مهمترین سوالات متداول هنگام رزرو هتل های بوشهر

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

فهرست نمایش

قبل از سفر به شهر بوشهر باید برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام داد تا سفری خاطره‌انگیز و خوش را تجربه کرد. یکی از برنامه‌ریزی‌های قبل از سفر رزرو هتل های بوشهر است. گاهی پروسه رزرو آنلاین هتل، برای گردشگران و مسافران سوالاتی را به‌وجود می‌آورد که پاسخ به آنها مراحل رزرو هتل را آسان‌تر می‌کند. در ادامه به بررسی برخی از سوالات مربوط به رزرو آنلاین هتل‌های بوشهر می‌پردازیم.

رزرو آنلاین هتل‌های بوشهر چه مزیتی دارد؟

از مزیت‌های رزرو آنلاین راحتی، سرعت بالا، هزینه‌های کمتر و همچنین برای رزرو نیازی نیست که از منزل یا محل کار خود خارج شوید و تنها با در اختیار داشتن کامپیوتر، تبلت و یا گوشی هوشمند که متصل به اینترنت است می‌توانید هتل خود را در شهر بوشهر رزرو کرد.

برای رزرو هتل‌ های بوشهر به چه سایت‌هایی می‌توان اعتماد کرد؟

  • سایت‌هایی که دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند.
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند یعنی از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت به‌عنوان یک سایت قابل اعتماد ثبت شده باشد.
  • گستردگی خدمات و همکاری با بهترین و معروف‌ترین هتل‌های کشور
  • سایت موردنظر در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایران به ثبت رسیده باشد و برای وزارت ارشاد اسلامی کشور قابل اعتماد باشد.
  • سابقه طولانی فعالیت درزمینه رزرو هتل و جلب اعتماد مسافران
  • اطلاعات مربوط به هتل‌ها کاملا به‌روز باشد که با یک جستجوی ساده در سایت، از به‌روز بودن اطلاعات آن آگاه می‌شوید.

چند روز قبل از سفر به بوشهر باید هتل خود را رزرو کرد؟

هتل‌ها نرخ قیمت واحدهای اقامتی خود را به صورت شش ماهه در سایت اعلام می‌کنند همچنین ظرفیت موجود هتل‌ها از یک تا دو ماه قبل مشخص می‌شود در نتیجه برای رزرو هتل های بوشهر می‌توان از یک تا دو ماه قبل از سفر اقدام کرد.

آیا هزینه رزرو آنلاین هتل‌های بوشهر از هزینه رزرو حضوری کمتر است؟

اصولاً رزرو آنلاین از طریق سامانه‌ها و آژانس‌های مسافرتی انجام می‌شود این سامانه‌ها به عنوان کمیسیون همکاری، درصدی را از هتل دریافت می‌کنند. سامانه‌ها برای جلب مشتری و بالابردن فروش خود، تخفیفاتی برای مهمانان و مشتریان خود اختصاص می‌دهند که این بخشی از درصدی است که از هتل دریافت می‌کنند که به صورت تخفیف در سامانه قرار می‌دهند به‌همین دلیل هزینه رزرو آنلاین از هزینه حضوری هتل کمتر خواهد بود.

چگونه هتل خود را در بوشهر رزرو کنیم؟

هنگامی‌که تاریخ سفر‌تان به بوشهر کاملا مشخص شد برای رزرو هتل های بوشهر به سامانه‌های رزرو هتل مراجعه کرده و باوارد کردن شهر بوشهر ،تاریخ ورود و مدت اقامت، هتل مورد نظر خود را از بین هتل‌های بوشهر انتخاب کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی خود و انتخاب نوع واحد اقامتی و تعداد نفرات، به‌راحتی و در اسرع وقت، هتل خود را رزرو خواهید کرد.

تفاوت نرخ‌ هتل‌ها در بازه‌های زمانی گوناگون به چه صورت است؟

در بعضی از زمان‌ها مثل مناسبت‌های خاص یا فصل‌های مناسب سفر، گردشگران و مسافران بیشتری به یک شهر سفر می‌کنند. به همین خاطر هتل در صد تخفیف و کمسیون خود را کم کرده که این باعث ایجاد اختلاف نرخ در زمان‌های مختلف می‌شود.

هزینه‌های مشخص شده برای هر اتاق، مربوط به چند نفر است؟

قیمت و نرخ واحدهای اقامتی در شهر بوشهر بر اساس تعداد نفرات و نوع اتاق و همین‌طور افراد مازادی که امکان اقامت در اتاق را دارند مشخص می‌شود برای نمونه اگر یک نفر هستید اما اتاق دونفره را انتخاب کردید باید هزینه دو نفر را پرداخت کنید.

آیا از یک اتاق امکان استفاده نفرات بیشتر وجود دارد؟

بعضی از واحدهای اقامتی هتل‌ها، امکان افزایش ظرفیت یک تا دو نفر را دارند اما برای هر نفر اضافه باید هزینه‌ای جدا پرداخت شود و اینکه برای این افراد کاناپه‌های تختخواب‌شو به جای تخت استفاده می‌شود.

پس از پرداخت آنلاین هزینه‌های هتل آیا در هتل بوشهر هم باید هزینه‌ای پرداخت کرد؟

بعد از رزرو هتل های بوشهر به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی هزینه رزرو، دیگر نیاز به پرداخت هزینه اضافی در هتل نیست اما اگر در مدت اقامت خود از خدمات و امکانات جانبی هتل استفاده کنید باید هزینه آنها را به صورت جداگانه به هتل پرداخت نمائید مثل کافی‌شاپ، مینی‌بار، رستوران، خشک‌شویی، استخر و…

با چه کارت‌هایی می‌توان پرداخت رزرو هتل را انجام داد؟

برای پرداخت آنلاین رزرو هتل از تمام کارت‌های عضو شتاب که رمز دوم یا رمز پویا دارند می‌توان استفاده کرد. کارت بانک‌های ملت، ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و..

اگر هزینه رزرو هتل پرداخت نشود، رزرو اتاق انجام می‌شود؟

اگر مراحل رزرو هتل را به‌طور کامل انجام دادید اما هزینه‌ی آن را پرداخت نکنید پس از مدت‌زمان کوتاهی رزرو اتاق شما باطل خواهد شد.

پس از رزرو هتل و پرداخت اینترنتی وجه آیا رسیدی داده می‌شود؟

بعد از نهایی کردن رزرو و پرداخت هزینه برای دریافت رسید به سامانه رزرو کننده رجوع کنید و برگه تاییده رزرو هتل را که واچر نام دارد دریافت و در تاریخ مشخص شده به هتل رفته و از سفر خود در بوشهر لذت ببرید.

چگونه می‌توان رزرو هتل های بوشهر را کنسل کرد؟

اگر پس از رزرو هتل، سفر شما کنسل شد و یا به هر دلیلی درخواست کنسل کردن رزرو هتل را دارید. باید طبق قوانین کنسلی هتل رزرو شده عمل کرد زیرا شرایط کنسلی هتل‌ها با هم متفاوت است. در قدم اول باید قبل از رزرو، شرایط رزرو و کنسلی هتل‌ها را به خوبی مطالعه کنید. هر هتل شرایط و ضوابط مربوط به خود را دارد و ممکن است غیر قابل کنسل شدن باشد. هتل‌های چارتر یا هتل‌های شهرهای توریستی در تعطیلات نوروز و ایام مناسبتی، غیرقابل استرداد هستند.

هزینه رزرو هتل های بوشهر براساس تعداد شب‌های اقامت محاسبه می‌شود یا بر حسب تعداد افراد؟

براساس تعداد شب‌های اقامت در هتل محاسبه می‌شود.

آیا می‌توان برای رزرو هتل، درصدی از مبلغ را پرداخت و مابقی را در هتل بوشهر تسویه کرد؟

با ارائه تخفیفات ویژه توسط سامانه‌ رزرو آنلاین هتل‌های بوشهر در جهت افزایش رضایت مشتریان و مسافران برای رزرو هتل، باید کل هزینه اتاق تسویه شود.

هزینه رزرو هتل های بوشهر تا چه ‌زمانی تغییر نمی‌کند؟

اصولا هزینه هتل‌ها تا پایان سال تغییر نمی‌کند. اما تخفیفات اعلام شده باعث تغییر هزینه هتل می‌شود.

برای یک درخواست ویژه مثل رزرو اتاقی رو به دریا، چطور باید آن را ثبت کرد؟

در مرحله ثبت رزرو اتاق، در قسمت توضیحات، درخواست موردنظر خود را ثبت کنید. چنانچه هتل، درخواست شما را تائید کرد، این درخواست در برگه تاییدیه (واچر) شما ثبت می‌شود. اما اگر درخواست شما، در تأییدیه ذکر نشد می‌توانید به صورت تلفنی از خدمات پشتیبانی، موضوع درخواست خود را پیگیری نمائید.

با یک‌بار رزرو می‌توان چند اتاق را باهم رزرو کرد؟

بله در یک مرحله می‌توانید چند اتاق را باهم رزرو کنید.

امکان رزرو اتاق برای افراد دیگر وجود دارد؟

شما می‌توانید برای افراد دیگر نیز اتاق رزرو کنید اما باید در قسمت نام مسافر، مشخصات مسافر اصلی وارد شود.

بعد از رزرو هتل های بوشهر امکان تغییر مدت اقامت وجود دارد؟

بله از طریق تماس با کارشناسان فروش می‌توان مدت اقامت خود را کم یا زیاد کرد.

برای ورود به هتل چه مدارکی باید همراه داشته باشیم؟

تمام افراد باید کارت‌ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند و ارائه مدرک محرمیت برای زوج‌ها الزامی است. افراد غیر ایرانی‌ نیز باید پاسپورت خود را ارائه دهند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید