بنر هدر

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

در سفر به تایلند، هزاران جاذبه و تفریح خانوادگی وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید و با کوله‌باری از خاطرات خوش به خانه برگردید.

بازی و تفریحی همیشه باعث تازگی و شادبی کودکان و حتی افراد بزرگسال می شود. حال اگر این بازی در مکانهایی که برای این امر طراحی شده است انجام گیرد باعث لذت و شادابی بیشتر می شود.

یکی از مکانهای تفریحی و سرگرمی در کشورهای جنوب شرق آسیا یعنی تایلند ، پارک های آبی تایلند است که دارای مکانهای جالب و فوق العاده و بخش های متنوعی است که لحظات سراسر هیجان و شادی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد. با جاذبه ها همراه باشید.

میانگین دمای هوای تایلند ۲۸ درجه و آب و هوای این کشور گرم است. در چنین شرایطی، هیچ تفریحی مثل آب تنی، لذت‌بخش نیست.

1- پارک آبی Cartoon Network Amazone

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

این پارک آبی در نزدیکی پاتایا قرار دارد و بزرگترین پارک آبی تایلند است. در این مجموعه‌ی بزرگ و جذاب، ۳۰ تفریح آبی مدرن وجود دارد. از میان جاذبه‌های این پارک می‌توان چندین سرسره‌ی آبی، نمایش‌های سرگرم‌کننده و یک فود کورت را نام برد.

سرسره های آبی پارک آنقدر بلندند که با سرخوردن از رویشان در میان زمین و هوا لحظاتی ناب را می گذرانید. هم بزرگسالان و هم کودکان در قسمت های ویژه ای که برایشان در نظر گرفته شده می توانند تفریحات مختلف داشته باشند. این پارک آبی در اکتبر ۲۰۱۴ افتتاح شد و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر باز است.

2- پارک آبی رامایانا (Ramayana)

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

رامایا، پارک آبی بزرگی است که در محیطی زیبا و تماشایی در ناحیه سیلورلیک (Silverlake) در جنوب پاتایا قرار دارد. این پارک با مساحت ۱۸۴۴ متر مربع یکی از بزرگ ترین پارک های آبی تایلند است و در آن می توانید با ۵۰ سرسره و دیگر وسایل آبی تفریحاتی فراموش نشدنی داشته باشید.

در گوشه ای از پارک استخر سرپوشیده کوچکی برای کودکان وجود دارد که فرزندتان را می توانید برای بازی به آنجا ببرید. این پارک به داشتن تمیزترین آب ها معروف است و برای تامین آب استخرها از چاه های موجود در خود پارک استفاده می شود که به شیوهای کاملا مدرن تصفیه شده اند.

3- پارک آبی وانا ناوا (Vana Nava)

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

این پارک آبی، یکی از بهترین پارک‌های آبی تایلند است که جذاب‌ترین تفریحات آبی و امکانات مختلف را گرد هم آورده است. این پارک، فاصله‌ی کمی تا شهر Hua Hin دارد.

در مجموع، ۱۹ جاذبه‌ی تفریحی در این پارک وجود دارد که همه‌ی آنها به دقت طراحی و اجرا شده‌اند. علاوه بر این وسایل تفریحی، رستوران‌ها و فست‌ فودهای زیادی هم در مجموعه وجود دارد و چندین فروشگاهی که می‌توانید از آنها خرید کنید و یک روز لذت‌بخش را در کنار خانواده در این مجموعه‌ی تفریحی بگذرانید.

 امنیت و سلامتی بازدیدکنندگان، یکی از مواردی است که در این پارک به آن اهمیت زیادی داده می‌شود. در کنار هر وسیله‌ی تفریحی، چندین ناظر وجود دارد تا اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان از وسایل به درستی استفاده می‌کنند و خطری تهدیدشان نمی‌کند.

4- پارک آبی Fantasia Lagoon

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

این پارک آبی نسبتا بزرگ و جذاب، بر بام مرکز خرید The Mall Bangkae ساخته شده است و نسبت به پارک مشهور دریم ورلد (Dream World) یا سیام پارک (Siam Park) به بانکوک نزدیک‌تر است.

با وجود اینکه چندین سال از افتتاح این پارک می‌گذرد، گردشگران کمی از وجود آن اطلاع دارند و بیشتر، اهالی تایلند از این پارک استفاده می‌کنند.

این پارک، اخیرا مرمت و بازبینی شده و مکانی فوق‌العاده برای بازی کردن و سرگرمی بچه‌های کوچک و نوجوان‌ها است. وجود مرکز خرید و بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف در نزدیکی همین پارک، این مکان را به یک مقصد عالی برای تفریح خانوادگی تبدیل کرده است.

5- پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle)

5 پارک آبی دیدنی و پر هیجان تایلند + تصاویر

زمانی که صحبت از هیجان و تفریحات آبی مفرح و جذاب باشد، هیچ پارکی در تایلند نمی‌تواند با پارک آبی اسپلش جانگل در ساحل  Mai Khao رقابت کند.

۱۲ سرسره‌ی آبی و تفریح جذاب دیگر در این پارک برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. نجات‌غریق‌های مجرب در کنار همه‌ی این وسایل تفریحی، بر فعالیت‌های بازدیدکنندگان نظارت می‌کنند تا مطمئن شوند که همه‌ی آنها به اندازه‌ی کافی لذت می‌برند و امنیت جانی آنها تامین می‌شود.

این مجموعه در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی پوکت قرار دارد و بخشی از گردشگاه Centara Grand West Sands است. مهمانان این هتل می‌توانند به رایگان از این جاذبه‌ها لذت ببرند. ورودی این پارک برای افرادی که از بیرون هتل به آن سر می‌زنند، گران نیست و تقریبا همه‌ی مسافران تایلند می‌توانند از بازی در این پارک پرهیجان لذت ببرند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید