بنر هدر

بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت در سال 2023

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

کشور پرتغال به دلیل داشتن جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیار متنوع و منحصربه‌فرد همواره بهترین و رویایی‌ترین نقطه در جهان برای شروع زندگی مدرن و متمدنانه است. این کشور همواره به دلیل رشد و توسعه اقتصادی چشمگیر خود یکی از بهترین و قدرتمندترین کشورهای اروپایی است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مهاجرت به کشور پرتغال تجربه زندگی مدرن و سرشار از امکانات پیشرفته در کنار هزینه‌های پایین زندگی است. سالانه خیل عظیمی از افراد از کشورهای مختلف آسیایی به کشور پرتغال مهاجرت می‌کنند. اگر شما هم قصد زندگی در این کشور را دارید بهتر است قبل از هر کاری با بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت اطلاعات کافی را جمع‌آوری کنید.

بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت در سال 2023

بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت

لیسبون قلب تپنده کشور پرتغال

شهر لیسبون پایتخت پرتغال یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین شهرهای این کشور است. در جای‌جای این شهر فرهنگ‌های مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند تا شما با مهاجرت به یک شهر از این کشور با تمامی فرهنگ‌های آن آشنا شوید.

علت اینکه این شهر را قلب تپنده کشور پرتغال نامیده‌اند، وجود جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار متنوع، آب و هوای معتدل و مطلوب، فرهنگ شهرنشینی بالای مردم و مواردی از این قبیل هستند، به همین جهت شهر لیسبون یکی از بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این شهر توانایی صحبت کردن بسیاری از مردم آن به زبان انگلیسی است، حتی کادرهای درمان و پزشکان متخصص نیز به زبان انگلیسی مسلط هستند.

پورتو یکی از بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت و تجربه زندگی آرام و لذت بخش

یکی دیگر از بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت شهر پورتو است. وجود رودخانه دورو بر زیبایی‌های بی‌شمار و چشم‌نواز این شهر افزوده و باعث جلب توجه بسیاری از توریست‌ها و گردشگرها شده است. این شهر حدود سه ساعت با پایتخت پرتغال یعنی شهر لیسبون فاصله دارد. شهر پورتو نسبت به مساحت و گستردگی خود جمعیت کمتری دارد.

قدمت این شهر بیش از 300 سال بوده و به همین دلیل فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارد، مردم این شهر بسیار خون گرم و صمیم هستند، تمامی این موارد باعث می‌شوند تا شهر پورتو یکی از برترین شهرها در بین تمامی شهرهای قاره اروپا به محسوب شود.

زینه‌های زندگی هر فرد در این شهر نسبت به شهر لیسبون کمتر بوده و به صورت میانگین در هر ماه حدود 1283 یورو است. از دیگر نقاط مثبت پورتو می‌توان به سیستم خدمات درمانی عالی و مدرن، سیستم آموزشی اصولی و باکیفیت و همچنین امنیت بالا اشاره کرد.

بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت در سال 2023

پورتو از بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت

شهر براگا سومین شهر برتر پرتغال

شهر براگا از قدیمی‌ترین شهرهای کشور پرتغال است، به همین دلیل فرهنگ بسیار غنی دارد. از جاذبه‌های توریستی و زیبایی‌های منحصربه‌فرد این شهر می‌توان به وجود کلیساهایی با قدمت چند صد ساله و آثار باستانی مختلف اشاره کرد. این شهر دقیقا در مرکز بسیاری از منابع طبیعی زیبا و طبیعتی بکر قرار گرفته و به همین دلیل یکی از بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت و همچنین گشت و گذار است.

بهترین راه برای مهاجرت به بهترین شهرهای پرتغال

یکی از بهترین راهکارها برای زندگی در بهترین شهرهای پرتغال خرید ملک در پرتغال است. در حقیقت این کشور به دلیل فرهنگ غنی، اقتصاد قوی و حمایت بسیار زیاد از مهاجرین همواره یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری و خرید ملک است.

بسیاری از املاک موجود در برخی مناطق شهرهای برتر این کشور بسیار ارزنده و آینده‌دار بوده و بهترین فرصت برای سرمایه گذاری پرسود و بلند مدت هستند. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور از طریق خرید ملک دارید بهتر است با یک شرکت سرمایه گذاری بین‌المللی معتبر همچون آلتین رویا مشورت و هم فکری کنید.

آلتین رویا با بیش از دو دهه سابقه درخشان و موفق در زمینه خرید و فروش املاک می‌تواند شما را از فرصت‌های طلایی سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال بهره‌مند کند.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین شهرهای پرتغال برای مهاجرت در سال 2023»

  1. با سلام و سپاس. بهترین شهر که امکان خرید ملک ۲۸۰ هزار یورویی رو داشته باشه، از نظر دانشگاه و شرایط کاری ، کدام شهر پرتغال هست؟ با شرایط اداره مهاجرت پرتغال در سال ۲۲۰۳

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید