معروفترین بازارها و مراکز خرید قشم

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

جزیره قشم سالانه پذیرای گردشگران زیادی می باشد، درصد زیادی از این افراد در طول سفرشان به مراکز خرید قشم و بازارهای قشم سر می زنند. قشم دارای بازارها و مراکز خرید متعددی است و هر ساله بر تعداد آنها نیز اضافه می شود؛ همین موضوع موجب شده است که قیمت اجناس آن عمدتا مناسب و ارزان (خصوصا کفش و لباس) باشد. در ادامه معروفترین بازارها و مراکز خرید قشم معرفی شده اند؛ پس تا انتهای این مقاله آن را از دست ندهید.

بازار قدیم قشم

بازار سنتی قشم سال‌های زیادی است که در قشم فعالیت می‌کند، از سال ۱۲۹۰ فعالیتش را شروع کرده، راسته‌ها و دالان‌های تو در توی زیادی دارد و بیشتر بومیان جزیره از آن خرید می‌کنند، اما اگر دنبال لباس‌های سنتی باشید، مثل شلوارهای گلابتون‌دوزی شده، برقع، پارچه‌ها و شال‌های رنگارنگ، بازار قدیم بهترین جاست.

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

بازار ستاره

از آنجا که مرکز خرید ستاره امکانات تفریحی زیادی مثل سالن بیلیارد، بازی‌های کامیوتری، موزه حیوانات تاکسیدرمی شده دارد، هم برای خرید خوب است و هم تفریح.

در این مرکز خرید، نمایندگی‌هایی مثل سامسونگ، ال جی، سونی، تفال و فیلیپس شعبه دارند و لوازم‌بهداشتی و آرایشی‌ای مثل آرکانسیل، نیوا و کلیون را هم می‌شود پیدا کرد.

بنا به توصیه‌های مسافران قشم، اگر عطر و اودکلن با قیمت مناسب بخواهید، مرکز خرید ستاره انتخاب خوبی است و از طرفی لوازم برقی و خانگی را هم می‌توان از این مرکز خرید؛ فقط اینکه باید از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شد.

آدرس: خیابان ولی عصر

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان

بندر درگهان، بندری نزدیک قشم است و همه‌جور لباس ارزانی را می‌شود از آنجا خرید. مثلا لباس‌های بومی و شلوارهای زری‌دوزی و پارچه اینجا معروف است.

اما جدا از بازار سنتی، به نظر مسافران قشم، مرکز خرید دو دلفین از بقیه بهتر است. در این مرکز خرید انواع و اقسام برندها را می‌شود پیدا کرد، از محصولات آرایشی وعینک گرفته تا لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، سیسمونی، ساعت و برندهای معتبر لباس و لوازم ورزشی. باید بگوییم که اگر قصد خرید لوازم آرایشی دارید در اینجا اجناس باکیفیت‌تری نصیب‌تان می‌شود و روی اصل بودن آن بیشتر می‌توان حساب کرد. همچنین در دو دلفین می‌شود انواع و اقسام گل و گیاهان بومی را پیدا کرد.

آدرس : قشم، درگهان، مرکز خرید دو دلفین

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

سیتی سنتر ۱و۲ قشم

این دو مجموعه در دو سمت خیابان قرار دارند و با یک پل به یکدیگر متصل شده‌اند. این مجموعه را می‌توان یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید قشم نامید. در این مکان شما می‌توانید به راحتی به خرید پوشاک، بدلیجات و وسایل شکار بپردازید. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• شهربازی مجهز با بیش از ۲۴۰ دستگاه بازی، بولینگ
• رستوران و فست فود با فضای بیش از ۳۰۰۰ متر مربع و برند‌های ایرانی مانند: پدر خوب، خانه برگر و …
• حضور برند‌های متعدد پوشاک
• طراحی مدرن با فضای آزاد زیاد برای لذت بردن بیشتر بازدیدکنندگان از این مجموعه

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مجتمع تجاری دریا درگهان 

این مرکز خرید حدود ۱۳۵۰ غرفه‌ی فعال دارد و در میان مراکز خرید قشم بزرگ‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این بازار تمامی صنف‌ها را در خود دارد و شما برای یک خرید کامل به مشکلی بر نمی‌خورید. در طبقه‌ی بالای مجتمع تجاری دریا رستورانی قرار دارد که شما می‌توانید یک وعده‌ی غذایی خوب را در آن‌جا تجربه کنید.

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مرکز خرید خلیج فارس

این مرکز خرید گزینه‌ی خوبی برای خرید محصولاتی مانند پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی است. مرکز خرید خلیج فارس ۴طبقه دارد که یک طبقه‌ی آن مسکونی است.

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مجتمع تجاری زمرد قشم

مجتمع تجاری زمرد در بندر درگهان واقع شده است. این مرکز خرید بازار عمده ی پوشاک است و بسیاری از کسانی که به دنبال تهیه لباس عمده می باشند، حتما به این مرکز خرید سر می زنند.

مرکز تجاری فردوسی قشم

مجتمع تجاری فردوسی شامل 3 طبقه، 2 واحد تجاری و 1 واحد اداری است. طبقات تجاری مجتمع (طبقه‌ های اول و دوم) از 450 واحد تشکیل شده است که عرضه‌ کننده اجناس گوناگونی هستند. این مجتمع دارای رستوران و امکاناتی از قبیل: پله برقی، آسانسور، نمازخانه و سیستم تهویه مرکزی می باشد.

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس از 4 طبقه تشکیل شده است که دو طبقه اول تجاری و دو طبقه آخر مسکونی است. واحدهای تجاری شامل انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم لوکس و سایر کالاهای مورد نیاز، کافی‌شاپ و کافی‌ نت، بانک تجارت و موسسه مالی بنیاد، چندین نمایندگی و کلاس‌های آموزشی است. رستوران این مرکز خرید نیز در طبقه سوم قرار دارد.

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

مرکز خرید مرجان

این مرکز خرید دو بخش دارد، بخش اول فاز اول متشکل از دو طبقه بوده که طبقه زیرزمین سوپرمارکت، طبقه همکف و اول اداری، و طبقه دوم مسکونی است. بخش دوم متشکل از ۵ طبقه دارای واحدهای تجاری، اداری و مسکونی است.
آدرس مرکز خرید مرجان: قشم ، بلوار ولیعصر ، چهار راه پردیس

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

 پاساژ سیمرغ قشم

پاساژ سیمرغ از 4 طبقه تشکیل شده است که در واقع مجموعه‌ کاملی از خرید، تفریح و سرگرمی است. در طبقات همکف و اول فروشگاه‌ها و در طبقه دوم رستوران، کافی‌شاپ و همچنین سالن بیلیارد قرار دارند.

معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم

بازار راه ابریشم قشم

مرکز خرید راه ابریشم دارای 2 ساختمان است که توسط یک پل هوایی شیشه‌ ای به هم متصل شده‌ اند. امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، آسانسور، پله برقی، سیستم تهویه هوا، سیستم تهویه و فضای سبز است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید