ویلاهای لاکچری شمال و گرانترین شهرهای آن

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

زندگی در شهرهای بزرگ در گذر زمان آثار مخربی روی سلامت جسم و روح می‌گذارد. مناطق شمال کشور به خاطر آب و هوای خوب، طبیعت زیبا،‌ فاصله کم از پایتخت، جنگل و دریا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ویلاهای لاکچری شمال و گرانترین شهرهای آن

همین امر سبب شده تا افراد زمان تعطیلات یا اوقات فراغت، روانه شهرهای شمالی شوند و از هوای سالم و طبیعت آن بهره ببرند.

بسیاری از این افراد به خصوص پایتخت نشینان با خرید یک ویلا لوکس در شمال همچنین مقرون به صرقه و ارزان مکانی را به صورت دائمی برای خود تهیه می‌کنند و آخر هفته‌ها را در ویلای شمال سپری می‌کنند.

وجود مسیرهای متعدد و کوتاه دسترسی به مناطق شمالی راه را برای افراد علاقه‌مند به این مناطق هموار کرده است.

شمال دارای شهرهای مختلف با ویژگی‌های متنوع است که پاسخگوی سلایق متفاوت است. بیشتر شهرهای شمالی از نعمت جنگل و دریا برخوردارند و یا فاصله کمی از آن دارند.

خرید ویلای شمال نه تنها برای تفریح بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری نیز محسوب می‌شود و به دلیل حجم بالای تقاضا برای خرید و فروش ویلا در این منطقه، این سرمایه گذاری امن و پربازده خواهد بود.

شما هر زمان که بخواهید می‌توانید ویلای شمال خود را بفروشید و سرمایه خود را در بخش دیگری مصرف کنید.

کیفیت ویلاهای مناطق و شهرهای مختلف شمال چگونه است؟

ساخت ویلاها در شمال یا به صورت شخصی است یا توسط پیمانکاران انجام می‌شود. شمال دارای آب و هوای مرطوب است و این مسئله هنگام ساخت ویلا باید مورد توجه قرار گیرد.

ویلاهایی که به صورت شخصی ساخته می‌شوند، احتمالا دارای معماری‌های ویژه‌تر هستند و مطابق با سلیقه صاحب آن طراحی و اجرا می‌شوند. وجود پیمانکاران و شرکت‌های ساخت و ساز متعدد باعث شده تا تنوع معماری در ویلاهای شمال زیاد باشد.

پیشنهاد میشود برای قیمت ویلا های نیم پیلوت لوکس در شمال به آدرس قرار داده شده مراجعه فرمایید و از جدیدترین اخبار و نوسارز ترین ویلاها بازدید کنید.

در بین پیمانکاران افرادی نیز پیدا می‌شوند که تنها هدفشان رسیدن به سود و فروش ویلاست. بنابراین هنگام خرید ویلا در شمال باید به سابقه و حسن شهرت پیمانکار و ویلاهایی که تاکنون ساخته توجه داشته باشید. با کمی جستجو می‌توانید به سابقه این افراد دست یابید.

گروه مشاورین املاک کیان شمال شناخت کامل از پیمانکاران و کیفیت ویلاهایی که در شهرهای مختلف مازندران ساخته می‌شود،‌ دارد و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات با مشاورین آن در ارتباط باشید.

خرید ویلا بدون توجه به این امر ممکن است برایتان موجب درد‌سر شود. ویلاهای خارج از بافت و ویلاهایی بدون کیفیت از جمله مشکلاتی است که ممکن است به خاطر عدم آگاهی،‌ گریبان گیرتان شود و شما را به دردسر بیاندازد. پس بهتر است قبل از خرید ویلا حتما با افراد متخصص و آگاه در این حوزه مشورت کنید.

ویلاهای لاکچری شمال و گرانترین شهرهای آن

گرانترین شهرهای مازندران برای خرید ویلای مدرن در شمال کدام شهرها هستند؟

وجود امکانات تفریحی و توریستی، شهرهای مختلف را از هم متمایز و میزان توجه گردشگران و سرمایه گذاران را به آن شهر زیاد می‌کند.

شهرهایی مانند نمک آبرود، متل‌قو و رامسر جزو شهرهای توریستی شناخته شده هستند که قیمت ویلا در آن در مقایسه با سایر مناطق بالاتر است.

امکاناتی مانند تله کابین،‌ مراکز خرید متعدد و برند، نزدیکی به خطوط هوایی، نزدیکی دریا و جنگل به هم و وجود شهرک‌هایی با امکانات خوب از جمله مهم‌ترین دلایل برای متمایز بودن این مناطق است.

در این شهرها ویلاهایی مدرن با معماری خاص وجود دارد و تنوع ویلاهایی که در این مناطق ساخته می‌شوند، بالاست. اگر به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال هستید این مناطق می‌توانند یکی از انتخاب‌های شما باشند.

شایان ذکر است که این شهرها در کنار تمام ویژگی‌هایی که دارند مشکلاتی نیز برای افراد ساکن در این منطقه به همراه دارند.

تعداد افراد غیر بومی در این مناطق زیاد است و همین امر سبب می‌شود که هنگام تعطیلات و آخر هفته‌ها با سرازیر شدن مسافران به این منطقه این شهرها شلوغ و گاهی با ترافیک همراه باشند. اگر می‌خواهید در این شهرها ویلای لاکچری بخرید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید.

ویلاهای لاکچری شمال و گرانترین شهرهای آن

کدام یک از شهرهای شمالی برای خرید ویلای ساحلی مناسب هستند؟

بسیاری از شهرهای شمالی از نعمت وجود دریا و ساحل برخوردارند. اما در بین این شهرها،‌ شهرهای استان مازندران از استقبال عمومی در بین افراد برخوردار شده است.

شهرهای رویان، نور و سرخرود جزو شهرهای شرق مازندران هستند که به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردشان در بین خریداران ویلا و سرمایه گذاران بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این شهرها دارای راه‌های متعدد دسترسی هستند و جاده درون شهری و کمربندی برای تردد بین شهری دارند. فاصله این شهرها با تهران حدودا چهار ساعت است و شما می‌توانید از طریق آزاد راه تهران-شمال، جاده هراز و فیروزکوه به این شهرها برسید.

نوار ساحلی شهر نور و رویان زیاد است و ویلاهای ساحلی متعددی در این شهر ساخته شده‌اند که خریداران ویلا لوکس در شمال استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

مناطق گردشگری همچون پارک جنگلی نور، جاده آب‌پری و آب گرم لاویج جزو مناطق معروف گردشگری هستند که در این شهرها قرار دارند.

هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این مناطق دیدنی، به شهرهای شمالی سفر می‌کنند یا این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

شهر نور و رویان در نزدیکی فرودگاه شهرستان نوشهر قرار دارند و این فرودگاه باعث شده تا سفر به این شهرها راحت‌تر شود.

زمان تعطیلات که جاده‌های منتهی به این شهرها شلوغ می‌شود می‌توانید از خطوط هوایی برای سفر به ویلایتان استفاده کنید.

ساخت و خرید ویلا در شمال و در شهرهای نور و رویان بسیار رونق دارد و سرمایه‌گذاری در این شهرها بسیار پربازده خواهد بود.

سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد و در بخش ساحلی آن قرار دارد. ساحل سرخرود را همه با قوها و آرامشش می‌شناسند.

این ساحل یکی از قشنگ‌ترین سواحل شنی شمالی است که زیبایی این شهر را دوچندان کرده است. زیبایی این منطقه باعث شده تا افراد زیادی برای اقامت در این شهر اقدام به خرید ویلا ساحلی در سرخرود کنند.

کیان شمال سامانه فروش ویلا در شمال است که اطلاعات کاملی درباره ویلاهای شمال کشور دارد. اگر شناخت کافی از منطقه ندارید و قصد خرید ملک در این شهرها یا کسب اطلاعات درباره آن دارید، می‌توانید با مشاورین این سامانه تماس بگیرید تا شما را برای خرید یا فروش ویلا در شمال راهنمایی کنند.

ویلاهای لاکچری شمال و گرانترین شهرهای آن

اگر به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال هستید، بدون شک نور، رویان و سرخرود در بین شهرهای شمالی از موقعیت مناسب جغرافیایی و اقلیمی برخوردارند و یک انتخاب مناسب برای خرید ویلا در شمال و زندگی هستند.

در این شهرها به راحتی به جنگل و دریا دسترسی دارید و می‌توانید اوقات فراغت خود را در بهترین مناطق سپری کنید و از زندگی در این شهرها لذت ببرید.

بعلاوه اگر شما از ویلای خود خسته شوید، می‌توانید خیلی زود آن را بفروشید. زیرا بازار خرید و فروش ویلا در مازندران رونق دارد و ملک شما همیشه مشتریان خودش را خواهد داشت.

« مشاور املاک کیان شمال » با راه اندازی سامانه فروش ویلا در شمال به نشانی اینترنتی  https://kianshomal.com    توانسته اطلاعات جامع و کاملی درباره ویلاهای لاکچری و خاص شمال جمع آوری کند.

برای خرید ویلا شمال بر اساس قیمت از 500 میلیون تا 6 میلیارد میتوانین به این خبر مراجعه کنین.

برای آگاهی از این اطلاعات می‌توانید با کارشناسان این سامانه با شماره ۰۹۱۱۱۲۵۴۸۲۴ تماس بگیرید و برای خرید ویلا در شمال کشور از آنها مشاوره دریافت کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید