استرالیا معروف به چه کشوری است؟

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

بسیاری از کسانی که قصد سفر به استرالیا را دارند این سوال را خواهند داشت که کشور استرالیا معروف به چه کشوری است؟ مسلما هر یک از کشورهایی که در جهان وجود دارند دارای ویژگی های منحصر بفرد خود می باشند. این ویژگی ها باعث می شوند که آن کشور به داشتن آن ویژگی ها در جهان معروف شود.

استرالیا معروف به چه کشوری است؟

این قضیه در مورد کشور استرالیا مقداری فرق می کند. زیرا این کشور به اندازه ای متمایز از سایر کشورهاست که می توان همه چیز آن را خاص و فوق العاده دانست. قل از آن که با تور استرالیا به این کشور سفر کنید باید بدانید که استرالیا معروف به چه کشوری است. بنابراین در ادامه این مقاله به معرفی هر چه بیشتر این کشور می پردازیم.

کشور زیبای استرالیا و نشان ملی آن

قبل از آنکه به سوال استرالیا معروف به چه کشوری است پاسخ دهیم بهتر است به معرفی اجمالی این کشور زیبا بپردازیم. کشور استرالیا در قاره اقیانوسیه واقع شده است که با هیچ کشور دیگری مرز زمینی ندارد. اطراف این کشور زیبا را اقیانوس های هند، آرام، منجمد جنوبی و خلیج های مختلف تشکیل می دهند. این کشور برای اولین بار توسط کاوشگران هلندی کشف شد اما این کشور یکی از قدیمی ترین مکان های روی زمین است. به همین دلیل پوشش گیاهی و جانوری این سرزمین بسیار متنوع می باشد.

استرالیا معروف به چه کشوری است؟

این کشور تشکیل شده از 6 ایالت اصلی است که نشان های مربوط به این ایالت ها در نشان ملی دیده می شود. در نشان ملی استرالیا می توان به راحتی به این موضوع پی برد که استرالیا معروف به چه کشوری است. زیرا در این نشان حیواناتی مانند کانگورو و شترمرغ به چشم می خورند که حیوانات بومی این منطقه هستند. اگر قصد سفر به استرالیا را دارید تور استرالیا می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مکان های طبیعی بسیار خاص در کشور استرالیا

اولین پاسخی که می توانیم به سوال کشور استرالیا معروف به چه کشوری است بدهیم، طبیعت بسیار زیبا و خاص این کشور می باشد. اکثر گردشگران در سراسر جهان با استفاده از تور استرالیا به این کشور سفر می کنند. اگر از آن ها بپرسید دلیل سفر شما چیست مسلما به مکان های طبیعی این کشور اشاره خواهند کرد. سواحل نقره ای بسیار زیبا، شن های سفید، طبیعت سرسبز و آبشارهای مرتفع و زیبا از خصوصیات طبیعی این کشور می باشند.

جزیره معلق، صخره اولورو، آبشارهای میچل، دریاچه مکنزی، دریاچه صورتی هیلیر، ساحل وایت هیون، دیواره مرجانی و … از مکان های طبیعی این کشور هستند. دیدن از این مکان ها آرزوی هر گردشگری می باشد که به طبیعت و مناظر آن علاقه فراوانی دارد. با استفاده از تور استرالیا می توانید از مکان های دیدنی و طبیعی بسیار زیبای استرالیا دیدن کنید.

حیات وحش غنی یکی از دلایل معروفیت استرالیا

استرالیا معروف به چه کشوری است؟

حیواناتی مانند کانگورو، کوالا، شترمرغ و برخی دیگر از گونه های پرندگان مخصوص کشور استرالیا هستند. در این میان کانگورو معروف ترین حیوان کشور استرالیا است که تنها در این کشور نیز زندگی می کند. البته نمونه هایی از کانگورو در باغ وحش های دیگر کشورها نیز وجود دارند. با تور استرالیا می توانید از باغ وحش های بسیار زیبا و متنوع این کشور دیدن کنید و با انواع این حیوانات از نزدیک آشنا شوید.

رویایی ترین شهرهای جهان در استرالیا واقع شده اند

شهر های رویایی و بسیار زیبا یکی دیگر از پاسخ های مربوط به سوال استرالیا معروف به چه کشوری است می باشد. شهرهای استرالیا جزء پیشرفته ترین و زیباترین شهرهای جهان هستند. شب های این شهرها بسیار زیبا بوده و پویاتر از روزهای آن است. کافه رستوران های بسیار زیبا و مکان های تفریحی موجود در این شهر ها سفر بسیار خوبی را برای گردشگران رقم خواهند زد. با تور استرالیا می توانید به معروف ترین شهرهای استرالیا سفر کنید و آنان را از نزدیک ببینید.

شهر های سیدنی، ملبورن، کانبرا و داروین از زیباترین شهرهای استرالیا هستند. در این میان شهر سیدنی از بقیه شهرها بزرگ تر و زیباتر می باشد. در واقع سیدنی را بهشت گردشگرانی می دانند که با تور استرالیا به این کشور سفر می کنند.

مکان های دیدنی بسیار معروف در کشور استرالیا

ساختمان اپرای سیدنی یکی از این مکان ها است که گردشگران محال است دیدن از آن را از دست بدهند. این سالن اپرا توسط مهندس دانمارکی طراحی و ساخته شده است. معماری خاص این ساختمان و نزدیک بودن آن به آب باعث شده که مانند نیلوفری روی آب به نظر برسد. با سفر به استرالیا می توانید از سالن اپرای سیدنی دیدن کنید.

یکی دیگر از مکان های دیدنی که باز هم در لیست پرطرفدارترین مکان های استرالیا قرار دارد پل بندرگاه سیدنی است. این پل بسیار مرتفع بوده و محل عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده است. می توانید روی این پل قدم زده و از بالا نظاره گر شهر زیبای سیدنی باشید.

غذاها و خوردنی های بسیار لذیذ را تنها در استرالیا امتحان کنید

مگر می شود در پاسخ به سوال استرالیا معروف به چه کشوری است غذاها و دسرهای معروف این کشور را نادیده گرفت؟ استرالیا از آن کشورهایی است که سالانه فستیوال ها و جشنواره های زیادی مربوط به غذا و آشپزی در آن برگزار می شود. مردم این کشور عاشق آشپزی کردن و خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه هستند. با توجه به موقعیت جغرافیایی، غذاهای دریایی این کشور طرفداران زیادی دارند. با تور استرالیا می توانید به این کشور سفر کرده و از غذاهای متنوع و خوشمزه آن ها بچشید. یکی از معروف ترین این غذاها پای گوشت می باشد.

مقاله مرتبط : بهترین کافه های استرالیا

به موزه ها و گالری های هنری علاقه دارید؟ استرالیا بهشت شماست

استرالیا را می توان بهشت هنرمندان توصیف کرد. زیرا مردم این کشور همواره به هنر و هنرمندان بهای زیادی دادی و ارزش بسیاری برای آن ها قائل هستند. بنابراین موزه های تاریخی و گالری های هنری موجود در این کشور فوق العاده دیدنی هستند. هر ساله فستیوال های هنری زیادی در این کشور برگزار می شوند و مردم از آثار هنرمندان مختلف دیدن می کنند. اگر شما نیز علاقه مند به شرکت در فستیوال های هنری این کشور هستید می توانید از طریق تور استرالیا برای سفر به این کشور اقدام کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید