بنر هدر

همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران

وقتی صحبت از سفر به میان می‌آید، قطعاً سفر به جزیره زیبای كیش می‌تواند یك انتخاب عالی باشد كه اوقات خوش و خاطرات به یاد ماندنی زیادی در خاطر شما خلق كند. جزیره كیش دارای جاذبه ‌های توریستی فراوانی است كه سفر با تور كیش از تهران می‌تواند امكان بازدید از این جذابیت ‌ها را برایتان مهیا و خاطره تفریحی خیال‌انگیز را در ذهن ‌تان حك كند.

در این مقاله قصد داریم جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی كیش را به شما معرفی كرده و هتل‌های 5 ستاره لوكسی كه می ‌توانند امكانات لازم برای برخورداری از یك سفر رؤیایی و جذاب را برایتان فراهم كنند، به شما معرفی كنیم. بنابراین مطالب خوب این مقاله را از دست ندهید و با همراه باشید!

جاذبه‌های توریستی جزیره كیش

اگر بخواهیم در مورد تك به تك جذابیت‌ های جزیره كیش توضیحات كاملی ارائه دهیم، بدون شك بسیار فراتر از بضاعت حجم این مقاله خواهد بود. از اینرو به طور فهرست ‌وار به آن‌ ها می ‌پردازیم تا چنانچه قصد داشتید سفری رؤیایی با تور كیش از تهران  به این جزیره داشته ‌باشید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید، چیزی را از قلم نیندازید. این جاذبه‌ ها عبارتند از:

  • كشتی یونانی (كشتی انگلیسی كه از سال 1345 تاكنون در نزدیكی ساحل این جزیره جا خوش كرده است و به هنگام غروب منظره زیبا و حیرت ‌انگیزی خلق می‌كند و همه ساله میزبان هزاران بازدید كننده از سراسر ایران و دنیاست).
  • شهر زیرزمینی کاریز کیش (واقع در عمق 16 متری زمین با ارتفاع 8 متر كه در یك قنات بسیار بزرگ قرار دارد و دیوارها و سقف آن با انواع صدف ‌های زیبا پوشیده شده و با داشتن رستوران ‌های سنتی و مدرن، بازارچه و موزه، مكانی دیدنی محسوب می ‌شود).
  • شهر باستانی حریره کیش با قدمت 1000 ساله كه از حدود 6 قرن پیش تاكنون، متروكه شده است.
  • شهر بازی كیش
  • خانه اعیانی خشتی و آجری كیش متعلق به دوران ایلخانی
  • خانه مردم ‌شناسی بومیان کیش با قدمتی 200 ساله كه دارای وسائل و ابزاری است كه سبك زندگی مردم بومی كیش را به نمایش می‌گذارد.
  • آب انبار دوقلو کیش با دو گنبد كنار هم كه در گذشته برای خنك نگه‎ داشتن آب از آن‌ ها استفاده می‌شد.
  • باغ پرندگان کیش با بیش از 50 گونه پرنده از جمله طاووس، پلیكان و طوطی.
  • آکواریوم آب شور با انواع مختلف پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی.
  • پارک دلفین‌ های کیش یا دلفیناریوم واقع در جنوب شرق جزیره و در محوطه باغ پرندگان. بازی دلفین ‌ها با توپ نمایشی حیرت ‌انگیز است كه می ‌تواند برای كودكان و بزرگ‌سالان مهیج و سرگرم‌كننده باشد.
  • اسکله تفریحی کیش با آرامشی کم ‌نظیر جهت مشاهده دریا و حركت آرام موج ‌ها
  • بوستان آهوان کیش واقع در شمال جزیره با چند گونه حیوانی نظیر شیر، شغال، روباه و میمون.
  • جزیره هندورابی
  • ساحل مرجانی کیش با آلاچیق‌ های فراوان در ساحل
  • درخت سبز و مقدس کیش با قدمت 600 ساله
  • روستای باغو و آشنایی با سبك زندگی روستایی مردم بومی كیش
  • نمایشگاه خزندگان کیش با بیش از صد گونه خزنده از جمله مارهای بوآ، پیتون، سوسمار و…
  • پاراسل، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی، بانجی جامپینگ و… به عنوان تفریحات كیش
  • رانندگی با ماشین ‌های لوكس
  • گشت و گذار در مراکز خرید کیش از جمله بازار مروارید کیش، سارینا، پردیس، زیتون، رویال مال، مرجان، مریم و…

همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران
تور کیش از تهران در هتل ترنج

برای خلق سفری خاطره انگیز می‌توانید با تور كیش از مبدا تهران، در هتل لوكس 5 ستاره ترنج اقامت كنید. هتل ترنج، هتلی با ویژگی‌ های منحصر به فرد است كه به شكل بوته ‌جقه روی آب ساخته شده و دارای سوئیت‌های چوبی مرتبط به هم با كف شیشه‌ای است كه دریای فیروزه‌ای را از زیر اتاق‌ های خود به تصویر می‌كشد.

اقامت در این هتل می ‌تواند تجربه‌ کم ‌نظیر مشاهده طلوع و غروب خورشید را از اتاق ‌های این سوئیت ‌ها برایتان فراهم سازد. تمام مسافرانی که به صورت تور در این هتل اقامت داشته اند بسیار راضی بوده اند. برای رزرو تور کیش از تهران هتل ترنج این سایت

را مشاهده کنید. هتل ترنج که در تور کیش در آن اقامت خواهی داشت، در جاده جاسك، ابتدای جاده جهان بر روی اكوسیستمی طبیعی بنا شده اولین هتل دریایی كشور است كه در سال 1394 بنا گردیده و نمونه آن تنها در جزایر مالدیو و كارائیب قابل مشاهده است.

این هتل در دو فاز طراحی شده كه فاز دریایی آن دارای 100 سوئیت است ولی فاز ساحلی آن هنوز به بهره ‌برداری نرسیده. امكانات این هتل شامل تلفن، حمام، یخچال، صبحانه، چای ‌ساز، رخت ‌آویز، آب رایگان، میز تحریر، کمد لباس، خدمات اتاق، اینترنت داخل اتاق، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، سالن كنفرانس، سالن بدنسازی، آتلیه عكاسی، اورژانس، خانه كودك، امكانات دوچرخه سواری، كانتر گردشگری، مجموعه آبی، سالن بازی، والیبال ساحلی، رستوران و كافی شاپ و ترنسفر فرودگاهی می‌باشد.

همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران

تور کیش از تهران در هتل داریوش

یكی دیگر از مزایای سفر به کیش از تهران، اقامت در هتل داریوش است. این هتل 5 ستاره نیز با امكانات مشابه آنچه در مورد هتل ترنج گفته ‌شد، میزبان توریست‌ ها، گردشگران و مسافران است. این هتل با 193 اتاق با ویو رو به دریا و باغ، كاخ داریوش در تخت جمشید را تداعی می‌كند.

هتل داریوش در سال 1382 بنا شده و سبك معماری آن نمادی از سبك معماری هخامنشی است ولی نه در استان فارس بلكه در آب‌ های نیلگون خلیج فارس. تورهای مختلفی که به سمت جزیره کیش برنامه دارند، بیشتر با هواپیما اجرا می شوند. پس باید شرایط و خدماتی در خور شایسته مسافران جزیره ارائه دهند.  امکانات هتل بزرگ داریوش کیش در هنگام رزرو تور کیش از تهران هتل داریوش

شامل خدمات 5 ستاره می باشد که در سفرهای هوایی کیش در هتل داریوش از آن بهره خواهید برد. امکاناتی که تحت عنوان شامل، لوازم بهداشتی، دمپایی، میز تحریر، روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، دراور، چای ‎ساز، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، کافی شاپ ، رستوران آپادانا ، تاکسی سرویس، لاندری (خشکشویی)، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، خدمات CIP تشریفات ویژه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خدمات خانه‎داری، خدمات تهیه بلیط، استخر روباز، امکانات تفریحی از جمله بیلیارد، تنیس، باشگاه بدن‌سازی، پینت بال، امکان غواصی ، ماساژ تایلندی ، ماساژ پا با ماهی (فیش پدیکور)، آتلیه عکاسی و آرایشگاه می‌باشد.

در ضمن این هتل دارای اتاق های رو به دریا و رو به پارک می باشد. اتاقهای استاندارد و سوئیت های ویژه از دیگر امکانات آن محسوب می شوند.

همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران

تور کیش از تهران در هتل مارینا

یکی دیگر از ویژگی ‌های تورهای کیش حرکت از تهران، اسکان مسافر در هتل مارینا است. این هتل نیز مانند دو هتل معرفی ‌شده در فوق هتلی 5 ستاره با امکاناتی عالی، اتاق ‌های رو به دریا و رو به پارک است. این مجموعه اقامتی در سال 1390 بنا شده و در دو طرف هتل مارینا پارک و دریای مرجانی جلب توجه کرده و اقامت را وسوسه‌ انگیز و رؤیایی می ‌کند. مسافرانی که با تورهای مسافرتی به جزیره سفر می کنند معمولا در این هتل اسکان خواهند داشت. بهرحال آژانس های مسافرتی دارای تخفیف ویژه هستند. بنابراین پیشنهاد می کنم که برای ثبت نام در تور کیش از تهران هتل مارینا به سایت

مراجعه کنید. هتل مارینا در تورهای کیش دارای سوئیت ‌های استاندارد، رویال، دبل و توئین (دوقلو) است.

امکانات این هتل شامل سرویس بهداشتی و حمام، ویو به فضای پارک، اینترنت پر سرعت، تلویزیون 40 اینچ LCD، سشوار، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اعلام و اطفاء حریق، بالش طبی، خدمات خشک ‌شویی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی هتل مارینا شامل مرکز آموزش ورزش ‌های آبی، شناورهای دریایی، پارک ویبیت، پارک ساحلی، کلوپ تفریحات ساحلی، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده‌روی، باشگاه بدن‌سازی، مجموعه آبی و … می‌باشد.

در ضمن در این هتل فروشگاه هایی تعبیه شده اند تا به راحتی بتوانید برای خود یا دوستان و آشنایان هدیه یا سوغاتی تهیه کنید. البته استفاده از سالن ماساژ مارینا را نیز فراموش نکنید. بسیار جذاب و لذت بخش است.

اجرای تور كیش از تهران

با توجه به توضیحات فوق و معرفی جزیره زیبای كیش، امكانات رفاهی و تفریحی آن و معرفی سه هتل لوكس 5 ستاره، چنانچه قصد سفر به كیش را از مبدا شهر تهران دارید، دغدغه‌ های انجام این سفر و اجرای آن را به آژانس مسافرتی بسپارید. زیرا آژانس های گردشگری دارای تخفیفات ویژه ای هستند و می توانند بلیط هواپیما را با قیمت چارتر لحظه آخری رزرو کنند،  در ضمن در هتل های مختلف آشناهایی دارند که برای مسافران اتاق های تمیز و بهتری می توانند فراهم کنند. یکی از آژانس های مسافرتی معتبر و با سابقه درخشان، فارا گشت کوروش کبیر می باشد. فارا گشت را که می توانید در سایت faragasht.com پیدا کنید، مجری مستقیم تور کیش از تهران است که به همشهریان سرویس دهی ویژه و با تخفیف دارد.

پس با رزرو تور کیش از تهران هتل ترنج، داریوش و مارینا با خیالی آسوده از تجربه‌ های سفر بی ‌نظیر فارا گشت با تورهای كیش لذت وافر ببرید.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «همه چيز درباره سفر با تور كيش از تهران»

  1. عالی بود عالی. سه تا از بهترین و تاپ ترین هتل های کیش را اسم بردید که همیشه دوست دارم در آن ها اقامت داشته باشم. قبلا خودم به تنهایی می رفتم که قیمت متاسفانه بالا میشد.
    با خواندن این مقاله مجاب شدم این سری با تور کیش بروم فکر کنم قیمت مناسب تر بشه. در دو سایت دیگر نیز درباره آژانس فارا گشت شنیده بودم
    گویا معتبر است بخصوص که مجوز سازمان گردشگری دارد.
    امیدوارم مسافرتم از سال های قبل بهتر باشه و بتونم پول بیشتری برای تفریح داشته باشم.
    با تشکر از سایتی که دارید و اطلاع رسانی های خوبتان.

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید