هدایایی به شیرینی نبات برای نوروز

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

از گذشته های دور، بهار را فقط پرستوها و فرش‌های آویخته شده به دیوارها و حاجی فیروز نوید نمی‌دادند. در روزهای واپسین اسفند پای در خانه‌های مردم خوش ذوق ایران زمین که می‌گذاری عطر وانیل و هل و دارچینی که در سرسرای خانه‌ها می‌پیچد و مستت خواهد کرد هم مژده‌ی بهاری می‌دهند سبز و زیبا.

نوروز باستانی ما در کنار همه‌ی آئین‌ها و سنت‌های باشکوهش، پر است از خوراکی‌هایی که مردم در روزهای پایانی سال به رسم دیرین، برای تهیه آنها سر از پا نمی‌شناسند. خوراکی‌هایی که هر کدام ریشه در باورهایی عمیق و کهن دارد. و به جای آوردن رسومات آن، همان قدر مهم است که گستراندن سفره‌ی هفت سین.

هدایایی به شیرینی نبات برای نوروز

پک‌های خوراکی‌های نوروزی یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین هدایای تبلیغاتی نوروز هستند. خوراکی‌های خوش طعم و رایحه‌ای که در دل جعبه‌های زیبای پوشیده شده از ترمه‌ی خوش خط و خال ایرانی جای خوش می‌کنند و به بهانه‌ی پیام شادباش نوروز و بهار پیشکش همراهان و مخاطبان شما می‌شوند.

ایران و رنگین کمانی از شیرینی‌ها

هنر سرزمین پهناورمان به آثار باستانی و صنایع دستی محدود نمی‌شود. شهر به شهر آن خاستگاه تنوع گسترده‌ای از شیرینی‌ها و نان‌های لذیذی ست که طعم خوش آنها همراه با احساسات و تجربیات خوشایندی ست. از مسقطی‌های شیراز گرفته تا کاک‌های کرمانشاه، تا نان کماج‌های مازندرانی و باقلواهای تبریزی و قطاب‌های یزد و راحت الحلقوم‌های اراک و رنگینک‌های بوشهر تا نان نخودچی‌های قزوین و حلوا اُماج‌های گرگان.

یک پک لذیذ و پر از شیرینی‌های خوش طعم و دوست داشتنی که هیچ گاه مزه‌اش از زیر زبان و ذهن مخاطبان شما نخواهد رفت می‌تواند بهترین هدیه تبلیغاتی باشد.

آجیل‌ها، گرمابخش دور هم بودن‌ها

دورهمی‌های نوروز از لحظات خاطره انگیزی ست که می‌تواند تا سال‌های دور در یاد و ذهن ما بماند. لحظات شیرینی که به دور از هرگونه کینه و کدورتی عزیزانمان را در کنار خویش می‌بینیم و گاه دلمان نمی‌آید که این لحظات پایانی داشته باشند. آن هنگام که صدای خنده‌های قشنگ و دلخوشانه‌ی آنها را زمانی که از خاطره‌های ترش و شیرین گذشته می‌گویند در خانه می‌پیچد گویی جانی دوباره به خانه داده‌اند.

آجیل‌ها همیشه جایگاهی فراموش نشدنی در نوروز و عیدهای دیگر ما داشته‌اند. در بین همه‌ی این همهمه‌های شادی بخش، پای ثابت محافل نوروزی آجیل‌ها هستند که با طعم خوش و بانمکشان به دورهمی‌ها هم شور می‌بخشند و گرما. که شاید به واسطه ذات گرم آنها نیز باشد. هر چه که باشد پک هدیه‌ای شامل مغزهایی خوشمزه و جذاب می‌تواند هدیه‌ تبلیغاتی هیجان انگیزی برای مخاطبان و همراهان شما باشد. و شور و نشاط و سلامت به روزهای بهاری آنها ببخشد. و شاید بهانه‌ای باشد برای طولانی تر شدن این شب‌ها و با هم بودن‌ها.

فراموش نکنید که یک بسته بندی شیک و ایمن، نشانگر میزان ارزش گذاری و اهمیت شما برای آنها خواهد بود.

شکلات‌های با طعم کودکی

گویی خیلی دور نیست روزگار کودکی با شکلات‌های توپی و مغزهای بادام و فندقش. شکلات‌هایی جذاب که عمو نوروز برایمان به ارمغان می‌آورد.

شکلات‌ها همیشه چاشنی نوروز بودند برای چای‌های با استکان‌های کمر باریک و مرد شاه عباسی با سبیل‌های بلندش که در دستانمان همچون پروانه آنقدر مواظبشان بودیم تا مبادا کمرشان به دو نیم شود.

در رنگ‌های مختلف و زیبا و با طعم‌هایی خوش و به یاد ماندنی و متنوع که گویی واقعا هستند تا کام زندگی‌مان طعم و رنگی داشته باشد به دلخواه خودمان.

شکلات‌ها آنقدر تنوع و انعطاف دارند که شما می‌توانید آنها را به هر شکل و هر طرح و رنگی در بسته بندی‌های فوق العاده جذاب و شیک نثار همراهان و مخاطبان خود کنید. لوگوی مجموعه یا برند شما، یا طرحی در حوزه‌ی کاری شما و هر طرحی در ارتباط با نوروز و بهار می‌تواند برای آنها جذاب و زیبا پسندانه باشد.

هدایایی به شیرینی نبات برای نوروز

میوه‌های خشک در ضیافت فصل‌ها برای بهار

ظرفی پر از رنگ و پر از برش‌های خشک شده‌ی میوه، یکی دیگر از بخش‌های خوشمزه‌ی خوراکی‌های نوروزی ست. میوه‌هایی که آب آنها کاملا تبخیر شده و تنها برش‌های جذابی‌ از آنها باقی مانده با املاح و مواد مفیدش که روی سفره‌های خوش نقش و نگار نوروزی دلربایی می‌کنند. وقتی طعم ترش کیوی‌ها و زردآلوها با ذات گرم انبه و موز و شیرینی سیب‌ها و هلوها و نارنجی خوش رنگ پرتقال‌ها در هم می‌آمیزند،‌ برای همراهان شما در نوروز و بهار، بهشتی خلق می‌کند از مزه‌های دلنشین.

یک ظرف زیبا با بسته‌بندی شکیل برای سفره‌ی بهار که گویی 4 فصل را گرد هم آورده‌اند می‌تواند دل هر مخاطبی را به دست آورد. گویی جشن و سرور فصل‌هاست برای تولد بهار.

طراوت بهار با دمنوش‌های آن

چه آرام ‌بخشند عصرهای بهاری که مردمان در کنار عزیزانشان لحظات خوشایندی را سپری می‌کنند. و از آب و هوای دل انگیز و فرح بخش بهار لذت خواهند برد. و بهترین زمان خواهد بود تا با دمنوش‌های بهاری که پیشکش شماست برای نوروز به آنها، طراوت بهار و آرامش آن را به جان بنوشند.

دمنوش‌هایی برآمده از طبیعت که بر جان و دل همراهان شما خواهند نشست، کسالت را از آنها دور کرده و انرژی فوق العاده‌ای را به آنها می‌بخشد. و در تمامی این لحظات آرام بخش، قدرشناس شمایی خواهند بود که این آرامش را برای آنها رقم زده‌اید.

نبات‌هایی با عطر دستان مادربزرگ

سوغاتی‌های عمو نوروز و بهار آنقدر خوشمزه و لذیذ هستند که گاه نمی‌توان از آنها گذشت. درست مثل آن روزهای بهار خانه‌ی مادربزرگ که از فرط خوردن، حتی نای بازی‌های کودکانه در حیاط باصفای خانه مادربزرگ را هم نداشتیم. و مادربزرگ که در دنیای بزرگ و قشنگ خود به اندازه‌ تمام دکترهای متخصص علم داشت و دانایی، با یک لیوان چای نبات به کمک ما می‌شتافت و معتقد بود که نبات، درمان کننده‌ی همه‌ی بیماری‌هاست. و اینطور شد که نبات در زندگی ما ایرانی‌ها جایگاهی مقدس یافت.

وجود نبات زعفرانی و چوب‌های دارچین در این جعبه‌ پذیرایی تبلیغاتی زیبا و چشم نواز در کنار سایر هدایای خوراکی، به تقدس این جعبه‌ها خواهد افزود.

فراموش نکنیم که کیفیت بالای مواد خوراکی از اهمیت منحصربفردی برخوردار است که غفلت از آن ممکن است با تجربه خوشایندی برای مخاطبان شما همراه نباشد.

هدایای تبلیغاتی خوراکی در سرزمین ما که رنگین کمانی از سنت‌ها و آئین‌هاست، یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین هدایای سازمانی خواهند بود که می‌تواند در رنگ‌ها و طرح‌ها و مزه‌های متنوع طراحی و به مخاطبان شما تقدیم شود. و در لحظه لحظه نوروز با چشیدن هر طعم شیرین و شور و ترش آن، یاد و نام شما در دل آنها زنده خواهد شد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید