بنر هدر

معرفی هتل های ارزان و با کیفیت جزیره کیش

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

جزیره کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگران در ایران، هر ساله پذیرای انواع مختلفی از گردشگران در سراسر ایران می باشد. به همین دلیل هتل های بسیاری در این جزیره ایجاد شده اند که تقریبا متناسب به شرایط و سلیقه هر گردشگر می باشند. به عنوان مثال برخی از گردشگران، علی رقم وجود هتل های لوکس و خاص در این جزیره، علاقه مند هستند تا با حداقل هزینه ممکن به جزیره کیش سفر کنند.

لابی هتل گامبرون کیش

در این صورت به سراغ هتل های لِول پایین تر خواهند رفت که درباره کیفیت این هتل ها، گاهی انتقادات بسیاری وجود دارد. تقریبا می توان گفت اکثر هتل های جزیره کیش با قیمت ارزان به همان نسبت کیفیت پایینی هم دارند. اما سوالی که در این مواقع پیش می آید این است که آیا تمامی هتل های ارزان قیمت کیش بی کیفیت هستند؟ آیا امکان یک هتل مطلوب با هزینه ارزان در جزیره کیش وجود ندارد؟ در ادامه مطلب همراه پرشین هتل باشید.

کدام هتل های کیش ارزان قیمت هستند؟

برای رزرو هتل های ارزان قیمت کیش، می بایستی تا به سراغ هتل های دو ستاره ای مانند هتل پانیذ کیش و یا هتل سه ستاره ای مانند هتل گامبرون کیش بروید. چرا که هتل های چهار ستاره و پنج ستاره در جزیره اغلب یا گران قیمت هستند و یا در دسته قیمت مناسب ها قرار می گیرند.

با کمی جستجو در لیست هتل های دو ستاره و سه ستاره کیش، می توانید هتل هایی با کیفیت مطلوب را یافت کنید که به نسبت، برای یک اقامت راحت مناسب خواهند بود. به عنوان مثال از جمله ارزان ترین هتل های کیش، هتل های دو ستاره می باشند که در بین آن ها، هتل پانیذ کیش نسبت به هتل های دیگر برتری دارد و از نظر کیفیتی، در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته است.

ساختمان هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش، قیمت ارزان و کیفیت مطلوب

هتل پانیذ کیش، به عنوان بهترین هتل دو ستاره در جزیره شناخته می شود که در سال 1394 آخرین بازسازی بر روی این هتل انجام شده است. حدود 84 واحد اقامتی در 3 طبقه ساختمانی هتل وجود دارد که بر اساس ظرفیت دسته بندی شده اند و دارای امکانات رفاهی مجهزی می باشند.

اگرچه در هتل پانیذ کیش، امکانات محدودی وجود دارد و بر اساس لِول هتل نیز انتظار بیشتری از این هتل نمی توان داشت، اما با این وجود از نظر کیفیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نسبت به هزینه خود، قطعا رضایت شما عزیزان را جلب می کند. البته که موقعیت مکانی عالی هتل در بلوار رودکی، جنب رویا مال، یکی از دلایل مهم جذب گردشگران به سمت آن محسوب می شود.

هتل گامبرون کیش، یک گزینه ارزان و با کیفیت

هتل گامبرون کیش، در بین هتل های سه ستاره جزیره، یکی از بهترین ها است که با کیفیت بالایی، پذیرایی از گردشگران عزیز را انجام می دهد. این هتل همچنین به نسبت یک هتل نوساز محسوب می شود که در سال 1395 احداث گردیده و دارای اتاق هایی شیک و مجهز به امکانات رفاهی می باشد.

در هتل گامبرون کیش، 86 واحد اقامتی وجود دارد که در 4 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند. همچنین در این هتل یک رستوران با کیفیت غذایی مناسب ایجاد شده که در وعده های غذایی مختلف، آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل می باشد. هتل گامبرون در میدان ساحل واقع گردیده و دارای فاصله اندک تا دریای نیلگون خلیج فارس می باشد.

اتاق های هتل گامبرون کیش

با پرشین هتل، هتل های کیش را ارزان بخرید

برای کاهش هزینه های تور کیش و یا هتل کیش، می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید و رزرو خود را از این سایت انجام دهید. این سایت به عنوان یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های موجود در سرچ گوگل، یک رزرو مطمئن با پایین ترین نرخ ممکن را برای شما انجام خواهد داد.

پس سریعا تلفن را بردارید و با شماره تلفن 02143000020 تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن، رزرو شما با بهترین نحو ممکن انجام شوند. کارشناسان حرفه ای و با تجربه در پشتیبانی این سایت با مشاوره رایگان، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. کافی است تا با پشتیبان شخصی در رابطه با شرایط و علایق خود صحبت کنید تا بهترین پیشنهاد برای اقامت در این شهر در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید