هتل درویشی، ستاره هتل های مشهد

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

مشهد با حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود. این شهر زیبا و مقدس هتل‌های زیادی را در خود جای داده تا مسافران و زائران بتوانند در آن‌ها اسکان پیدا کنند. حرم اما رضا (ع) هم که در خیابان امام رضا قرار گرفته، پس چه‌بهتر که هتلی که می‌خواهید رزرو کنید هم در همین خیابان باشد. هتل درویشی هم یکی از همین هتل‌هاست. این هتل یکی از مجلل‌ترین مکان‌ها برای اقامت مسافران در شهر مقدس مشهد است. پس اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید حتماً این هتل را در لیست بررسی خود قرار دهید، چون پشیمان نخواهید شد.

همه‌چیز درباره هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل پنج ستاره است. همان هتل‌های باکیفیتی که همیشه اسمشان را می‌شنویم یا در فیلم­ها می­بینیم. هتل درویشی در سال 1391 با هدف آسایش و راحتی بیشتر مسافران و زائران امام رضا (ع) افتتاح شد. این هتل در خیابان امام رضا بنا شده و 25 طبقه دارد؛ یعنی یکی از بلندترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. این هتل همچنین یک هتل آتریوم است. حتماً می‌خواهید بدانید آتریوم چیست؟ الآن برایتان میگوییم. آتریوم یعنی فضای باز و هتلی که آتریوم است یعنی یک لابی با فضای باز در یک طبقه از ساختمان دارد که از آن لابی می‌توان کل هتل را دید. معمولاً فضای آتریوم برای خاص شدن فضا و همچنین کاهش سروصدا ساخته می‌شود. این فضا بسیار هیجان‌انگیز است. در آتریوم هتل درویشی مشهد یک رستوران با غذاهای آسیایی از شما میزبانی می‌کند و می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در آنجا به ثبت برسانید.

امکان مشاهده امکانات و رزرو هتل درویشی مشهد با سفربازی

هتل درویشی تقریباً 1.4 کیلومتر با حرم فاصله دارد؛ یعنی با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم برسانید. البته در طول این مسیر آن‌قدر مغازه‌های جالب و خوش آب و رنگ هست که اصلاً متوجه نمی‌شوید کی به حرم رسیده‌اید. هتل هم ماشین‌هایی برای جابجایی رایگان مسافران از هتل به حرم تدارک دیده که اگر نتوانید پیاده‌روی کنید، می‌توانید با این ماشین‌ها به‌راحتی و 5 دقیقه‌ای به حرم بروید.

هتل درویشی خدمات رایگان دیگری مانند کافی‌نت، اینترنت و پارکینگ هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در این هتل چند رستوران مدرن، سنتی، آسیایی و … هم از مهمانان پذیرایی می‌کنند. کارکنان این هتل افراد حرفه‌ای و بااخلاقی هستند که با تمام مسافران برخوردی دوستانه دارند.

همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون استخر، سالن اسپا، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد و مرکز خرید است. تازه زمانی که به راه‌آهن یا فرودگاه برسید، ماشین‌های هتل دربست در اختیارتان قرار می‌گیرند و شما را به هتل می‌برند. البته هنگام رزرو هتل 5 ستاره درویشی مشهد باید زمان رسیدن به فرودگاه یا راه‌آهن را به مسئول رزرو هتل اطلاع دهید تا هماهنگی‌های لازم برای ترانسفر شما انجام بگیرد.

ناگفته نماند که مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی در شهر مشهد است که خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد.

این هتل پکیج‌های جالبی را هم برای مسافران تهیه کرده است. مثلاً اگر در روز تولد خود در این هتل اقامت داشته باشید یک پکیج جشن تولد با شرایط ویژه به شما تعلق خواهد گرفت.

امروزه با آنلاین شدن خدمات گردشگری به‌راحتی می‌توانید رزرو انواع هتل‌ مشهد را آنلاین انجام بدهید.

اتاق‌های هتل درویشی

هتل درویشی در ساختمان 25 طبقه خود با 230 اتاق مجلل و بسیار تمیز و مرتب به نحو احسن از شما میزبانی می‌کند. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی دارد که هرکدام با امکانات و دکوراسیون متفاوت خود برای افراد با سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند. مثلاً یک سوئیت امپریال در طبقه 15 تعبیه شده که برای اقامت 3 نفر مناسب است. سوئیت امپریال یک اتاق‌خواب و یک اتاق نشیمن دارد. از دیگر ویژگی‌های اتاق‌های هتل درویشی می‌توان به سرویس فرنگی و تلویزیون هوشمند اشاره کرد.

یکی دیگر از نمونه اتاق‌های هتل درویشی اتاق کویین است. این اتاق در طبقات 15 و 16 قرار گرفته و با دکوراسیون سلطنتی هر مسافری را به سمت خود می‌کشاند. همچنین ویو این اتاق‌ها که در طبقات بالا قرار دارند نیز در نوع خود کم‌نظیر است. اتاق کویین دونفره است و اگر برای ماه‌عسل به مشهد سفر می‌کنید این اتاق می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد. این اتاق از امکانات ویژه‌ای مانند جکوزی، سرویس فرنگی، سیستم تلویزیون هوشمند و … برخوردار است.

تمام اتاق‌های هتل درویشی مشهد بوفه صبحانه رایگان دارند.

برای رزرو این اتاق‌های جذاب و شیک همین حالا می‌توانید با استفاده از سفربازی سامانه رزواسیون آنلاین هتل، ویلا و آپارتمان امکانات و خدمات مختلفی دریافت کنید و هتل مد نظر خود را رزرو کنید.

آیا هتل درویشی به مراکز خرید نزدیک است؟

در اطراف هتل درویشی چند مرکز خرید و همین‌طور مغازه‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آن‌ها سر بزنید. البته ایستگاه مترو، بی آر تی و تاکسی هم در نزدیکی این هتل شما را به نقاط مختلف شهر مشهد می‌برند.

هتل درویشی و گردشگری در مشهد

با رزرو هتل درویشی خیالتان ازلحاظ گردشگری هم راحت خواهد بود. این هتل با ارائه تورهای مختلف گردشگری نمی‌گذارد حوصله‌تان سر برود. هم‌زمان با رزرو هتل می‌توانید برای تمام روزهای خود برنامه‌ریزی کنید و از تورهای مختلف هتل درویشی مانند تور باغ شاندیز، تور افلاک‌نما، تور توس و آرامگاه ابوالقاسم فردوسی، تور اسب‌سواری، پرواز با هواپیما و … استفاده کنید.

کلام پایانی

شهر مشهد مقصدی برای همه مردم ایران است. بسیاری از افراد در طول زندگی خود حداقل یک‌بار هم که شده به این شهر سفر می‌کنند. پس چه‌بهتر که با بررسی دقیق و انتخابی درست یک سفر خاطره‌انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. هتل درویشی مشهد هم از آن گزینه‌هایی است که حتماً باید آن را امتحان کنید. جو و امکانات این هتل به‌گونه‌ای است که ارزش هزینه کردن را دارد. با رزرو این هتل به‌صورت آنلاین هم می‌توانید از تخفیف‌های مختلفی بهره‌مند شوید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید