بنر هدر

6 تا از زیباترین سواحل ترکیه

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

کوه‌های پوشیده از درخت کاج سبز، آب‌های آبی عمیق، مایل‌ها سواحل شنی و غروب‌های نارنجی سوزان در ترکیه منتظر شما هستند. مطمئن شوید که این سواحل زیبای شگفت انگیز ترکیه را به لیست مقاصد خود اضافه کنید.

6 تا از زیباترین سواحل ترکیه

در سایت ارزان بلیط می‌‌توانید بلیط هواپیما ترکیه یا بلیط هواپیما استانبول را با مناسب‌ترین قیمت مشاهده کنید و پشتیبانان آنلاین سایت ارزان بلیط، 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران می‌باشند.

ساحل کبک

زیبایی طبیعی Kabak که مورد علاقه مردم بوهمی است، جمعیتی را به سوی خود می کشاند که قدردان آرامش و سادگی هستند. امکانات رفاهی زیادی پیدا نخواهید کرد، بنابراین یا چادر خود را بیاورید یا در یکی از هتل های ییلاقی موجود در آن نزدیکی اتاق رزرو کنید.

کلبکلر وادیسی

Kelebekler Vadisi (دره پروانه ها) که توسط صخره های شیب دار تا ارتفاع 350 متر احاطه شده است، نام خود را از بیش از 80 گونه پروانه گرفته است که این بهشت طبیعی را خانه خود کرده اند. تأسیسات دره پروانه‌ها ارائه‌دهنده اقامتگاه و خدمات در این منطقه حفاظت از حیات وحش است و در آن دریا به قدری شفاف است که می‌توانید تا ته آن را ببینید.

چیرالی

با حدود یک ساعت رانندگی به خارج از آنتالیا به چیرالی که از مرکز شهر مملو از توریست فاصله دارد می رسید. در اینجا، پانسیون‌های مقرون به صرفه، غذاخوری‌های ساده، و ساحلی طبیعی و زیبا که پر از چترهای حصیری است، مانند بهشت روی زمین است. در انتهای ساحل، می‌توانید در اطراف Olympos، بقایای شهر باستانی Lycia نیز پرسه بزنید.

ساحل پاتارا

پاتارا با 18 کیلومتر ساحل، خود یکی دیگر از زیبایی های طبیعی در منطقه آنتالیا است که به شدت شایسته کاوش است. ماسه نرم و دریای کم عمق آن نیز در میان لاک پشت های دریایی Caretta که برای تخم گذاری به اینجا می آیند مورد علاقه است و این مکان را انتخاب می کنند.

بقایای امپراتوری باستانی لیکیا را کاوش کنید، در رستوران‌هایی که مواد غذایی محلی در آن‌ها خاص و ویژه هستند غذا بخورید، و اتاق خود را در یکی از پانسیون‌هایی که خانواده‌های محلی اداره می‌کنند رزرو کنید.

ساحل کاپوتاش

پس از پایین آمدن از پله ها از جاده اصلی، آب های نیلگون و شن های طلایی کاپوتاش را خواهید دید. این ساحل تا حد زیادی دست نخورده است (به جز تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهایی که در تابستان چیده می‌شوند) پس حتما غذا و نوشیدنی خود را همراه داشته باشید چون مکان تفریحی خاصی در آنجا ساخته نشده است.

اوابوکو

Ovabükü به صورت کاملاً مخفی در منطقه Datça، زمینی است که در آن قله های سبز، دریای آبی تیره، و امتداد طولانی شن های طلایی همه به طور هماهنگ کنار هم قرار می گیرند. چند پانسیون و غذاخوری را خواهید دید که توسط مردم محلی اداره می شود که این منطقه را «سنت کویو» (خلیج بهشتی) می نامند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید