50 مکان جذاب و شگفت انگیز برای سفر

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

فهرست نمایش

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید به دلایل مختلف سفر کنید اما در انتخاب موقعیت مناسب تردید داشته باشید. در این شرایط اگر یک فهرست از موقعیت‌های منحصربه‌فرد برای سفر داشته باشید بدون هیچ معطلی می توانید بار و بندیل سفرتان را ببندید و راهی جاده شوید. گاهی از اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تصویر انگیزه بخش و زیباست تا بتواند حس تان را برای مسافرت برانگیزاند. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم 50 مورد از مکان های جذابی که در دنیا وجود دارد را معرفی کنیم و ایده هایی را برای ماجراجویی در اختیارتان قرار دهیم. شاید مقصد سفر بعدی تان را از همین فهرست انتخاب کردید. پس همراه ما باشید.

 سواحل زیبای جزایر تورکس و کایکوس، Providenciales

خانواده هایی که به دنبال یک مکان زیبا، آرامش بخش و با دسترسی آسان هستند می توانند سری به سواحل مختلف بزنند. سواحل زیبای جزایری همچون تورکس و کایکوس می تواند یک استراحت گاه عالی و بی نظیر برای افرادی باشد که به دنبال آرامش و استراحت هستند.  این بهشت گرمسیری در خود بیش از 45 هزار فوت مربع پارک آبی دارد، برنامه های جذابی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است، اسپا و دسترسی به ساحل 12 مایلی آن با آب های شفاف کریستالی بی نظیر است. بهترین قسمت ماجرا این جاست که هزینه و تعرفه هر اتاق شامل نوشیدنی و وعده های غذایی است که در آنجا میل می کنید.

مزرعه بزرگ مهمانان ویستا ورد در كلارک، كلورادو

زوج ها و خانواده هایی که به دنبال یک مکان دنج و زیبای طبیعی هستند باید سری به مزرعه بزرگ ویستا ورد بزنند. این مزرعه زیبا با ظاهری جذاب و لوکس می تواند تجربه ی خوابیدن در فضای باز را در اختیارتان قرار دهد.

این مکان در نزدیکی استیم بوت اسپرینگ قرار گرفته و برنده جایزه AAA Four Diamond شده است. در این موقعیت چشم نواز می توانید حس زندگی در یک روستا را با تمام وجود خود حس کنید و در تمامی فصل های سال به طبیعت گردی در آن بپردازید. در زمستان می توانید اسکی سواری کنید، با تیوب روی برف ها حرکت کنید و در طول تابستان هم می توانید به سراغ فعالیت هایی همچون ماهیگیری بروید، در دامنه کوه های اطراف آن زیبایی های طبیعت را تحسین کنید، اسب سواری کنید و در محیط اطراف پیاده راه بروید و حس و حال‌ تان را بهبود ببخشید.

 هتل کیمپتون شارلوت اسکوئر: ادینبورگ، اسکاتلند

هتلی شیک و منحصربه فرد به نام کیمپتون چارلوت اسکوئر مجموعه اقامت گاه های بازسازی شده با هفت خانه گرجستانی به هم پیوسته را در اختیارتان قرار می دهد. این هتل زیبا که در منطقه زیبای شهر جدید ادینبرگ قرار گرفته است از جمله موقعیت های است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اگر در این هتل زیبا اقامت کنید می توانید در چند قدمی خود به جاذبه های برتری همچون قلعه ادینبرگ دسترسی داشته باشید. در داخل هتل هم امکانات متعددی برایتان فراهم شده است. شما می توانید حیاط زیبا و چشم نواز را قدم بزنید و از غذاهای خوشمزه خاورمیانه ای و اسکاتلندی نهایت استفاده را ببرید.

کشتی کروز در ام اس سی بلیسیما

کشتی کروز در ام اس سی بلیسیما از ام ای سی کروز در مارس سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد و یک محیط لوکس و جذاب را با قیمتی باورنکردنی و مقرون به صرفه در اختیار مسافران قرار داد.کودکان و افرادی که 17 سال یا کمتر از آن سن دارند می توانند از برنامه های رایگان منتخب ام اس سی بهره مند شوند. شاید دلیل محبوبیت این مکان همین مورد باشد. چیزی که ام اس سی بلیسیما را از سایر موقعیت ها متمایز می کند وجود  اتاق های خانوادگی است که بیش از 10 نفر را در خود جای می دهد. در کشتی می توانید12 سالن غذاخوری مجزا را تجربه کنید و از پارک آبی و نمایش های بی نظیری که بر روی کشتی به اجرا در می آیند لذت ببرید.

گردش در مثلث طلایی هند

افرادی که تشنه ماجراجویی هستند و به تنهایی سفر می کنند باید از تورهایی که برای دیدن مثلث طلایی هند برگزار می شوند بیشترین استفاده را ببرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید منظور از مثلث طلایی سه شهر زیبا و دیدنی دهلی، آگرا و جیپور است. در سفری که به این سه شهر خواهید داشت می توانید بازارهای متنوعی را کشف کنید، قلعه های چشم نوازی را از نزدیک ببینید و کاخ راجستان را از نزدیک به تماشا بنشینید. بعد از گشت و گذار در این سه شهر با خاطراتی فراموش نشدنی و سوغاتی هایی که خریده اید به خانه بازخواهید گشت.

آنتیگوا

زوج یا خانواده‌ هایی که هوس کرده اند یک ساحل آرام و منحصربه فرد را از نزدیک ببینند باید سری به جزایر کارائیب و آنتیگوا بزنند. این بهشت گرمسیری تنها 14 مایل طول  و 11 مایل عرض دارد. اگرچه این ساحل بزرگ و عریض نیست اما بدون شک از دیدن 365 ساحل مختلف در آن شگفت زده خواهید شد. همه این موقعیت ها برای بازدید عموم باز هستند و اوقات خوشی را برایتان رقم می زنند. این جزیره مکانی دنج برای هتل ها و استراحت گاه های مختلف است و در آن ویلاهای مجلل و املاک زیبایی به چشم می خورد.

ماجراجویی در استارلایت

اگر به دنبال یک مسیر زیبا از قطار هستید بدون شک باید استارلایت را ببینید. یک ماجراجویی 30 تا 35 ساعته در این موقعیت می تواند انرژی از دست رفته تان را باز گرداند. این قطار زیبا و مسیر لذت بخش آن بین لس آنجلس و سیاتل در حرکت است و نمای پانومارایی از سانتا باربارا، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، کوه ‌های پوشیده از برف، جنگل‌ های سرسبز و سر به فلک کشیده و اقیانوس آرام در اختیارتان قرار می دهد.

سان دیگو

سن دیگو یکی دیگر از موقعیت هایی است که می توانید حس و حال بهتری در آن داشته باشید و با کوله باری از تجربه از سفر به آن برگردید. این مقصد بی نظیر سواحل جذابی همچون لا جولا و میشن بیچ را در خود دارد و وجود باغ وحش ، سی ورلد سن دیگو و لگولند کالیفرنیا آن را به یک موقعیت جذاب تبدیل کرده است. این مکان زیبا در 95 مایلی جنوب شرقی استراحتگاه دیزنی لند واقع شده و همین امر آن را به یک موقعیت بی نظیر تبدیل می کند. شما می توانید به تماشای نهنگ ها بپردازید،  از آبجوسازی های محلی دیدن کنید یا در ساحل لم بدهید و از آرامشی که در آنجا دارید لذت ببرید. از آنجایی که چیزهای زیادی برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دادن در این مقصد منحصربه فرد وجود دارد زوج ها و خانواده ها در هر سن و شرایطی می توانند از بودن در آن لذت ببرند.

حرکت در دریای کارائیب با کشتی کروز مجلل سی دریم

برای اینکه دریای کارائیب را وجب به وجب بگردید لازم نیست صاحب یک قایق تفریحی باشید. کافیست یک کشتی کروز زیبا و مجلل با سی دریم رزرو کنید و از مناظر دیدنی Jost Van Dyke، Virgin Gorda، St. Barts و سایر نقاط الهام بخش نهایت استفاده را ببرید. هر قایق تفریحی دارای 112 مهمان و 95 خدمه کشتی است. چیزی که شما را شگفت زده می کند تعرفه رزرو این کشتی است. با رزرو آن می توانید وعده های غذایی خوشمزه، نوشیدنی های جذاب و فعالیت های ساحلی را یکجا داشته باشید.

ساحل آمالفی، ایتالیا

تصور مقصدی زیباتر و چشم نوازتر از آمالفی در ایتالیا بسیار سخت و ناممکن است. از روستای کوچک پرایانو تا بهشت ​​توریستی پوزیتانو، شاهد زیباترین صخره های پوشیده شده با ویلا و باغ های لیمو ترش خواهید بود که مناظر شگفت انگیزی به اقیانوس و غذاخوری های منحصربه‌فرد دارند و می توانند پاستاها و غذاهای دریایی محلی را در اختیارتان بگذارند.

به دنبال دونات در شهرستان باتلر، اوهایو

یک تعطیلات به یادماندنی با تم دونات می تواند همان چیزی باشد که شما در یک تابستان گرم نیاز دارید. شهرستان باتلر این نوع سفر را با دونات تریل خود به همراه پاسپورت و نقشه سفر برایتان ساده تر می کند. بار و بندیل تان را ببندید و خودتان را برای یک سفر شیرین و خوشمزه آماده کنید.

کلبه های خرس برفی: ماهی سفید، مونتانا

کلبه های خرس برفی در مونتانا از جمله خانه های درختی لوکس و مجللی هستند که می توانند جذابیت زیادی برایتان داشته باشند. این خانه های کوچک می توانند مکان جذابی برای 6 الی 10 نفر باشند و امکانات عالی مثل جکوزی های داغ خصوصی و  شومینه را در خود جای داده اند. این کلبه ها مناظر خیره کننده ای را در اختیارتان قرار می دهند و در نزدیکی برخی از مناطق گردشگری این منطقه واقع شده اند. چیزی که این مکان را سایر موقعیت های موجود در این فهرست متمایز می کند نزدیکی آن به پارک ملی Glacier است.

رانندگی با یک وسیله تفریحی و جذاب

می خواهید یک سفر جاده ای منحصربه‌فرد و به یادماندنی را تجربه کنید اما به فضای بیشتری نیاز دارید؟ یک وسیله نقلیه از آر وی شیر اجاره کنید. آر وی شیر یک شرکت قابل اعتماد در حوزه اجاره وسایل نقلیه این چنینی است. ماشین خود را با غذا پر کنید و به همراه خانواده تان سری به زیباترین و دیدنی ترین پارک های ملی یا ایالتی بزنید. شما می توانید در کنار یک پارک تم توقف کنید یا بی وقفه در جاده برانید و بدون برنامه سفر خود را ادامه دهید.

پارک ملی بیسکاین، فلوریدا

با اینکه پارک ملی بیسکاین به اندازه کافی به میامی نزدیک است و می توان هتل ها و اقامت گاه های بلند و سر به فلک کشیده‌اش را دید اما آرامش آن بی نظیر و موقعیت آن دنج و به دور از هر هیاهویی است. این پارک در خود صخره های مرجانی ارزشمند، آب های زمردی شفاف و زندگی دریایی جذابی دارد و همین امر آن را به یک مکان گردشگری بی نظیر تبدیل می کند. می توانید خرچنگ بگیرید، یک قایق تفریحی اجاره کنید یا برنامه ماجراجویانه خود را بریزید.

بولدرز ریزورت و اسپا، کیوریو کالکشن، آریزونا

اگر یک تعطیلات عاشقانه برای دو نفر می خواهید بولدرز ریزورت و اسپا را فراموش نکنید. این استراحت گاه زیبا مخصوص بزرگسالان طراحی شده و قابلیت های ویژه ای در خود دارد. وجود زمین های گلف زیبا و منحصربه‌فرد، مجموعه آبگرم مجلل و ماجراجویی‌ هایی در فضای باز مانند سواری با بالون هوای گرم، صخره ‌نوردی، اسب ‌سواری و تماشای ستاره ‌ها با راهنمای حرفه ‌ای این موقعیت را به مکانی جذاب و دیدنی برای مسافران تبدیل کرده است.

نوشیدنی های خوشمزه و لذت بردن از مناظر در بندر اورگن

یک تور زیبا و چشم نواز به بندر اورگن می تواند مناظر منحصر به فردی را در اختیارتان قرار دهد و نوشیدنی های خوشمزه ای را برایتان فراهم آورد. این تور به شما اجازه می دهد در دریاچه های کاسکید اورگن قایق رانی کنید و در عین حال آبجوهای شرکت های آبجوسازی اطراف را بچشید. در این منطقه زیبا و به یاد ماندنی بخش های پنهانی را خواهید دید که بسیار روح نواز هستند و می توانند خاطراتی فراموش نشدنی برایتان رقم بزنند. در حالیکه در زیبایی های این منطقه غرق شده اید می توانید یک نوشیدنی خوشمزه بنوشید و یک روز آرامش بخش داشته باشید. اگر اهل آب تنی هستید لباس شنای خود را فراموش نکنید.

کانی آیلند در نیویورک

اگر دوست دارید در اقیانوس اطلس شنا کنید و در عین حال سری به پارک تفریحی کلاسیک بزنید و از غذاهای خوشمزه ای که برایتان تدارک دیده شده بچشید باید کانلی آیلند را در فهرست سفرهایتان بگنجانید.

در کنار غذاهای دریایی تازه و هات داگی که متعلق به جزیره کانی است می توانید از آکواریوم مشهور نیویورک دیدن کنید و در پیاده روها برای تماشای مردم و مناظر منحصربه‌فرد اقیانوس قدم بزنید.

هیلتون امپریال دوبرونیک: دوبرونیک، کرواسی

این موقعیت درست در خارج از دیوارهای شهر قدیمی اولد تاون دوبرونیک با قدمت چند صد ساله قرار دارد اما داخل آن امکانات لوکس و مدرنی در اختیارتان قرار می دهد. اگر نمی خواهید مناظر زیبای شهر قدیمی یا دریای آدریاتیک را از دست بدهید یک سوییت در طبقه بالای این مجموعه رزرو کنید. حالا می توانید با خیال راحت برنامه ریزی کنید تا بخش های مختلف شهر را تماشا کنید. بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در موقعیت های خیره کننده زمانی را برای استراحت و آرامش در اسپا یا استخر هتل اختصاص دهید و نفسی تازه کنید.

انجام حرکات یوگا در فرانسه

افرادی که عاشق تمرینات تناسب اندام هستند می توانند یک استراحت گاه یوگای ماجراجویانه را به کمک شرکت The Travel Yogi رزرو کنند. این تور یوگای منحصربه‌فرد شما را به مناطق مختلفی همچون دوردگون در  جنوب غربی فرانسه می برد تا طعم نوشیدنی های خوشمزه، گشت های دوچرخه سواری، غذاهای بی نظیر، کلاس های یوگا را برایتان آشکار کند. اگر دوست داشتید می توانید سری به حومه فرانسه بزنید و از مناظر چشم نوازش بهره مند شوید.

بورا بورا، پلی‌نزی فرانسه

دنبال یک استراحت گاه چهار فصل هستید و می خواهید روح و روان خود را تازه تر کنید؟ بورا بورا یک مقصد عالی برایتان خواهد بود. هیچ چیزی عاشقانه تر از یک کلبه خصوصی  و روی آب نیست که چشم انداز زیبایی به کوه های بورا بورا داشته باشد. این استراحت گاه چهار فصل در بورا بورا فرصت های غواصی و اسکوبای به یاد ماندنی، اسپای لوکس، غذاخوری های لذیذ و مناظر خیره کننده را در اختیارتان قرار می دهد. در این منطقه به هر جا که نگاه کنید یک منظره چشم نواز خواهید دید.

دوچرخه سواری در کرواسی

برای افرادی که عاشق تناسب اندام هستند و می خواهند جهان را با دوچرخه سواری ببینند یک تور مسافرتی به جزایر معروف کرواسی می تواند فرصتی بی نظیر باشد. در این سفر به یاد ماندنی شهرهایی همچون اسپلیت، دوبرونیک و جزایری مثل براچ، هوار و کورچولا را خواهید دید. یک ماجراجویی ناب با تمام جزییات که شامل اقامت شبانه در یک قایق تفریحی خصوصی است. شما می توانید کل روز را دوچرخه سواری کنید و سپس برای استراحت و دیدن مناظر چشم نواز به کابین خود بروید.

سافاری در ایندیانا

به خاطر وجود طولانی ترین رولر کوستر جهان و سرسره های آبی متعدد خانواده ها عاشق گذراندن وقت در سافاری ایندیانا هستند. این پارک مزایای منحصر به فرد دیگری همچون کرم ضد آفتاب رایگان، پارکینگ و نوشیدنی های خوشمزه را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. اگر تصمیم گرفته اید در نزدیکی پارک بمانید دریاچه رودولف کمپ گراند و آر وی ریسورت گزینه های اقامتی متعددی در اختیارتان قرار می دهد.

میرتل بیچ، کارولینای جنوبی

برای  یک سفر ماجراجویانه، آرامش بخش و جذاب خانوادگی می توانید سفر به  میرتل بیچ را برنامه ریزی کنید. این مقصد جذاب دارای 60 مایل خط ساحلی، پارک ایالتی، ورزش های آبی، تفریحات آبی همچون پاراسیل( چتربازی روی آب) و چرخ و فلکی بزرگ است. این ساحل زیبا یک مرکز گلف با ده ها موقعیت هیجان انگیز هم دارد که می توانید همه آن ها را یک به یک امتحان کنید.

استراحت گاهی در لانگ بوت کی کلاب: لانگ بوت کی، فلوریدا

شما می توانید در این استراحت گاه آرام در جنوب فلوریدا بنشینید و از فضای آرامش بخش آن لذت ببرید. لانگ بوت کی کلاب(Longboat Key Club) یک بهشت ساحلی با ساحل شنی سفید، کلبه خصوصی و اسکله تفریحی است. در این موقعیت جذاب می توانید 45 مکان عالی برای بازی گلف، 20 زمین تنیس و اسپا و سالن بزرگ هم داشته باشید.

کاوش جزایر گالاپاگوس با یک قایق تفریحی لوکس

یک قایق تفریحی لوکس به نام the theory در جزایر گالاپاگوس سفری هفت شبه را برایتان تدارک دیده است. در حالیکه دیدنی ترین مقصد را در جهان کاوش می کنید، از امکانات رفاهی و اقامتی لوکس، گشت‌ و گذارهای ساحلی دو بار در روز به کمک راهنما، ورزش‌های آبی و مراکز فضای باز برای سرو نوشیدنی هم می توانید لذت ببرید.

Scuba Lodge Boutique Hotel & Ocean Suites: پیترمای، کوراسائو

افرادی که به غواصی علاقه مند هستند می توانند سری به جزایر کوراسائو بزنند تا صخره های دست نخورده اقیانوس  و حیات وحش آن را از نزدیک تماشا کنند. در این سفر می توانید در Scuba Lodge Boutique Hotel & Ocean Suite بمانید و به آب های درخشان کارائیب و مرکز غواصی در محل با مربیان کارآزموده و مجرب دسترسی راحتی داشته باشید.

گشت و گذار در رودخانه میسیسیپی با کشتی آمریکن کویین

شرکت آمریکایی امریکن کویین یک سفر دریایی جذاب برای گشت و گذار در آمریکای شمالی را به شما پیشنهاد می کند. این سفر جذاب در میانه آب های رودخانه میسیسیپی است و می تواند خاطرات خوب و به یادماندنی برایتان به ارمغان بیاورد. این بسته تفریحی شامل امکانات ویژه ای همچون اقامت در هتل، گشت های ساحلی در کنار بندر و غذاهای محلی به همراه نوشیدنی های مختلف و شام است. یک اتاق خواب یا سوییتی زیبا و مجلل رزرو کنید و آب های چشم نواز اطراف را به تماشا بنشینید.

قایقرانی در آب های سفید و درخشان رودخانه کلرادو

خانواده ها، زوج ها و افراد مجرد می توانند با سفر به کلرادو یک موقعیت ماجراجویانه و جذاب را تجربه کنند. این یک سفر منحصربه‌فرد در پارک ملی کنیون لندز به مسافت 93 مایل است که از میان آب های خروشان و سریع رد می شود و حس بی نظیر و تکرارنشدنی را برایتان خلق می کند. کودکان زیر 9 سال و کهنسالان هم می توانند در این سفر همراه خانواده خود باشند. این سفر از مواب یوتا آغاز می شود.

استراحت گاه ساحلی خلیج دیوی لیتل: فیلیپسبورگ، سنت مارتن

این استراحت گاه ساحلی زیبا در خلیج دیوی لیتل در امتداد یکی از زیباترین و آرام ترین سواحل جزیره واقع شده است. اتاق های مهمان دارای بالکن و دسترسی آسان به ساحل هستند و مجموعه هایی که به عنوان سوییت در نظر گرفته شده اند مجهز به آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند. زمانی که اینجا هستید می توانید در امتداد ساحل استراحت کنید، هوای تازه استشمام نمایید و در استخرهای آب شیرین شنا کنید. تفریحاتی همچون ماجراجویی زیر آب هم برای علاقه مندان در دسترس است.

تماشای نروژ با قطار

اگر می خواهید نروژ را از نزدیک ببینید این مقصد جذاب فقط و فقط برای شماست. این تور مسافرتی دروازه ای به سمت کاوش بهترین فلات های نروژ است. زمانی که شروع به حرکت می کنید می توانید راه آهن خوش منظره برگن را از نزدیک تماشا کنید، راه آهن فلام را ببینید، اتوبوس ها و کشتی های دریایی را تماشا کنید و آبدره های نروژ را از نزدیک ببینید. می توانید با انتخاب هتل، گشت و گذارهای خصوصی و سایر موارد سفر سفارشی برای خود ترتیب دهید.

گلمپ در کنار کوه‌ های بزرگ و سر به فلک کشیده

اگر می خواهید پیوندتان با طبیعت را تازه تر کنید و شب در محیطی طبیعی و عاری از سر و صدای محیط بخوابید کار سختی در پیش ندارید. متخصصان آندر کنواس این فرصت را برایتان فراهم آورده اند تا بتوانید در چادرهای اقامتی مجلل و البته راحت اقامت داشته باشید  و از اجاق هایی با چوب گرم می شوند و حمام هایی که داخل چادرها گنجانده شده اند لذت ببرید. سفرهای پیاده روی به همراه راهنما، گشت های اسب سواری و استفاده از وسایل نقلیه همه جا رو هم در دسترس شماست تا بتوانید از شگفتی های طبیعت بیشتر بهره ببرید.

جزیره تایبی، جورجیا

جزیره تایبی که در 18 مایلی جنوب شرقی ساوانا، جورجیا قرار گرفته یکی از بهترین و ایده آل‌ترین سواحل موجود برای خانواده ها، زوج ها و افرادی است که عاشق طبیعت گردی و ماجراجویی هستند. شما می توانید کل روزتان را در مراکز خرید همچون بوتیک ها سپری کنید، گالری های هنری را زیر و رو کنید، فانوس دریایی تایبی را مورد کند و کاو قرار دهید یا از آب های بکر این جزیره لذت ببرید و پارو بزنید.

پارک ملی غار ماموت، کنتاکی

در بولینگ گرین کنتاکی کارهای زیادی می توانید انجام دهید اما این شهر به خاطر وجود پارک ملی غار ماموت مشهور است. این پارک با وسعت 400 مایلی خود میزبان بزرگ ترین سیستم غار شناخته شده در جهان است. زمانی که پا در این موقعیت می گذارید می توانید سازه های جغرافیایی غار همچون استالاکتیت‌ ها، استالاگمیت ‌ها، هلکتیت ‌ها و بندآب تراورتن را بررسی کنید و تحسین شان نمایید.

کاوش اروپا با افراد همفکر

اگر 18 تا 35 ساله هستید می توانید از توری که کونتیکی برای یک تعطیلات ماجراجویانه تدارک دیده است لذت ببرید. این تور شامل یک سفر دو هفته ای به فرانسه، بلژیک، آلمان، ایتالیا، استرالیا و انگلیس است. تعرفه ای که برای این تور پرداخت می کنید شامل هتل، وعده غذایی و حمل و نقل است. همانطور که این مقاصد غنی از فرهنگ را کاوش می کنید می توانید دوستان جدیدی از سرتاسر جهان داشته باشید.

کاوش آلاسکا با کروز Oceania

کروز Oceania یک کروز مجلل است که به شما اجازه می دهد آب های آرام و حیات وحش آلاسکا را به دقت کاوش کنید. برنامه سفر 14 روزه ای که دریافت می کنید از ونکوور به سمت سیاتل و شامل هشت سفر ساحلی، یک بسته نوشیدنی و توقف در کنار یخچال ‌های قطبی و طبیعی و مقاصد دوردست همچون کودیاک و سیتکا است.

کمپ کلیر واتر: دریاچه سفید؛ کارولینای شمالی

یک کمپینگ ماجراجویانه به همراه خانواده و در طبیعت برایتان تدارک دیده شده است. شما می توانید کمپ کلیر واتر را برای گشت و گذار در کارولینای شمالی انتخاب کنید. از سواحل ماسه ای طولانی و فعالیت هایی همچون فیلم های شبانه، رقص وسایر موارد لذت ببرید. کمپ های شبانه هم برای چادرها، آر وی ها و افرادی که عاشق کمپینگ در طبیعت هستند فراهم شده است.

تناسب اندام و تغذیه مناسب در ولنس کروز

دوست دارید سفر کنید اما در عین حال می خواهید مراقب وزن تان هم باشید و سالم بمانید؟ امسال ولنس کروز را رزرو کنید و از امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد لذت ببرید. این سفر دریایی از بارسلون اسپانیا حرکت می کند و در مقاصد منحصر به فردی مانند آژاکسیو فرانسه و جنوای ایتالیا هم توقف دارد. زمانی که در کشتی هستید می توانید از فعالیت های مرتبط با سلامتی، کلاس های تناسب اندام و غذاها و میان وعده های سالم استفاده کنید.

آتن، یونان

برای افرادی که عاشق تاریخ هستند سفر به آتن در یونان بهترین و ایده آل‌ترین مقصد برای مسافرت خواهد بود. در سفر بعدی خود سری به آتن بزنید و از محله های پرجنب و جوش آن لذت ببرید، غذاهای یونانی را امتحان کنید و از ویرانه‌های نمادینی همچون پارتنون، طاق هادریان، تئاتر دیونیزوس و معبد المپیک زئوس دیدن کنید.

اقامت در هتل با الهام از هری پاتر

اگر دوست دارید لندن را هم از نزدیک تماشا کنید کافیست یک سفر جذاب به این ناحیه داشته باشید و در هتلی که تم جادوگر مانند دارد بمانید. فرزندان شما عاشق این اتاق ها خواهند شد. چنین اتاق هایی با الهام از سری کتاب های هری پاتر در هتل جورجین هاوس لندن یافت می شود. امکانات متعددی در این هتل گنجانده شده است که از جمله آن می توان به شیشه های رنگی، رختخواب هایی جذاب، پرده های مخملی، ظاهر قلعه مانند و دیگ و شومینه اشاره کرد. برای اینکه به محل اقامت خود دسترسی داشته باشید باید از دربی که شبیه قفسه کتاب است عبور کنید.

رم

عاشقان تاریخ عاشق رم خواهند شد. این شهر یکی از مشهورترین شهرهای دنیا برای رویدادها و موقعیت های تاریخی است. شهر واتیکان، فواره تروی، پله های اسپانیایی، کولوسئوم و پانتئون در این شهر جا خوش کرده اند و بازدیدکنندگان را به هزاران سال قبل می برند. در کنار این سفر زیبا و جذاب می توانید غذاهای ایتالیایی را بچشید، نوشیدنی های تازه میل کنید و ژلاتوی لذیذ را امتحان کنید.

جروم، آریزونا

جروم شهری کوچک است که در دامنه تپه ای در آریزونا و 35 مایلی شمال شرقی پرسکات قرار دارد. در کنار منظره چشم نواز و زیبایی که به دره های اطراف دارد این مکان می تواند بهترین موقعیت برای خرید هدیه، دیدن نماهای تاریخی و اقامت در استراحت گاه های منحصربه فرد باشد. زمانی که در این شهر گشت و گذار می کنید حس و حال هالوین را خواهید داشت. غذا خوردن در  Haunted Hamburger را فراموش نکنید.

استراحت‌گاه اقیانوس و گلف لس سوئنوس ماریوت: هرادورا، کاستاریکا

اگر عاشق حیوانات هستید باید سری به این ناحیه بزنید تا شانس تماشای حیات وحش همچون میمون ها، ایگواناهای بزرگ، ماکائوها را از نزدیک داشته باشید. اگر دوست دارید حیات وحش بیشتری ببینید و با حیواناتی همچون میمون‌ های عنکبوتی و مورچه ‌خواران آشنا شوید به پارک ملی کارارا بروید.

سافاری در آفریقای جنوبی

برای تجربه یک سافاری لذت بخش در آفریقای جنوبی به همراه راهنما می توانید از جاکادا ترول کمک بگیرید. برنامه 12 روزه این شرکت به شما کمک می کند منطقه مدنظر را کاوش کنید. این برنامه شامل اقامت شبانه در پناهگاه حیوانات است که می توانید شیرها، پلنگ‌ ها، فیل ‌ها، کرگدن ‌ها و بوفالوها را در طبیعت مشاهده کنید. در این سفر می توانید ماجراجویی های دیگری هم داشته باشید، وعده های غذایی مخصوص کودکان دریافت کنید، از خدمات مراقبت از کودکان استفاده کنید و خودتان روزهای آرامش بخشی را تجربه کنید.

هتل داگ هاوس : وینچستر، اوهایو

این هتل در نزدیکی اوهایو اولین هتل آبجوی سنتی در جهان است. این موقعیت جذاب 32 اتاق مهمان دارد که شامل اتاق مناسب نگهداری سگ، موزه آبجو تعاملی و یک بار در لابی به همراه بازی و سایر فعالیت های سرگرم کننده است. هر اتاق شیر مخصوص خود برای انتخاب آب جوست و می توان در آن یخچال آبجو را هم پیدا کرد.

آشپزی و گشت و گذار در ایتالیا

اینترنشنال کیچن ماجراجویی هایی را برای افرادی که عاشق آشپزی هستند در ایتالیا ارائه می دهد. این سفر ماجراجویانه در منطقه محبوب توسکانی فراهم است و تجربه بی نظیری برای مسافران خلق می کند. سفر شش شبه به شما اجازه می دهد از حومه شهر ایتالیا لذت ببرید و در عین حال نحوه پخت پیتزا، نان و سایر غذاهای محلی را بیاموزید. شما حتی می توانید با میوه ها و سبزیجات تازه آشپزی کنید و از راهنمایی های شف بهره مند شوید.

کی وست فلوریدا

NYAH یک برنامه مخصوص بزرگسالان در مرکز کی وست ارائه می دهد. این استراحت گاه مقرون به صرفه اتاق هایی برای خوابیدن بیش از شش نفر ارائه می کند و در خود استخرها و جکوزی متعددی دارد. جنگ شادی، صبحانه رایگان و سایر موارد هم در اختیار شما قرار دارد. در کنار همه مواردی که بیان کردیم با چند دقیقه پیاده روی می توانید به مغازه ها و رستوران های  خیابان دووال دسترسی داشته باشید.

Estes Park، کلرادو

خانواده هایی که عاشق کوه، کوهنوردی، کمپینگ در دل طبیعت و لذت بردن از فضای باز هستند باید سفری به YMCA در استس پارک داشته باشند. این اردوگاه منحصربه فرد فعالیت های برنامه ریزی شده‌ای متعددی را در اختیارتان قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به پیاده روی، شنا، تیراندازی با کمان، کمپ فایر و سایر موارد اشاره کرد. کابین هایی با حداکثر 4 اتاق خواب در اختیار خانواده ها قرار دارد اما می توان از اقامت گاه های محلی هم استفاده کرد.

پرواز بر فراز جهان با جت شخصی

اگر مشکل مالی ندارید می توانید یک سفر جذاب و به یاد ماندنی با تور اکسپدیشن نشنال جئوگرافیک رزرو کنید و سرتاسر جهان را با جت شخصی خود پرواز نمایید. این سفر 24 روزه یک گروه 75 نفری است و در 15 موقعیت منحصربه‌فرد همچون مکان هایی که توسط میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند توقف می کند. در این سفر جذاب می توانید موقعیت های باورنکردنی همچون مراکش و Bhutan را از نزدیک ببینید. این سفر شامل اقامت شبانه در هتل های مجلل، وعده های غذایی خوشمزه و ماجراجویی به کمک راهنماهای متخصص است.

پارک ملی لاچ لوموند و تروساخ، اسکاتلند

این یک مکان منحصربه‌فرد دیگر در فهرست ماست که باید از نزدیک آن را ببینید. این موقعیت جذاب شامل 720 مایل مربع از مناظر سرسبز اسکاتلند با تپه ‌ها، دریاچه ‌ها و فضای سبز است. هر جا را که نگاه کنید فقط سرسبزی و زیبایی خواهید دید. این پارک ملی در میان توریست ها و افراد محلی برای هایکینگ(پیاده روی طولانی مدت)، کمپینگ و قایق سواری از محبوبیت زیادی برخوردار است.

رودس، یونان

جزیره کوچک رودس به خاطر سواحل دیدنی و موقعیت های جذاب باستان شناسی خود به یک موقعیت بی نظیر برای مسافران بدل شده است. این جزیره با دیوارهای قدیمی که به خوبی حفظ شده‌اند و میدان های شلوغی که در آن جا خوش کرده اند شما را به زمان قرون وسطی می برد. البته لازم نیست نگران باشید. شما هنوز به هتل های مجلل، غذاهای خوشمزه و مغازه های جذاب برای خرید دسترسی خواهید داشت.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید