت‌های گردشگری کشور تایلند نیز ماساژ تایلندی است. قدمت این ماساژ به هزاران سال پیش برمی‌گردد و بخشی از سیستم درمانی مردم آن زمان برای درمان انواع بیماری‌ها بوده است.

سالن‌های ماساژ حرفه‌ای در سراسر تایلند به‌خصوص در بانکوک، پاتایا و پوکت وجود دارند و مردم سراسر جهان به‌خصوص ایرانی‌ها از آن استقبال بالایی می‌کنند، با جاذبه ها باشید که بیشتر و بطور تخصصی با ماساژهای تایلندی آشنا شویم.

انواع ماساژ در تایلند

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

قاعدتاً می‌دانید که در علم تخصصی ماساژ، انواع مختلفی از ماساژ وجود دارند. ماساژهای متعددی که هرکدام بر نقاط مختلفی از بدن تأثیر می‌گذارند.

این ماساژ‌ها هرکدام اصول خاص خود را دارند و برخی از آنان با بهره‌گیری از بعضی مواد دارویی و گیاهی انجام می‌شوند. باهم با برخی از ماساژهایی که در سفر به تایلند با آنها مواجه خواهید شد، آشنا می شویم.

ماساژ اصیل تایلندی

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

ماساژی است که به روش سنتی انجام می‌شود. در این روش از هیچ ماده و روغنی استفاده نخواهد شد و ماساژ گیرنده نیازی به درآوردن لباس‌هایش ندارد.

این ماساژ برگرفته از چند حرکت اساسی یوگا است. ماساژ اصیل تایلندی حدود 2 ساعت زمان لازم دارد و بر روی تشک‌های مخصوص این ماساژ که روی زمین قرارگرفته‌اند، انجام می‌پذیرد.

این ماساژ از پا و با فشارهای آرام شروع‌شده و سپس به دیگر نقاط بدن اثر خواهد کرد که بعد از آن با روش اهرم کردن بدن چند مدل از تکنیک‌های یوگا به بدن تحمیل می‌شود. فلسفه این ماساژ نرم شدن و تخلیه انرژی منفی اندام‌های مختلف بدن است.
ماساژ پا

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

 یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ماساژهای دنیا محسوب می شود. در این ماساژ شما روی صندلی‌های مخصوصی دراز خواهید کشید و سپس ماساژور کنار پای شما قرار خواهد گرفت.

در این ماساژ گاهی اوقات از روغن و مواد دارویی استفاده می‌شود ولی صرفاً با دست و با ماساژ نقاط حساس کف پا انجام می‌شود. طی این ماساژ خستگی موجود در نقاط مختلف پا تخلیه خواهد شد.
ماساژ روغنی تایلند

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

نوبت می‌رسد به ماساژ معروفی که در اسپاهای تایلند بسیار مشهور و خوش نام عملی می‌شود. ماساژ روغن را به این صورت انجام می دهند که روی بدن شما روغن ریخته خواهد شد و سپس با دست، نقاط حساس بدنتان را ماساژ می‌دهند. رفع خستگی، کاهش دردها، رفع انرژی منفی و… نتیجه این ماساژ خواهند بود.
ماساژ تایلندی صورت

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

 سر و گردن یکی دیگر از ماساژهایی است که آرامش‌بخشی فوق‌العاده‌ای دارد. این ماساژ جزو ماساژهایی است که توسط ماساژورهای زبردست انجام می‌شود و نیاز به تخصص بالایی دارد.

شادابی پوست و کاهش تیرگی دور چشم و گردش خون بالا و… نتیجه انجام چند بار از این ماساژ است. به همین علت این ماساژ بسیار محبوب است و در مراکز ماساژ توجه ویژه‌ای به آن می‌شود.
در این ‌بین ماساژهای گیاهی و دارویی بسیاری نیز وجود دارند. این ماساژها هرکدام به شکل خاص و توسط ماساژورهای مخصوصی انجام می‌شود.

مراکز ماساژ برای هرکدام از این ماساژها پنل‌های خاصی در نظر می‌گیرند و به‌طورکلی قیمت‌های مناسبی برای آن‌ها در تایلند در نظر گرفته ‌می‌شود.

ماساژ در بانکوک

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

شهر بانکوک نگین پرزرق‌وبرق کشور تایلند محسوب می‌شود. این شهر با 8.2 میلیون نفر جمعیت، سهم بسزایی از جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده است. کشوری که در موقعیت خوبی در نقشه سرزمین حوریان به خود اختصاص داده است. بانکوک به دلایل زیادی برای گردشگران جذاب است.

یک دلیل مهم این است که بانکوک و پاتایا در یک مسیر جغرافی قرار دارند و با دیدن بانکوک می‌توانید به‌راحتی به پاتایا نیز مسافرت کنید. درواقع سفر به بانکوک زدن دو نشان با یک تیر است. اگر در فکر خرید تور ارزان بانکوک هستید، شما را به ادامه دعوت می کنیم.

بهترین سالن ‌های ماساژ بانکوک

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

سالن‌های ماساژ متنوع در شهر بانکوک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جذاب این شهر است. ماساژهای خاص و متفاوت که هریک برای خود سالن خاصی دارند.

در شهر بانکوک و به‌طورکلی کشور تایلند، به این سالن‌ها بسیار اهمیت داده ‌می‌شود و صاحبان این سالن همواره در تلاش برای ارائه یک فضای درجه‌یک، بهترین روش‌های ماساژ و ماساژورهای حرفه‌ای هستند. این سالن‌ها شامل: سالن peninsula و سالن oriental می باشند.
سالن ماساژ هلث لند، یک سالن ماساژ حرفه‌ای در بانکوک است. زمانی که وارد این سالن می‌شوید، یک بیمارستان بسیار تمیز با یک طراحی متفاوت می‌بینید.

فضای این سالن بسیار آرامش‌بخش است و کارکنان آن مانند پرستاران بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. سالن‌های بسیار دیگری نیز به این شکل حرفه‌ای عمل می‌کنند. قیمت این ماساژ و سالن چندان بالا نیست. جالب است بدانید این علم در این کشور به‌عنوان یک نوع طبابت در نظر گرفته ‌می‌شود.
مراکز خرید و مکان‌های گردشگری بسیاری در بانکوک وجود دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید و تمامی آنها را در بخش دیدنی های بانکوک به شما همراهان فاینداتور معرفی کرده ایم. با داشتن این سالن‌های ماساژ و مکان‌های گردشگری، طبیعی است که تور تایلند جزو پرطرفدارترین تورهای جهان باشد.

ماساژ در پاتایا

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

پاتایا الماس کشور تایلند با جمعیت 120 هزارنفری که همواره سعی کرده است متفاوت با سایر شهرها ازجمله بانکوک باشد. پاتایا شهری ساحلی در خلیج شرقی تایلند است.

 تور پاتایا در جهان بسیار محبوب است. دلایل بسیاری برای این محبوبیت وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبت تور پاتایا این است که در این شهر تفاوت قیمتی بسیاری با سایر شهرها وجود دارد به عبارتی دیگر امکان خرید تور ارزان پاتایا نیز وجود دارد.

البته باید توجه کرد که ماساژهای این شهر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بهترین ماساژورهای تایلند را می‌توان در پاتایا پیدا کرد.

بهترین سالن ‌های ماساژ پاتایا

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

مراکز ماساژ بسیاری در پاتایا وجود دارد که بهترین ماساژها را با کمترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کنند. پاتایا شهری است که در جای‌جای آن سالن‌های ماساژ وجود دارد؛ که بی تردید یکی از بهترین کیفیت‌های ممکن را در بین سایر شهرهای تایلند دارند؛ اما هر سالن و مرکزی کیفیت لازمه را ندارد. ب

هترین مراکز ماساژ پاتایا در خیابان معروفی در این شهر وجود دارند. نام این خیابان وایکینگ استریت پاتایا است که قبل تر در فاینداتور به صورت کامل این خیابان مشهور را معرفی کرده ایم. در اطراف این خیابان نیز مراکز ماساژ بسیاری وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین‌هایشان را انتخاب کنید.
نکته جالب اینکه مراکز ماساژ در پاتایا هزینه کمتری به نسبت بانکوک و پوکت یا سایر شهرهای تایلند دریافت می‌کنند و این را می‌توان یکی از ویژگی‌های دیگر این شهر نیز به‌شمار آورد.

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

از بین محبوب‌ترین سالن‌های ماساژ پاتایا می‌توان به رینگ ماساژ Ring Massage در نزدیکی مرکز خرید رویال گاردن پلازا، قصر پادشاهی آیوتایا در نزدیکی هتل پلازا و سالن ساوانا در نزدیک ساحل کوزی اشاره کرد. اگر از تور پاتایا استفاده کردید، حتماً به یاد داشته باشید که از این خیابان دیدن کنید و ماساژهای به‌یادماندنی تجربه نمایید.
پس اگر گذرتان به تایلند افتاد، شهر پاتایا با بیش‌ از 20 مکان تفریحی و سنتی و جذاب برای ارائه به شما خواهد داشت. سالن‌های ماساژ معرکه با قیمت مناسب و کیفیت بالا دیگر جای خود دارد. علاوه بر این‌ها در این شهر مراکز خدماتی بسیاری وجود دارد که با شرکت‌های ایرانی طرف قرارداد هستند و پکیج های ویژه‌ای برای شما فراهم می‌کنند.

ماساژ در پوکت

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

کشور تایلند شهرهای زیبای کمی ندارد؛ اما قطعاً پوکت یکی از بهترین شهرهای این کشور است. کشوری با حداقل 25 منطقه دیدنی و سالن‌های ماساژ عالی که هرسال گردشگران بسیاری را از طریق خرید تور پوکت به این شهر می‌کشاند.

پوکت شهری است با حدود نیم میلیون نفر جمعیت که شرایط اقتصادی خوبی برای خود دست‌وپا کرده است. جزیره زیبای پوکت به شما ثابت می‌کند که یکی از زیباترین بهشت‌های زمینی جایی است که دورتادور آن را آب فرا گرفته است. فضایی اشباع از انرژی مثبت و مراکز مجلل ماساژ که آسایشی وصف‌ناشدنی برای شما در پی خواهد داشت.

بهترین سالن‌ های ماساژ پوکت

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

اگر بگوییم چند مورد از بهترین مراکز ماساژ تایلند در شهر پوکت هستند، صادقانه صحبت کرده ایم. این شهر ‌مانند دو شهر بانکوک و پاتایا سالن‌های ماساژ بسیار مجللی دارد.

مرکز سنترال فستیوال پوکت، مرکز خرید و ماساژی است که بازدیدکنندگان این شهر برای یک‌بار هم که شده باید از آن دیدن کنند. هزینه ماساژ در مرکز فستیوال پوکت برای یک ساعت هزینه بسیار مناسبی است.

200 بات تایلند برای یک ساعت و در قبال آرامشی که دریافت می‌کنید، قطعاً ناچیز است. سالن بانیان تری banyan tree و سالن تی تریtea tree از دیگر مراکز ماساژ این شهر هستند.
مرکز ماساژ و خدمات اسپا دوآنجیت ریزورت اند اسپای پوکت مرکزی با خدمات حرفه ای می باشد. مرکزی با طراحی زیبا و برگرفته از دیزاین مدرن و طبیعت که لحظات آرامش‌بخشی برای شما خواهد بود.

بهترین و مجهز ترین سالن های ماساژ تایلندی در کشور تایلند

این شهر با سواحل بسیار و معابد مختلف و همچنین مراکز ماساژ مطرح توانسته است به جهان اجبار کند که باید تور پوکت جزئی از برنامه‌های آنان باشد.

حتماً باید از متخصصان حرفه‌ای ماساژ تایلندی استفاده کنید. متخصص باید آشنایی خوبی با آناتومی بدن انسان داشته باشد و روش استفاده از ماهیچه‌ها و اعصای بدن برای استفاده در ماساژ را بداند. ضمناً اگر شرایط پزشکی خاص یا بیماری‌ای نیز دارید حتماً قبل از ماساژ، آن را با ماساژور خود در میان بگذارید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید