بهترین فصل برای سفر به دبی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی و یکی از پیشرفته‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای توریستی دنیا است. این مکان دیدنی در تمام طول سال از گردشگران سراسر دنیا میزبانی می‌کند. اگر شما نیز قصد رزرو تور دبی را دارید خوب است که با شرایط مسافرت در هر فصل این شهر آشنا شوید و دریابید که بهترین فصل برای رفتن به دبی باتوجه به جاذبه‌‌های آن چه زمانی است و همچنین دریابید که هزینه سفر به این مکان دیدنی در چه شرایطی اقتصادی‌تر است.

آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان در تمام ایام سال تورهایی اقتصادی و ویژه‌ای برای مسافران دبی از تمامی شهرهای ایران فراهم کرده است. ما در این بخش هر فصل از دبی را جداگانه بررسی می‌کنیم و با تفریحات، امکانات، قیمت‌ها و شرایط دبی در این دوره‌های زمانی آشنا می‌شویم.

با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این باره به دست آورید و بهترین سفر را با توجه به هدفتان از رفتن به دبی، برای خود و اطرافیانتان ترتیب دهید.

بهترین فصل برای سفر به دبی

سفر به دبی در فصل بهار

دبی یکی از شهرهای بیابانی است و درختان آن در فصل بهار شکوفه‌باران نمی‌شود اما همچنان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. به طور مثال شما می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان تور دبی را در اوایل بهار (فروردین و اوایل اردیبهشت) رزرو کنید. در این ایام آب و هوای معتدلی را تجربه خواهید کرد.

علاوه‌بر هوای مطبوع، از جمله جذابیت‌های دبی در فصل بهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفتن به مراکز خرید جالب و متنوع؛
  • سواری با ماشین‌های لوکس و کمیاب در خیابان‌های دبی؛
  • استفاده از انواع تفریحات آبی بدون ناراحتی از گرمای بیش از حد؛
  • گشت و گذار با کشتی‌های کروز؛
  • رفتن به نمایشگاه‌های مخصوص فصل بهار در دبی؛
  • تماشای نمایشگاه گل‌های باغ زیبای شهر؛
  • و… .

به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید با آژانس معراج گشت آسمان از شهرهای مختلف ایران تور دبی خود را رزرو کنید. یکی از بهترین حالت‌های سفر به دبی در فصل بهار، رزرو تور دبی 7 شب و 8 روز است زیرا فرصت کافی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید از مناطقی که در اینجا اشاره کردیم و همچنین تفریحات دیگر مخصوص بهار دبی بهره ببرید.

البته در نظر داشته باشید که از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد فصل تابستانی دبی آغاز می‌شود که گرمای بیشتری نسبت به ماه‌های قبل از آن حس خواهید کرد؛ از این رو، تفریحات آن نیز متفاوت خواهد شد.

بهترین فصل برای سفر به دبی

سفر به دبی در فصل تابستان

تصور برخی افراد این است که به علت گرمای هوا در این موقع از سال، سفر به دبی جالب نخواهد بود. این در حالی است که رزرو بلیط سفر به دبی در این ایام نیز طرفداران خاص خودش را دارد و آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان در فصل تابستان تور دبی را با اقتصادی‌ترین حالت ممکن عرضه می‌کند تا مسافران بتوانند با هزینه‌ای مناسب سفر خوبی را تجربه کنند. از جمله مکان‌ها و تفریحات سفر به دبی در فصل تابستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از پارک‌های آبی؛
  • رزرو هتل‌های لوکس با قیمتی مناسب؛
  • قدم زدن در فروشگاه‌های خنک و خرید اجناس با تخفیف‌های ویژه؛
  • و… .

در فصل تابستان بیشتر نمایشگاه‌ها و دیدنی‌های دبی شب‌ها دایر می‌شوند تا گرمای هوا بازدیدکنندگان را اذیت نکند. در نظر داشته باشید که رفتن به دبی در تابستان می‌توان مقرون‌به‌صرفه‌ترین سفر برای شما باشد چون هم هزینه تور دبی، هم هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و هم خرید از فروشگاه‌ها ارزان‌تر از هر زمان دیگری است. همچنین یکی از جشنواره‌های مشهور و محبوب دبی در این فصل «سورپرایز تابستانه» یا همان جشنواره دی‌اس‌اس است که از اوایل ماه جولای شروع می‌شود.

این جشنواره دقیقا مناسب کسانی است که برای خرید محصولات عالی با قیمت پایین به دبی سفر می‌کنند. قیمت‌ها به‌طرزی باورنکردنی در سورپرایز تابستانه شکسته می‌شوند و در طول 45 روزی که این جشنواره دایر است با وجود گرمای هوا بسیاری از توریست‌ها از سراسر دنیا برای بازدید و خرید به آن مراجعه می‌کنند.

در صورتی که ساکن شهرهای شیراز یا اصفهان هستید می‌توانید تور دبی از شیراز و اصفهان را رزرو کنید و به دور از هزینه‌های نجومی، مسافرتی دلنشین را تجربه کنید. البته در نظر داشته باشید که در این دوره زمانی قدم‌زدن در خیابان‌های شهر آنچنان امکان‌پذیر نیست و ترجیحا باید در فضاهایی تردد کنید که سیستم سرمایشی داشته باشد. این مسئله ممکن است کمی محدودتان کند اما این نوید را به شما می‌دهیم که اکثر مناطق شهر بهترین سیستم‌های سرمایشی را دارند.

بهترین فصل برای سفر به دبی

سفر به دبی در فصل پاییز

در این زمان از سال هیچ محدودیتی برای سفر به دبی وجود ندارد. هوا رو به خنکی، تمامی تفریحات محیا، مراکز خرید پر از مشتری و اکثر فستیوال‌ها در حال برگزاری است. می‌توان از اواسط نوامبر تا اوایل دسامبر را پاییز دبی دانست. از نظر ازدحام جمعیت این دوره زمانی در حد زمستان شلوغ نیست و می‌توان بدون انتظارکشیدن در صف‌های طویل از تمامی مکان‌های مشهور شهر دیدن کرد. برخی از تفریحات و مراکز دیدنی فصل پاییز دبی عبارت‌اند از:

  • استفاده از تفریحات ساحلی ( مانند فلای برد، پاراگلایدر، جت اسکی و… )؛
  • حضور در فستیوال‌های مختلف؛
  • رفتن به پارک‌های موضوعی، سرزمین بازی و…؛
  • خرید از فروشگاه‌های مختلف شهر؛
  • و… .

گفتنی است که به مرور با خنک‌شدن هوا قیمت رزرو تور دبی، هزینه‌های اقامتی و قیمت اجناس بالاتر می‌رود و تخفیف‌های فصل تابستانی در این دوره از سال دیده نمی‌شود. با این حال آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان همواره آفرهای مناسبی را برای مسافران خود در نظر می‌گیرد.

تور دبی 7 شب و 8 روز این آژانس به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که هرکس می‌تواند به فراخور هزینه‌ای که مدنظر دارد این سفر را تجربه کند. در این حالت ممکن است دیگر شرایط اقامت در هتل 5ستاره وجود نداشته باشد اما بی‌شک تمامی هتل‌های این شهر از کیفیت بالایی برخوردارند.

بهترین فصل برای سفر به دبی

سفر به دبی در فصل زمستان

از اواخر پاییز تا اواسط زمستان دوران طلایی سفر به دبی است و با توجه به اینکه با کریسمس و تعطیلات آن همزمان می‌شود مسافران شاهد بیشترین فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های خاص در این شهر خواهند بود. قیمت‌های تور دبی در این موقع از سال در مقایسه با روزهای دیگر صعودی است و به‌غیر از تخفیفات خاص ایام کریسمس قیمت اجناس بدون تخفیف و گران‌تر از سایر مواقع است.

البته باید گفت که یکی از فستیوال‌های بسیار مشهور زمستانی دبی از 26 دسامبر آغاز شده و تا 26 ژانویه ادامه دارد. از جمله نکات جالب این فستیوال این است که فروشگاه‌های آن به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و قیمت بسیاری از اجناس خود را تا 75 درصد کاهش می‌دهند.

توجه داشته باشید که این فستیوال با این امکانات و در شرایط آب‌و‌هوایی مطلوب برای تمامی مسافران جذابیت دارد؛ بنابراین قابل حدس است که مجبور شوید برای تماشای تمام دیدنی‌های آن و خرید محصولات مدنظر زمان زیادی را در صف‌های طولانی منتظر بمانید. در کنار این فستیوال معروف، مابقی تفریحاتی که برای سه فصل قبلی وجود دارد در موقعیت آب و هوایی مطلوب‌تری در فصل زمستان نیز موجود است.

برای رفتن به دبی کافی است به سایت آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان مراجعه کنید تا بتوانید در بهترین فصل دبی در آن مکان حضور داشته باشید. همان‌طور که در بالا گفته شد حتی اگر ساکن شیراز یا اصفهان هستید می‌توانید از این آژانس مسافرتی تور دبی از شیراز و اصفهان را بدون محدودیت رزرو کنید.

7 دلیل اصلی سفر به دبی

رفتن به شهر دبی برای هر کس می‌تواند اهداف متفاوتی داشته باشد. برخی افراد ترجیح می‌دهند از تخفیف‌ محصولات باکیفیت دبی استفاده کنند و وسایل مورد نیازشان را با قیمت مناسبی بخرند. برخی به برج‌ها و آسمان‌خراش‌های دبی علاقه‌مندند و از حضور در این مکان‌ها لذت می‌برند. عده‌ای دیگر نیز برای استفاده از انواع تفریحات این شهر به دبی سفر می‌کنند. در اینجا به بررسی علل مختلف سفر به دبی و بهترین زمان برای رسیدن به اهداف می‌پردازیم:

1. لذت حضور در سواحل زیبای دبی

یکی از انگیزه‌های توریست‌ها برای رزرو تور دبی حضور در سواحل زیبا و استفاده از تفریحات و بازی‌ها و امکانات آن است. اگر شما نیز از این گروه هستید پیشنهاد می‌کنیم زمستان و تابستان را از گزینه‌های موجود حذف کنید زیرا آب دریا در زمستان سرد و هوای ساحل در تابستان سوزان می‌شود. بهترین زمان برای آب‌تنی و استفاده از تفریحات ساحلی اوایل بهار و و اواسط پاییز است.

2. داشتن آب و هوای مناسب

به هر حال دبی شهری بیابانی است و مناطق این‌چنینی در فصل گرم سال نفس‌گیر است. در تابستان نمی‌توان بیش از چند دقیقه در خیابان‌های شهر تردد کرد و باید هرچه سریع‌تر خود را به محیطی خنک رساند. از این رو اگر به هیچ وجه، حتی برای چند دقیقه تحمل گرما را ندارید سفر به دبی در بهار و تابستان را فراموش کنید و فقط در اواخر پاییز یا زمستان به این مکان بروید. در این دوره هوا بسیار متعادل و مطبوع است و می‌توان مدت زیادی را در خیابان‌های شهر به گشت‌وگزار پرداخت.

3. سفری اقتصادی و لوکس

رفتن به دبی یکی از سفرهای لوکس و جذاب است اما قیمت آن برپایه دلار بوده و همین مسئله گاهی سد راه مسافران می‌شود. اگر علاقه‌مندید این شهر و امکانات آن را ببینید و در عین حال اقتصادی خرج کنید بهترین زمان برای سفر، اواخر بهار و اوایل تابستان خواهد بود.

برای رزرو تورهای دبی و همچنین رزرو تور دبی از اصفهان یا شیراز یا تهران کافی است به سایت آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان مراجعه کرده و از تخفیفات جداگانه‌ای که آژانس در نظر گرفته استفاده کنید. به این ترتیب سفرتان بی‌نهایت اقتصادی خواهد بود و می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را نیز خریداری کنید.

بهترین فصل برای سفر به دبی

4. دیدار از برج خلیفه و سایر آسمانخراشها

گفتیم که در فصل زمستان برای بازدید از مراکز خرید و مکان‌های دیدنی شهر زمان زیادی را باید در صف انتظار بمانید اما در دوره‌های زمانی دیگر لازم به صرف این مدت زمان نیست و خیلی راحت می‌توانید از مناطق مدرن شهر دیدن کنید. بنابراین اگر به معماری پیشرفته شهر علاقه‌مندید و حضور در برج خلیفه را در اولویت‌های سفرتان قرار داده‌اید پیشنهاد می‌کنیم فصل تابستان را برای رزرو تور دبی انتخاب کنید.

5. حضور در کنسرتهای مشهور

در دبی کنسرت‌هایی بسیار عالی با حضور خواننده‌های مشهور سراسر دنیا برگزار می‌شود و انگیزه بسیاری از مسافران از رفتن به دبی، رفتن به این کنسرت‌ها است. اما معمولا خواننده‌ها در ایام خاصی از سال کنسرت‌هایشان را برگزار می‌کنند که این زمان از اواسط پاییز آغاز شده و تا اوایل فروردین به اتمام می‌رسد.

6. دیدن تکنولوژی دبی

پیشرفت دبی در چند سال اخیر به حدی بوده که توریست‌های زیادی برای مشاهده تکنولوژی کنونی آن به این شهر سفر کرده‌اند. بسیاری از افراد پس از دیدار از این سرزمین عجایب این جمله را می‌گویند که دبی یک فضایی متفاوت و به‌نوعی دنیایی دیگر بوده است! این اصطلاح را فقط ما ایرانی‌ها نمی‌گوییم بلکه توریست‌های ساکن کشورهای پیشرفته نیز آن را به زبان می‌آورند.

اگر قصد دیدار از این شهر متفاوت، اتومبیل‌های لوکس و برج‌های منحصربه‌فرد آن را دارید می‌توانید در هر زمان از سال تور دبی را رزرو کنید و از این تلفیق علم و زیبایی و ثروت لذت ببرید.

7. استفاده از تمامی تفریحات دبی

اگر می‌خواهید در فستیوال‌های متنوع شرکت کنید و از تمام تفریحات موجود در این شهر بهره‌ببرید پیشنهاد اول ما این است که حتما تور 7دبی شب و 8 روز را رزرو کنید تا فرصت کافی داشته باشید و دومین پیشنهاد ما انتخاب فصل زمستان برای رفتن به این سفر است.

جمعبندی

با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد بهترین زمان سفر به دبی بستگی به هدف شما از رفتن به این شهر دارد. برای عده‌ای بهترین زمان سفر زمستان (خنک و پر از فستیوال) است و برای عده‌ای دیگر تابستان (مقرون‌به‌صرفه و خلوت). آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان می‌تواند بهترین و آسان‌ترین شرایط را برای سفر شما به دبی فراهم کند.

این آژانس به فراخور هدف شما از سفر به دبی پیشنهادات مطلوب با قیمت‌های مناسب را ارائه می‌کند. چه سفری لوکس بخواهید چه اقتصادی شرایط آن با کمک این آژانس فراهم است. چه شیراز باشید چه اصفهان و چه تهران باز هم محدودیتی نخواهید داشت و می‌توانید تور دبی دلخواهتان را از میان گزینه‌های موجود در سایت این آژانس انتخاب کنید و سفر دلچسبی را تجربه کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید