چگونه بلیط قطار قم به مشهد را تهیه کنیم؟

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

اگر قصد سفر با قطار را داشته باشید، حتما به خوبی می‌دانید که قطارهای بسیار مختلف و متنوعی برای سفر شما از یک شهر به شهر دیگر وجود دارد. قم یکی از آن شهرهایی است که متاسفانه به دلیل نداشتن فرودگاه، لازم است تا با وسایل حمل و نقل دیگری به آن سفر کرد. یکی از محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل از شهر قم به دیگر شهرها، قطارهای مختلف و متعددی است که از این شهر عبور می‌کند. قطار قم، این شهر را به شهرهای بسیاری متصل می‌کند. مشهد یکی از این شهرها بوده که هرسال مسافرین بسیاری را از شهر زیارتی قم به خود می‌پذیرد. در شهر مشهد، شما دیدنی‌های بسیاری برای تفریح و سفر خواهید داشت. دیدنی‌هایی بسیار جذاب که سفری هیجان انگیز را برای شما رقم خواهند زد. در ادامه با بررسی چگونگی خرید بلیط قطار قم به مشهد و بررسی انواع مختلف بلیط و شرکت‌های موجود در این مسیر، شما را در داشتن انتخابی بهتر برای یک سفر راحت و مناسب همراهی خواهیم کرد. امید است به این وسیله بتوانید خاطره جذابی را برای خود به یادگار ببرید.

بررسی مسیر حرکت قطار قم به مشهد برای سفر

مسیر قطار قم به مشهد، مسیری است که چیزی در حدود 13 تا 14 ساعت طول خواهد کشید. به وسیله قطار در این مسیر، می‌توانید به جای رانندگی تایم طولانی خواب شب خود را به قطار بیاورید. بسیاری از قطارهای قم به سمت مشهد، در تایم شبانه حرکت می‌کنند. به این وسیله مسافرین می‌توانند تایم زیادی را به خواب بگذرانند و استراحت مفیدی را داشته باشند. مسیری که قطار قم به سمت مشهد طی می‌کند، شبیه به مسیر تهران به مشهد بوده و تفاوت‌های اندکی را دارد.

این قطار از مسیر قم به سمت تهران حرکت کرده  و پس از آن به سمت شهرهای سمنان و دامغان می‌رود. در ادامه نیز قطار قم به مشهد، از شهرهای شاهرود و نیشابور خواهد گذشت تا در نهایت به شهر مشهد برسد.

اتصال دو شهر زیارتی دیدنی با قطارهای فدک

زمانی که از شهر قم تصمیم به دیدن شهر مشهد و زیارت می‌گیرید، از شهری زیارتی در ایران به شهر زیارتی دیگری سفر خواهید کرد. با این حال، باید بدانید که مشهد و قم با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری را دارند. آب و هوای رایج در شهر مشهد، معتدل‌تر از آب و هوای خشک و گرم رایج بر رقم بوده و روزهایی خنک‌تر دارد. ضمن اینکه شهر مشهد، شهری بزرگتر از قم است که گردشگران بسیاری را به خود می‌کشاند. در این شهر، علاوه بر مکان‌های زیارتی مانند حرم مطهر و مسجد گوهرشاد، مکان‌های تاریخی و تفریحی دیگری نیز وجود دارند. از انواع خانه‌های تاریخی مانند خانه توکلی و خانه داروغه و خانه ملک گرفته تا ییلاقات مشهد مانند طرقبه و شاندیز بسیار جذاب و دیدنی هستند. ضمن اینکه آرامگاه‌هایی تاریخی مانند آرامگاه فردوسی و آرامگاه نادرشاه نیز در مشهد وجود دارد. موزه‌های مختلف مانند موزه مردم شناسی و موزه حرم مطهر بخش دیگری از آثار تاریخی این شهر هستند که برای علاقه مندان به تاریخ، جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، گردش در مناطق و خیابان‌های تاریخی و قدیمی اطراف حرم را در مشهد از دست ندهید.

امکانات و خدمات ارائه شده در قطارهای فدک

اگر به فکر خرید بلیط قطار قم به مشهد از شرکت قطارهای پنج ستاره فدک هستید، باید بدانید که شما با استفاده از خرید این قطار، امکانات بسیاری را برای استفاده در طول سفر در اختیار خواهید داشت. شرکت خصوصی فدک با ارائه بهترین امکانات و خدمات ممکن در طی سفر، برای شما یک سفر بسیار هیجان انگیز را رقم می‌زند. در این شرکت، قطارهای با سرعت بالا و تندرو در حدود 200 کیلومتر وجود دارند که می‌تواند سفر شما را به یک سفر سریع تر تبدیل سازد.

علاوه بر این‌ها، قطارهای فدک امکانات بسیار مناسبی را برای پذیرایی از شما در طول سفر ارائه خواهد کرد. شما به وسیله قطارهای فدک می‌توانید انواع مختلف غذاهای ایرانی یا فرنگی را برای صرف وعده غذایی خود سفارش دهید و بهترین کیفیت ممکن را برای تغذیه خود انتخاب کنید. در کنار تغذیه مناسب و باکیفیت بالا، قطارهای فدک امکانات و خدمات رفاهی مناسبی نیز به همراه دارند. از کوپه‌هایی بزرگ و راحت برای استراحت گرفته تا تخت‌های بسیار استاندارد و باکیفیت که به شما کمک می‌کند تا بتوانید استراحت خوبی را در حین سفر داشته باشید. علاوه بر تمامی این موارد، قطارهای فدک خدمات مهمانداری بسیار جذابی دارند. مهمانداران این قطارها در طی دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزش دیده‌اند تا بتوانند در حین سفر همراه شما باشند و نیازهای شما را برآورده نمایند.

انواع کلاس های خدماتی قطارهای 5 ستاره فدک

برای انتخاب بلیط قطار قم به مشهد، قطارهای فدک چهار کلاس خدماتیرا پیش روی مسافرین عزیز قرار داده است. این شرکت مسافرتی، قطارهای خود را براساس امکانات و خدمات و در نتیجه قیمت، دسته بندی کرده تا مخاطبان بتوانند در زمان خرید بلیط قطار، براساس نیازی که دارند، کلاس خدماتی مورد نظر خود را انتخاب کنند. به این وسیله قطارهای فدک انتخابی متنوع هستند که شما می‌توانید براساس سفر مورد نظر برای خود رقم بزنید. چهار کلاس خدماتیس قطارهای فدک موجود برای سفر از قم به مشهد عبارت است از:

  1. قطارهای 5 ستاره فدک بدر کلاس عصرانه
  2. قطارهای 5 ستاره اکونومی فدک
  3. قطارهای 5 ستاره بیزینس فدک
  4. قطارهای 5 ستاره ویژه فدک

قطارهای فدک؛ انتخابی برای قطار قم به مشهد

اگر قصد سفر از قم به مشهد را دارید و انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر شما، قطار است، باید بدانید که قطارهای فدک در این مسیر بهترین امکانات ممکن را به مسافرین ارائه می‌کنند. وجود امکاناتی هیجان انگیز و مختلف به مسافرین در طی سفر، می‌تواند عاملی باشد که بلیط قطار قم به مشهد به سرعت تمام شده و به راحتی در دسترس نخواهد بود. از همین رو در صورتی که قصد سفر از قم به مشهد را دارید، بهتر است تهیه بلیط قطار خود را پیش از موعد انجام داده و گزینه مورد نظر خود را سریع‌تر خریداری کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید