بهترین مقاصد سفر خارجی در دی ماه

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

بهترین مقاصد سفر خارجی در دی ماه

باورکنید که بهترین زمان برای سفر و صرفه جویی در هزینه‌های آن، زمستان است چرا که تخفیف‌های ویژه‌‌ای برای اقامتگاه‌ها، پروازهای ارزان می‌توانید داشته باشید. از مزایای دیگر سفر در زمستان مخصوصا دی ماه تماشای کشورهای خارجی در فصل زمستان است که بسیار دیدنی هستند. در واقع سفر در زمستان هم فال است هم تماشا. به طوری که می‌توانید تاثیر تغییرات آب و هوایی بر روی شهرها را به خوبی مشاهده کنید. همچنین تجربه شفگت‌انگیزی از فرهنگ و طبیعت آن شهر خواهید داشت. اگر می‌خواهید به کشورهای خارجی گران قیمت را ارزان سفر کنید، دی ماه بهترین زمان برای بار سفر بستن است. حالا  اینکه کدام شهر خارجی ارزان را می‌توان سفر کرد را ما به شما خواهیم گفت.

بهترین مقاصد سفر خارجی در دی ماه

سفر خارجی به استانبول

هیچ کجای دنیا مثل استانبول نیست. استانبول در دو قاره قرار گرفته است، شهر لایه ها و تضادها. استانبول با مناظر تاریخی مانند ایاصوفیه و کاخ توپکاپی که در برابر رستوران‌ها پرهیاهو و کافه‌های پرجنب‌وجوش چشم هر بیننده‌ای را تا مجذوب خود می‌کند. با قدم زدن در شهر می‌توان مساجد دوره عثمانی، موزه‌ها و گالری‌های هنر معاصر، فرش‌فروشی‌های سنتی در گوشه گوشه بوتیک‌های مدرن را به نظاره نشست. استانبول شهری‌ست که همزیستی شهر هرگز از حرکت باز نمی‌ایستد.. استانبول پایتخت فرهنگی ترکیه است، هر محله هویت و حال و هوای متمایز خود را دارد و به راحتی می توان هفته ها را در استانبول سپری کرد. پس اگر در زمستان به استانبول سفر کردید یک فنجان قهوه ترک و یک تکه باقلوای پسته سفارش دهید و برای گشت و گذار در این کلان شهر جذاب آماده شوید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو را فعال کنید. در این صورت قادر خواهید بود ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را از سایت فلای تودی خریداری کنید. همچنین برای رزرو هتل های استانبول می‌توانید لیستی از ارزان‌ترین و بالاترین قیمت‌ها را در سایت مشاهده کنید.

بهترین مقاصد سفر خارجی در دی ماه

سفر خارجی به پاریس

شهر نور با محیط فراموش نشدنی خود هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. رودخانه روان «سن» در شهر می‌چرخد و در کنار آن موزه‌های باشکوه، کلیساهای با قدمت چند قرن و بلوک‌هایی از معماری روکوکو و نئوکلاسیک در کنار درختان آبشاری و چراغ‌های خیابانی درخشان جلوه‌گری می‌کنند. تماشای پیاده‌روی‌های سنگ‌فرش‌شده و پل‌های زیبای رود سن،  ومردمانی که احتمالاً در راه بازار، کافه یا سینما هستند حال و هوایی رویایی می‌دهد. همانطور که ارنست همینگوی در خاطرات خود پاریس را با عنوان “یک جشن متحرک” به یاد می‌آورد، چرا که شامل موزه های درجه یک جهانی، مد، غذا و فضای خاص خود است. این شهر باشکوه را می‌توان در روزهای سرد زمستانی دیدن کرد، زیرا برف بر زیبایی‌های این شهر بیشتر اضافه می‌کند. برای سفر به این شهر رمانتیک ابتدا از قیمت‌های باورنکردنی هتل های پاریس غافل نشوید و سپس دکمه‌های کت خود را سفت کنید و از موزه محبوب اورسی دیدن کنید یا به بوتیک‌های لوماره بروید. یادتان نرود که از منظره بالای برج ایفل دیدن کنید حتی اگر سفر یک روزه رفته‌اید برای دیدن کاخ ورسای و برج ایفل برنامه ریزی کنید. اما از لذت‌های ساده مانند گردش در خیابان‌ها، محله‌ها و خوردن میان وعده‌های خیابانی از دست ندهید.

بهترین مقاصد سفر خارجی در دی ماه

سفر خارجی به لندن

نویسنده انگلیسی، ساموئل جانسون، معروف می‌گوید: “شما هیچ مردی را پیدا نمی‌کنید که حاضر باشد لندن را ترک کند. وقتی مردی از لندن خسته می‌شود، از زندگی خسته می‌شود، زیرا در لندن همه اینها وجود دارد. زندگی می تواند هزینه کند.” بیش از دو قرن از دوران جانسون می گذرد، اما سخنان او هنوز صادق است. زندگی در لندن چیزی جز هیجان و نشاط نیست و مسافران متوجه می‌شوند که یکبار بازدید برای تجربه همه چیزهایی که این شهر دو هزار ساله ارائه می‌دهد کافی نیست. در لندن برج تاریخی لندن و تیت مدرن آوانگارد را خواهید دید. می‌توانید هم آثار بارد و هم نمایش‌های مدرن را در Shakespeare’s Globe و سام وانامیکر Playhouse همراه آن تماشا کنید و در حالی که لندنی‌ها هنوز قدرت چای را ستایش می‌کنند، اکنون جایی برای قهوه‌های استارباکس و آبمیوه‌های فشرده باز شده است. قطب‌نمای فرهنگ لندن که در حال حاضر در همه چیز، از سیاست و بانکداری گرفته تا مد و موسیقی، پیشرو است، همیشه با آنچه در آینده است هماهنگ است. همه آن را در یکی از بهترین تورهای لندن کشف کنید. اگر برای دیدن لندن ترغیب شده‌اید و غم هزینه‌ها برایتان مسئله ساز شده است، ابتدا به سایت فلای تودی بروید و هتل های لندن را با قیمت کمتر رزرو کنید. زمستان بهترین زمان برای سفر به لندن خواهد بود زیرا پرواز به این شهر بارانی دلپذیرتر خواهد بود.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید