بنر هدر

پل چوبی کیاشهر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

این پل چوبی و خاطره انگیر سالانه هزاران گردشگر را به سوی خود جلب می کند. پل چوبی جاذبه های گردشگری بندر کیاشهر در استان گیلان و در پنجاه کیلومتری شهر رشت و در هفده کیلومتری آستانه اشرفیه قرار دارد.

این پل چوبی از میان تالاب بین المللی بوجاق می گذارد عبور از این پل چوبی خاطره انگیز که یک کیلومتر طول و در حدود ۶۰/۲ متر عرض دارد و همچنین عبور از میان نیزارهای بلند به همراه پوشش گیاهی سر سبز آن چنان لذت بخش است، که گویی آدمی به سرزمین رویاها قدم گذاشته جایی که نه ماشینی است و نه صدایی جز صدای جیک جیک پرندگان که هر کدام آوای خاصی را نجوا می کنند. گذر از پل چوبی کیاشهر حس را به آدمی القاء می کند که انگاری با طبیعت پیرامون یکصدا شده است.

جاذبه گردشگری پل چوبی کیاشهر

پل چوبی بندر کیاشهر یکی از بهترین مراکز توریستی ایران است که علاوه بر وجود قایق سواری می توانید از اقامتگاه ها و مراکز تفریحی ای که برای رفاه گردشگران تدارک دیده شده است استفاده کنید. تماشای تالاب بوجاق از روی پل چوبی بندر کیاشهر خالی از زیبایی و لذت نیست.تالاب کیاشهر با پل چوبی بند کیاشهر چشم اندازه طبیعی خاصی را در منطقه کیاشهر بوجود آورده است که چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند. پل چوبی کیاشهر به دلیل اینکه در کنار دریا ، جنگل و تالاب قرار گرفته است زیبایی خاصی را در خود جای داده است،همین عوامل سبب شده تا مقصد اصلی گردشگران باشد.

مسیردسترسی

این پل در بندر کیاشهر قرار دارد. این شهر در شمال شهر آستانه اشرفیه و در شرق شهر انزلی و در غرب شهرستان لاهیجان قرار دارد. بعد از رسیدن به این شهر میتوانید به سمت پارک جنگلی بندر کیاشهر رفته و پل را مشاهده کنید.

جاذبه گردشگری پل چوبی کیاشهر

بهترین زمان برای سفر

بهترین زمان برای سفر به این شهر و تماشای این پل در تابستان و بهار است. در فصل های سرد قایقرانی در این مکان کمتر شده و به علت بارش برف و باران این پل حالت لغزنده به خود گرفته و خطرناک تر است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید