بهترین فروشگاه هایی که تنها در استانبول می توانید پیدا کنید

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

استانبول سرچشمه ای بی انتها از مد و فرهنگ است. و سفر به این شهر قاره ای بدون بازدید از مکان های واقعا منحصر به فرد برای خرید کامل نیست. در استانبول از بوتیک های بسیار عالی تا فروشگاه های محلی صنایع دستی را می توانید پیدا کنید که مانند آنها در هیچ جای دیگر نیست. در این مقاله لیستی از بهترین فروشگاه هایی است که تنها می توانید در این شهر ترکی پیدا کنید.

بهترین فروشگاه هایی که تنها در استانبول می توانید پیدا کنید

  1. چیچکیشلری، کادیکوی (Ciceklsleri, kadikoy)

در قسمت آسیایی استانبول، بخش کادیکوی گنجینه های بی شماری را در خیابان ها و گذرگاه های شلوغ خود ارائه می دهد. برای دستیابی به کالاهای خانگی اورجینال چیچکیشلری مکانی مناسب است. سال 2020 نشان دهنده زمانی است که فروشگاه افتتاح و از آن زمان به 4 بخش در سراسر شهر تقسیم شده است. در میان کالاهای رنگانگی که می توانید همه روزه پیدا کنید مبلمان های چوبی، چراغ های تزئینی، جواهرات دست ساز الکتریکی و بسیاری موارد دیگر را نیز می توان یافت. اگر در چمدان خود فضای کافی برای جابجایی قطعات بزرگ ندارید، چیچکیشلری حمل و نقل دریایی به سراسر دنیا دارد و در آینده فروشگاه آنلاین را نیز اضافه خواهد کرد.

  1. کتابفروشی دنیزلر، کاباتاس (Denizler Kitabevi, Kabatas)

در دنیا، شهرهای بسیار کمی تاریخی همچون استانبول دارند. و برای کشف این تاریخ، از نقشه های باستانی گرفته تا کتاب های قدیمی نگهداری شده و سنگ نگاره های کمیاب، به سراغ کتابفروشی دنیزلر در کاباتاس بروید. این کتابخانه با داشتن حالتی مانند خانه های دنج و مملو از قفسه های کتاب و نقشه های حفاظت شده که سراسر دیوارها را پوشش می دهند، به راحتی می تواند شما را به یک یا دو قرن در گذشته ببرد. و با وجود پرسنل خونگرم آن شما هرگز احساس خستگی نخواهید کرد.

بهترین فروشگاه هایی که تنها در استانبول می توانید پیدا کنید

  1. خانه کاغذی کاگیتانه، کاراکوی

مانند بسیاری از شهرهای بزرگ، مکان های منحصر به فرد برای جذب افراد به استانبول کم نیست. برای پیدا کردن سوغاتی های منحصر به فرد و همچنین یافتن لوازمی که در زندگی روزمره خود از آن ها استفاده می کنید از جمله تقویم های دستی و صنعتی، ظروف پذیرایی، نشانک های کتاب و لوازم التحریر، خانه کاغذی کاگیتانه همچون جواهری در منطقه کاراکوی است. با هر قدمی که در فروشگاه ها بر می دارید، می توانید مردم استانبول و نشانه هایی از این شهر را ببینید. در کنار لوازم التحریرها در فروشگاه ها می توانید آویزهای دیواری عجیب که ظاهری مانند گردنبند دارند را نیز پیدا کنید.

  1. مزرعه زیتون، بسیکتاس

درختان زیتون نشانه تاریخ ترکیه هستند. قدمت درختان زیتون تقریبا به 2500 سال پیش باز می گردد و صنعت زیتون و روغن زیتون بخش اصلی اقتصاد در سراسر کشور را شکل می دهند. مزرعه زیتون نقطه مرکزی داتکا و استانبول و منبع اصلی زیتون و روغن زیتون می باشد. علاوه بر روغن های ارگانیک پخت و پز و ترشی جات، بسیکتاس در مجاورت داتکا نیز دارای تعدادی از محصولات طبیعی دم کرده زیتون، محصولات نوزاد و صنایع دستی ساخته شده با چوب زیتون نیز می باشد. به معنای واقعی کلمه در اینجا می توانید تعداد زیادی از لوازم خانگی استانبول و سوغاتی هایی مانند لباس تهیه کنید.

بهترین فروشگاه هایی که تنها در استانبول می توانید پیدا کنید

  1. سرداری اکرم، گالاتا

در استانبول از فرش های نوروسمانیه گرفته تا لوازم آنتیک چوکورجوما را می توانید در فروشگاه های زیبای این شهر پیدا کنید. برای دیدن بوتیک های زیبا و خیابان های سنگ فرش شده به سرداری اکرم بروید. از بخش های برجسته این مکان می توان به جیوان ( خیاطی مردانه)، لونا پارک ( فروشگاه سوغات) و آنالوگ کولتور ( فروشگاه موسیقی وینیل که در آنجا می توانید تعدادی از آهنگ های ترکی و بین المللی را بشنوید) اشاره کرد. اگر چیزی در اینجا توجه شما را برای خرید جلب نکرد، اما همواره می توانید از دیدن برج گالاتای در قسمت جنوبی خیابان لذت ببرید.

  1. شاپی گو، سیسلی

فریب ظاهر شاپی گو را که در میدان های شهر پنهان شده نخورید. هیچ چیز عجیبی درباره این فروشگاه لباس وجود ندارد. در حقیقت شاپی گو یک فروشگاه آنلاین است که برای اولین بار در سال 2014 افتتاح شد و به خاطر لباس های مد روز و زیبای خود در دنیا و در استانبول مشهور است. برندهایی که ممکن است در مجلات، خیابان ها و افراد مشهور ببینید را می توانید در شاپی گو پیدا کنید. در بعضی روزها می توانید صدها لباس از طراح های بین المللی را ببینید و هرگاه مجبور شدید استانبول را ترک کنید، می توانید به راحتی از درگاه آنلاین خرید کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید