بنر هدر

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سیدنی در استرالیا، تعدادی از مدرن‌ترین و دوست داشتنی‌ترین کافی شاپ‌های جهان را در خود جای داده است. در ادامه لیستی از بهترین کافی شاپ‌های شهر سیدنی ارائه خواهیم کرد.

کافی شاپ گریند اسپرسو (Grind Espresso) 

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

کافی شاپ گریند اسپرسو (Grind Espresso) در نزدیکی ساحل کرونولا (Cronulla) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی غیررسمی و دوستانه دارد و قهوه‌های آن نزد افراد محلی و حتی گردشگران معروف است.

آنها فقط از دانه‌های قهوه‌ با کیفیت بالا استفاده می‌کنند و هر فنجان قهوه به زیبایی سرو می‌شود. تمرکز این کافه تنها در تولید قهوه با کیفیت بالا است و هیچ نوع غذایی در آن به فروش نمی‌رسد.

کافی شاپ سینگل اوریجین روسترز (Single Origin Roasters)

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

کافی شاپ سینگل اوریجین روسترز (Single Origin Roasters) در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد و به‌سرعت خود را تبدیل به یکی از معروف‌ترین کافی شاپ‌ها در سراسر شهر سیدنی کرد.

این کافه در کنار خیابان قرار گرفته و صندلی‌های آن هم در فضای باز کنار خیابان (در پیاده‌رو) و هم در فضای داخل کافی شاپ قرار گرفته‌اند.

دانه‌های قهوه‌ی مورد استفاده در این کافه با استفاده از انرژی خورشیدی تولید و برشته می‌شوند. آنها علاوه بر طیف وسیعی از قهوه‌های منحصر به‌فرد، یک منوی غذایی بسیار خوشمزه نیز دارند. بنابراین فراموش نکنید که حتماً غذاهای میان وعده‌ی پیش از ناهار این کافی شاپ را امتحان کنید.

کافی آلکمی (Coffee Alchemy)

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

در کافی آلکمی (Coffee Alchemy)، قهوه جنبه‌ا‌ی تزئینی دارد و همراه با غذاهای مختلف سرو می‌شود. در این کافی‌شاپ هر روز ترکیبی مخصوص، شامل شش قهوه‌ی تصفیه شده، قهوه دم‌ِ سرد و آیس کافی را سرو می‌کنند.

در کافی آلکمی به منظور آنکه تمرکز خود را بیشتر روی قهوه متمرکز کنند، غذاهای کم‌حجم و فست‌فود را سرو نمی‌شود. از آن جایی‌که آنها قهوه‌ها را پس از سفارش پردازش و برشته می‌کنند، یکی از تازه و با کیفیت‌ترین قهوه‌های زندگی خود را در این کافی شاپ تجربه خواهید کرد.

خدمتکاران همچنین طعم قهوه را در تمام طول روز تست می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که قهوه‌های آن‌ها از لحاظ کیفی تغییری نکرده باشد و تمامی سفارش‌ها با کیفیتی مطلوب عرضه می‌شوند.

کافی شاپ پارامونت کافی پراجکت (Paramount Coffee Project)

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

پارامونت کافی پراجکت (Paramount Coffee Project) کافی شاپی مدرن و به‌روز است. این کافه‌ی بزرگ و دلباز در فضایی قرار گرفته که شبیه به یک انبار و کارخانه‌‌ی بازسازی شده است.

باوجود قهوه‌ی خوشمزه، این کافه یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن میان وعده و ناهار در سیدنی است. به ما اعتماد کنید، مطمئن باشید در منوی غذایی آنها همه چیز پیدا خواهید کرد! البته در این کافی شاپ حتماً سالادهای فصل و وافل‌های آن‌ها را امتحان کنید.

کافی شاپ گراوندز آو الکساندریا (Grounds of Alexandria)

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!

گراوندز آو الکساندریا (Grounds of Alexandria) یک کافی شاپ چند منظوره و جذاب است و فضای صنعتی آن به زیبایی بازسازی شده است.

فضای داخلی این کافی شاپ شامل یک آشپزخانه پر زرق و برق است که باعث می شود احساس کنید در منزل کسی هستید. فضای بیرونی این کافی شاپ نیز بسیار روشن و دلباز است.

گیاهان مختلفی در این فضا آویزان هستند و سایبان چوبی زیبایی دارد. در این کافی شاپ روزانه صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. علاوه بر کافی شاپ، آنها انواع قهوه، باغ مواد غذایی ارگانیک و نانوایی نیز دارند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید