کیش را غیر توریستی بگردید ؛ یک راهنما برای تعطیلاتی رویایی در کیش واقعی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

چرا تا اسم کیش می‌آید یاد جشنواره‌های تابستانه‌اش، پاساژهای خنکش در فصل تابستان بلیط گرونش می‌افتیم؟

یک بار کیش را به‌خاطر کیش‌گردی ببینیم تا متوجه شویم غیر از خرید و جشنواره خودش چه شکلی است و چه چیز‌هایی دارد؟

کیش یک جزیره تاریخی است و جاهای تاریخی‌اش شما را به یک زمان و واقعیت دیگری می‌برد. ارزشش را دارد که یک بار یک نفر وارد به جاهای تاریخی کیش را پیدا کنید تا این شهر را از زاویه‌ دیگری که کمتر کسی دیده به شما نشان دهد.

حتی اقامت هم در این جزیره می‌تواند متفاوت باشد. یک بار هم وقتی نیت سفر به کیش را کردید تندی سراغ اجاره هتل همیشگی‌تان نروید. بوم گردی کیش و حال و هوای مردم بومی آن را تجربه کنید تا واقعا در کیش زندگی کرده باشید و این شهر را بشناسید.

جوری کیش را بگردید که کسی نگشته است

برعکس همه که تابستان راهی کیش می‌شوند، شما پاییز و زمستان به کیش بیایید. در این فصل‌های هوای کیش گرم همیشگی‌ش نیست و می‌توانید با حال خوب و بدون گرمازدگی بروید سراغ آبتنی و ورزش‌های آبی ساحل کیش.

درست است که در تابستان خبری از جشنواره‌ها نیست اما از آرامش کیش استفاده کنید و بروید سراغ دیدنی‌های تاریخی‌اش. خرید را همیشه می‌شود کرد اما این‌بار که به نیت دیدن خود کیش سفر کردید بیایید جاهای باستانی‌اش را ببینیم.

تا حالا یک شهر زیرزمینی دیده‌اید؟

به نیت تجربه‌‌های نو به کیش بیایید.

کیش یک شهر زیرزمینی تاریخی به نام کاریز دارد. این شهر بعد ۲۵۰۰ سال هنوز سالم و سرپاست. بهتر است وقتی به کیش می‌آیید روی زمین دنبال دیدنی نباشید بیایید زیر زمین ببینید چه خبر است.

معماری این‌جا دیدن دارد. سقفش از مرجان و صدف ساخته شده و داخلش پر از سنگواره‌های باستانی است. کیش واقعی این‌جاست نه داخل پاساژها.

راستی اگر می‌خواهید سفرتان هم لاکچری باشد و هم گردشی، برای خودتان ویلا استخردار کیش اجاره کنید. روزها در این شهر تاریخی قدم بزنید و کشفش کنید، شب‌ها هم در ویلا تنی به آب بزنید و لذت یک سفر همه چیز تمام را ببرید. برای اجاره ویلا استخردار در کیش هم هیچ جای نگرانی نیست.

کافی است وارد سایت پینورست شوید تا در آن بهترین ویلاهای گلچین شده کیش را در کمترین زمان پیدا کنید. این‌جا پشتیبانی ۲۴ ساعته هم دارد و هر سوال شما را پاسخ می‌دهند تا یک سفر بی نقص را تجربه کنید.

کلبه هور برای عاشقان آبتنی

یکی دیگر از جاهایی که به دست انسان در کیش ساخته نشده و جزو هویت جزیره است کلبه هور است. این‌جا یکی از قدیمی‌ترین سواحل کیش است. لحظه برخورد آب با صخره‌های کلبه هور خیلی معروف است و توی خیلی از فیلم‌ها آن را دیده‌اید.

این‌جا نزدیک پاساژهای کیش است و می‌توانید بعد از آبتنی، ماهیگیری  غواصی در کلبه هور سری هم به پاساژهایش بزنید.

کلبه هور محبوب جوانتر‌هاست چون امکانات فوق العاده‌ای برای تفریحات آبی دارد و همچنین یک ساحل طبیعی و تاریخی هم است.

راستی توی کیش فقط به فکر اجاره ویلا یا هتل هم نباشید خانه‌های سنتی و بوم گردی کیش هم گزینه باحالی برای سفر کوتاه مدت شما به کیش است. این‌جوری بیشتر با سبک زندگی بومی های کیش و منش آن‌ها آشنا می‌شوید و تجربه‌ای به دست می‌آورید که کمتر کسی در کیش دارد.

شهر باستانی حریره، سفر به دوران ساسانیان

این‌جا انگار یک یزد در دل کیش است. خانه‌های سنتی‌اش و تاریخ ۸۰۰ ساله آن ارزش یک بار دیدن را دارد.

این‌جا تا دلتان بخواهد می‌توانید ماجراجویی کنید و معماری دوران ساسانیان را به چشم ببینید که در بلوار میرمهنا کیش قرار دارد.

در گوشی بهتان بگوییم که بلوار میرمهنا را از دست ندهید که پر از این آثار تاریخی است.

از کجا ویلا یا بوم گردی کیش را پیدا کنم؟

یکی از پایه‌های مهم سفر دوست‌داشتنی اقامتگاه خوب است. اگر می‌خواهید حس راحت‌تری به اقامت در کیش داشته باشید و ساعت وعده‌های غذایی، ورود و خروج از اقامتگاه و…دست خودتان باشد بیخیال اجاره هتل شوید و بیایید سراغ اجاره آنلاین اقامتگاه در کیش.

این‌جوری هم لذت بیشتری برده‌اید و هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده‌اید. البته اگر یک ویلا استخردار توپ هم در کیش اجار کنید باز هم بیشتر دلتان از این هزینه‌ای که کردید شادتر است نسبت به زمانی که هتل اجاره کنید، چون اولا امکانات بیشتری مثل یک استخر اختصاصی را دارید و هم همه چیز فقط و فقط در اختیار خودتان است و فضای مشترکی با مسافرن دیگر ندارید.

حالا این‌که چه‌طور یک اقامتگاه همه ‌چیز تمام در این شهر توریستی پیدا کنیم هم خودش یک سوال اساسی است. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار اقامت در اقامتگاه‌های پینورست را امتحان کنید تا در سفرهای بعدی‌تان هم یک جای امن و تمیز در ذهنتان باقی مانده باشد.

ویلاهای پینورست بازرسی شده هستند و همه‌شان از بین چندین ویلا گلچین شده‌اند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته پینورست م در حل مشکلات احتمالی شما کنارتان هستند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید