بنر هدر

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی و زیباترین شهرهای توریستی محبوب ایرانیان که در همسایگی کشورمان قرار دارد و توریست های اروپایی و آسیایی را شیفته خود کرده، شهر نام آشنای آنتالیاست.قصد داریم به پارک آبی ترکیه برویم، اگر بازی ، هیجان و شنا دوست دارید این مطلب را از دست ندهید.

پارک آبی آکوالند، تفریح هیجانی در آنتالیا

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

ترکیه یکی از بهترین مکان های تفریحی است که توریست ها  از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات و خرید و گردش به اینجا می آیند.

اگر شما هم آوازه ی ترکیه را شنیده اید باید بدانید که شهر آنتالیا بهترین مکان کشور ترکیه برای گذراندن تعطیلات است و از نظر امکانات تفریحی و گردشگری در آسیا نظیر ندارد.

پارک آبی آکوا ( aquapark ) آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد.

شنیده ایم سر خوردن از روی سرسره های غول پیکر و زیبا آنقدر هیجان دارد که گذر زمان احساس نمی شود و بالا و پایین رفتن از پله های سرسره ها اصلا خسته کننده نیست بلکه پرتاب شدن در استخر ها هم جذابیت خاص خودش را دارد و فقط در انتهای روز متوجه می شویم خسته هستیم، باید تجربه کنیم…

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

در پارک آبی آکوالند انواع استخرها، سرسره‌ها و رستوران‌ها قابل استفاده هستند و برای مراجعان این مکان، امکان بازدید از بخش دلفیناریوم و تماشای دلفین‌ها نیز وجود دارد. ب

د نیست بدانید که این تفرجگاه نخستین پارک آبی ساخته شده در آنتالیاست و در سال 1994 میلادی افتتاح شد اما به دلیل رسیدگی‌های خوب و مناسبی که به وسایل بازی و محوطه‌ی آکوالند شده، پس از طی چند سال هنوز آکوالند پرطرفدارترین پارک آبی آنتالیاست.
اگر در فصل تابستان به آنتالیا می‌روید حتما به این پارک آبی نیز مراجعه نمایید زیرا تابستان بهترین فصل سفر به آنتالیا و تفریح در آکوالند به شمار می‌آید. در ادامه بیشتر در رابطه با تفریحات موجود در آکوالند و وسایل بازی آن برایتان خواهیم گفت.

به طور کلی می‌توان آکوالند را به دو بخش بزرگ و اصلی پارک آبی و دلفیناریوم تقسیم کرد. در هریک از این قسمت‌ها تفریحات خاصی برای مراجعان تدارک دیده شده است.

1- تفریحات پارک آبی آکوالند

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

با مراجعه به آکوالند این امکان برایتان فراهم خواهد بود که در استخرهای کوچک و بزرگ این مجموعه شنا کنید. باید بگوییم که این مکان استخر مخصوص کودکان نیز دارد به همین خاطر برای تفریح خانواده‌ها به همراه فرزندانشان نیز مناسب است.

همچنین نمی‌توان سرسره‌های گوناگون آکوالند را نادیده گرفت. سرسره‌ها بخش مورد علاقه‌ی طرفداران هیجان می‌باشد، سرسره‌ی U شکل، سرسره‌ی چاله‌ی فضایی و سرسره‌های روباز و سقف‌دار و مارپیچ تنها بخشی از سرسره‌های موجود در آکوالند هستند.

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیهناگفته نماند که این پارک آبی دارای فضای مخصوص به تفریح کودکان نیز هست و محوطه‌ی کودکان طوری ساخته شده که کاملا ایمن باشد.

با توجه به این توضیحات باید بگوییم که این پارک آبی هم برای والدینی که برای کسب آرامش به آنتالیا سفر کرده‌اند مناسب می‌باشد و هم جوانانی که در جستجوی هسجان هستند.

2- تفریحات دلفیناریوم آکوالند در آنتالیا

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

اگر در جستجوی تماشای یک نمایش کاملا خاص از دلفین‌ها هستید و یا همیشه دوست داشتید که این موجودات زیبا را از نزدیک ببینید، دلفیناریوم یا دلفین لند آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.
در دلفیناریوم آنتالیا علاوه بر تماشای دلفین، امکان شنا با دلفین‌ها نیز وجود دارد؛ همچنین از بازدیدکنندگان عکس‌هایی گرفته می‌شود که در هنگام پایان بازدید، می‌توانند آنها را خریداری کنند. لطفا توجه کنید که بلیت پارک آبی آکوالند، شامل بازدید از دلفیناریوم نمی‌شود و برای ورود به آن باید به صورت آنلاین یا حضوری بلیت خریداری کنید. در بخش بلیت به هزینه‌های تفریح در این پارک آبی خواهیم پرداخت.

قوانین پارک آبی آکوالند آنتالیا

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

پیش از ورود به پارک آبی آکوآلند آنتالیا توصیه می‌کنیم که حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:
ورود هرگونه غذا و نوشیدنی به داخل پارک آبی ممنوع است.
ورود به محوطه با تی شرت، جوراب شلواری و شلوار جین و پوشاکی از این قبیل ممنوع است و باید حتما لباس مخصوص شنا به تن داشته باشید.
هزینه ورودی برای کودکان تا 6 سال رایگان است.
هزینه ورودی کودکان 7 تا 12 سال شامل تخفیف می‌شود.
از ساعت 10:00 تا 17:00 امکان استفاده از امکانات این پارک آبی وجود دارد.

آدرس پارک آبی و دلفیناریوم آکوالند

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه

پارک آبی و دلفیناریوم آکوالند در منطقه‌ی کونیالتی آنتالیا واقع شده‌اند؛ کونیالتی یک منطقه‌ی مسکونی است که در آن امکاناتی هم برای گردشگران تدارک دیده‌اند.
برای رسیدن به این مجموعه‌ی تفریحی هم می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی خود را به مقصد برسانید و هم تورهای گردش شهری را خریداری کرده و از لیدرها بخواهید شما را به این پارک آبی برسانند؛ راه دیگر این است که از تاکسی یا ترانسفر هتل خود استفاده کنید.

جاذبه ی زیبای تفریحی پارک آبی آکوالند بزرگ ترین پارک آبی ترکیه
با اتوبوس: نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به پارک آبی آکوالند با آن 500 متر فاصله دارد و نامش Antalya Büyükşehir می‌باشد.
با مترو: متاسفانه ایستگاه متروی نزدیکی به پارک آبی آکوالند وجود ندارد.
آدرس پارک آبی آکوالند: آنتالیا، منطقه مسکونی کونیالتی، بلوار دوملوپینار، محله‌ی ملتم، پارک آبی آکوالند

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید