بنر هدر

اجاره ویلا در شمال | بهترین انتخاب برای اقامت

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

اجاره ویلا در شمال | بهترین انتخاب برای اقامت

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که در سفر به شهرهای شمالی اقامت در هتل را به ویلا ترجیح دهد. بدون تردید ویلاهای ساحلی و جنگلی شمال ایران در مقایسه با هتل‌ها چشم‌اندازهای زیباتری نسبت به مکان‌های اطراف خود دارد و با بودن در آن‌ها می‌توانید از طبیعت بکر و زیبایی‌های اطراف‌تان لذت بیشتری ببرید.

چنانچه قصد اجاره ویلا را دارید، این مطلب را از دست ندهید؛  زیرا در ادامه بهترین مکان‌ها برای اجاره سوئیت و ویلا در محبوب‌ترین شهرهای گردشگری شمال ایران یعنی رامسر، چالوس و بابلسر را معرفی و سپس با یکی از بهترین سامانه‌های اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا رامسر و خرید و رزرو انواع تورهای داخلی و تورهای یک‌روزه به مقصد محبوب‌ترین نقاط گردشگری در سراسر کشور آشنا می‌شویم.

 اجاره ویلا شمال

شهرهای رامسر، چالوس و بابلسر علاوه بر اینکه جزو پرطرفدارترین شهرهای شمالی برای سفر هستند، بهترین ویلاهای اجاره‌ای و جنگلی اجاره‌ای را نیز در خود جای داده‌اند؛ اما آیا می‌دانید بهترین و زیباترین مناطق در اطراف این شهرها برای اجاره سوئیت و ویلای جنگلی و ساحلی چه مناطقی هستند؟

اجاره ویلا در شمال | بهترین انتخاب برای اقامت

در ادامه هم بهترین مکان‌های دارای ویلاهای جنگلی و ساحلی مناسب را معرفی می‌کنیم و هم شما را با هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهرها که واحدهای اقامتی آن‌ها ساختاری شبیه به ویلا دارند و دارای فضای باز زیبا و دلپذیری هستند، آشنا می‌کنیم. این هتل‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای سوئیت و ویلا باشند.

 اجاره ویلا رامسر

رامسر، عروس شهرهای شمالی ایران، ویلاهای جنگلی و ساحلی اجاره‌ای بسیار زیبایی دارد. اگر قصد اجاره اقامتگاه و ویلای جنگلی را دارید، مناطقی همچون جنگل دالخانی، اربکله، مناطق ییلاقی همچون روستای جواهر ده و جنت رودبار و مناطق اطراف تله‌کابین رامسر را برای انتخاب ویلا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این مناطق علاوه بر ویلاهای جنگلی، خانه‌های روستایی و کلبه‌های جنگلی بسیار زیبای وجود دارد که برخی از آن‌ها در دل جنگل هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید سفری رؤیایی را تجربه کنید. اگر معمولا تابستان‌ها راهی شمال می‌شوید، توصیه می‌کنیم در مناطق ییلاقی در ارتفاعات ویلا اجاره کنید. در این مناطق هوا حتی در گرم‌ترین ماه‌ها و روزهای سال هم کاملاً خنک است و گرما و رطوبت هوا اصلاً شما را آزار نمی‌دهد.

مناطق ییلاقی اطراف رامسر بسیار خوش آب‌وهوا هستند و آبشارها و رودهای زیادی در این مناطق جریان دارد؛ البته معمولاً اجاره سوئیت و اقامتگاه در مناطق ییلاقی هزینه بیشتری نسبت به مناطق عادی دارد.

اگر می‌خواهید اقامت لوکسی را در جنگل‌های اطراف رامسر داشته باشید، توصیه می‌کنیم کلبه‌ها و سوییت‌های جنگلی هتل بام رامسر را که در دل جنگل‌های انبوه بالای تله‌کابین رامسر قرار دارند و از تمام امکانات رفاهی لازم برخوردار هستند، انتخاب کنید. در جنگل‌های اطراف رامسر علاوه بر ویلاها کلبه‌های چوبی و خانه‌های روستایی بسیار زیبای نیز قرار دارد که دارای معماری بسیار زیبا و دکوراسیون جذابی هستند

در رامسر تعداد ویلاهای بسیار لوکس استخر دار و مجهز به سایر امکانات رفاهی ویژه مانند تجهیزات ورزشی و میز بیلیارد کم نیست (حتی برخی از این ویلاها دارای روف گاردن نیز هستند)؛ البته این ویلاها بیشتر در مناطق بسیار نزدیک به شهر قرار دارند و فضای اطراف آن‌ها چندان بکر و آرام نیست.

اجاره ویلا در شمال | بهترین انتخاب برای اقامت

 اجاره ویلا چالوس

متأسفانه در چالوس فقط می‌توانید ویلای جنگلی اجاره کنید و برای اجاره سوئیت و ویلای ساحلی کمی باید از شهر فاصله بگیرید. منطقه جنگلی نجارده و روستای حسین‌آباد مکان‌های خوبی برای اجاره کلبه جنگلی، خانه روستایی و ویلای جنگلی در نزدیکی چالوس هستند.

هتل ایرانگردی و جهانگردی چالوس که در نزدیکی پارک جنگلی فین چالوس قرار دارد، با واحدهای اقامتی شبیه به سوئیت می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت در منطقه‌ای جنگلی باشد. لازم به توضیح است پارک جنگلی فین چالوس یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهر محسوب می‌شود و رودخانه چالوس نیز از میان این پارک می گذرد. در چالوس نیز ویلاهای مجلل و لوکس استخر دار زیادی وجود دارد؛ به‌خصوص در نمک‌آبرود به و خود شهر چالوس.

در صورت تمایل برای اجاره سوئیت و ویلا و سایر انواع اقامتگاه‌ها در ییلاق‌های چالوس که آب‌وهوای خنک و دلپذیری در فصل تابستان دارند، توصیه می‌کنیم در روستای کندالوس، دلیر و کجور ویلا اجاره کنید. این مناطق علاوه بر این که هوای خنکی دارد، دارای چند چشمه و رودخانه هم هستند. برای انتخاب ویلای ساحلی در نزدیکی چالوس، می‌توانید به شهرک توریستی نمک‌آبرود فکر کنید که ویلاهای ساحلی مناسب و بعضا لوکسی دارد. هتل‌آپارتمان نیک حاتم و هتل‌آپارتمان کوشال نیز گزینه‌های مناسبی برای اقامت چندروزه در سواحل نزدیک به چالوس هستند و فاصله بسیار کمی تا دریا دارند.

 اجاره ویلا بابلسر

متأسفانه در بابلسر تنها می‌توانید ویلاهای ساحلی را اجاره کنید؛ زیرا در نزدیکی این شهر منطقه جنگلی انبوه و جذابی وجود ندارد و گردشگران بیشتر برای لذت بردن از سواحل این شهر که جزو بهترین سواحل شمال کشور هستند، به بابلسر سفر می‌کنند. در بابلسر علاوه بر ویلاهای ساحلی متعدد، اقامتگاه‌های ساحلی زیادی نیز در فاصله بسیار کمی از ساحل وجود دارند که دارای فضای سبز زیبایی هستند و واحدهای اقامتی آن‌ها ویلایی هستند و شبیه به سوئیت ساخته‌ شده‌اند. از میان بهترین اقامتگاه‌های ساحلی بابلسر می‌توان به متل شیراز، متل عسل و دلکده بابلسر اشاره کرد. در بابلسر نیز مانند رامسر و چالوس برای انتخاب ویلاهای لوکس گزینه‌های زیادی دارید.

 اجاره ویلا با ایرانگرد

ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌های رزرو و اجاره سوئیت و ویلا و سایر انواع اقامتگاه‌ها در سراسر کشور به شمار می‌رود. شما می‌توانید برای اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا رامسر و اجاره سوئیت و ویلا در سراسر نقاط کشور ازجمله نقاط خوش آب‌وهوای اطراف تهران و اصفهان مثل کردان، باغ بهادران، چادگان و سمیرم از ایرانگرد کمک بگیرید.

اجاره ویلا در شمال | بهترین انتخاب برای اقامت

خرید و رزرو انواع تورهای داخلی و تورهای یک‌روزه به مقصد محبوب‌ترین، زیباترین و بکرترین مقاصد گردشگری در سراسر کشور نیز از طریق ایرانگرد امکان‌‌پذیر است. تمام تورهای ثبت‌شده در ایرانگرد دارای مجوز هستند و می‌توانید تمام اطلاعات لازم در مورد آن‌ها را به همراه قیمت مشاهده کنید. در ضمن ایرانگرد تورهایی را که قبلاً برگزار کرده است، نیز به شما نمایش می‌دهد.

شما می‌توانید برای جستجوی تور با مقصد موردنظرتان و در تاریخ موردنظر نیز از ایرانگرد استفاده کنید. از مزایای شاخص خرید و رزرو تور با ایرانگرد می‌توان به امکان کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. برای مطلع شدن از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراه‌تان را وارد کنید تا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید