بنر هدر

سفری به آنتالیا در یک روز

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سفری به آنتالیا – آنتالیا نامی است که زیادی به گوش می خورد ما در این مطلب به صورت سفری یک روزه آنتالیا را برای شما معرفی کردیم تا هنگام سفر به این شهر از همچین مکان های زیبایی دیدن فرمایید.

خوردن صبحانه در کافه Lal آنتالیا

در آنتالیا کافه ای به نام Lal وجود دارد که بهترین قهوه‌ها را در آنجا می‌توانید میل کنید. این کافه دارای محیطی زیبا و دلپذیر است که کارکنان ان هم عالی هستند. شروع روز از این کافه می‌تواند بهترین کار باشد. ممکن است کمی گران باشد اما قطعا ارزشمند است.
سفری به آنتالیا در یک روز

بازدید از کالیچی ( Kaleici) آنتالیا

بعد از خوردن صبحانه به سمت محله‌ی Kaleici بروید. این محله را با عنوان آنتالیای قدیمی می‌شناسند. کوچه‌های سنگی و معماری زیبای تاثیر پذیرفته از  امپراتوری های روم و بیزانس، شما را جذب خواهد کرد. در این محل، کافه‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌های فراوانی وجود دارد که شما را سرگرم خواهد کرد.

–  زمانی که در محله‌ی Kaleici هستید، بازدید از مسجد زیبای Yivli که همیشه مورد توجه مردم و گردشگران است را فراموش نکنید.

– همانطور که در اطراف محله Kaleici در گردش هستید، از دروازه Hadrian\’s هم بازدید داشته باشید. زیبایی و جزئیات این دروازه که گذری برای ورود و خروج به آنتالیای قدیمی است، بسیار جذاب و دیدنی است. حتی می‌توانید بر روی نیمکت‌‌های سنگی اطراف آن بنیشید و چای بنوشید.
خرید سوغاتی را هم فراموش نکنید.

سفری به آنتالیا در یک روز

موزه‌ی آنتالیا

برای آشنایی با هنر، تاریخ و فرهنگ آنتالیا، از موزه باستان شناسی بازدید کنید. موزه‌ی باستان شناسی، مجموعه‌ای از میراث این کشور است. در این موزه‌ی پر زرق و برق، چیزهای زیادی برای کشف کردن در انتظار شماست.
سفری به آنتالیا در یک روز

آکواریوم آنتالیا

بعد از بازدید از تاریخ غنی آنتالیا، خوب است که سری هم به آکواریوم آنتالیا بزنید تا با موجودات دریایی آن و همچنین معماری زیبای آن اشنا شوید. این آکواریوم شبیه به یک تونل است که علاوه بر دیدن موجودات دریایی و خزندگان، از زیبایی بنا هم لذت می‌برید.
سفری به آنتالیا در یک روز

رستوران وانیلا شهر آنتالیا

بعد از گشت و گذاری که داشتید، برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه، به رستوران وانیلا بروید. رستورانی که غذای تازه با محصولات محلی و طبیعی سرو می‌کند. قیمت غذاها نیز با توجه به سطح کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهند، عالی است. محیط آن نیز بسیار دنج و لوکس است.
سفری به آنتالیا در یک روز

آبشار  Duden آنتالیا

بعد از خوردن ناهار، با یک اتوبوس به راحتی به شرق آنتالیا بروید تا بتوانید آبشار زیبای Duden را ببینید. در این مکان چشم‌اندازی نفس گیر را خواهید دید که برای عکاسی عالی است.
سفری به آنتالیا در یک روز

مرکز خرید TerraCity آنتالیا

حال وقت خرید است. در این مرکز خرید شاهد فروش مارک‌ها و مد‌های روز خواهید بود. جدا از خرید، برای استفاده از کافه و رستوران‌های موجود در این مرکز خرید نیز، می‌توانید چندین بار به آنجا بروید، زیرا رستوران و کافه‌های خوبی دارد.
سفری به آنتالیا در یک روز

حمام Sefa آنتالیا

شما نمی‌توانید ترکیه را بدون دیدن این حمام معروف ترک کنید. مکانی بسیار زیبا و جذاب که از بازدید آن لذت خواهید برد. در این حمام انواع درمان‌ها و ماساژها با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
سفری به آنتالیا در یک روز

بندر آنتالیا

قبل از اینکه با شام خوردن این روز را به پایان برسانید، از بندر زیبای آنتالیا دیدن کنید. در این بندر انواع کشتی و قایق‌ها قابل مشاهده است و همچینین می‌توانید رد آنجا خرید هم بکنید و از شبی دیگر در آنتالیا لذت ببرید.
سفری به آنتالیا در یک روز

رستوران Seraser Fine آنتالیا

بعد از گشتن در بندر آنتالیا به سمت رستوران Seraser Fine برای صرف شام، بروید. منو، فضا، کارکنان و غذای این رستوران عالی است. در این رستوارن هر شب بهترین غذا‌ها با بهترین مواد تهیه و سرو می شود.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید