آشنایی با ضروری ترین تجهیزات سفری خودرو (10 مورد کاربردی)

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

آشنایی با ضروری ترین تجهیزات سفری خودرو (10 مورد کاربردی)

هرقدر با برنامه ریزی بهتر و تجهیزات کامل ‌تر سفر خود را آغاز کنید، کیفیت آن بالاتر خواهد رفت. بیشتر سفرها با خودروهای شخصی انجام می شوند، چراکه باعث می شود لذت بیشتری از مسیر ببرید. فرض کنید برای اجاره کلبه سوئیسی در لفور اقدام کرده اید؛ در سفر با خودرو شخصی می توانید از شهرهای بین راه مانند فیروزکوه و روستاهای اطراف آن دیدن کنید و از طبیعت لذت ببرید. چیزی که سفر شما را لذت بخش تر و راحت تر خواهد کرد، همراه داشتن تجهیزات سفری خودرو خواهد بود.

شارژر تلفن خودرو دو درگاه

در دنیای امروز، همه به طور آشکار به گوشی‌های هوشمند و تبلت های خود وابسته هستند. یکی از موارد مورد نیاز هنگام سفر، شارژر تلفن است. در طول سفر، بارها اتفاق می افتد که بخواهید بیش از یک دستگاه تلفن را شارژ کنید. به همین دلیل، خرید شارژر تلفن خودرو دو درگاه اهمیت پیدا می کند.

یخچال کوچک قابل حمل

یخچال کوچک قابل حمل

یکی از تجهیزات سفری خودرو که وجود آن برای سفرهای طولانی مدت، بسیار ضروری به نظر می رسد، یخچال قابل حملی است که به راحتی در صندوق عقب ماشین نصب شود. این یخچال، برق را از یک سوکت 12 ولت در خودرو می گیرد و می تواند به شما کمک کند نوشیدنی های خود را حتی در تابستان خنک نگه دارید.

 این وسیله برای افرادی که در مسیرهای طولانی رانندگی می کنند، بسیار ضروری به نظر می رسد.

سطل زباله خودرو

سطل زباله، از تجهیزات ضروری ماشین

در سفرهای طولانی با خودرو ممکن است زباله های زیادی انباشته شوند. از پوست میوه گرفته تا بطری ها و بسته بندی های مواد خوراکی می توانند داخل کابین خودرو را شلوغ و به هم ریخته کنند. پس چه چیزی بهتر از سطل زباله داخل ماشین؟

سطل های زباله ماشینی که یکی از مهم ترین تجهیزات سفری خودرو محسوب می شوند، در انواع مختلف وجود دارند. بعضی از آن ها ساختار ساده ای دارند و برخی دیگر دارای جیب ها و بخش های مختلفی هستند. با خرید یکی از انواع سطل های زباله درون خودرو می توانید در طول سفر، کابین خودرو را از به هم ریختگی و آلودگی دور کنید.

تشک بادی خودرو

هنگامی که با خودرو خود به سفرهای طولانی مدت می روید، شاید گاهی بخواهید مدتی را درون خودرو استراحت کنید. در این گونه مواقع، به بستر مناسب نیاز خواهید داشت. تشک بادی یکی از تجهیزات سفری خودرو است که می تواند واقعا مفید باشد؛ زیرا صندلی عقب خودرو را به یک تخت خواب مناسب تبدیل می کند.

این تشک های بادی به راحتی به صورت آنلاین در دسترس هستند و می توانند به شما کمک کنند که شب را به راحتی در خودرو خود بگذرانید. هنگامی که در حین رانندگی خواب و خستگی به سراغتان می آید، می توانید در جایی توفق کرده و روی تشک بادی خودرو کمی استراحت کنید.

نظم دهنده صندوق عقب با چند محفظه تاشو

نظم دهنده صندوق عقب با چند محفظه تاشو

این وسیله می تواند به شما در مدیریت بهتر فضای صندوق عقب خودرو کمک کند. از این طریق می توانید بسیاری از چمدان های کوچک یا اشیاء دیگر را در این جعبه ها کنار هم قرار دهید و نگران پراکنده شدن آن ها در حین حرکت خودرو نباشید.

این نظم دهنده ها که به صورت آنلاین در دسترس هستند، جزء تجهیزات سفری خودرو محسوب می شوند که ابزار و وسایل شما را در طول سفر مرتب و منظم نگه می دارند.

نظم دهنده صندلی عقب خودرو

اهی بسیار اتفاق می افتد که در طول سفر برخی از لوازم و وسایل خود مانند خودکار، روزنامه، ابزار و غیره را گم کنید و یادتان نباشد که آن ها را کجا گذاشته اید. به همین دلیل توصیه می شود برای خودرو یک نظم دهنده صندلی عقب تهیه کنید تا در حین سفر با مشکل گم کردن لوازم جانبی روبرو نشوید.    

این وسیله همانطور که از نامش پیدا است، قابلیت نصب روی پشتی صندلی های جلو را دارد. برخی از اینها حتی دارای یک نگهدارنده قوطی هستند که به شما کمک می کند قوطی های نوشابه خود را در آن قرار دهید. در همین حال، برخی حتی یک سینی دارند که به شما امکان می‌دهد لپ‌تاپ یا آی‌پد خود را روی آن قرار دهید و به راحتی با آن ها کار کنید.

نظم دهنده جمع و جور آفتابگیر

نظم دهنده جمع و جور آفتابگیر ماشین

یکی دیگر از تجهیزات سفری خودرو نظم دهنده آفتابگیر است که می تواند به راحتی روی آفتابگیر خودرو شما نصب شود. پس از نصب، می توانید از آن برای حمل اسناد کوچک، کیف پول، بلیط های پارکینگ و سایر موارد استفاده کنید. مزیت این نظم دهنده ها در این است که پس از نصب، تمامی لوازم و وسایل شما در دسترس خواهند بود.

نظم دهنده خودرو برای بین صندلی های جلو

بسیاری از خودروهای باکیفیت دارای یک دسته وسط جلو هستند که فضایی را برای ذخیره سازی فراهم می کند. با این حال، این ویژگی در همه مدل های خودرو موجود نیست. برای چنین وسایل نقلیه‌ای، می‌توانید یک نظم دهنده خودرو تهیه کنید تا به شما در نگهداری وسایلی مانند تلفن همراه، کیف پول، نوت‌بوک‌های کوچک، خودکار و غیره کمک کند.

قهوه ساز یا چای ساز برقی خودرو

قهوه ساز یا چای ساز برقی خودرو

برای بسیاری از ما، دور ماندن از یک فنجان چای یا قهوه داغ در هنگام سفر بسیار سخت است. به همین دلیل است که بسیاری از مسافران در بزرگراه ها و کنار جاده ها توقف های مکرر دارند. بسیاری از افراد برای صرف چای در طول سفر با خود فلاسک بر می دارند. مشکل فلاسک در این بوده که مدت محدودی چای را گرم نگه می دارد و ظرفیت آن نیز محدود است.

در چنین مواقعی می توانید با تهیه یک قهوه ساز یا چای ساز برقی، خیال خود را در طول سفر از بابت این نوشیدنی گرم و دلپذیر راحت کنید. شاید بتوان گفت برای اغلب مسافران این وسیله یکی از مهمترین تجهیزات سفری خودرو به حساب می آید.

بالشتک های خودرو

بالشتک های خودرو

در حالی که امروزه بیشتر خودروها از صندلی های استانداردی برخوردار هستند؛ اما برخی از بالشتک های اضافی شرایط را در سفرهای طولانی راحت تر می کنند. می توانید از این بالشتک ها برای چرت زدن در صندلی عقب استفاده کنید.

حرف آخر، سفری راحت با تجهیزاتی کامل

برای تجربه سفر بهتر و راحت تر در جاده ها، همراه داشتن تجهیزات سفری خودرو ضروری به نظر می رسد. برخی از مهم ترین این تجهیزات شامل شارژر تلفن همراه، یخچال کوچک قابل حمل، سطل زباله خودرو، تشک بادی خودرو، چای ساز یا قهوه ساز و انواع نظم دهنده ها می شود. این تجهیزات را می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید و سفرهای راحت و بی دغدغه ای را تجربه کنید.  

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید