بهترین تورهای نوروز 1402

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

بهترین تورهای نوروز 1402

برای بسیاری از افراد که کل سال را کار می‌کنند؛ نوروز زمان مناسبی برای سفر است زیرا در این ایام معمولا مردم کمی از هیاهوی کار کردن دور می‌شوند و فرصت بیشتری برای سفر و خستگی در کردن دارند. عده‌ای تصمیم می‌گیرند این ایام را در کنار خانواده باشند و یا به شهر محل تولدشان بروند. اما عده‌ای هم به دنبال تجربه جدید هستند.

اما بهترین تورهای نوروز کدام‌اند؟ کجا می‌تواند بیشترین لذت سفر را نصیبمان کند؟ در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین مقاصد داخلی و خارجی برای نوروز 1402 رو به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سفر به سنگاپور در نوروز 1402

سفر به سنگاپور در نوروز 1402

سنگاپور یکی از زیباترین و مدرن‌ترین کشورهای قاره آسیاست که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. اگر از آن دسته افراد هستید که سلیقه سفرشان دیدن شهرها و کشورهای مدرن است؛ سنگاپور می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. یک مجمع‌الجزایر کوچک که امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

از آنجایی که سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد، در طول سال تغییر آب و هوایی چندانی ندارد. بنابراین هر زمانی را که برای این سفر انتخاب نمایید، زمان مناسبی است. برای این سفر باید ویزای سنگاپور دریافت کنید بنابراین اگر برای نوروز 1402 می‌خواهید سنگاپور را ببینید هرچه زودتر اقدام کنید.

سفر به دبی در نوروز 1402

سفر به دبی در نوروز 1402

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای سفر نوروزی، دبی است. از آنجایی که امارات در همسایگی ایران قرار دارد و از نظر زیرساخت‌های گردشگری هم حرف اول را در آسیا می‌زند، بسیاری از مردم جهان و بسیاری از ایرانیان این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری فراوان و هتل‌ها، بازارها و رستوران‌های متنوع دلیل اصلی جذب سفر دوستان به دبی است.

برای این سفر باید ویزای دبی بگیرید اما از آنجایی که این ویزا دو، سه روزه و در شلوغ‌ترین زمان‌ها نهایتا یک هفته‌ای آماده می‌شود هنوز فرصت کافی دارید که برای سفر نوروزی‌تان برنامه‌ریزی کنید.

سفر به تایلند در نوروز 1402

سفر به تایلند در نوروز 1402

کشور تایلند هم که در سال‌های اخیر یکی از مقاصد اصلی سفرهای خارجی ایرانیان است. این کشور هم طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد و هم امکانات رفاهی زیادی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بنابراین طبیعی است که افراد زیادی بخواهند به تایلند سفر کنند. برای این سفر هم باید ویزای تایلند بگیرید. بنابراین اگر قصد دارید برای نوروز به تایلند بروید هرچه سریع‌تر برای گرفتن ویزا و رزرو تور اقدام کنید.

سفر به کیش در نوروز 1402

سفر به کیش در نوروز 1402

کیش یکی از مقاصد جذاب ایران برای سفر است. هم جاذبه طبیعی، هم تفریحات آبی و هم مراکز خرید متنوع در این جزیره وجود دارد و یک گردشگر چه می‌خواهد بیشتر از این؟ از آنجایی که آب و هوای کیش گرمسیری است، ایام عید زمان مناسبی برای سفر به جزیره محسوب می‌شود زیرا هنوز هوا خنک است. اگر به کیش سفر می‌کنید در کنار تفریح و خرید حتما از جاذبه‌های طبیعی این جزیره هم دیدن کنید تا لذت سفرتان دو چندان شود.

سفر به شیراز در نوروز 1402

سفر به شیراز در نوروز 1402

بسیاری از افراد معتقدند اردیبهشت زمان مناسبی برای سفر به شیراز است. اگرچه اردیبهشت را باید زیباترین فصل شیراز دانست اما ایام عید هم به دلیل آب و هوای مطبوع این شهر برای سفر مناسب است. شیراز پر است از جاذبه‌های تاریخی بسیار زیبا که فرصت بازدید از هیچکدامشان را نباید از دست داد. در طول سفرتان به شهر حافظ و سعدی حتما از مسجد صورتی، حافظیه، بازار وکیل و.. دیدن کنید و سری هم به مقبره خواجو کرمانی در بالای کوه بزنید.

سفر به خوزستان در نوروز 1402

سفر به خوزستان در نوروز 1402

مگر می‌شود ایام عید باشد، قصد سفر داشته باشید و استان زیبای خوزستان را جزو گزینه‌هایتان نداشته باشید؟ در این استان هرچه بخواهید پیدا می‌کنید. فرهنگ جذاب، غذاهای محلی خوشمزه، مردم خونگرم، دریا و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده زیبا. اگر می‌خواهید در نوروز 1402 سفر کنید و هنوز مقصدتان را انتخاب نکرده‌اید، به خوزستان هم فکر کنید زیرا در این ایام آب و هوای مطبوعی بر این استان حاکم است. در طول سفرتان سعی کنید از شهرهای شوش، شوش‌تر و دزفول هم دیدن نمایید.

کلام آخر

در این مطلب چند مقصد مناسب داخلی و خارجی برای سفر نوروزی را به شما معرفی کردیم. اگر قصد دارید در ایام عید 1402 به سفر بروید اما نمی‌دانید کجا، این مطلب می‌توانید چند ایده خوب برای مقصد سفر به شما بدهد. اگر مقصد مناسب دیگری برای سفر نوروزی می‌شناسید که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید