بنر هدر

مراکز خرید پاریس که باید بروید

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

پاریس یکی از شهرهایی است که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران تور اروپا می باشد . این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است . از جمله جاذبه های پاریس ، مراکز خرید آن است که از بهترین مراکز خرید فرانسه به شمار می روند . برخی از این بازارها از دیدنی های پاریس نیز هستند . در ادامه با ۴ مرکز خرید در پاریس که باید بروید و ببینید را معرفی کرده ایم .

۱- لس هالس پاریس

مراکز خرید پاریس که باید بروید

لس هالس منطقه ای در مرکز پاریس در ناحیه ۱ است که در گذشته بازاری بزرگ بوده است . این منطقه نزدیک به ایستگاه مترو شاتل هالس است و این برای گردشگران تور فرانسه بسیار ایده آل است . گفتنی است این ایستگاه بزرگترین ایستگاه متروی جهان است . در این مرکز خرید می توانید برندهای معروفی از جمله GAP, H&M, Starbucks , Yves Rocher , Svarowski Bershka , Levi´و بسیاری از مارک های محلی را ببینید . بالاتر از فروشگاه ها ، بیش از ۲۰ سالن تئاتر ، کافه و رستوران وجود دارد . در تعجبم برای این بازار به این بزرگی! بیش از ۴۰ میلیون بازدید کننده در سال رقم شگفت انگیزی است .

۲- لادفانس پاریس

مراکز خرید پاریس که باید بروید

لادفانس بزرگترین منطقه تجاری در اروپا و یکی از بهترین مراکز خرید اروپا ست . این منطقه در غرب پاریس قرار دارد و بسیاری از دفاتر و شرکت‌های بزرگ و رده اول جهان در اینجا قرار دارند . علاوه بر این مرکز خریدی بزرگ نیز در این منطقه وجود دارد . در مرکز خرید لادفانس فروشگاه های بزرگ از برندهای معروف Apple , GAP , Toys´r Us , American Apparel , Foot Locker , Lush وجود دارد . شما به راحتی با استفاده از خط ۱ مترو می توانید به ایستگاه لادفاع بروید .

۳- مر کز لوور تویلری

مراکز خرید پاریس که باید بروید

بازار لوور ، مرکز خرید زیرزمینی در پاریس است که در نزدیکی موزه لوور ، بازار لوور- تویلری قرار دارد . این بازار در ناحیه ۱ پاریس است . نزدیکترین ایستگاه مترو کاخ سلطنتی- موزه لوور (خطوط ۱ و ۷) است . مساحت این بازار ۱۰۲۰۰ متر مربع است و در اکتبر ۱۹۹۳ افتتاح شده است . فروشگاه های اصلی در این بازار معمولا اولین فروشگاه اپل در فرانسه ، Mariage Frères Tea Emporium Plaisirs de Paris , Swarovski, Perigot , Le Tanneur and Fossil در این بازار قرار دارند . همچنین در این بازار چندین رستوران و فروشگاه مواد غذایی وجود دارد . در این بازار شعبه مک دونالد نیز وجود دارد . برای رفتن به این بازار می توانید از خط ۱ مترو استفاده کنید .

۴- خیابان شانزه لیزه

مراکز خرید پاریس که باید بروید

شانزه لیزه قطعا یکی از اصلی ترین خیابان خرید در پاریس است . این خیابان یکی از جاذبه های مهم توریستی پاریس به شمار می رود . شانزه لیزه درست در مقابل تاق پیروزی قرار دارد . شما اگر قصد خرید از این خیابان را دارید ، از بالای خیابان شروع کنید . برای رفتن به این خیابان که از بهترین مراکز خرید پاریس است ، می توانید از خط ۱ ، ۲ یا ۶ مترو استفاده کنید . در این خیابان فروشگاه های برندهای معروفی چون لویی ویتون ، هوگو باس و مرسدس بنز را خواهید دید . خرید کت و شلوار از این خیابان به عنوان سوغاتی چطوره ؟

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید