معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

زیارت امام رضا(ع) به عنوان اولین انگیزه عاشقان این حضرت برای سفر به مشهد است. با این حال زائران و مسافران به ویژه جوانان، به دنبال مراکز تفریحی و گردشگری دیگری در این شهر هستند تا بتوانند در کنار زیارت، لذت بیشتری را در سفر تجربه کنند. جالب است بدانید نه تنها تعداد زیادی از مسافران نسبت به این مراکز تفریحی در مشهد اطلاعی ندارند، بلکه خیلی از گردشگران تخفیف های مربوط به این مراکز را نیز نمی دانند. با معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف، علاوه بر آگاهی نسبت به آنها، می توانید با مراجعه به سایت های مربوطه از تخفیف آنها نیز استفاده کنید.

همچنین اگر هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب کرده اید، می توانید برای استفاده از مراکز تفریحی مشهد از تخفیف مخصوص مسافران مستقر در هتل بهره ببرید. این امکان با هدف رضایت بیشتر مسافران در بسیاری از هتل های با کیفیت مشهد وجود دارد. برای نمونه شما می توانید تخفیف ویژه برای پارک های آبی مشهد را در بهترین هتل در مشهد قصر طلایی یا هتل الماس 2 یا دیگر هتل های پرطرفدار و با کیفیت مشهد ببینید و از آن استفاده کنید. باید به این نکته نیز توجه کنید که بسیاری از هتل های 5ستاره دارای امکاناتی مانند استخر و جکوزی و سالن ماساژ یا… هستند که مسافران می توانند در طول سفر خود به شهر مشهد از آنها استفاده کنند.

معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف ویژه

مراکز تفریحی زیادی در مشهد وجود دارد که برای مسافران انتخاب مناسبی هستند. در ادامه به بعضی از این مراکز اشاره می شود.

مجموعه های آبی جذاب و پرهیجان در مشهد

شهر مشهد دارای پارک های آبی متعددی است که طرفداران بسیاری دارد. احتمالا برای تان جذاب باشد که یک روز گرم تابستان را همراه همسفرهای خود به تفریح در یکی از مجموعه های آبی مانند سرزمین موج های آبی بگذرانید و هیجان و لذت را همزمان در این مرکز تجربه کنید.

سرزمین موج های آبی

اولین پارک استاندارد در ایران مجهز به دو پارک آبی مجزا برای بانوان و آقایان، دارای امکانات متنوعی مانند انواع سرسره های سرعتی، پیچشی و موج چاله فضایی و… می باشد که برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند. اگر خانوادگی به مشهد سفر کرده اید و به تفریحات پرهیجان علاقه مند هستید، می توانید برای رفتن به سرزمین موج های آبی که در خیابان اندیشه مشهد واقع شده است، برنامه ریزی کنید. بلیط با تخفیف این مرکز را می توانید از سایت های تخفیف دار یا باجه های روزنامه فروشی در سطح شهر تهیه کنید.

پارک آبی ایرانیان

یکی دیگر از پارک های آبی در مشهد، پارک آبی ایرانیان است که در قاسم آباد مشهد واقع شده است. این پارک دارای انواع سرسره های پیچی، رنگین کمان، سرعتی و آهسته می باشد و همچنین مجهز به چاله فضایی، رودخانه خروشان و… است. در این پارک استفاده برای آقایان در روزهای زوج و برای خانم ها در روز های فرد امکان پذیر است.

سرزمین موج های خروشان

این پارک آبی یکی از بزرگترین مجموعه های آبی سرپوشیده در کشور با وسعت 60 هزار مترمربع می باشد که در ابتدای جاده شاندیز واقع شده است. سرزمین موج های خروشان دارای بیش از 63 سرسره مدرن و هیجان انگیز است. شک نکنید که یک روز پر هیجان و شاد را می توانید در این مجموعه آبی تجربه کنید.

مراکز تفریحی بازی و ورزش های گروهی

خوشبختانه در شهر مشهد مجموعه هایی را وجود دارد که امکان بازی های گروهی را برای شما فراهم می کند. بازی های گروهی، فرصت بسیار مناسبی برای خلق شادی است. معمولا در خانواده ها به علت مشغله های روزمره زندگی، فرصت کمتری پیش می آید که همه افراد درکنار یکدیگر وقت خود را صرف یک بازی هیجان انگیز گروهی کنند. سفر به مشهد و حضور در این مراکز یا تخفیف های مناسب می تواند برای شما این تجربه لذت بخش را فراهم کند. در ادامه به معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف می پردازیم. مطمئن باشید با رفتن به این مراکز، اوقات بهتری را در سفر می توانید تجربه کنید.

مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

یکی از مراکز تفریحی لوکس مشهد که به مرکز خرید، سالن های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد های مجهز می باشد، مجتمع کوهسر است. این مجتمع در خیابان هاشمیه مشهد واقع شده است. شما می توانید به همراه دوستان و اعضای خانواده برای انجام بازی های گروهی مانند لیزرتگ، اتاق فرار، تنیس و پینت بال به این مرکز مراجعه کنید. مجموعه کوهسر به بام مشهد نیز معروف است، منظره بسیار زیبایی را از شهر مشهد در ذهن شما به یادگار می گذارد. شب آرامی را تصور کنید که به همراه عزیزان تان در کافی شاپ یا رستوران این مرکز نشسته اید و سکوت شب شهری بزرگ را از بام آن تجربه می کنید. از مراکز تفریحی و ورزشی این مرکز با تخفیف می توانید بهره ببرید.

مجتمع الماس شرق مشهد

الماس شرق یک مجتمع تجاری- تفریحی در مشهد است که بین شهروندان مشهدی و مسافران و زائران طرفداران زیادی دارد. شما می توانید برای خرید سوغاتی به این مرکز مراجعه کنید، در حالی که کودکان شما در شهربازی مخصوص کودکان به نام سرزمین عجایب الماس شرق مشهد، در طبقه بالای این مجتمع بازی کنند و شاد باشند. در این مجتمع برای سلایق مختلف، امکانات تفریحی مختلفی مانند سینما 5 بعدی یا شهربازی بزرگسالان و مرکز خرید وجود دارد.

مراکز تفریحی برای کودکان در مشهد

قطعا یکی از مهمترین اهداف سفر برای والدین، ایجاد فرصت های شاد و سرگرم کننده برای کودکان است. ممکن است تفریحات بزرگسالان برای کودکان جذاب نباشد. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر به مشهد سفر می کنید، با بردن فرزندان تان به مراکز تفریحی مخصوص کودکان، آنها را شاد کنید.

شهر مشاغل مشهد

اگر بخواهید فرزند شما یک فضای منحصر به فرد را در مشهد تجربه کند، شهر مشاغل کارالند را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهر در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ گلشن واقع در بولوار هفت تیر مشهد است که 21 شغل مختلف را در شرایط نزدیک به واقعیت برای کودکان فراهم می کند. مطمئن باشید کودک شما، از اینکه بتواند شغل مورد علاقه خود را بازی کند، بسیار خوشحال می شود. آموزش در حین تفریح و یادگیری مهارت ها از اهداف این شهر است.

تجربه هیجان انگیز با هلیوم پارک مشهد

اگر کودک شما به بازی های هیجان انگیز پرشی علاقه زیاد دارد، این پارک می تواند آنها را بسیار خوشحال کند و سفر را برایشان جذاب تر کند. ترامپولین یا هلیوم پارک در برج مروارید واقع در منطقه گوهرشاد مشهد قرار دارد و بازی های موجود در این پارک، برای گروه های سنی مختلف از خردسالان تا بزرگسالان مناسب است. از این رو می توانید همراه کودک خود در این پارک حضور داشته باشید و تجربه خاصی را ثبت کنید. فضای بازی برای آقایان و خانم ها جداست . صخره نوردی، والیبال، بسکتبال، نینجاکورد، فری جامپینگ و ژیمناستیک و انواع بازی های دیجیتال در این پارک وجود دارد تا فرصتی مناسب را برای شما ایجاد کند.

  پارک علمی پروفسور بازیما

اگر بخواهیم به معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف برای کودکان نام ببریم، پارک علمی پروفسور بازیما یکی از این مراکز است. اگر دوست دارید از سنین پایین فرزند خود را با مسائل علمی آشنا کنید، این پارک این فرصت را به شما می دهد تا به کمک بازی سه موضوع زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و نجوم را به کودکان نشان دهد و بازی کند. این پارک در مجتع وصال واقع در بلوار خیام شمالی است.

سخن آخر

مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان بهترین جاذبه گردشگری، دارای مراکز تفریحی و سرگرمی دیگری نیز است که نظر بسیاری از مسافران را جذب می کند. بهترین هتل در مشهد قصر طلایی یا هتل الماس 2 و دیگر هتل های چند ستاره در مشهد، علاوه بر ایجاد امکانات رفاهی برای مسافران در داخل هتل، تخفیف های مربوط به مراکز تفریحی را در اختیار مسافران قرار می دهند.

با معرفی مراکز تفریحی مشهد با تخفیف های موجود آنها، به راحتی می توانید قبل از سفر با تهیه مجازی بلیت این مراکز، برنامه ریزی دقیق تری را برای سفر به مشهد داشته باشید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید