بنر هدر

آشنایی با ویزای همراه استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

آشنایی با ویزای همراه استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر از توجه ویژه ای نزد متقاضیان زندگی در خارج از کشور برخوردار شده است. رفاه اجتماعی، ثبات اقتصادی، مدیریت کارآمد، فرصت های شغلی و وجود موسسات و دانشگاه های رنکینگ بالا در سطح بین المللی از دلایل جذابیت استرالیا برای طیف های مختلف می باشد. استرالیا دارای انواع ویزاهای مختلف مهاجرتی می باشد. ویزای همراه استرالیا جهت پشتیبانی از متخصصان و سرمایه گذاران و دیگر طیف های مهاجرت می باشد با بتوانند همراهی خانواده خود را نیز از این طریق برای مهاجرت و ورود به استرالیا داشته باشند. از آنجایی که دولت استرالیا اهمیت ویژه های برای زندگی خانوادگی قائل می شود، مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج نیز یکی دیگر از راه های اخذ اقامت این کشور می باشد.  در ادامه شرایط ویزای هماره استرالیا در انواع ویزاهای استرالیا معرفی می گردد.

آشنایی با ویزای همراه استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

ویزای همراه استرالیا

یکی از راه های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از راه تحصیل در موسسات و دانشگاه های این کشور می باشد. متقاضیانی که برای پذیرش تحصیلی در این کشور اقدام می کنند می توانند به صورت همزمان همراهی خانواده خود را نیز داشته باشند. همسر و فرزندان این افراد می توانند با دریافت ویزای همراه استرالیا به همراه دانشجو وارد این کشور شوند.

شرایط ویزای همراه استرالیا برای همسر دانشجو

در صورتی که متقاضی تحصیل در استرالیا برای مقطع تحصیلی کارشناسی اقدام کنند، همسر آنها می تواند از طریق ویزای همراه استرالیا به صورت پاره وقت و برای 20 ساعت در هفته در این کشور کار کند.
در صورتی که دانشجو برای مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری در استرالیا اقدام کند، همسر وی می تواند توسط ویزای هماره استرالیا به صورت تمام وقت در استرالیا کار نماید.
همسر این دانشجویان در صورت تمایل می تواند در دوره های تحصیلی 3 ماهه شرکت نمایند.

شرایط ویزای همراه استرالیا برای فرزند دانشجو

متقاضیان تحصیل در استرالیا که متاهل و دارای فرند می باشند می توانند جهت فرزند خود، درخواست ویزای همراه نمایند. جهت دریافت ویزای همراه نباید فرزند بیشتر از 18 سال سن داشته باشد. همچنین فرزندانی که ازدواج کرده باشند نمی توانند ویزای همراه استرالیا دریافت کنند.

ویزای همراه استرالیا از طریق مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا یکی دیگر از راه های ورود به این کشور می باشد. رشد اقتصادی، حمایت دولت از سرمایه کذاران و وجود نیروهای متخصص در این کشور باعث جذب کارآفرینان و سرمایه گذاران به این کشور شده است. مالکین صنایع، مدیران ارشد بیزینس های فعال می توانند با بررسی شرایط ویزاهای مختلف سرمایه گذاری استرالیا جهت مهاجرت به این کشور به صورت خانوادگی اقدام کنند.  ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا به دو ویزای موقت و دائم دسته بندی می شوند. متقاضیان ابتدا باید برای یکی از ویزاهای اقامت موقت سرمایه گذاری در استرالیا اقدام کنند، سپس با انجام تعهدات آن ویزا، برای ویزای اقامت دائم درخواست دهند.

متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا می توانند توسط ویزای همراه استرالیا، همزمان برای اعضاء خانواده خود جهت ورود به استرالیا اقدام کنند. همسرو فرزندان متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری می توانند در استرالیا تحصیل و یا کار کنند. جهت دریافت ویزای همراه استرالیا، اعضاء خانواده نیاز به ارائه مدرک تحصیلی و با مدرک زبان ندارند.
مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

آشنایی با ویزای همراه استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

خانواده و زندگی در کنار اعضاء خانواده یکی از اولویت های مهم دولت استرالیا می باشد. از این رو دولت استرالیا ویزاهای مختلفی را برای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج طراحی و تنظیم نموده است.مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج یکی از سریع ترین راه های ورود به این کشور می باشد. اخذ اقامت استرالیا از طریق ازدواج یک فرآیند دو مرحله ای است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج ابتدا برای یک از ویزاهای موقت اقدام می کنند و سپس با انجام تعهدات آن ویزا، برای ویزای اقامت دائم استرالیا درخواست می دهند. در ادامه به بررسی سرایط برخی از شرایط ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج می پردازیم.

ویزای نامزدی استرالیا از طریق ساب کلاس 300

این ویزا مختص افرادی است که هنوز ازدواج آنها به صورت رسمی ثبت نشده است. این افراد در صورتی که نامزد آن ها سیتیزن و یا مقیم دائم استرالیا باشد می توانند از طریق ویزای نامزدی استرالیا برای ورود به این کشور اقدام کنند. مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و ویزای نامزدی (subclass 300)، به متقاضیان اجازه کار و تحصیل در استرالیا را می دهد. ویزای نامزدی استرالیا فرصتی 9 ماهه به این افراد می دهد تا جهت ثبت ازدواج و درخواست ویزای اقامت دائم اقدام کنند.

شرایط اسپانسر مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و ویزای نامزدی 300

  • اسپانسر باید مقیم دائم و یا سیتیزن استرالیا باشد.
  • سن اسپانسر باید حداقل 18 سال باشد.
  • اسپانسر باید متعهد به پشتیبانی مالی حداقل برای مدت 2 سال از همسر خود باشد.
  • اسپانسر نباید قبلا”(در 5 سال گذشته) برای این ویزا اقدام کرده باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و اقامت دائم

افرادی که از طریق ویزای نامزدی ساب کلاس 300 وارد استرالیا می شوند، می توانند پس از ثبت ازدواج در طی 9 ماه پس از ورود به این کشور، جهت ویزای موقت 820 و سپس ویزای 810 اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ازدواج طی مراحل زیر صورت می گیرد.

مراحل تبدیل ویزای نامزدی 300 به اقامت دائم استرالیا

  • مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج، ابتدا از طریق ویزای ساب کلاس 300 صورت می گیرد.
  • سپس متقاضی با ثبت رسمی ازدواج طی 9 ماه پس از ورود به استرالیا، برای ویزای 820 اقدام می کند.
  • متقاضی باید برای مدت 2 سال توسط ویزای ازدواج استرالیا(ساب کاس 820) در استرالیا زندگی نماید.
  • متقاضی می تواند پس از 2 سال زندگی مشترک با اسپانسر، برای ویزای 801 اقامت دائم استرالیا اقدام کند.

 افرادی که می خواهند برای ویزای 801 اقامت دائم استرالیا اقدام کنند باید مدارکی مبنی بر اثبات زندگی مشترک با اسپانسر کنند داشته باشند.

در صورتی که متقاضی مدارکی مبنی بر اثبات زندگی مشترک حداقل برای مدت 2 سال نداشته باشد و یا اثبات شود ازدواج به صورت صوری و تنها به جهت مهاجرت به استرالیا بوده است، ویزای متقاضی باطل و وی باید کشور استرالیا را ترک نماید. تنها در 3 موضوع زیر متقاضی می تواند قبل از مدت 2 سال جهت اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کند.

  • همسر متقاضی مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج، پس از ورود وی به استرالیا و در حین زندگی مشترک با او فوت کند.
  • رابطه ازدواج متقاضی با اسپانسر، منجر به جدایی شده و وی صاحب فرزند شده باشد.
  • در صورتی که متقاضی در رابطه با زندگی با اسپانسر دچار رنج و مشکلات شده باشد و این موضوع باعث جدایی گردد، که در این خصوص باید دادگاه موضوع را بررسی و صحت آن را تایید نماید.

مهاجرت به استرالیا با یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن با سالها تجربه موفق در پرونده های ویزای همراه استرالیا، مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج، اقامت استرالیا از طریق فرزند، ویزای همراه دانشجویی استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای کاری استرالیا و دیگر پرونده های مهاجرتی و اقامتی آماده ارزیابی شرایط متقاضیان مهاجرت به استرالیا می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه یوکن و تماس از طریق تلفن های درج شده در آن، جهت دریافت مشاوره با مشاورین موسسه یوکن در ارتباط باشند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید