بنر هدر

اعتبار پاسپورت دومینیکا

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

اعتبار پاسپورت دومینیکا

در طی آخرین سمینار صنعت با حضور نخست وزیر دومینیکا، روزولت اسکریت و امانوئل نانتان، رئیس واحد سرمایه‌گذاری، اعلام شد که دومینیکا قصد دارد توافق‌نامه سفر بدون ویزا خود را در سال ۲۰۲۲ تا ۲۵٪ افزایش دهد.

دارندگان پاسپورت دومینیکا در حال حاضر قادر به سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور و سرزمین در سراسر جهان هستند که طبق گزارش اعتبار پاسپورت دومینیکا، برابر با ۴۲.۴٪ از ثروت جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی و ۶۷.۹٪ محبوبیت سفر اندازه‌گیری می‌شود. با افزایش ۲۵ درصدی تعداد کشورها، اعتبار پاسپورت دومینیکا می‌تواند به مراتب قدرتمندتر شود.

نخست وزیر اسکریت همچنین اظهار داشت که دومینیکا در حال گسترش حضور دیپلماتیک خود است و سال گذشته چندین دفتر جدید از جمله سفارت جدید در امارات متحده عربی (ابوظبی) افتتاح کرده است.

پاسپورت دومینیکا، ویزای روسیه و اوکراین

علاوه بر این، از اوایل سال ۲۰۱۹، دارندگان پاسپورت دومینیکا قادر هستند به عنوان گردشگر به مدت ۹۰ روز بدون ویزا وارد روسیه شوند و از اواسط ماه مه ۲۰۱۹، شهروندان دومینیکا همچنین می‌توانند بدون نیاز به ویزا به اوکراین سفر کنند. سفر بدون ویزا بین دومینیکا و امارات آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

در اول ژانویه سال ۲۰۲۰، ازبکستان توافق‌نامه بدون ویزا را برای افراد دارای پاسپورت دومینیکا به مدت ۳۰ روز ایجاد کرد.

در حالی که کشورها به طور مداوم در حال توافق بر سر توافق‌نامه سفر هستند، لیست کشورهای بدون ویزا برای دومینیکا دائما در حال پیشرفت است.

پاسپورت دومینیکا به دلیل تعدد کشورهایی که بدون ویزا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، یکی از پرطرفدارترین پاسپورت‌ها می‌باشد و مقامات دومینیکا دائماً در خصوص امضای توافق‌نامه‌های بدون ویزا با مقامات کشورهای دیگر در تلاش هستند.

اعتبار پاسپورت دومینیکا

الزامات اخذ پاسپورت دومینیکا

برای دریافت پاسپورت دومینیکا، برخی شرایط خاص باید برآورده شود. آن‌ها عبارتند از:

  • متقاضی نباید سابقه کیفری قبلی داشته باشد.
  • متقاضی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  • متقاضیان باید منبع سرمایه‌گذاری‌های خود را اعلام کنند.

و باید در املاک و مستغلات، اوراق قرضه دولتی، صندوق اقتصاد ملی یا سایر گزینه‌های مورد تایید دولت سرمایه‌گذاری کنند.

به طور کلی، اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار مسیر سهل و کوتاه مدتی دارد و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بهترین گزینه برای متقاضیان می‌باشد.

متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا که قصد سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را دارند، باید ملکی با ارزش حداقل ۲۰۰.۰۰۰ دلار خریداری کنند.

یک راه مقرون به صرفه‌تر برای اخذ پاسپورت دومینیکا کمک مالی به دولت این کشور است. از طریق برنامه تنوع اقتصادی دومینیکا، یک متقاضی می‌تواند مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ دلار برای گذرنامه اهدا کند و همچنین، یک خانواده ۴ نفره باید ۱۷۵,۰۰۰ دلار کمک مالی کنند.

با انجام شرایط لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا، به متقاضیان تابعیت اعطا می‌شود. تابعیت دوم شما نیز بدون در نظر گرفتن تغییرات سیاسی در دولت دومینیکا لغو نمی‌شود و به نسل‌های آینده‌تان منتقل می‌شود. اخذ پاسپورت دومینیکا نه تنها امکان سفر به مقاصد متعددی را به شما می‌دهد، بلکه دروازه‌ی جدیدی رو به کار و سرمایه‌گذاری و زندگی در بسیاری از کشورهای دنیا را برای شما می‌گشاید.

اعتبار پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا در حال حاضر بر اساس شاخص رتبه‌بندی گذرنامه، در مکان 34 قرار دارد که امکان دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور را فراهم می‌کند. که این رتبه بالا آن را به یک گذرنامه‌ی مطلوب تبدیل می‌کند. دارندگان پاسپورت دومینیکا هنگام ورود به کشورهایی مانند سنگاپور، انگلستان، روسیه و کل اتحادیه اروپا بدون ویزا اجازه ورود دارند که این امکان تقریباً فرصت سفر به اکثر مقاصد اصلی دنیا را فراهم می‌کند.

در این بخش آخرین لیست کشورهای بدون ویزا را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با اعتبار پاسپورت دومینیکا بیشتر آشنا شوید.

کشور های بدون نیاز به ویزا با پاسپورت دومینیکا

اروپا

آندورا. اتریش. بلژیک. بلغارستان. کرواسی. قبرس. جمهوری چک. دانمارک. استونی. فنلاند. فرانسه. آلمان. یونان. مجارستان. ایسلند. ایرلند. ایتالیا. لتونی. لیختن اشتاین. لیتوانی. لوکزامبورگ. مالت. موناکو. مونته نگرو. هلند. نروژ. لهستان. پرتغال. رومانی. سان مارینو. اسلواکی. اسلوونی. اسپانیا. سوئد. سوئیس. ترکیه. انگلستان. واتیکان.

آفریقا

بوتسوانا. کیپ ورد. کومور. جیبوتی. مصر. گامبیا. گینه بیسائو. کنیا. لسوتو. ماداگاسکار. مالاوی. موریتانی. موریس. موزامبیک. سیشل. سومالی. سوازیلند. تانزانیا. اوگاندا. زامبیا. لسوتو.

آمریکا

آنتیگوا و باربودا. باهاما. باربادوس. بلیز. بولیوی. برزیل. کلمبیا. کاستاریکا. کوبا. اکوادور. گرانادا. گایانا. هائیتی. جامائیکا. نیکاراگوئه. پاناما. پرو. سنت کیتس و نویس. سنت لوسیا. سنت وینسنت و گرنادین. سورینام. ترینیداد و توباگو. ونزوئلا.

اقیانوسیه

فیجی. میکرونزی. پالائو. تونگا. تووالو. وانواتو.

آسیا

ارمنستان. بنگلادش. کامبوج. هنگ کنگ. اندونزی. ایران. اردن. لائوس. مالزی. مالدیو. نپال. فیلیپین. سنگاپور. سریلانکا. کره جنوبی.

حق زندگی و کار در ۱۵ کشور کارائیب

سفر بدون ویزا به عنوان حق مهم بشر می‌باشد که در قرن ۲۱ ظهور کرده است. سرمایه‌گذاری در گذرنامه‌ای که دسترسی بدون ویزا به کشورهای بزرگ جهان را فراهم کند، به یک سرمایه‌گذاری مهم تبدیل شده است که شما می‌توانید با اخذ پاسپورت دومینیکا این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پاسپورت دومینیکا و دریافت مشاوره حضوری می توانید با همکاران ما در شرکت های لیپ تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۲۲۰۲۱۸۴۴

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید